Officieel wel jaquote:
Die kans is aanwezig jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of krijg ik klappen van Scheveningers als ik zoiets zeg?
Mogguhquote:
Allemaal 1 pot nat joh, rotterdam, den haagquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Scheveningen en Kijkduin liggen aan zee.
quote:
quote:
Ja dat weet ik, maar MissMSX maakt het heel duidelijk dat ze niet Scheveningen bedoeld, want Scheveningen is kut.quote:
Jij komt de stad wel inquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Of kom ik die hele stad niet meer in als ik zulke dingen zeg?
Segbroek ook. Of moet ik die ook niet als Den Haag zien?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Scheveningen en Kijkduin liggen aan zee.
Segjarquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Segbroek ook. Of moet ik die ook niet als Den Haag zien?
My badquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
My badSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Blijft leuk, inside jokes
.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Vooral als ze ook echt scherp zijnquote:
Krijg nou tieten, je hebt daadwerkelijk een stukkie echt Den Haag kunnen vinden. Ik neem aan dat jij daar dan woont?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Segbroek ook. Of moet ik die ook niet als Den Haag zien?
Echt heel scherp kan het niet zijn op een forum he, je hebt altijd meer bedenktijd dan in het echtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vooral als ze ook echt scherp zijn
Ik woon in Segjar... klinkt wel lekker buitenlands. Nu nog een bijpassend temperatuurtje erbij en ik kan tevreden zijn
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Krijg nou tieten, je hebt daadwerkelijk een stukkie echt Den Haag kunnen vinden. Ik neem aan dat jij daar dan woont?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik was er niet opgekomen. Met een dag bedenktijd nog nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt heel scherp kan het niet zijn op een forum he, je hebt altijd meer bedenktijd dan in het echt.
Segjar, mooi strand ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |