Bel zelf even en maak een goede beurtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben al ff snel geweest. En normaal zou hij ook niet klagen. Maar ging om een telefoontje van (wat ik vind) een zielige klant.
Ze zou me een half uur geleden al bellen maar denk dat ze het vergeten is.
Die vrouw was aan het wachten op de aankleedhulp. Als die net bezig is als ik bel zal ze dat niet waarderen denk ikquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bel zelf even en maak een goede beurt
Disney is ook een duivels fenomeen... Iemand probeert je wat te vertellen...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk kan het nog verzet worden. Er is ook altijd wat met dat klotepark, vorige keer was er een sterfgeval in de familie, de keer daarvoor was m'n zus ziek. Er rust gewoon een vloek op.
Volgende keer ben ik zeker aan de beurt
Maar nu proberen we het te verzetten naar een week waarin ik naar Australië wilde.
Die had van de winter een nieuwe hartklep gekregen vanwege een infectie en nu was hij weer niet goed en moest hij allerlei tests ondergaan.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Die vrouw was aan het wachten op de aankleedhulp. Als die net bezig is als ik bel zal ze dat niet waarderen denk ik
Nee ik moet gewoon geduld hebben. En ben al ff snel geweest!
Dat is schrikken. Hopelijk alleen maar een hick-upquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had van de winter een nieuwe hartklep gekregen vanwege een infectie en nu was hij weer niet goed en moest hij allerlei tests ondergaan.
Naar de zon?quote:
Het is ongelofelijk hoe vaak die man wat mankeertquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is schrikken. Hopelijk alleen maar een hick-up
Slecht van de band geroldquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is ongelofelijk hoe vaak die man wat mankeertMaar dit leek los te staan van die hartklep geloof ik, maar hij was meteen bang voor kanker enzo.
Meestal terechtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Slecht van de band gerold
Hypochonder of terecht?
"Maandagochtendexemplaar"quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Slecht van de band gerold
Hypochonder of terecht?
De kaas mag je houdenquote:
Lekker hoor, cheese burgerquote:
Ik niet hoor, ik lunch altijd om 13:00.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Zitten jullie nu al te vreten? Hoe hou je het dan de rest van de dag vol
Dit was mijn ontbijt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik eet vanaf een uur of zeven tot ongeveer 12:30 af en toe een boterham. En dan om 16:45 nog twee. Prima te doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik eet elke twee uurquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Weinigquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:13 schreef HeatWave het volgende:
9:00 ontbijt op mijn werk, 13:00 lunch, 16:00 appel, 's avonds zie ik het altijd wel.
Van 36 naar maat 33 gaat niet vanzelf he?quote:
7:45 begint de werktijd, rondquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Minder alcohol...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van 36 naar maat 33 gaat niet vanzelf he?.
Snap ik. Maar dat kan je imo beter doen door goed te eten en te bewegen, dan door weinig te etenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van 36 naar maat 33 gaat niet vanzelf he?.
Neuh, al merk ik oprecht wel dat ik minder kan hebben dan zeg een jaar geleden qua alcoholquote:
Dat is zo. Maar ik gok dat HW zich niet vol zit te proppen gezien z'n gewichtsverlies.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Staat toch niet bij wat hij dan eet?
Het valt ook allemaal niet mee dat ouder worden...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, al merk ik oprecht wel dat ik minder kan hebben dan zeg een jaar geleden qua alcohol.
Dat dan wel weer.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar ik gok dat HW zich niet vol zitte proppen gezien z'n gewichtsverlies.
Daar heeft het niet zoveel mee te maken, das meer achteraf, ik heb gewoon 15 kilo minder om alcohol mee af te brekenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het valt ook allemaal niet mee dat ouder worden...
Ik heb altijd geleerd verspreid over de dag kleine beetjes te eten. Dus rond half elf nog wat en dan 's avonds rond acht of zo nog wat.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat dan wel weer.
Maar ik vind onbijt, lunch, vieruurtje, diner, eigenlijk best normaal klinken
Ik doe het liever ook zo ja, eet de hele ochtend door. Dan een halfvijfje, eten om 18:30, nagerecht om 20:00.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd verspreid over de dag kleine beetjes te eten. Dus rond half elf nog wat en dan 's avonds rond acht of zo nog wat.
Maar ieder z'n ding natuurlijk.
Waarom dan afvallen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heeft het niet zoveel mee te maken, das meer achteraf, ik heb gewoon 15 kilo minder om alcohol mee af te breken.
Staat toch wat beterquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Nu heb ik honger en ik word omringd door vreettenten
Hoeveel weeg je nu? En hoe lang ben je eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Staat toch wat beter.
Sjans is ook wel toegenomen merk ik, deels ook door meer zelfvertrouwen etc.
75 kilo, ID-kaart zegt 1,87, denk dat het wel ongeveer kloptquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je nu? En hoe lang ben je eigenlijk?
Nog meer zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Staat toch wat beter.
Sjans is ook wel toegenomen merk ik, deels ook door meer zelfvertrouwen etc.
Mooi gewicht dan nuquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
75 kilo, ID-kaart zegt 1,87, denk dat het wel ongeveer klopt.
Ja, als het goed is zou ik tussen 74-78 moeten wegen.quote:
Gewoon de juiste hoeveelheid alcohol erinquote:
En je kunt natuurlijks niks nieuws kopen van jouw schrale salarisjequote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, als het goed is zou ik tussen 74-78 moeten wegen..
Probleem is wel dat ik een zooi te grote kleding heb.
Ik krijg daar niet meer zelfvertrouwen vanquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon de juiste hoeveelheid alcohol erin
Tuurlijk wel, heb ik ook wel al gedaan, maar je moet dan winkelen, niet mijn hobby.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En je kunt natuurlijks niks nieuws kopen van jouw schrale salarisje
quote:
Ik zie hier en gulden deal ontstaanquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, heb ik ook wel al gedaan, maar je moet dan winkelen, niet mijn hobby.
Dat ik mag winkelen van HW zijn geldquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ik zie hier en gulden deal ontstaan
Diners zijn bij mij juist licht, vooral als ik verder niets ga doen die avond heb ik geen enorme bak energie nodig. Als ik wel iets ga doen eet ik normaal, anders gewoon een kipfilet oid.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik eet vooral belachelijk grote lunches en diners. Tussendoor niet zo heel veel meestal. En ontbijt heel licht.
Ik ben uberhaupt totaal geen goeie onderwijzer, op welk vlak dan ookquote:
Ja, voor hem dan wel hequote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ik mag winkelen van HW zijn geld?
Ja maarquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, voor hem dan wel he
En dat hij dan z'n hosselkunsten gaat laten zien
Als je 1.87 bent, zou je volgens je BMI 87 moeten wegen (wel dmv spiermassa). Of is er een nieuwe meettechniek?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, als het goed is zou ik tussen 74-78 moeten wegen..
Probleem is wel dat ik een zooi te grote kleding heb.
Geen idee, was een of andere link in een topicquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je 1.87 bent, zou je volgens je BMI 87 moeten wegen (wel dmv spiermassa). Of is er een nieuwe meettechniek?
Maar diner is altijd zo lekkerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Diners zijn bij mij juist licht, vooral als ik verder niets ga doen die avond heb ik geen enorme bak energie nodig. Als ik wel iets ga doen eet ik normaal, anders gewoon een kipfilet oid.
Je moet er iets voor over hebbenquote:
Mannen lengte in cm min 100, vrouwen min 110.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, was een of andere link in een topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |