Wie viel er op kantoor voor je in dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja eerst op de fiets naar huis om de auto te halen. Ik had niet verwacht weg te moeten vandaag want alleen
Maar was even lekker ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie viel er op kantoor voor je in dan?CallcenterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ikquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:04 schreef Q. het volgende:
De buren zijn aan het boren. Weet iemand nog het adres van een Joegoslaaf?
Zin in een zure bom?quote:
"Het is momenteel erg druk bij de tweede lijn."quote:
De gemiddelde R&P SC-user volgens sommige bronnenquote:
Ohquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De gemiddelde R&P SC-user volgens sommige bronnen
Die noteren en bellen dan mn collega op zn mobielquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Het is momenteel erg druk bij de tweede lijn."
Of heb je per ongeluk de verkeerd afslag genomen?quote:
Oh, dus wel dienst voor je collegaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Die noteren en bellen dan mn collega op zn mobiel
Nee hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of heb je per ongeluk de verkeerd afslag genomen?
Just checking. Gebeurt mij nog wel eensquote:
Die heeft een mobiel van de zaak. Die van de collega op cursus is uit.quote:
Woont nog bij je in de buurt ookquote:
Onprettig ook?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:13 schreef Tally het volgende:
Ik ben gister naar de tandarts geweest om mijn kiezen op te laten vullen maar jeetje wat een raar gevoel is dat zeg
Ja erg onprettig. Maar moest na een week weg zijn vertelde ze. Links is dat gevoel ook al weg. Rechts nog niet.quote:
Bij mij ging het pas weg toen twee jaar later een stuk van de vulling afbrakquote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja erg onprettig. Maar moest na een week weg zijn vertelde ze. Links is dat gevoel ook al weg. Rechts nog niet.
Ik hoop het. Anders mogen ze echt de vijl er langs halen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij mij ging het pas weg toen twee jaar later een stuk van de vulling afbrak
Maar bij jou komt het vast snel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |