Nog meer zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Staat toch wat beter.
Sjans is ook wel toegenomen merk ik, deels ook door meer zelfvertrouwen etc.
Mooi gewicht dan nuquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
75 kilo, ID-kaart zegt 1,87, denk dat het wel ongeveer klopt.
Ja, als het goed is zou ik tussen 74-78 moeten wegen.quote:
Gewoon de juiste hoeveelheid alcohol erinquote:
En je kunt natuurlijks niks nieuws kopen van jouw schrale salarisjequote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, als het goed is zou ik tussen 74-78 moeten wegen..
Probleem is wel dat ik een zooi te grote kleding heb.
Ik krijg daar niet meer zelfvertrouwen vanquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon de juiste hoeveelheid alcohol erin
Tuurlijk wel, heb ik ook wel al gedaan, maar je moet dan winkelen, niet mijn hobby.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En je kunt natuurlijks niks nieuws kopen van jouw schrale salarisje
quote:
Ik zie hier en gulden deal ontstaanquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, heb ik ook wel al gedaan, maar je moet dan winkelen, niet mijn hobby.
Dat ik mag winkelen van HW zijn geldquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ik zie hier en gulden deal ontstaan
Diners zijn bij mij juist licht, vooral als ik verder niets ga doen die avond heb ik geen enorme bak energie nodig. Als ik wel iets ga doen eet ik normaal, anders gewoon een kipfilet oid.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik eet vooral belachelijk grote lunches en diners. Tussendoor niet zo heel veel meestal. En ontbijt heel licht.
Ik ben uberhaupt totaal geen goeie onderwijzer, op welk vlak dan ookquote:
Ja, voor hem dan wel hequote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ik mag winkelen van HW zijn geld?
Ja maarquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, voor hem dan wel he
En dat hij dan z'n hosselkunsten gaat laten zien
Als je 1.87 bent, zou je volgens je BMI 87 moeten wegen (wel dmv spiermassa). Of is er een nieuwe meettechniek?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, als het goed is zou ik tussen 74-78 moeten wegen..
Probleem is wel dat ik een zooi te grote kleding heb.
Geen idee, was een of andere link in een topicquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je 1.87 bent, zou je volgens je BMI 87 moeten wegen (wel dmv spiermassa). Of is er een nieuwe meettechniek?
Maar diner is altijd zo lekkerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Diners zijn bij mij juist licht, vooral als ik verder niets ga doen die avond heb ik geen enorme bak energie nodig. Als ik wel iets ga doen eet ik normaal, anders gewoon een kipfilet oid.
Je moet er iets voor over hebbenquote:
Mannen lengte in cm min 100, vrouwen min 110.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, was een of andere link in een topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |