gisteravond was nog een of ander tenenkrommend programma op tv over superfoodsquote:Op maandag 16 maart 2015 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die op dieet zijn![]()
Hou dan gelijk op met leven
ja haha en als ze dan vragen wat er grappig is en dan zeg ik zo van ja voederbietel is geen 1,90 m dan ja haha dan weet ik niet of ze dat snappen haha ofzo zeg maar hahaquote:Op maandag 16 maart 2015 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, er wordt hier nooit gelachen.
Dat is namelijk verboden.
Boer zoekt vrouw?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteravond was nog een of ander tenenkrommend programma op tv over superfoods
Ik heb nog nooit quinoa opquote:Op maandag 16 maart 2015 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteravond was nog een of ander tenenkrommend programma op tv over superfoods
Zeg je er dan ook bij dat hij maar 1.89 m is of laat je het maar zo?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja haha en als ze dan vragen wat er grappig is en dan zeg ik zo van ja voederbietel is geen 1,90 m dan ja haha dan weet ik niet of ze dat snappen haha ofzo zeg maar haha
Nee, ze weten dat ikdie zelf hebquote:Op maandag 16 maart 2015 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft iemand jou al een strepsil aangeboden?
Met geile geert en zijn groenten.quote:
Anders kom ik wel even een doosje afgooien.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ze weten dat ikdie zelf hebniet eens gelogen.
weeniequote:Op maandag 16 maart 2015 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg je er dan ook bij dat hij maar 1.89 m is of laat je het maar zo?
Volgens mij smaakt het naar aarde..quote:Op maandag 16 maart 2015 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet ik niet, die heb ik niet gekeken.
[..]
ik 1x geloof ik. vond er weinig aan
xdquote:
Ok!! ik zit links!quote:Op maandag 16 maart 2015 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anders kom ik wel even een doosje afgooien.
Ben toch in de buurt
Allemaal mensen in je rug.quote:
Zou je op mijn nek zetten en kijken onder welke takken ik door zou kunnen rennen in het bosquote:
Ja zit bij het CSquote:
Er druipt nu koffie over mijn beeldschermquote:Op maandag 16 maart 2015 13:23 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ik heb mijn schoonvader duivenvoer gegeven voor zijn verjaardag onder het mom superfood. Hij heeft het ook echt gegeten.
Klinkt vrouwonvriendelijk ditquote:Op maandag 16 maart 2015 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou je op mijn nek zetten en kijken onder welke takken ik door zou kunnen rennen in het bos
dewc de userquote:
Even aan voederbietel vragen, hij weet alles.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha dit snap ik niet haha wat nu? dx
quote:Op maandag 16 maart 2015 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja zit bij het CS![]()
2 uur heen, 2 uur terug
Joepie!quote:Op maandag 16 maart 2015 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er druipt nu koffie over mijn beeldscherm
hmm, nee, het smaakt naar hipsterquote:Op maandag 16 maart 2015 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij smaakt het naar aarde..
Zou je niet?quote:
Kues maar.. Ic jump of dichtsbujzjjndste flatquote:Op maandag 16 maart 2015 13:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha dit snap ik niet haha wat nu? dx
vang jij me op?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kues maar.. Ic jump of dichtsbujzjjndste flat
Als ik hem was zou ik nu op je auto schijten.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:25 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Joepie!
Hij stuurde een paar dagen nadat ik het had gegeven, een foto waar hij uit een bakje yoghurt dat duivenvoer at met bijschrift ''Lekker gezond!''.
Zit er een Starbucks????quote:Op maandag 16 maart 2015 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]was ik gisteravond nog.
Voor werk?wil alles weten
u wot?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kues maar.. Ic jump of dichtsbujzjjndste flat
Misschien is het wel een goedkope nieuwe manier om superfoods te eten.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:25 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Joepie!
Hij stuurde een paar dagen nadat ik het had gegeven, een foto waar hij uit een bakje yoghurt dat duivenvoer at met bijschrift ''Lekker gezond!''.
Klinkt niet echt heel lekkerquote:
Ja zit erquote:Op maandag 16 maart 2015 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit er een Starbucks????
Dan kan ik daar even heen![]()
Ja ben voor werk hier.. niet op vrijwillige basis.
Zit jij ook dichtbij het cs?
Welk cs? :$quote:Op maandag 16 maart 2015 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit er een Starbucks????
Dan kan ik daar even heen![]()
Ja ben voor werk hier.. niet op vrijwillige basis.
Zit jij ook dichtbij het cs?
Pulled pork moet ik ook nog eens proberen. Echt een keer een fantastisch broodje pulled pork in Londen gegeten.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb wel eens filmpjes gekeken hoe het moet. Net als pulled pork en echte babi pangang. Lijkt me leuk om eens klaar te maken en te proeven maar ik hoef er geloof ik niet echt een grote portie van.
Ik zou wel.quote:
Jijquote:
wil je er over praten?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben nog even van de wap
Getrokken varken.... Would notquote:Op maandag 16 maart 2015 13:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Pulled pork moet ik ook nog eens proberen. Echt een keer een fantastisch broodje pulled pork in Londen gegeten.
quote:Op maandag 16 maart 2015 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja zit ernog nooit geweest tho.
Niet op vrijwillige basis?
En nee, ik werk in Assen. Als ik in Groningen werk kan ik er in 5minuten heen lopen.
Op een festival mocht ik ook op de rug van een vreemde meneer..quote:
hoe lang heeft hij het vol gehouden?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op een festival mocht ik ook op de rug van een vreemde meneer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |