Was het niet andersom dat jij op je rug mocht voor een vreemde meneerquote:Op maandag 16 maart 2015 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op een festival mocht ik ook op de rug van een vreemde meneer..
Vrij lang nog ... zat continu te hupsen.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe lang heeft hij het vol gehouden?
Jij wel weerquote:Op maandag 16 maart 2015 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op een festival mocht ik ook op de rug van een vreemde meneer..
Nee wonen wel, maar CS assen CS grunna is ook maar 10minuten ofzoquote:Op maandag 16 maart 2015 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]lolololol en ik maar denken dat je in Groningen werkte.. Zou eerst ook in Assen afspreken, maar toen was het zo van: ja doe maar Grunna, problem? En ik zo van: nee hoor.. ik kom wel naar Grunna, geen probleem.
Hm.. die optie is te verleidelijk om niet te gaan... zeker omdat ik nog twee uur in de auto moet zitten en vanavond ook nog eens een uur
Nee,quote:Op maandag 16 maart 2015 13:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Was het niet andersom dat jij op je rug mocht voor een vreemde meneer
quote:Op maandag 16 maart 2015 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrij lang nog ... zat continu te hupsen.partysquatten
Volgens mij was het tijdens de Opposites
quote:Op maandag 16 maart 2015 13:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Was het niet andersom dat jij op je rug mocht voor een vreemde meneer
Ja ik ben klein en men had medelijden met mij (kon niks zienquote:Op maandag 16 maart 2015 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij wel weer![]()
[..]
Nee wonen wel, maar CS assen CS grunna is ook maar 10minuten ofzo
Dan zou ik nog even een beker met van die zoete witte koffiedinges kopen als ik jou wasenergie voor iemand met een lichaam langer dan 1.60
Maar wow 4ebe in mijn contrijen![]()
Ah vandaarquote:Op maandag 16 maart 2015 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ben klein en men had medelijden met mij (kon niks zien)
Oh dan valt het nog mee.. maar jij gaat toch niet met de trein?
White cafe moccaAlleen de laatste slok is vies. Al die geconcentreerde siroop
![]()
Ja ik kan het zelf ook nog niet geloven
Reincarnatie van jezusquote:Op maandag 16 maart 2015 13:34 schreef sperzieboontjes het volgende:
Wat is dit? Waarom staat dit op Youtube?
Ja er zijn soms nog wel aardige mensen aanwezigquote:Op maandag 16 maart 2015 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah vandaarwat aardig.
Nee, ga met de auto maar vriend van me deed dat een tijd lang.
Ik had die ook geprobeerd omdat jij dat zei... 3 slokken gehad en toen weggeflikkertmierzoete troep.
Het dringt nu langzaam tot me door...
Nee.quote:
Ik vind starbucks stomquote:Op maandag 16 maart 2015 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja er zijn soms nog wel aardige mensen aanwezig
Die kaneelbroodjes zijn ook lekker, maar wederom: mierzoete troep
Als ik naar huis ga dan kom ik ook langs Assen..
Ik zal zwaaien als ik voorbij kom (lees; die zwarte/grijze streep die snel over de snelweg zoeft)
Eng he alles buiten de randstad...quote:Op maandag 16 maart 2015 13:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wow allemaal assen en groningen taferelen hier ;o
ik woon daar toch gewoon joh mutsquote:Op maandag 16 maart 2015 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind starbucks stomalleen de cheesecake was wel lekker.
Oh en ik zit naast de snelweg, tegenover de vd Valkzal terug zwaaien. Of misschien ben ik dan al weer in Grunna.
[..]
Eng he alles buiten de randstad...
quote:
bij die accountants of de autodealer?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind starbucks stomalleen de cheesecake was wel lekker.
Oh en ik zit naast de snelweg, tegenover de vd Valkzal terug zwaaien. Of misschien ben ik dan al weer in Grunna.
[..]
Eng he alles buiten de randstad...
Nee.quote:
Waar? nee heb pet.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik woon daar toch gewoon joh muts
wat ;squote:
Chinees.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bij die accountants of de autodealer?
Leukquote:Op maandag 16 maart 2015 13:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Donderdag naar cabaret.Mannen komen van Mars, vrouwen komen van Venus.
Hahaha betaquote:Op maandag 16 maart 2015 13:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Je bent zellufquote:
Heb zin in omeletquote:
Ga niet met haar.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
Paardenmeisje hanteert den zweep al zo te zien.
Dan ga je naar het theater en dan kies je dat.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Geef mij je ei.quote:
Verworpen.quote:
Wow cheater :squote:
ekte ekte gaan naar ronald hèquote:Op maandag 16 maart 2015 13:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan ga je naar het theater en dan kies je dat.
Oh wow neemt je ma je mee? :squote:
Theater.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan ga je naar het theater en dan kies je dat.
Geef mij je champignonsquote:
BT heeft vast ook een bitquote:Op maandag 16 maart 2015 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
Paardenmeisje hanteert den zweep al zo te zien.
Door een club vrouwen zeker.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Theater.![]()
Betalen voor zoiets.![]()
Gratis meegevraagd worden.
Heb maar 1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |