Heb wel eens filmpjes gekeken hoe het moet. Net als pulled pork en echte babi pangang. Lijkt me leuk om eens klaar te maken en te proeven maar ik hoef er geloof ik niet echt een grote portie van.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ze ooit eens zelfgemaakt.
Eerst koken (jawel) en dan in de oven met marinade![]()
Super mals, kwamen bijna van het bot af.
Voordeel is wel dat wanneer je je eigen risico vol hebt je echt alles kan doen wat je wilquote:
Ben je niet zo'n grote eter? :Squote:Op maandag 16 maart 2015 13:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb wel eens filmpjes gekeken hoe het moet. Net als pulled pork en echte babi pangang. Lijkt me leuk om eens klaar te maken en te proeven maar ik hoef er geloof ik niet echt een grote portie van.
1.90 m weenie of dat groot isquote:Op maandag 16 maart 2015 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je niet zo'n grote eter? :S
jij bent anders ook niet grootquote:Op maandag 16 maart 2015 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je niet zo'n grote eter? :S
quote:Op maandag 16 maart 2015 13:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
stiekem afronden naar boven
Bovengemiddeldquote:
Nee, maar ik kan wel veel op huehuehuehuehuequote:
Moest lachenquote:Op maandag 16 maart 2015 13:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik las ik plas belichting gnoe
lol
Goed dat je dit zegt.quote:
Kan jij gewoon hardop lachen nu?quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 13:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik m'n docs aan heb ben ik gewoon 1,91 m
Nee, ik doe meestal of ik hoest en dan lach ik beetje door neus en lippenquote:Op maandag 16 maart 2015 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan jij gewoon hardop lachen nu?
ik durf dat nooit op 't werkquote:Op maandag 16 maart 2015 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan jij gewoon hardop lachen nu?
niks mis meequote:Op maandag 16 maart 2015 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bovengemiddeld
[..]
Nee, maar ik kan wel veel op huehuehuehuehue
Heeft iemand jou al een strepsil aangeboden?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik doe meestal of ik hoest en dan lach ik beetje door neus en lippen
Ik ook niet, er wordt hier nooit gelachen.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik durf dat nooit op 't werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |