Dat je een beetje achterlijk bent. Geeft verder niets hoor.quote:
SHIT IK GA NU.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]zometeen snel naar de bakker om goed brood te halen en dan lekker lunchen met tosti's
Maar bij een tosti proef je helemaal niet of je duur of goedkoop brood gebruikt.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]zometeen snel naar de bakker om goed brood te halen en dan lekker lunchen met tosti's
Ik maak tosti's nooit met goed broodquote:Op maandag 16 maart 2015 12:43 schreef TARDIS. het volgende:
Dat is niet helemaal waar.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:44 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Maar bij een tosti proef je helemaal niet of je duur of goedkoop brood gebruikt.
Rosbief lijkt wel een beetje op kutje toch?quote:Op maandag 16 maart 2015 12:44 schreef BlauweTijger het volgende:
En nog een bruin pistoletje met malse rosbief.
Ah, wat enig. Pas je op voor etsu? Die schijnt via de achterdeur te komen.quote:
Ja.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:45 schreef Matip het volgende:
[..]
Rosbief lijkt wel een beetje op kutje toch?
Ik heb vernomen dat hij zijn ogen op Paxcon heeft gericht.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ah, wat enig. Pas je op voor etsu? Die schijnt via de achterdeur te komen.
Jij beft ook alles dat op een kut lijkt hè.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja.Heb het broodje dan ook eerst gebeft
hahaquote:Op maandag 16 maart 2015 12:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2015 12:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je kan beter vernemen op wie die zijn lul gericht heeft.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat hij zijn ogen op Paxcon heeft gericht.
quote:Op maandag 16 maart 2015 12:47 schreef sperzieboontjes het volgende:
Oke ik ga nu tosti maken. Toedeloe. [ afbeelding ]
Ik heb genoeg gaten buiten mijn kontgat zelf om dus np jwzquote:Op maandag 16 maart 2015 12:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je kan beter vernemen op wie die zijn lul gericht heeft.
Haha prepareer je anusquote:
haha awhh oke.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gaten buiten mijn kontgat zelf om dus np jwz
kkiquote:
Geen bloedneus mag ik hopen?quote:Op maandag 16 maart 2015 12:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee. Is overigens ook nooit meer gebeurt... jammer wel, was best stoer.quote:
En dan ook niet posten he.. gewoon in verbijstering kijken. Komt denk ik door je schrijfstijlquote:Op maandag 16 maart 2015 13:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
allemaal verwonderd te staren naar mijn prachtige topic, en dat snap ik best hoor
zuipen op zondagquote:Op maandag 16 maart 2015 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb enorme behoefte aan een portie spareribs.
En koffie.
Veel koffie.
Interessante combinatie.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En koffie.
Veel koffie.
Ja die is goed he? Denk je dat ze geïntimideerd zijn?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En dan ook niet posten he.. gewoon in verbijstering kijken. Komt denk ik door je schrijfstijl
Op zondag heb ik alleen groene thee met citroen gedronken.quote:
Ik denk geradicaliseerd.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja die is goed he? Denk je dat ze geïntimideerd zijn?
Spareribs met koffie-rub.quote:
Wordt het mooi mals van.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spareribs met koffie-rub.
Hm zou wel interessant kunnen zijn.
Hmm malse spareribsquote:
niks mis meequote:Op maandag 16 maart 2015 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En koffie.
Veel koffie.
niet zuipen op zondagquote:
Jup en dan gauw in S&G zettenquote:Op maandag 16 maart 2015 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar goed, ben in december 2014 van de trap afgedonderd en mijn stuitje doet nog steeds zeer![]()
Moet ik nou nog een foto laten maken?
vraag het je dokterquote:Op maandag 16 maart 2015 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar goed, ben in december 2014 van de trap afgedonderd en mijn stuitje doet nog steeds zeer![]()
Moet ik nou nog een foto laten maken?
Heb ze ooit eens zelfgemaakt.quote:
Eerst maar foto's van mn nek.quote:
wat is daar mis mee dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerst maar foto's van mn nek.
Haal ik nog eens mijn maandpremie eruit.
Ze kan 360 graden haar hoofd draaien. Scheen handig te zijn bij bukakke.quote:
Wat een weekend was dat.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze kan 360 graden haar hoofd draaien. Scheen handig te zijn bij bukakke.
Het schiet er soms in als ik afwisselend van rechts naar links kijk in de auto.quote:
Omdat ik zeg dat woodsen een kloon van aber is...?quote:Op maandag 16 maart 2015 12:44 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat je een beetje achterlijk bent. Geeft verder niets hoor.
Ik las bezichtingsgoeroequote:Op maandag 16 maart 2015 12:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heeft 'ie geen gezichtbeharingsgroei?
Heb wel eens filmpjes gekeken hoe het moet. Net als pulled pork en echte babi pangang. Lijkt me leuk om eens klaar te maken en te proeven maar ik hoef er geloof ik niet echt een grote portie van.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ze ooit eens zelfgemaakt.
Eerst koken (jawel) en dan in de oven met marinade![]()
Super mals, kwamen bijna van het bot af.
Voordeel is wel dat wanneer je je eigen risico vol hebt je echt alles kan doen wat je wilquote:
Ben je niet zo'n grote eter? :Squote:Op maandag 16 maart 2015 13:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb wel eens filmpjes gekeken hoe het moet. Net als pulled pork en echte babi pangang. Lijkt me leuk om eens klaar te maken en te proeven maar ik hoef er geloof ik niet echt een grote portie van.
1.90 m weenie of dat groot isquote:Op maandag 16 maart 2015 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je niet zo'n grote eter? :S
jij bent anders ook niet grootquote:Op maandag 16 maart 2015 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je niet zo'n grote eter? :S
quote:Op maandag 16 maart 2015 13:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
stiekem afronden naar boven
Bovengemiddeldquote:
Nee, maar ik kan wel veel op huehuehuehuehuequote:
Moest lachenquote:Op maandag 16 maart 2015 13:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik las ik plas belichting gnoe
lol
Goed dat je dit zegt.quote:
Kan jij gewoon hardop lachen nu?quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 13:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik m'n docs aan heb ben ik gewoon 1,91 m
Nee, ik doe meestal of ik hoest en dan lach ik beetje door neus en lippenquote:Op maandag 16 maart 2015 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan jij gewoon hardop lachen nu?
ik durf dat nooit op 't werkquote:Op maandag 16 maart 2015 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan jij gewoon hardop lachen nu?
niks mis meequote:Op maandag 16 maart 2015 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bovengemiddeld
[..]
Nee, maar ik kan wel veel op huehuehuehuehue
Heeft iemand jou al een strepsil aangeboden?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik doe meestal of ik hoest en dan lach ik beetje door neus en lippen
Ik ook niet, er wordt hier nooit gelachen.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik durf dat nooit op 't werk
Mensen die op dieet zijnquote:
gisteravond was nog een of ander tenenkrommend programma op tv over superfoodsquote:Op maandag 16 maart 2015 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die op dieet zijn![]()
Hou dan gelijk op met leven
ja haha en als ze dan vragen wat er grappig is en dan zeg ik zo van ja voederbietel is geen 1,90 m dan ja haha dan weet ik niet of ze dat snappen haha ofzo zeg maar hahaquote:Op maandag 16 maart 2015 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, er wordt hier nooit gelachen.
Dat is namelijk verboden.
Boer zoekt vrouw?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteravond was nog een of ander tenenkrommend programma op tv over superfoods
Ik heb nog nooit quinoa opquote:Op maandag 16 maart 2015 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteravond was nog een of ander tenenkrommend programma op tv over superfoods
Zeg je er dan ook bij dat hij maar 1.89 m is of laat je het maar zo?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja haha en als ze dan vragen wat er grappig is en dan zeg ik zo van ja voederbietel is geen 1,90 m dan ja haha dan weet ik niet of ze dat snappen haha ofzo zeg maar haha
Nee, ze weten dat ikdie zelf hebquote:Op maandag 16 maart 2015 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft iemand jou al een strepsil aangeboden?
Met geile geert en zijn groenten.quote:
Anders kom ik wel even een doosje afgooien.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ze weten dat ikdie zelf hebniet eens gelogen.
weeniequote:Op maandag 16 maart 2015 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg je er dan ook bij dat hij maar 1.89 m is of laat je het maar zo?
Volgens mij smaakt het naar aarde..quote:Op maandag 16 maart 2015 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet ik niet, die heb ik niet gekeken.
[..]
ik 1x geloof ik. vond er weinig aan
xdquote:
Ok!! ik zit links!quote:Op maandag 16 maart 2015 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anders kom ik wel even een doosje afgooien.
Ben toch in de buurt
Allemaal mensen in je rug.quote:
Zou je op mijn nek zetten en kijken onder welke takken ik door zou kunnen rennen in het bosquote:
Ja zit bij het CSquote:
Er druipt nu koffie over mijn beeldschermquote:Op maandag 16 maart 2015 13:23 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ik heb mijn schoonvader duivenvoer gegeven voor zijn verjaardag onder het mom superfood. Hij heeft het ook echt gegeten.
Klinkt vrouwonvriendelijk ditquote:Op maandag 16 maart 2015 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou je op mijn nek zetten en kijken onder welke takken ik door zou kunnen rennen in het bos
dewc de userquote:
Even aan voederbietel vragen, hij weet alles.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha dit snap ik niet haha wat nu? dx
quote:Op maandag 16 maart 2015 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja zit bij het CS![]()
2 uur heen, 2 uur terug
Joepie!quote:Op maandag 16 maart 2015 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er druipt nu koffie over mijn beeldscherm
hmm, nee, het smaakt naar hipsterquote:Op maandag 16 maart 2015 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij smaakt het naar aarde..
Zou je niet?quote:
Kues maar.. Ic jump of dichtsbujzjjndste flatquote:Op maandag 16 maart 2015 13:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha dit snap ik niet haha wat nu? dx
vang jij me op?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kues maar.. Ic jump of dichtsbujzjjndste flat
Als ik hem was zou ik nu op je auto schijten.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:25 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Joepie!
Hij stuurde een paar dagen nadat ik het had gegeven, een foto waar hij uit een bakje yoghurt dat duivenvoer at met bijschrift ''Lekker gezond!''.
Zit er een Starbucks????quote:Op maandag 16 maart 2015 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]was ik gisteravond nog.
Voor werk?wil alles weten
u wot?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kues maar.. Ic jump of dichtsbujzjjndste flat
Misschien is het wel een goedkope nieuwe manier om superfoods te eten.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:25 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Joepie!
Hij stuurde een paar dagen nadat ik het had gegeven, een foto waar hij uit een bakje yoghurt dat duivenvoer at met bijschrift ''Lekker gezond!''.
Klinkt niet echt heel lekkerquote:
Ja zit erquote:Op maandag 16 maart 2015 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit er een Starbucks????
Dan kan ik daar even heen![]()
Ja ben voor werk hier.. niet op vrijwillige basis.
Zit jij ook dichtbij het cs?
Welk cs? :$quote:Op maandag 16 maart 2015 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit er een Starbucks????
Dan kan ik daar even heen![]()
Ja ben voor werk hier.. niet op vrijwillige basis.
Zit jij ook dichtbij het cs?
Pulled pork moet ik ook nog eens proberen. Echt een keer een fantastisch broodje pulled pork in Londen gegeten.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb wel eens filmpjes gekeken hoe het moet. Net als pulled pork en echte babi pangang. Lijkt me leuk om eens klaar te maken en te proeven maar ik hoef er geloof ik niet echt een grote portie van.
Ik zou wel.quote:
Jijquote:
wil je er over praten?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben nog even van de wap
Getrokken varken.... Would notquote:Op maandag 16 maart 2015 13:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Pulled pork moet ik ook nog eens proberen. Echt een keer een fantastisch broodje pulled pork in Londen gegeten.
quote:Op maandag 16 maart 2015 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja zit ernog nooit geweest tho.
Niet op vrijwillige basis?
En nee, ik werk in Assen. Als ik in Groningen werk kan ik er in 5minuten heen lopen.
Op een festival mocht ik ook op de rug van een vreemde meneer..quote:
hoe lang heeft hij het vol gehouden?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op een festival mocht ik ook op de rug van een vreemde meneer..
Was het niet andersom dat jij op je rug mocht voor een vreemde meneerquote:Op maandag 16 maart 2015 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrij lang nog ... zat continu te hupsen.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe lang heeft hij het vol gehouden?
Jij wel weerquote:Op maandag 16 maart 2015 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee wonen wel, maar CS assen CS grunna is ook maar 10minuten ofzoquote:Op maandag 16 maart 2015 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]lolololol en ik maar denken dat je in Groningen werkte.. Zou eerst ook in Assen afspreken, maar toen was het zo van: ja doe maar Grunna, problem? En ik zo van: nee hoor.. ik kom wel naar Grunna, geen probleem.
Hm.. die optie is te verleidelijk om niet te gaan... zeker omdat ik nog twee uur in de auto moet zitten en vanavond ook nog eens een uur
Nee,quote:Op maandag 16 maart 2015 13:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Was het niet andersom dat jij op je rug mocht voor een vreemde meneer
quote:Op maandag 16 maart 2015 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrij lang nog ... zat continu te hupsen.partysquatten
Volgens mij was het tijdens de Opposites
quote:Op maandag 16 maart 2015 13:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Was het niet andersom dat jij op je rug mocht voor een vreemde meneer
Ja ik ben klein en men had medelijden met mij (kon niks zienquote:Op maandag 16 maart 2015 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij wel weer![]()
[..]
Nee wonen wel, maar CS assen CS grunna is ook maar 10minuten ofzo
Dan zou ik nog even een beker met van die zoete witte koffiedinges kopen als ik jou wasenergie voor iemand met een lichaam langer dan 1.60
Maar wow 4ebe in mijn contrijen![]()
Ah vandaarquote:Op maandag 16 maart 2015 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ben klein en men had medelijden met mij (kon niks zien)
Oh dan valt het nog mee.. maar jij gaat toch niet met de trein?
White cafe moccaAlleen de laatste slok is vies. Al die geconcentreerde siroop
![]()
Ja ik kan het zelf ook nog niet geloven
Reincarnatie van jezusquote:Op maandag 16 maart 2015 13:34 schreef sperzieboontjes het volgende:
Wat is dit? Waarom staat dit op Youtube?
Ja er zijn soms nog wel aardige mensen aanwezigquote:Op maandag 16 maart 2015 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah vandaarwat aardig.
Nee, ga met de auto maar vriend van me deed dat een tijd lang.
Ik had die ook geprobeerd omdat jij dat zei... 3 slokken gehad en toen weggeflikkertmierzoete troep.
Het dringt nu langzaam tot me door...
Nee.quote:
Ik vind starbucks stomquote:Op maandag 16 maart 2015 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja er zijn soms nog wel aardige mensen aanwezig
Die kaneelbroodjes zijn ook lekker, maar wederom: mierzoete troep
Als ik naar huis ga dan kom ik ook langs Assen..
Ik zal zwaaien als ik voorbij kom (lees; die zwarte/grijze streep die snel over de snelweg zoeft)
Eng he alles buiten de randstad...quote:Op maandag 16 maart 2015 13:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wow allemaal assen en groningen taferelen hier ;o
ik woon daar toch gewoon joh mutsquote:Op maandag 16 maart 2015 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind starbucks stomalleen de cheesecake was wel lekker.
Oh en ik zit naast de snelweg, tegenover de vd Valkzal terug zwaaien. Of misschien ben ik dan al weer in Grunna.
[..]
Eng he alles buiten de randstad...
quote:
bij die accountants of de autodealer?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind starbucks stomalleen de cheesecake was wel lekker.
Oh en ik zit naast de snelweg, tegenover de vd Valkzal terug zwaaien. Of misschien ben ik dan al weer in Grunna.
[..]
Eng he alles buiten de randstad...
Nee.quote:
Waar? nee heb pet.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik woon daar toch gewoon joh muts
wat ;squote:
Chinees.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bij die accountants of de autodealer?
Leukquote:Op maandag 16 maart 2015 13:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Donderdag naar cabaret.Mannen komen van Mars, vrouwen komen van Venus.
Hahaha betaquote:Op maandag 16 maart 2015 13:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Je bent zellufquote:
Heb zin in omeletquote:
Ga niet met haar.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
Paardenmeisje hanteert den zweep al zo te zien.
Dan ga je naar het theater en dan kies je dat.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Geef mij je ei.quote:
Verworpen.quote:
Wow cheater :squote:
ekte ekte gaan naar ronald hèquote:Op maandag 16 maart 2015 13:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan ga je naar het theater en dan kies je dat.
Oh wow neemt je ma je mee? :squote:
Theater.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan ga je naar het theater en dan kies je dat.
Geef mij je champignonsquote:
BT heeft vast ook een bitquote:Op maandag 16 maart 2015 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
Paardenmeisje hanteert den zweep al zo te zien.
Door een club vrouwen zeker.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Theater.![]()
Betalen voor zoiets.![]()
Gratis meegevraagd worden.
Heb maar 1quote:
Waarom doe je altijd zo gemeen tegen mij :squote:
Hahaquote:
Die gaat nooit 2x naar dezelfde voorstelling dus ik call bs.quote:
Is goed, jij eerstquote:
Welquote:Op maandag 16 maart 2015 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
Die gaat nooit 2x naar dezelfde voorstelling dus ik call bs.
hahah ja echt he ff 2nutz napraten misschien ben ik dan wel grappig hahaha kneus.quote:
quote:
quote:
quote:
Je praat mij ook altijd na jaquote:Op maandag 16 maart 2015 13:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahah ja echt he ff 2nutz napraten misschien ben ik dan wel grappig hahaha kneus.
Jaman.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je praat mij ook altijd na japapegaai.
quote:
doe ik echt nooit ;squote:Op maandag 16 maart 2015 13:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom doe je altijd zo gemeen tegen mij :s
wowquote:Op maandag 16 maart 2015 13:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar mongooltjes zijn dan ook uiterst geschikt om te imiteren voor komisch effect.
Had je nog zo'n taart gemaakt btw?quote:
wut?quote:
Echt altijd gewoon, woorden doen ook pijn hoor :squote:
Zo'n taart? Laatste tijd geen taart gemaakt in ieder geval.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had je nog zo'n taart gemaakt btw?
Oh en wat voor omelet wil je eigenlijk? schaam me beetje dat ik omelet met ham kaas en ananas lekker vind
wow ik doe helemaal niet altijd gemeen hoor ;squote:Op maandag 16 maart 2015 13:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt altijd gewoon, woorden doen ook pijn hoor :s
Ja, Nutella ofzo... of cheesecake.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo'n taart? Laatste tijd geen taart gemaakt in ieder geval.
Gatverdamme, ei en ananas?![]()
Gewoon met champignons wil ik.
wat, dat jullie allemaal spare ribs tussen je tosti flikkeren...quote:
Maak mijn spareribs klaar in de afwasmachine altijd.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat, dat jullie allemaal spare ribs tussen je tosti flikkeren...
tosti met beetje banaan is best lekker af en toe
rustg maar hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 13:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat, dat jullie allemaal spare ribs tussen je tosti flikkeren...
tosti met beetje banaan is best lekker af en toe
Chocolade met pinda. Goeie combo.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:59 schreef BlauweTijger het volgende:
Van die mensen die pindakaas en nutella op een broodje smeren.
lekker manquote:Op maandag 16 maart 2015 13:59 schreef BlauweTijger het volgende:
Van die mensen die pindakaas en nutella op een broodje smeren.
haha jaquote:Op maandag 16 maart 2015 13:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Omdat ik zeg dat woodsen een kloon van aber is...?
wow snoes, wij hebben echt vet veel raakvlakkenquote:
Wat ben je nou voor enorme spuit 11quote:Op maandag 16 maart 2015 13:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Omdat ik zeg dat woodsen een kloon van aber is...?
heb inmiddels iemand andersquote:Op maandag 16 maart 2015 14:00 schreef Matip het volgende:
[..]
wow snoes, wij hebben echt vet veel raakvlakken
pff opkkre danquote:
ja of niet xd lolquote:Op maandag 16 maart 2015 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
Pinda en chocolade word sowieso heel vaak gecombineerd... heel normaal maar om idd dat los op je brood te smeren...
trquote:
COMLPETE GEKTE GVDquote:
Ik ga het binnenkort eens proberen. Ik zal je op de hoogte houden.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
Pinda en chocolade word sowieso heel vaak gecombineerd... heel normaal.
Maar om idd dat los op je brood te smeren...
quote:
;$quote:
Ja, lach maar.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hha kneus met je gbroken hartje
Ik verwacht dit nu ook he, zou pijnlijk zijn als je me liet zitten met niks uiteindelijk.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:02 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik ga het binnenkort eens proberen. Ik zal je op de hoogte houden.
Oh die, nee, niet gemaakt. Misschien met m'n verjaardag.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, Nutella ofzo... of cheesecake.
Javet lekker op een of andere manier. Champignons moeten er ook bij ja....
Ohhhhhh oh jij bedoelde echt champignons eerderhaha oops
Matip gaat de jouwe nu fysiek breken. Een jongen met een gezicht dat zo recht uit de marmerhamerij van Michelangelo had kunnen komen verdraagt afwijzingen zeer slecht.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hha kneus met je gbroken hartje
heb er geenquote:Op maandag 16 maart 2015 14:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Matip gaat de jouwe nu fysiek breken. Een jongen met een gezicht dat zo recht uit de marmerhamerij van Michelangelo had kunnen komen verdraagt afwijzingen zeer slecht.
Oke tot danquote:Op maandag 16 maart 2015 14:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh die, nee, niet gemaakt. Misschien met m'n verjaardag.
Smerig ben je. Bah.En ja, maar was ook mooie woordspeling toch.
Heel slecht en dat zal ze gaan merken ook.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Matip gaat de jouwe nu fysiek breken. Een jongen met een gezicht dat zo recht uit de marmerhamerij van Michelangelo had kunnen komen verdraagt afwijzingen zeer slecht.
Echt wat een slet is het hé.quote:
moet ze ook betalen voor die grondige renovatie?quote:Op maandag 16 maart 2015 14:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
HIJ STAMPT JE KOPPIE KAPOT ALSOF HET EEN BUBBLETEA BOLLETJE IS
had jij nou maar ooit de ballen gehad om het zelf te doen he :$ hahaquote:Op maandag 16 maart 2015 14:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
HIJ STAMPT JE KOPPIE KAPOT ALSOF HET EEN BUBBLETEA BOLLETJE IS
Komt helemaal goed. Pindakaas met hagelslag is wel vet lekker trouwens.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik verwacht dit nu ook he, zou pijnlijk zijn als je me liet zitten met niks uiteindelijk.
quote:Op maandag 16 maart 2015 14:06 schreef Matip het volgende:
[..]
Komt helemaal goed. Pindakaas met hagelslag is wel vet lekker trouwens.
[..]
Wow.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
had jij nou maar ooit de ballen gehad om het zelf te doen he :$ haha
Pindakaas met vlokkennnn!quote:Op maandag 16 maart 2015 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
Pinda en chocolade word sowieso heel vaak gecombineerd... heel normaal.
Maar om idd dat los op je brood te smeren...
[..]
Dat is een goede vraag waar ik nog niet over heb nagedacht.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
moet ze ook betalen voor die grondige renovatie?
HET LACHEN ZAL JOU WELDRA VERGAAN.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:06 schreef housesoftheholy het volgende:
Pindakaas met stukjes pindaquote:
ik steun jou wel hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 14:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2015 14:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom we pakken d'r. De maat is echt vol nu.
jullie kunnen ook van deze mogelijkheid gebruik maken om je over te geven aan het lang onderdrukte verlangen naar elkaars piemelquote:
En vlokkennnnquote:
Hier is niets onderdrukt aan. Ik pak hem zaterdag gewoon.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
jullie kunnen ook van deze mogelijkheid gebruik maken om je over te geven aan het lang onderdrukte verlangen naar elkaars piemel
Hahaha jelly.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
jullie kunnen ook van deze mogelijkheid gebruik maken om je over te geven aan het lang onderdrukte verlangen naar elkaars piemel
Lekker smeuïg. Smeuïg, wat een geil woord is dat eigenlijk.quote:
Smeuïge vagina'squote:Op maandag 16 maart 2015 14:10 schreef Matip het volgende:
[..]
Lekker smeuïg. Smeuïg, wat een geil woord is dat eigenlijk.
SHIT!quote:
Croissant met jamquote:Op maandag 16 maart 2015 14:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
cheesecake met jam
donut met jam
Je zou ook zonder blikken of blozen "lekker smeuïg kutje" kunnen zeggen en er mee wegkomen.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:10 schreef Matip het volgende:
[..]
Lekker smeuïg. Smeuïg, wat een geil woord is dat eigenlijk.
NEE ZEKER NIETquote:Op maandag 16 maart 2015 14:10 schreef Matip het volgende:
[..]
SHIT!
Kaas en jam, dat at ik vroeger altijd en ik dacht dat ik de enige was..
fysiek was je sws ook niet heel nuttig geweestquote:Op maandag 16 maart 2015 14:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
fysiek niet, maar zal aan je denken zeg maar
Dat dacht ik ook altijdquote:Op maandag 16 maart 2015 14:10 schreef Matip het volgende:
[..]
SHIT!
Kaas en jam, dat at ik vroeger altijd en ik dacht dat ik de enige was..
quote:
holy mackles.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je zou ook zonder blikken of blozen "lekker smeuïg kutje" kunnen zeggen en er mee wegkomen.
en dat denk jij omdat?quote:Op maandag 16 maart 2015 14:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
fysiek was je sws ook niet heel nuttig geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |