gisteravond was nog een of ander tenenkrommend programma op tv over superfoodsquote:Op maandag 16 maart 2015 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die op dieet zijn![]()
Hou dan gelijk op met leven
ja haha en als ze dan vragen wat er grappig is en dan zeg ik zo van ja voederbietel is geen 1,90 m dan ja haha dan weet ik niet of ze dat snappen haha ofzo zeg maar hahaquote:Op maandag 16 maart 2015 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, er wordt hier nooit gelachen.
Dat is namelijk verboden.
Boer zoekt vrouw?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteravond was nog een of ander tenenkrommend programma op tv over superfoods
Ik heb nog nooit quinoa opquote:Op maandag 16 maart 2015 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteravond was nog een of ander tenenkrommend programma op tv over superfoods
Zeg je er dan ook bij dat hij maar 1.89 m is of laat je het maar zo?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja haha en als ze dan vragen wat er grappig is en dan zeg ik zo van ja voederbietel is geen 1,90 m dan ja haha dan weet ik niet of ze dat snappen haha ofzo zeg maar haha
Nee, ze weten dat ikdie zelf hebquote:Op maandag 16 maart 2015 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft iemand jou al een strepsil aangeboden?
Met geile geert en zijn groenten.quote:
Anders kom ik wel even een doosje afgooien.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ze weten dat ikdie zelf hebniet eens gelogen.
weeniequote:Op maandag 16 maart 2015 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg je er dan ook bij dat hij maar 1.89 m is of laat je het maar zo?
Volgens mij smaakt het naar aarde..quote:Op maandag 16 maart 2015 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet ik niet, die heb ik niet gekeken.
[..]
ik 1x geloof ik. vond er weinig aan
xdquote:
Ok!! ik zit links!quote:Op maandag 16 maart 2015 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anders kom ik wel even een doosje afgooien.
Ben toch in de buurt
Allemaal mensen in je rug.quote:
Zou je op mijn nek zetten en kijken onder welke takken ik door zou kunnen rennen in het bosquote:
Ja zit bij het CSquote:
Er druipt nu koffie over mijn beeldschermquote:Op maandag 16 maart 2015 13:23 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ik heb mijn schoonvader duivenvoer gegeven voor zijn verjaardag onder het mom superfood. Hij heeft het ook echt gegeten.
Klinkt vrouwonvriendelijk ditquote:Op maandag 16 maart 2015 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou je op mijn nek zetten en kijken onder welke takken ik door zou kunnen rennen in het bos
dewc de userquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |