Op zondag heb ik alleen groene thee met citroen gedronken.quote:
Ik denk geradicaliseerd.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja die is goed he? Denk je dat ze geïntimideerd zijn?
Spareribs met koffie-rub.quote:
Wordt het mooi mals van.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spareribs met koffie-rub.
Hm zou wel interessant kunnen zijn.
Hmm malse spareribsquote:
niks mis meequote:Op maandag 16 maart 2015 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb enorme behoefte aan een portie spareribs.
En koffie.
Veel koffie.
niet zuipen op zondagquote:
Jup en dan gauw in S&G zettenquote:Op maandag 16 maart 2015 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar goed, ben in december 2014 van de trap afgedonderd en mijn stuitje doet nog steeds zeer![]()
Moet ik nou nog een foto laten maken?
vraag het je dokterquote:Op maandag 16 maart 2015 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar goed, ben in december 2014 van de trap afgedonderd en mijn stuitje doet nog steeds zeer![]()
Moet ik nou nog een foto laten maken?
Heb ze ooit eens zelfgemaakt.quote:
Eerst maar foto's van mn nek.quote:
wat is daar mis mee dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerst maar foto's van mn nek.
Haal ik nog eens mijn maandpremie eruit.
Ze kan 360 graden haar hoofd draaien. Scheen handig te zijn bij bukakke.quote:
Wat een weekend was dat.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze kan 360 graden haar hoofd draaien. Scheen handig te zijn bij bukakke.
Het schiet er soms in als ik afwisselend van rechts naar links kijk in de auto.quote:
Omdat ik zeg dat woodsen een kloon van aber is...?quote:Op maandag 16 maart 2015 12:44 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat je een beetje achterlijk bent. Geeft verder niets hoor.
Ik las bezichtingsgoeroequote:Op maandag 16 maart 2015 12:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heeft 'ie geen gezichtbeharingsgroei?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |