Bel zelf even en maak een goede beurtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben al ff snel geweest. En normaal zou hij ook niet klagen. Maar ging om een telefoontje van (wat ik vind) een zielige klant.
Ze zou me een half uur geleden al bellen maar denk dat ze het vergeten is.
Die vrouw was aan het wachten op de aankleedhulp. Als die net bezig is als ik bel zal ze dat niet waarderen denk ikquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bel zelf even en maak een goede beurt
Disney is ook een duivels fenomeen... Iemand probeert je wat te vertellen...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk kan het nog verzet worden. Er is ook altijd wat met dat klotepark, vorige keer was er een sterfgeval in de familie, de keer daarvoor was m'n zus ziek. Er rust gewoon een vloek op.
Volgende keer ben ik zeker aan de beurt
Maar nu proberen we het te verzetten naar een week waarin ik naar Australië wilde.
Die had van de winter een nieuwe hartklep gekregen vanwege een infectie en nu was hij weer niet goed en moest hij allerlei tests ondergaan.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Die vrouw was aan het wachten op de aankleedhulp. Als die net bezig is als ik bel zal ze dat niet waarderen denk ik
Nee ik moet gewoon geduld hebben. En ben al ff snel geweest!
Dat is schrikken. Hopelijk alleen maar een hick-upquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had van de winter een nieuwe hartklep gekregen vanwege een infectie en nu was hij weer niet goed en moest hij allerlei tests ondergaan.
Naar de zon?quote:
Het is ongelofelijk hoe vaak die man wat mankeertquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is schrikken. Hopelijk alleen maar een hick-up
Slecht van de band geroldquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is ongelofelijk hoe vaak die man wat mankeertMaar dit leek los te staan van die hartklep geloof ik, maar hij was meteen bang voor kanker enzo.
Meestal terechtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Slecht van de band gerold
Hypochonder of terecht?
"Maandagochtendexemplaar"quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Slecht van de band gerold
Hypochonder of terecht?
De kaas mag je houdenquote:
Lekker hoor, cheese burgerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |