pff opkkre danquote:
ja of niet xd lolquote:Op maandag 16 maart 2015 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
Pinda en chocolade word sowieso heel vaak gecombineerd... heel normaal maar om idd dat los op je brood te smeren...
trquote:
COMLPETE GEKTE GVDquote:
Ik ga het binnenkort eens proberen. Ik zal je op de hoogte houden.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
Pinda en chocolade word sowieso heel vaak gecombineerd... heel normaal.
Maar om idd dat los op je brood te smeren...
quote:
;$quote:
Ja, lach maar.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hha kneus met je gbroken hartje
Ik verwacht dit nu ook he, zou pijnlijk zijn als je me liet zitten met niks uiteindelijk.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:02 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik ga het binnenkort eens proberen. Ik zal je op de hoogte houden.
Oh die, nee, niet gemaakt. Misschien met m'n verjaardag.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, Nutella ofzo... of cheesecake.
Javet lekker op een of andere manier. Champignons moeten er ook bij ja....
Ohhhhhh oh jij bedoelde echt champignons eerderhaha oops
Matip gaat de jouwe nu fysiek breken. Een jongen met een gezicht dat zo recht uit de marmerhamerij van Michelangelo had kunnen komen verdraagt afwijzingen zeer slecht.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hha kneus met je gbroken hartje
heb er geenquote:Op maandag 16 maart 2015 14:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Matip gaat de jouwe nu fysiek breken. Een jongen met een gezicht dat zo recht uit de marmerhamerij van Michelangelo had kunnen komen verdraagt afwijzingen zeer slecht.
Oke tot danquote:Op maandag 16 maart 2015 14:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh die, nee, niet gemaakt. Misschien met m'n verjaardag.
Smerig ben je. Bah.En ja, maar was ook mooie woordspeling toch.
Heel slecht en dat zal ze gaan merken ook.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Matip gaat de jouwe nu fysiek breken. Een jongen met een gezicht dat zo recht uit de marmerhamerij van Michelangelo had kunnen komen verdraagt afwijzingen zeer slecht.
Echt wat een slet is het hé.quote:
moet ze ook betalen voor die grondige renovatie?quote:Op maandag 16 maart 2015 14:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
HIJ STAMPT JE KOPPIE KAPOT ALSOF HET EEN BUBBLETEA BOLLETJE IS
had jij nou maar ooit de ballen gehad om het zelf te doen he :$ hahaquote:Op maandag 16 maart 2015 14:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
HIJ STAMPT JE KOPPIE KAPOT ALSOF HET EEN BUBBLETEA BOLLETJE IS
Komt helemaal goed. Pindakaas met hagelslag is wel vet lekker trouwens.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik verwacht dit nu ook he, zou pijnlijk zijn als je me liet zitten met niks uiteindelijk.
quote:Op maandag 16 maart 2015 14:06 schreef Matip het volgende:
[..]
Komt helemaal goed. Pindakaas met hagelslag is wel vet lekker trouwens.
[..]
Wow.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
had jij nou maar ooit de ballen gehad om het zelf te doen he :$ haha
Pindakaas met vlokkennnn!quote:Op maandag 16 maart 2015 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
Pinda en chocolade word sowieso heel vaak gecombineerd... heel normaal.
Maar om idd dat los op je brood te smeren...
[..]
Dat is een goede vraag waar ik nog niet over heb nagedacht.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
moet ze ook betalen voor die grondige renovatie?
HET LACHEN ZAL JOU WELDRA VERGAAN.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:06 schreef housesoftheholy het volgende:
Pindakaas met stukjes pindaquote:
ik steun jou wel hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 14:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2015 14:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom we pakken d'r. De maat is echt vol nu.
jullie kunnen ook van deze mogelijkheid gebruik maken om je over te geven aan het lang onderdrukte verlangen naar elkaars piemelquote:
En vlokkennnnquote:
Hier is niets onderdrukt aan. Ik pak hem zaterdag gewoon.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
jullie kunnen ook van deze mogelijkheid gebruik maken om je over te geven aan het lang onderdrukte verlangen naar elkaars piemel
Hahaha jelly.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
jullie kunnen ook van deze mogelijkheid gebruik maken om je over te geven aan het lang onderdrukte verlangen naar elkaars piemel
Lekker smeuïg. Smeuïg, wat een geil woord is dat eigenlijk.quote:
Smeuïge vagina'squote:Op maandag 16 maart 2015 14:10 schreef Matip het volgende:
[..]
Lekker smeuïg. Smeuïg, wat een geil woord is dat eigenlijk.
SHIT!quote:
Croissant met jamquote:Op maandag 16 maart 2015 14:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
cheesecake met jam
donut met jam
Je zou ook zonder blikken of blozen "lekker smeuïg kutje" kunnen zeggen en er mee wegkomen.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:10 schreef Matip het volgende:
[..]
Lekker smeuïg. Smeuïg, wat een geil woord is dat eigenlijk.
NEE ZEKER NIETquote:Op maandag 16 maart 2015 14:10 schreef Matip het volgende:
[..]
SHIT!
Kaas en jam, dat at ik vroeger altijd en ik dacht dat ik de enige was..
fysiek was je sws ook niet heel nuttig geweestquote:Op maandag 16 maart 2015 14:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
fysiek niet, maar zal aan je denken zeg maar
Dat dacht ik ook altijdquote:Op maandag 16 maart 2015 14:10 schreef Matip het volgende:
[..]
SHIT!
Kaas en jam, dat at ik vroeger altijd en ik dacht dat ik de enige was..
quote:
holy mackles.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je zou ook zonder blikken of blozen "lekker smeuïg kutje" kunnen zeggen en er mee wegkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |