Op zondag heb ik alleen groene thee met citroen gedronken.quote:
Ik denk geradicaliseerd.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja die is goed he? Denk je dat ze geïntimideerd zijn?
Spareribs met koffie-rub.quote:
Wordt het mooi mals van.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spareribs met koffie-rub.
Hm zou wel interessant kunnen zijn.
Hmm malse spareribsquote:
niks mis meequote:Op maandag 16 maart 2015 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb enorme behoefte aan een portie spareribs.
En koffie.
Veel koffie.
niet zuipen op zondagquote:
Jup en dan gauw in S&G zettenquote:Op maandag 16 maart 2015 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar goed, ben in december 2014 van de trap afgedonderd en mijn stuitje doet nog steeds zeer![]()
Moet ik nou nog een foto laten maken?
vraag het je dokterquote:Op maandag 16 maart 2015 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar goed, ben in december 2014 van de trap afgedonderd en mijn stuitje doet nog steeds zeer![]()
Moet ik nou nog een foto laten maken?
Heb ze ooit eens zelfgemaakt.quote:
Eerst maar foto's van mn nek.quote:
wat is daar mis mee dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerst maar foto's van mn nek.
Haal ik nog eens mijn maandpremie eruit.
Ze kan 360 graden haar hoofd draaien. Scheen handig te zijn bij bukakke.quote:
Wat een weekend was dat.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze kan 360 graden haar hoofd draaien. Scheen handig te zijn bij bukakke.
Het schiet er soms in als ik afwisselend van rechts naar links kijk in de auto.quote:
Omdat ik zeg dat woodsen een kloon van aber is...?quote:Op maandag 16 maart 2015 12:44 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat je een beetje achterlijk bent. Geeft verder niets hoor.
Ik las bezichtingsgoeroequote:Op maandag 16 maart 2015 12:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heeft 'ie geen gezichtbeharingsgroei?
Heb wel eens filmpjes gekeken hoe het moet. Net als pulled pork en echte babi pangang. Lijkt me leuk om eens klaar te maken en te proeven maar ik hoef er geloof ik niet echt een grote portie van.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ze ooit eens zelfgemaakt.
Eerst koken (jawel) en dan in de oven met marinade![]()
Super mals, kwamen bijna van het bot af.
Voordeel is wel dat wanneer je je eigen risico vol hebt je echt alles kan doen wat je wilquote:
Ben je niet zo'n grote eter? :Squote:Op maandag 16 maart 2015 13:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb wel eens filmpjes gekeken hoe het moet. Net als pulled pork en echte babi pangang. Lijkt me leuk om eens klaar te maken en te proeven maar ik hoef er geloof ik niet echt een grote portie van.
1.90 m weenie of dat groot isquote:Op maandag 16 maart 2015 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je niet zo'n grote eter? :S
jij bent anders ook niet grootquote:Op maandag 16 maart 2015 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je niet zo'n grote eter? :S
quote:Op maandag 16 maart 2015 13:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
stiekem afronden naar boven
Bovengemiddeldquote:
Nee, maar ik kan wel veel op huehuehuehuehuequote:
Moest lachenquote:Op maandag 16 maart 2015 13:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik las ik plas belichting gnoe
lol
Goed dat je dit zegt.quote:
Kan jij gewoon hardop lachen nu?quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 13:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik m'n docs aan heb ben ik gewoon 1,91 m
Nee, ik doe meestal of ik hoest en dan lach ik beetje door neus en lippenquote:Op maandag 16 maart 2015 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan jij gewoon hardop lachen nu?
ik durf dat nooit op 't werkquote:Op maandag 16 maart 2015 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan jij gewoon hardop lachen nu?
niks mis meequote:Op maandag 16 maart 2015 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bovengemiddeld
[..]
Nee, maar ik kan wel veel op huehuehuehuehue
Heeft iemand jou al een strepsil aangeboden?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik doe meestal of ik hoest en dan lach ik beetje door neus en lippen
Ik ook niet, er wordt hier nooit gelachen.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik durf dat nooit op 't werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |