Vergeet hem niet te betalen... zomaar een tip...quote:
Waarom wel, waarom niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:22 schreef Samzz het volgende:
Ik zit eraan te denken een lang weekend Parijs te boeken.
Japan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Ja, moet ook weer eens vrij nemen en ergens heen. Nu nog iemand om mee weg te gaan.
Ook, maar das meer langer qua vakantie, gewoon even een lang weekend oid idd.quote:
België?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook, maar das meer langer qua vakantie, gewoon even een lang weekend oid idd.
Hier het zelfde probleem ja. En ik zou ook niet weten waarheen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Ja, moet ook weer eens vrij nemen en ergens heen. Nu nog iemand om mee weg te gaan.
Waarom wel: Lang weekend weg, met de trein goed te doen, musea, Notre Dame e.d.. Waarom niet: Parijs.quote:
Mijn ideequote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom wel: Lang weekend weg, met de trein goed te doen, musea, Notre Dame e.d.. Waarom niet: Parijs.
Hehe same ja. Moet het eig ook gewoon eens doen..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hier het zelfde probleem ja. En ik zou ook niet weten waarheen.
Naar mijn oom in Engeland lijkt me wel wat maar dat zou awkward zijn met een wildvreemde. En alleen ook.
Ach, ik zie het wel weer ff. Weekje vrij komt er sowieso.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hier het zelfde probleem ja. En ik zou ook niet weten waarheen.
Naar mijn oom in Engeland lijkt me wel wat maar dat zou awkward zijn met een wildvreemde. En alleen ook.
quote:
Zie je?quote:
Het Haagsche strand is ook leukquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik zie het wel weer ff. Weekje vrij komt er sowieso.
Ja, maar ik ga nooit 2 keer naar dezelfde plek eigenlijk.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga nooit 2 keer naar dezelfde plek eigenlijk.
quote:
Ook al een keer geweestquote:
Het echte Haagsche strand???quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook al een keer geweest.
Maar ok, dat soort dingen kunnen wel meerdere keren, maar stedentrips probeer ik wel altijd te varieren, al zou ik nog wel een keer terug naar Kiev willen.
Vast welquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het echte Haagsche strand???
Instanbul lijkt mij wel wat voor een keer
Jij wereldreiziger jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |