Ah, wat enig. Pas je op voor etsu? Die schijnt via de achterdeur te komen.quote:
Ja.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:45 schreef Matip het volgende:
[..]
Rosbief lijkt wel een beetje op kutje toch?
Ik heb vernomen dat hij zijn ogen op Paxcon heeft gericht.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ah, wat enig. Pas je op voor etsu? Die schijnt via de achterdeur te komen.
Jij beft ook alles dat op een kut lijkt hè.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja.Heb het broodje dan ook eerst gebeft
hahaquote:Op maandag 16 maart 2015 12:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2015 12:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je kan beter vernemen op wie die zijn lul gericht heeft.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat hij zijn ogen op Paxcon heeft gericht.
quote:Op maandag 16 maart 2015 12:47 schreef sperzieboontjes het volgende:
Oke ik ga nu tosti maken. Toedeloe. [ afbeelding ]
Ik heb genoeg gaten buiten mijn kontgat zelf om dus np jwzquote:Op maandag 16 maart 2015 12:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je kan beter vernemen op wie die zijn lul gericht heeft.
Haha prepareer je anusquote:
haha awhh oke.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gaten buiten mijn kontgat zelf om dus np jwz
kkiquote:
Geen bloedneus mag ik hopen?quote:Op maandag 16 maart 2015 12:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee. Is overigens ook nooit meer gebeurt... jammer wel, was best stoer.quote:
En dan ook niet posten he.. gewoon in verbijstering kijken. Komt denk ik door je schrijfstijlquote:Op maandag 16 maart 2015 13:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
allemaal verwonderd te staren naar mijn prachtige topic, en dat snap ik best hoor
zuipen op zondagquote:Op maandag 16 maart 2015 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb enorme behoefte aan een portie spareribs.
En koffie.
Veel koffie.
Interessante combinatie.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb enorme behoefte aan een portie spareribs.
En koffie.
Veel koffie.
Ja die is goed he? Denk je dat ze geïntimideerd zijn?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En dan ook niet posten he.. gewoon in verbijstering kijken. Komt denk ik door je schrijfstijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |