abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 maart 2015 @ 14:15:18 #1
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_150661663

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 16-03-2015 19:42:40 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 15 maart 2015 @ 14:16:20 #2
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_150661691
Andi had al hands-on:
quote:
2015-03-15 16:07, Despatched to overseas (Country code: AT)
:D Soon..
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_150661856
Zijn er momenteel fijne kortingscoupons in omloop voor Banggood of DealExtreme?
Mokkel met stuntstok
  zondag 15 maart 2015 @ 14:28:22 #4
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_150662011
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:23 schreef Mord_Sith het volgende:
Zijn er momenteel fijne kortingscoupons in omloop voor Banggood of DealExtreme?
In het vorige topic een van de laatste posts banggood coupon.

En DX,, geen idee google?! ;)

Edit:

quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:00 schreef Lazvic het volgende:
Heeft iemand een banggood coupon voor mij ?
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:03 schreef thethoryd het volgende:

[..]

6e6e0b voor 5% dacht ik
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zondag 15 maart 2015 @ 14:30:30 #5
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_150662090
Flink bij DX? Haha. :P
Bij BG... ook niet zoveel. Doorgaans is het max 8-10% en zijn 5% coupons overal wel te vinden (met uitzondering van e-mail only acties, flash sales en dergelijke).
Gewoon je mail in de gaten houden, verder worden er couponverzamelsites in de OP genoemd...
pi_150662201
Pakketje terugsturen naar China, jullie advies.. gewoon PostNL, DHL Parcel of toch een andere? Wil overigens die PayPal retour regel eens uitproberen :D Als Banggood dat hanteert tenminste, anders stikken ze maar :')

Bleh laat maar. Gaat hem al niet worden :') Ik betaal wel braaf aan de post.
pi_150662409
iemand nog leuke USB gadgets? of leuke dingetjes die je aan je powerbank kan hangen? ik heb pas nog zon usb fan besteld, lijkt me lekker in de zomer :p
pi_150662955
Tip je krijgt 10% korting wanneer je de banggood app op je telefoon installeert.
pi_150663412
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:39 schreef bl-bl-blikje het volgende:
iemand nog leuke USB gadgets? of leuke dingetjes die je aan je powerbank kan hangen? ik heb pas nog zon usb fan besteld, lijkt me lekker in de zomer :p
USB Led light (van Xiaomi)
of misschien..
http://www.aliexpress.com(...)6&isViewCP=y&catId=0
  zondag 15 maart 2015 @ 15:20:36 #10
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_150664005
MitB heeft weer een mail gestuurd met gratis credits. Op mijn ene mail heb ik $1 gekregen en op mijn andere twee adressen heb ik ¤2,5 gekregen. Zijn er nog leuke items bij MitB om hier aan te besteden?

Snap de gedachte van MitB er niet echt achter trouwens, vorige week was het andersom. Toen was de dollar versie meer. $3 vs ¤2
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
pi_150664320
Ik ben op zoek naar 'n IR lamp voor bij m'n Yi-cam om 's nachts wat beter beeld te krijgen. Er was hier laatst iemand die zo'n ding had aangeschaft.

Welke was dat? Wat is je ervaring? Hopelijk niet te duur, moet wel leuk blijven ;)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_150664446
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:20 schreef Markos. het volgende:
MitB heeft weer een mail gestuurd met gratis credits. Op mijn ene mail heb ik $1 gekregen en op mijn andere twee adressen heb ik ¤2,5 gekregen. Zijn er nog leuke items bij MitB om hier aan te besteden?

Snap de gedachte van MitB er niet echt achter trouwens, vorige week was het andersom. Toen was de dollar versie meer. $3 vs ¤2
Ik heb ¤0,85 :'(
  zondag 15 maart 2015 @ 15:31:52 #13
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_150664578
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben op zoek naar 'n IR lamp voor bij m'n Yi-cam om 's nachts wat beter beeld te krijgen. Er was hier laatst iemand die zo'n ding had aangeschaft.

Welke was dat? Wat is je ervaring? Hopelijk niet te duur, moet wel leuk blijven ;)
Ging daar laatst wel eens over, ging echter niet om de Xiaoyi... maar toch:
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
Goed, even een update.

Op een of andere manier was de camera dus gebricked.
Na een bericht gestuurd te hebben aan de helpdesk van Hosafe
SPOILER
kreeg ik al binnen 24u antwoord.

Erg netjes al zeg ik het zelf.

Uiteraard was dit niet het antwoord waar ik verder mee kon, maar na 4 emails is het eindelijk opgelost!!!
Voor de mensen die deze camera willen aanschaffen, hou er rekening mee dat er geen reset knop is, maar dat je op een andere manier de camera kan resetten (door in te loggen met een tijdelijk iets).

Hieronder kan je twee (nietszeggende) shots zien bij daglicht.
één in huis, en één buitenshuis.

SPOILER
Hierbij ook nog de shot bij nacht.
(Je kan een IR lamp gebruiken, die wij niet waarnemen maar de camera wel om veel meer licht te krijgen)
SPOILER
Voor de volledigheid nogmaals de link naar de aangekochte camera:
http://www.dx.com/p/hosaf(...)-369823#.VNd42vmG-So

Wanneer je vragen hebt over deze camera, hoor ik het graag!
@ LITB/MITB tegoed... al haast een maand niks meer gehad. ;( Wel dat van toen binnen. Kleine paginawijzers/post-its.
  zondag 15 maart 2015 @ 15:34:07 #14
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_150664677
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:31 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ging daar laatst wel eens over, ging echter niet om de Xiaoyi... maar toch:

[..]

@ LITB/MITB tegoed... al haast een maand niks meer gehad. ;( Wel dat van toen binnen. Kleine paginawijzers/post-its.
Die camera gaat in elk geval terug, het blijft een drama.
De RMA label al gekregen, nu nog inpakken.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 15 maart 2015 @ 15:34:41 #15
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_150664693
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:34 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Oida. ;( Wel jammel dan.
  zondag 15 maart 2015 @ 15:35:16 #16
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150664721
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:29 schreef ajaxboy het volgende:

[..]

Ik heb ¤0,85 :'(
Haha jij ook al. Heb er maar een ledje voor de Arduino mee besteld.
pi_150665526
Wat valt er voor ¤0,85 te halen:
usb kabell
aux kabel
telefoon houder
stylus pen
Verder is er weinig zinvols voor te halen
pi_150666103
quote:

[..]

Jij hebt geen IR lamp gebruikt of wel? Zou graag gewoon eentje met fitting hebben, maar die kan ik nergens vinden :{

Deze kan ik dan wel vinden: http://www.ebay.com/itm/1(...)RLED20-/371281403392

Misschien maar eens proberen, volgens mij heb ik nog wel zo'n voeding liggen.
  zondag 15 maart 2015 @ 16:09:53 #19
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_150666206
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:54 schreef ajaxboy het volgende:
Wat valt er voor ¤0,85 te halen:
usb kabell
aux kabel
telefoon houder
stylus pen
Verder is er weinig zinvols voor te halen
Heb je voor 2,5¤ ook nog leuke dingen gezien? ;)
Mag gerust iets meer zijn, gewoon die regio :)
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
pi_150666249
Hallo,

Voor mijn hobby ben ik op zoek naar een goede nacht kijker, (verrekijker) met nightvision. Nu zoek ik in Nederland maar is dat allemaal knap duur en ik zoek echt iets professioneels, maar ik ben nu op zoek in Chinese webshops, maar ben benieuwd of jullie nog wat meer info hebben... Iemand hier actief met nachtkijkers? Alvast bedankt.
Is back
  zondag 15 maart 2015 @ 16:13:03 #21
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_150666333
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 16:09 schreef Markos. het volgende:

[..]

Heb je voor 2,5¤ ook nog leuke dingen gezien? ;)
Mag gerust iets meer zijn, gewoon die regio :)
Ik had laatst deze besteld en gekregen:
http://www.lightinthebox.(...)e-note_p1976235.html , http://www.lightinthebox.(...)e-kleur_p811758.html & http://www.lightinthebox.(...)e-notes_p532728.html . Was lastig iets anders te gaan halen, omdat bij zware/meerdere dingen er verzendkosten bij kwamen...
pi_150666418
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:42 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Zoiets?
http://www.ebay.nl/itm/Ma(...)&hash=item3f3a6a0039
En dan gewoon een 12v adapter erop aansluiten (snoer afknippen en vastzetten aan de plug)?
Thanks.
Dan de volgende vraag, is geen luiheid maar meer totale gebrek aan kennis op dat vlak:
al mijn oplader, die doelloos in de kast liggen, zijn maar rond de 5V. Ik heb onderstaand apparaat dat ik wil aansluiten:
http://www.ebay.com/itm/2(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT

De wil ik met een stekker aansluiten en gebruiken als een alarm in mijn huis (via mijn Homewizard!).
Dus ik kan de plug van dat alarm weer aansluiten op dat ding van jou.
Dan heb ik voor dat ding van jou dus een gewone lader (wel 12V? of mag 5V ook??) nodig.
Daarvan knip de stekker af en als ik het omhulsel er af haal zou ik twee draadjes moeten zien zitten?
Maakt het dan nog uit welk draadje ik in welke ingang van dat ding van jou stop?
pi_150666509
Wat zijn de ervaringen van mensen hier die spullen hebben gekocht bij Dealextreame?
pi_150666531
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 16:17 schreef Lazvic het volgende:
Wat zijn de ervaringen van mensen hier die spullen hebben gekocht bij Dealextreame?
Prima, soms nogal traag is mijn ervaring en let op want EU direct is niet vanuit een EU warehouse. Ik ga eerder voor een banggood die snel verzend.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 15 maart 2015 @ 16:23:42 #25
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150666757
DX was een aantal jaar geleden nog een pionier maar wordt nu links en rechts ingehaald.
pi_150666775
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 16:17 schreef rene90 het volgende:

[..]

Prima, soms nogal traag is mijn ervaring en let op want EU direct is niet vanuit een EU warehouse. Ik ga eerder voor een banggood die snel verzend.
Ik had een aantal dagen geleden iets bij hun besteld en ze zouden binnen aantal dagen het verzenden, maar dat deden ze niet. Ook had ik meerdere keren met hun chat medewerkers gesproken. Dus heb mijn order geannuleerd en bij banggood besteld. Met wat mij vies tegen valt is dat zij een euro prijs op hun website plaatsen en dat je wanneer het betaald met paypal dat het opeens dollars worden.
pi_150666786
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 16:23 schreef Erasmo het volgende:
DX was een aantal jaar geleden nog een pionier maar wordt nu links en rechts ingehaald.
DX is gewoon matig.
  zondag 15 maart 2015 @ 17:47:18 #28
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_150669616
Is het niet iets om het MITB tegoed op te sparen? :P
You can't be late if you don't show up.
pi_150669668
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 17:47 schreef l0lownkill het volgende:
Is het niet iets om het MITB tegoed op te sparen? :P
kan niet, is maar een week geldig ofzo.
Top 5 China producten
pi_150671737
Vandaag iets besteld bij Banggood en nu al verzonden mooi gedaan.
pi_150672133
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 18:49 schreef Lazvic het volgende:
Vandaag iets besteld bij Banggood en nu al verzonden mooi gedaan.
Banggood is vaak erg snel ja, ik heb het vaak met 1 of 1,5 week al binnen!
  zondag 15 maart 2015 @ 19:14:01 #32
369821 BenD
in Canada
pi_150672472
Iemand hier toevallig ervaring met snowboard brillen uit China? 8-)
pi_150672475
Zo'n verzendstatus kan je natuurlijk makkelijk faken... heb bij genoeg Chinese webshops dit vermoeden wel eens gehad. Behalve als je meteen een tracking-nummer hebt geloof ik het niet dat het verzonden is, maar ze snoepen wel twee-drie dagen "wachttijd" weg door alvast een verzendbevestiging te sturen.
pi_150672597
quote:
10s.gif Op zondag 15 maart 2015 19:14 schreef RacerDKB het volgende:
Zo'n verzendstatus kan je natuurlijk makkelijk faken... heb bij genoeg Chinese webshops dit vermoeden wel eens gehad. Behalve als je meteen een tracking-nummer hebt geloof ik het niet dat het verzonden is, maar ze snoepen wel twee-drie dagen "wachttijd" weg door alvast een verzendbevestiging te sturen.
veelal op Ali express flikken ze dat. Dan krijg je een tracking die opeen een paar dagen later weer wordt veranderd :')
Top 5 China producten
pi_150673365
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 19:14 schreef BenD het volgende:
Iemand hier toevallig ervaring met snowboard brillen uit China? 8-)
dat is toevallig pas geleden voorbij gekomen: pas goed op dat je wel de goede uv-bescherming hebt. ze vermelden het uiteraard wel maar ik zou altijd je bril laten testen.
volgens mij was de conclusie: NIET doen
  zondag 15 maart 2015 @ 19:52:34 #36
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_150673640
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 19:44 schreef marco_sire het volgende:

[..]

dat is toevallig pas geleden voorbij gekomen: pas goed op dat je wel de goede uv-bescherming hebt. ze vermelden het uiteraard wel maar ik zou altijd je bril laten testen.
Heb ik ook gezien ja, die bieden wel bescherming tegen de zon maar niet tegen UV-licht. Dit houdt in doordat je geen last van de zon hebt je pupillen groter worden. Echter doordat ze geen UV-licht tegenhouden krijg je juist veel meer UV-lichr in je ogen.
pi_150673783
Hallo,

Voor mijn hobby ben ik op zoek naar een goede nacht kijker, (verrekijker) met nightvision. Nu zoek ik in Nederland maar is dat allemaal knap duur en ik zoek echt iets professioneels, maar ik ben nu op zoek in Chinese webshops, maar ben benieuwd of jullie nog wat meer info hebben... Iemand hier actief met nachtkijkers? Alvast bedankt.
Is back
pi_150674080
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 19:57 schreef supayoshii het volgende:
Hallo,

Geen ervaring met die dingen eerlijk gezegd. Wat voor hobby gaat het om? Op wat voor afstand moet je bijvoorbeeld in het donker kunnen kijken etc.
Top 5 China producten
  zondag 15 maart 2015 @ 20:11:22 #39
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_150674296
De vraag zal ongetwijfeld wel vaker zijn gesteld, maar ik kan het nu even niet vinden in deze reeks.
Wat zijn leuke en goede oordopjes/earbuds?

Trouwens, ik bestel vrijwel altijd bij Banggood, soms bij buyincoins. Beide toko's bevallen zeer goed.
  zondag 15 maart 2015 @ 20:26:38 #40
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_150674890
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:11 schreef .Neovo. het volgende:
De vraag zal ongetwijfeld wel vaker zijn gesteld, maar ik kan het nu even niet vinden in deze reeks.
Wat zijn leuke en goede oordopjes/earbuds?

Trouwens, ik bestel vrijwel altijd bij Banggood, soms bij buyincoins. Beide toko's bevallen zeer goed.
Een klassiekertje zijn de Xiaomi Pistons. De gouden.
Wel opletten dat je echte koopt.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 15 maart 2015 @ 20:36:13 #41
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_150675426
Heeft oemand nog een tip voor een goede muis?
Gebruikte er nooit eentje, maar laatste tijd steeds meer. Maar heb nu zo'n standaard HP muis die niet zo lekker glijdt. Dus op zoek naar wat anders nu. :)
pi_150676021
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 19:52 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Heb ik ook gezien ja, die bieden wel bescherming tegen de zon maar niet tegen UV-licht. Dit houdt in doordat je geen last van de zon hebt je pupillen groter worden. Echter doordat ze geen UV-licht tegenhouden krijg je juist veel meer UV-lichr in je ogen.
Nou, de brilletjes van 5euro bij de Kruidvat hebben ook allemaal UVA/B bescherming, kosten 5euro daar en zullen in China gemaakt zijn. Met zonnebrillen had ik juist de conclusie onthouden: Maakt geen zak uit. UVA/B filter "inbouwen" kost geen drol/is niet ingewikkeld dus zit ook bij de budget meuk wel goed.

Gevalletje zoek een betrouwbare bron en gij zult weten dit imo ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Rzr101 op 15-03-2015 23:25:18 (Woord vergeten) ]
  zondag 15 maart 2015 @ 21:00:45 #43
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_150676839
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:36 schreef Goddelijker het volgende:
Heeft oemand nog een tip voor een goede muis?
Gebruikte er nooit eentje, maar laatste tijd steeds meer. Maar heb nu zo'n standaard HP muis die niet zo lekker glijdt. Dus op zoek naar wat anders nu. :)
Ben nogsteeds goed te spreken over de Aula muis+tobo combo en de muizen van Fühlen.

- Aula (Review)
- Fühlen (Review)

Die Aula kan je bij Tinydeal en Lightake krijgen. Voor fühlen kan je op Aliexpress of Tmall terecht.

Dit is de X100, echt een toppertje als je het mij vraagt :9
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zondag 15 maart 2015 @ 21:02:52 #44
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_150676980
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:31 schreef shiznuts het volgende:

[..]

'Als een van onze meest gewaardeerde klanten, ontvang je een bonus van USD $ 3', lol, zul je net zien. :P
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 19:57 schreef supayoshii het volgende:
Hallo,

Alweer. Die heb ik de afgelopen weken al 4 keer voorbij zien komen en geloof dat niemand er ervaring mee had (daarom dan ook geen reacties). ;) Zul je zelf ff shizresearch moeten doen.
Deze Bresser/National Geographic dan? http://www.amazon.de/dp/B00DS1733A/
Buiten Bresser en Yukon is er niet veel budgettroep. Look foh yoself: http://s.taobao.com/searc(...)arch_radio_all%253A1 .

[ Bericht 19% gewijzigd door shiz op 16-03-2015 12:51:25 ]
pi_150678325
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:46 schreef Rzr101 het volgende:

[..]

Nou, de brilletjes van 5euro bij de Kruidvat hebben ook allemaal UVA/B bescherming, kosten 5euro daar en zullen in China gemaakt zijn. Met zonnebrillen had ik juist de conclusie onthouden: Maakt geen zak uit. UVA/B filter "inbouwen" kost geen drol/is niet ingewikkeld dus zit ook bij de budget meuk wel goed.

Gevalletje zoek een betrouwbare en gij zult weten dit imo ;)
Betrouwbare?

Seriously?
pi_150679127
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 21:30 schreef dottpuntcom het volgende:

[..]

Betrouwbare?

Seriously?
Wellicht als in betrouwbare bril..?
  zondag 15 maart 2015 @ 23:13:49 #47
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_150682799
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:46 schreef Rzr101 het volgende:

[..]

Gevalletje zoek een betrouwbare en gij zult weten dit imo ;)
Onderschat nooit de kracht van een fabrikant die 2 cent per brilletje kan besparen....
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 16 maart 2015 @ 00:44:53 #48
369821 BenD
in Canada
pi_150685549
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 19:44 schreef marco_sire het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 19:52 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Bedankt voor de tips! Ik zat naar zoiets te kijken:
http://www.aliexpress.com(...)olor/1581664423.html

Ze claimen certificaten van ISO en FDA voor UV protection. Maar wat meer research doen.
  maandag 16 maart 2015 @ 07:36:52 #49
327191 RobertNL
For your gear.
pi_150686944
quote:

[..]

Hmz, balen. Gaat hier nu al ruim 2 weken prima in stabiliteitstest.

Interface kan beter maar dat is het verhaal met vrijwel alle camera's is de ervaring na, 6 stuks te hebben gehad/geïnstalleerd te hebben.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_150688497
Buyincoins heeft 10% korting op de hele site, misschien interessant om weer eens te kijken:
BICBIGSALE
Top 5 China producten
pi_150690307
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 00:44 schreef BenD het volgende:

[..]

[..]

Bedankt voor de tips! Ik zat naar zoiets te kijken:
http://www.aliexpress.com(...)olor/1581664423.html

Ze claimen certificaten van ISO en FDA voor UV protection. Maar wat meer research doen.
Met zoveel orders van anderen zit je wel meestal goed :)
Zeker als je de prijs vergelijkt met de andere brillen, acht ik deze wel zeker als een goede skibril
  maandag 16 maart 2015 @ 12:27:18 #52
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_150692651
ALDI/Lidl zullen ze dit winterseizoen toch ook wel gehad hebben? Zijn vast ook wel 19.99 EUR skibrillen bij een Intersport of iets te vinden. :Y Soms hoef je het niet altijd van ver te halen natuurlijk... En als je het dan doet, beste gewoon een goedkoop origineel bekend Chinees merk in huis halen voor de full Chinashop experience. :P
  maandag 16 maart 2015 @ 12:48:48 #53
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_150693306
quote:
10s.gif Op zondag 15 maart 2015 21:02 schreef shiznuts het volgende:

[..]

'Als een van onze meest gewaardeerde klanten, ontvang je een bonus van USD $ 3', lol, zul je net zien. :P

Ik heb echt al meer dan een mand niets gekregen :( Voorheen verschillende dingen besteld daarmee :P
Don't let my username fool you...
  maandag 16 maart 2015 @ 14:41:08 #54
369821 BenD
in Canada
pi_150697607
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:00 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Met zoveel orders van anderen zit je wel meestal goed :)
Zeker als je de prijs vergelijkt met de andere brillen, acht ik deze wel zeker als een goede skibril
Ja ik dacht met zoveel orders moet het haast wel goed zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:27 schreef shiznuts het volgende:
ALDI/Lidl zullen ze dit winterseizoen toch ook wel gehad hebben? Zijn vast ook wel 19.99 EUR skibrillen bij een Intersport of iets te vinden. :Y Soms hoef je het niet altijd van ver te halen natuurlijk... En als je het dan doet, beste gewoon een goedkoop origineel bekend Chinees merk in huis halen voor de full Chinashop experience. :P
Hier in Canada helaas geen Aldi of Lidl. Ik heb uiteraard al een bril, ben alleen aan het kijken voor iets nieuws. Er is wel veel aanbod hier, maar het scheelt nogal in prijs, van $70-$200.
pi_150703661
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:27 schreef shiznuts het volgende:

Eerste resultaat als je Google afbeeldingen zoekt op "Aldi skibril".
Al is dit van de Lidl :') ...

Het seizoen is nu natuurlijk over dus je kunt tot het volgende seizoen wachten voor dergelijke aanbiedingen. Maar vast andere adressen genoeg inderdaad.
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:41 schreef BenD het volgende:
Hier in Canada helaas geen Aldi of Lidl. Ik heb uiteraard al een bril, ben alleen aan het kijken voor iets nieuws. Er is wel veel aanbod hier, maar het scheelt nogal in prijs, van $70-$200.
Da's dan weer niet zo handig.

Aan de andere kant; Canada! :9

Overigens; er waren hier toch een aantal die die Xiaomi hoofdtelefoon besteld hadden?
Ik hoef 'm zelf niet maar ik kwam net dit tegen; kabels naar beide kanten toe. :N

maandag 16 maart 2015 @ 17:27:52 #56
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_150704114
kolere, in welk tv programma of blad is de chinese handel/webshops nu weer behandeld??
t wemelt weer van de newbee's..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  maandag 16 maart 2015 @ 18:00:24 #57
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_150705079
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:41 schreef BenD het volgende:

[..]

Hier in Canada helaas geen Aldi of Lidl. [..]
Ah ja. :P
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:15 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Eerste resultaat als je Google afbeeldingen zoekt op "Aldi skibril".
Al is dit van de Lidl :') ...
:D Bedoel maar.
quote:
[..]

Overigens; er waren hier toch een aantal die die Xiaomi hoofdtelefoon besteld hadden?
Ik hoef 'm zelf niet maar ik kwam net dit tegen; kabels naar beide kanten toe. :N

[ afbeelding ]
Wel benieuwd ja. Als dat gouden een hint is naar de Piston V2 en de soundsignature daarvan zou het wel goed moeten komen (als het comfortlevel hetzelfde is, is het wat minder, maar je hebt i.i.g. twee verschillende typen earpads om te gebruiken :) ). Verder is een enkele kabel links een wat meer gangbare oplossing waar ze dan weer niet voor hebben gekozen en design oogt wat cheap zo, hoewel de afwerking en materiaalkeuze dan wel weer top lijkt, dus we gaan het wel zien.

O.a. bij http://www.banggood.com/O(...)let-PC-p-964942.html en http://www.geekbuying.com(...)--Golden-342338.html . Bij de laatste... 5% off met QRBHLEUL (via http://www.savingstory.com/coupons/geekbuying/ ). Shippen nog niet.
pi_150705186
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
  maandag 16 maart 2015 @ 18:18:15 #59
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_150705586
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 07:36 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hmz, balen. Gaat hier nu al ruim 2 weken prima in stabiliteitstest.

Interface kan beter maar dat is het verhaal met vrijwel alle camera's is de ervaring na, 6 stuks te hebben gehad/geïnstalleerd te hebben.
De camera zelf werkt opzich wel, alleen krijg ik gewoon geen email notificaties niets meer.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_150705789
quote:
Wel een beetje oud nieuws. Is al lang bekend.
Van wat ik er over heb gelezen gaat dit niet zo'n enorm goedkoop ding worden, misschien wel goedkoper dan de meeste sommige smartwatches die je in Nederland koopt maar zeker niet zo goedkoop als bijvoorbeeld zo'n Weloop Tommy o.i.d.
Maar goed; Xiaomi maakt wel goed/mooi spul dus in dat opzicht...

Die dingen boeien me verder niets trouwens...

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 16-03-2015 19:44:38 ]
  maandag 16 maart 2015 @ 18:34:08 #61
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_150706129
Huawei kwam er toch met een ook? En geloof dat LG een nieuwe had.
pi_150706535
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:34 schreef shiznuts het volgende:
Huawei kwam er toch met een ook? En geloof dat LG een nieuwe had.
Zou best kunnen, ik hou die smartwatch-bandwagon niet bij. Interesseert mij niets.
Komt alleen steeds langs als die China/techniek-spul-sites in de gaten houdt...
pi_150706698
twee pakketten besteld afgelopen weekend bij banggood en beide zijn al verzonden. Hopelijk wordt het snel bezorgd.
pi_150706771
Heb trouwens een Xiaomi Mi Wi-Fi Mini Wireless Router en een Xiaomi piston besteld.
  maandag 16 maart 2015 @ 18:50:52 #65
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_150706841
Très chique hoor: http://consumer.huawei.com/minisite/worldwide/huawei-watch/ ... vind het wel wat.
En dit de nieuwe LG: http://www.lg.com/us/smartwatch/urbane .
En je weet... ''t streven is zeven'. :P Elke dag v/d week een andere keuze.
pi_150706899
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:25 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Wel een beetje oud nieuws. Is al lang bekend.
Van wat ik er over heb gelezen gaat dit niet zo'n enorm goedkoop ding worden, misschien wel goedkoper dan de meeste smartwatches die je in Nederland koopt maar zeker niet zo goedkoop als bijvoorbeeld zo'n Weloop Tommy o.i.d.
Maar goed; Xiaomi maakt wel goed/mooi spul dus in dat opzicht...

Die dingen boeien me verder niets trouwens...
Nja als dat mooi is en goed werkt en ook nog goedkoper.. waarom niet? :D

Dit is het eerste (misschien) Xiaomi product waar ik opeens naar uit kijk.
pi_150706958
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:50 schreef shiznuts het volgende:
Très chique hoor: http://consumer.huawei.com/minisite/worldwide/huawei-watch/ ... vind het wel wat.
Die LG ziet er gelikt uit! Jammer dat er nog weinig wordt verteld over de mogelijkheden ervan.
pi_150716386
Ik wilde een Pebble gaan kopen, maar nu wacht ik even :P
pi_150724331
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:50 schreef shiznuts het volgende:
Die Huawei is wel mooi. Ze praten over lederen en rvs bandjes, maar zie liever nog een Nato strap :P

zo'n mooie stapel en geen 1 voor mij :'(
pi_150724834
Iemand bekend met de ODBII stekkertjes in combinatie met Torque?

Wat is het verschil tussen deze twee?

http://www.banggood.com/V(...)pports-p-951062.html

http://www.dx.com/p/super(...)-142679#.VQfSJ45wugY

De ene is V 1.5 en de andere V 2.1, maar kan niks vinden over wat het verschil dan is.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 09:01:30 #71
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_150725682
Ik kan het niet werkend krijgen op de volvo s60, ook met draaiende motor. Alleen een rood lichtje brandt dan en ik kan via torque of dashcommand niet connecten.
Bij de rest werkte het wel geloof ik.
pi_150726579
Je moet volgens mij elm327 als protocol kiezen.
pi_150727875
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 09:01 schreef l0lownkill het volgende:
Ik kan het niet werkend krijgen op de volvo s60, ook met draaiende motor. Alleen een rood lichtje brandt dan en ik kan via torque of dashcommand niet connecten.
Zit ie dan wel goed? Ik moest 'm ook flink aandrukken in mijn auto.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 12:56:27 #74
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_150732165
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 07:14 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Die Huawei is wel mooi. Ze praten over lederen en rvs bandjes, maar zie liever nog een Nato strap :P

[ link | afbeelding ]
zo'n mooie stapel en geen 1 voor mij :'(
Oeh. Die van EverBuying mét stick is hier nu ook opgestuurd. :D

Rock momenteel de LG Watch R met de Chronos Time Master watch face. Wel een coole combi. :7 De Huawei is wel erg chique ook, wat minder sporty, maar ook weer niet zo hipster als de Moto 360.
pi_150732805
Weet iemand toevallig of een bedrijf nog op zoek is naar mensen om daar te komen voor een internship? Ik weet dat DX dat een paar jaar geleden deed, maar nu weet ik het zo 123 niet! :)
pi_150732823
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:16 schreef igi0n het volgende:
Weet iemand toevallig of een bedrijf nog op zoek is naar mensen om daar te komen voor een internship? Ik weet dat DX dat een paar jaar geleden deed, maar nu weet ik het zo 123 niet! :)
Misschien kan je Kenzi even contacten, hij zit bij tinydeal ;)
Top 5 China producten
pi_150732892
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:17 schreef rene90 het volgende:

[..]

Misschien kan je Kenzi even contacten, hij zit bij tinydeal ;)
Ohja, is ook zo. Gelijk even PM'en :) Thanks!
pi_150734532
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:20 schreef igi0n het volgende:

[..]

Ohja, is ook zo. Gelijk even PM'en :) Thanks!
Jup :) er is zeker een mogelijkheid
pi_150739604
Even een vraagje wordt de pakketten die besteld heb geleverd via de postbode of gewoon via zo postnl auto bezorger?
  dinsdag 17 maart 2015 @ 18:41:41 #80
314372 Goddelijker
pi_150742432
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:12 schreef Lazvic het volgende:
Even een vraagje wordt de pakketten die besteld heb geleverd via de postbode of gewoon via zo postnl auto bezorger?
Wisselend, maar pakketjes die getekend moeten worden komen met de Medelander-PostNL-Pakketbezorger-in-een-grote-witte-bus :+
pi_150742902
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:41 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Wisselend, maar pakketjes die getekend moeten worden komen met de Medelander-PostNL-Pakketbezorger-in-een-grote-witte-bus :+
Haha, hier precies hetzelfse, vooral de Medelander-PostNL-Pakketbezorger-in-een-grote-witte-bus komt erg overeen, vreselijk aardige man trouwens
pi_150742988
Wie heeft ervaring met banggood bestellingen ?
  dinsdag 17 maart 2015 @ 18:57:33 #83
314372 Goddelijker
pi_150743110
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:52 schreef krissie100 het volgende:

[..]

Haha, hier precies hetzelfse, vooral de Medelander-PostNL-Pakketbezorger-in-een-grote-witte-bus komt erg overeen, vreselijk aardige man trouwens
Ja, hier ook. Tegenwoordig tekenen ze al voor me.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:54 schreef Lazvic het volgende:
Wie heeft ervaring met banggood bestellingen ?
Ik denk zo goed als iedereen hier...
pi_150743185
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:57 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ja, hier ook. Tegenwoordig tekenen ze al voor me.

[..]

Ik denk zo goed als iedereen hier...
wat betekend dan Departured at 2015/3/16 0:30:10 from Flytexpress Sorting Center location
  dinsdag 17 maart 2015 @ 18:59:58 #85
314372 Goddelijker
pi_150743213
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:59 schreef Lazvic het volgende:

[..]

wat betekend dan Departured at 2015/3/16 0:30:10 from Flytexpress Sorting Center location
Dat hij op 16 maart 2015 om half 1 's nachts het sorteercentrum van Flytexpress heeft verlaten.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 19:00:03 #86
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_150743219
quote:

[..]

Dat hij door het sorteercentrum aldaar is.
YouTube
pi_150743230
quote:

[..]

Dat het is vertrokken uit het sorteer centrum.
Top 5 China producten
  dinsdag 17 maart 2015 @ 19:00:56 #88
314372 Goddelijker
pi_150743247
8-)
  dinsdag 17 maart 2015 @ 19:56:08 #89
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_150745776
YouTube
pi_150746166
quote:
Ik vind het er echt heel armoedig uit zien.
Top 5 China producten
  dinsdag 17 maart 2015 @ 20:10:14 #91
327191 RobertNL
For your gear.
pi_150746333
Wat zijn we ineens lief geworden hier :o.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:56 schreef shiznuts het volgende:
Oeh. Die van ********** mét stick is hier nu ook opgestuurd.
Lekker, die van mij nog niet :'(. Hoop toch wel dat die over een paar dagen ook de deur uit gaat daar. Shipping is bij EB helaas nooit heel snel.
pi_150749485
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 09:01 schreef l0lownkill het volgende:
Wordt de S60 sowieso wel ondersteund? Bij mijn mazda 6 werkte het plug-n-play meteen. Mocht je in de regio Vlaardingen of Den Haag wonen dan mag je de mijne wel eens proberen :)
  dinsdag 17 maart 2015 @ 22:42:08 #93
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_150754630
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:10 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Wordt de S60 sowieso wel ondersteund? Bij mijn mazda 6 werkte het plug-n-play meteen. Mocht je in de regio Vlaardingen of Den Haag wonen dan mag je de mijne wel eens proberen :)
Hij wordt wel degelijk gesupport ja :)
Bedankt voor het aanbod, maar ik woon in het hoge noorden :P
  dinsdag 17 maart 2015 @ 22:45:23 #94
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_150754808
Shit joh, dacht ik eindelijk m'n MiBand binnen te hebben, verwachtte totaal niks anders...
Had ik blijkbaar nog een microUSB-kabel besteld voor m'n pa ;(

Kabel is trouwens wel een aanrader, 3 meter platte microUSB met werkende data-transfer voor $2.
1http://www.aliexpress.com/item/3M-long-colorful-flat-noodle-Micro-usb-sync-charger-data-cable-for-Samsung-i9300-i9500-HTC/1222995110.html

[ Bericht 46% gewijzigd door MacorgaZ op 17-03-2015 22:56:33 ]
pi_150755544
Wat zei ik ook alweer over de MiBand en dat ze deze compitabel moesten maken met de Xiaomi actioncamera?

Nou...dat gaat nog niet gebeuren; maar een soortgelijke verbinding/samenwerking komt er wel aan;
met "slimme schoenen" :+

Sportswear maker Li Ning to product Xiaomi Band compatible smart shoes

quote:
Chinese sportswear giant Li Ning have announced that it plans to launch 2 pairs of smart running shoes that will be compatible with Xiaomi’s Mi Band.

The clothing giant famous for making athletics equipment, and running shoes have teamed up with Huami, the same company behind the Xiaomi Mi Band. Li Ning say that they have already started work on 2 pairs of running shoes, one based on their current high-end shoe and another all new entry-level offering.

Li Ning are working on the shoe design and data collection side of the operation while Huami are designing the electronics which will be embedded in the heal of both shoes. The Huami/Li Ning smart shoes will be able to communicate with the popular Xiaomi Mi Band to track and record runs, workouts and then analyse the data.

No word on a release date or pricing for either pairs of shoes.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 23:46:43 #96
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_150758072
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 22:59 schreef Iemand91 het volgende:
Wat zei ik ook alweer over de MiBand en dat ze deze compitabel moesten maken met de Xiaomi actioncamera?

Nou...dat gaat nog niet gebeuren; maar een soortgelijke verbinding/samenwerking komt er wel aan;
met "slimme schoenen" :+

Sportswear maker Li Ning to product Xiaomi Band compatible smart shoes
[ afbeelding ]

[..]

Xiaomi nept Apple na, deze schoenfabrikant mag Nike wel gaan na neppen.
Jesus, wat een lelijk Scapino huismerk design :D

[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 17-03-2015 23:59:49 ]
  woensdag 18 maart 2015 @ 06:31:54 #97
327191 RobertNL
For your gear.
pi_150761891
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:10 schreef RobertNL het volgende:
Wat zijn we ineens lief geworden hier :o.

[..]

Lekker, die van mij nog niet :'(. Hoop toch wel dat die over een paar dagen ook de deur uit gaat daar. Shipping is bij EB helaas nooit heel snel.
Als je het er over hebt :

quote:
Hello, robert

Thanks for shopping with **********.net.

Your order number is xxxxxxx and we have shipped your order out today
:7
pi_150762340
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 06:31 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Als je het er over hebt :

[..]

:7
Ze lezen met je mee en dacht, ohhh die moeten we opsturen! :P

Best snel weer al die fabrikanten met Apple Watch accs.
  woensdag 18 maart 2015 @ 08:20:08 #99
327191 RobertNL
For your gear.
pi_150762593
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 08:00 schreef Kenzi het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]

Klopt, waren er voor wear watches ook steeds al vrij snel na uitkomen dus dat kon voor Apple ook niet uitblijven natuurlijk :D.

Nog mooie Chinese watches gespot de laatste tijd? De Vidonn en het weer om hebben van Tommy smaken naar meer :D
pi_150763275
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 08:20 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Klopt, waren er voor wear watches ook steeds al vrij snel na uitkomen dus dat kon voor Apple ook niet uitblijven natuurlijk :D.

Nog mooie Chinese watches gespot de laatste tijd? De Vidonn en het weer om hebben van Tommy smaken naar meer :D
ik wacht zelf ff de Huawei af. maar hoop nog op een smartwatch met nfc .. die Union Pay Quick Pay etc ondersteund.
Kan ik mijn Shenzhen Tong / Octopus vervangen...

of anders toch maar gewoon deze

woensdag 18 maart 2015 @ 09:59:21 #101
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_150764768
Het weer wordt weer lekkerder, de vogeltjes fluiten.. en die wil ik natuurlijk niet horen tijdens mijn hardloop rondes met dit mooie weer. Dus had een tijdje geleden de Axigo U5 bluetooth koptelefoon besteld. Lijkt me ideeal voor tijdens het rennen.. niet meer z'n slingerende kabel.

Heb 'm gisteren binnen gekregen

Ga er binnenkort een review van schrijven voor de geïnteresseerden :)
  woensdag 18 maart 2015 @ 09:59:55 #102
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_150764788
Kenzi, is er een discussie bij Tinydeals en Chinashops over de instorting van de Euro en Roebel?
We moesten hier allemaal lachen omdat we Rusland leeg gingen kopen maar ondertussen... Russen kopen (kochten) zich ook suf in China als ik alle reviews lees.

Dat moet de omzet toch negatief beïnvloeden want de voordeligheid is nu wel verdwenen.
  woensdag 18 maart 2015 @ 10:07:06 #103
314372 Goddelijker
pi_150764983
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:59 schreef monkeybrain het volgende:
Kenzi, is er een discussie bij Tinydeals en Chinashops over de instorting van de Euro en Roebel?
We moesten hier allemaal lachen omdat we Rusland leeg gingen kopen maar ondertussen... Russen kopen (kochten) zich ook suf in China als ik alle reviews lees.

Dat moet de omzet toch negatief beïnvloeden want de voordeligheid is nu wel verdwenen.
Misschien kunnen we in ruil dingen opsturen, zoals melkpoeder of bier naar Kenzi.
pi_150765014
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:54 schreef G-NiLES het volgende:

http://www.aliexpress.com(...)ger/32220423958.html

Ik zoek zo'n ding op ebay (heb nog hoop tegoed staan op paypal)
Kan niet iets vinden wat net zo cheap is :(
http://stores.ebay.com/wo(...).c0.m14.l1513&_pgn=2

Hij noemt het product niet bij zijn naam (raar want hij is de fabrikant / officiele reseller van dit product) maar hier kan je voor dezelfde prijs het kopen!
moest je het ondertussen nog niet gedaan hebben

[ Bericht 2% gewijzigd door Jonmen op 18-03-2015 10:25:51 ]
pi_150765310
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:08 schreef Jonmen het volgende:

[..]

http://stores.ebay.com/wo(...).c0.m14.l1581&_pgn=2

Hij noemt het product niet bij zijn naam (raar want hij is de fabrikant / officiele reseller van dit product) maar hier kan je voor dezelfde prijs het kopen!
moest je het ondertussen nog niet gedaan hebben
Hey! dank je!
Inderdaad nog niet gedaan :)
pi_150765574
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 22:42 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Hij wordt wel degelijk gesupport ja :)
Bedankt voor het aanbod, maar ik woon in het hoge noorden :P
Ik weet niet met welke mobiel je probeert te connecten maar mijn elm werkt niet met m'n nexus 5 (galaxy s3 geen probleem) ik gok dat het iets met het bluetooth protocol te maken heeft. Dus even een andere telefoon/tablet proberen?
pi_150765692
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:59 schreef monkeybrain het volgende:

Je zou het inderdaad denken, maar cijfers zijn net wat anders. Rusland koopt wel wat minder, maar bijv. Griekenland weer meer. En landen in Zuid Amerika zijn altijd belangrijk geweest. ;)
  woensdag 18 maart 2015 @ 10:33:52 #108
314372 Goddelijker
pi_150765757
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:32 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Je zou het inderdaad denken, maar cijfers zijn net wat anders. Rusland koopt wel wat minder, maar bijv. Griekenland weer meer. En landen in Zuid Amerika zijn altijd belangrijk geweest. ;)
Dus eigenlijk is NL maar een kleine speler? :P
pi_150767392
Iemand gaf laatst de tip van een Ebay seller die écht geheugen aanbood. Gokje gewaagd en het volgende besteld.
2x sandisk ultra 8gb micro sd
1x sandisk ultra fit 16gb usb 3.0

Alles getest en werkt perfect. Dikke aanrader dus! Kwam in originele verpakking en binnen 10 dagen hier.
Voor de geïnteresseerden: http://stores.ebay.com/courtesytrading/
pi_150767754
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:28 schreef FreaZ het volgende:
Iemand gaf laatst de tip van een Ebay seller die écht geheugen aanbood. Gokje gewaagd en het volgende besteld.
2x sandisk ultra 8gb micro sd
1x sandisk ultra fit 16gb usb 3.0

Alles getest en werkt perfect. Dikke aanrader dus! Kwam in originele verpakking en binnen 10 dagen hier.
Voor de geïnteresseerden: http://stores.ebay.com/courtesytrading/
Geprobeerd om hem helemaal vol te zetten en om diezelfde data er weer af te trekken?
pi_150767932
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Geprobeerd om hem helemaal vol te zetten en om diezelfde data er weer af te trekken?
Jep, h2testw 1.4 gebruikt. Geslaagd met flag en wimpel. Ook de usb 3.0 snelheid getest en die komt overeen met de reviews die ik online kon vinden.
pi_150768248
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:44 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Jep, h2testw 1.4 gebruikt. Geslaagd met flag en wimpel. Ook de usb 3.0 snelheid getest en die komt overeen met de reviews die ik online kon vinden.
Goed om te weten! Blijft lastig, betrouwbare verkopers vinden op het gebied van geheugen.
  woensdag 18 maart 2015 @ 12:06:56 #113
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_150768803
09-03 besteld, krijg net deze email..
Ja hoe lang gaat dat nog duren? :D

The item KB-378746 you ordered is very popular for the moment, it will take some days for us to get from our supplier. Could you please wait some days?

1. If you agree to wait,PLEASE No Need to reply. When all prepared well, order will be shipped soon and you will be informed via email.

2. If you want to change some other item instead or refund, please reply us directly.

Please accept our sincere apologies and thanks for your understanding.
Your kindness will be much appreciated.
  woensdag 18 maart 2015 @ 12:08:09 #114
314372 Goddelijker
pi_150768957
Had trouwens nog een Tempered Glass screenprotector besteld. Verpakking etc. was helemaal top. Helaas was de screenprotector zelf niet helemaal top. Mailtje gestuurd naar de verkoper en gevraagd om een "partial refund"... stort hij binnen 10 minuten het gehele bedrag terug :{ :@
  woensdag 18 maart 2015 @ 12:15:11 #116
314372 Goddelijker
pi_150769125
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:10 schreef FreaZ het volgende:
Had trouwens nog een Tempered Glass screenprotector besteld. Verpakking etc. was helemaal top. Helaas was de screenprotector zelf niet helemaal top. Mailtje gestuurd naar de verkoper en gevraagd om een "partial refund"... stort hij binnen 10 minuten het gehele bedrag terug :{ :@
Zo kan 't ook.
pi_150770191
quote:
10s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:15 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Zo kan 't ook.
Ik weet niet om wat voor bedrag het ging, maar die gasten zijn als de dood voor negatieve reviews. Voor de koper natuurlijk helemaal prima. :)
  woensdag 18 maart 2015 @ 12:51:08 #118
314372 Goddelijker
pi_150770393
Van de week voor ¤ 2,20 een "Bobber Floating Handheld Monopod Hand Grip" besteld. Weet nog wel dat ze vorig jaar echt duur waren net voor de vakantie. :D

Verder nog wat kleine dingen onderweg:
1x Magic Tape 1000mm * 20mm - Blauw
1x VORMOR Thin Silicone Case iPhone 4/4S
1x Stuwband - Oranje
2x GRIFFIN Usb Car Charger (5V 2.1A)
1x VORMOR® Ultra Thin Frosted Back Case for iPhone 4/4S
2x Ultra Slim Crystal Hard Back Case iPhone 4/4S
1x iPhone 5 - LCD Compleet (Camera, Home Button, Speaker) - Zwart
5x LED 5050 Solderless Connector - 1x 3M LED 5050 4-pin Wire
2x Samsung S5 - Tempered Glass Screen Protector
1x LED Strip - 44-Key - Mini Controller
1x 1M 5050 SMD Red:Blue 5:1 LED Strip Plant Growing

:)
pi_150770576
Jeuj *O*

SJCAM SJ4000 wifi. Nog even spelen met de settings en de app downloaden, maar eerste indruk is erg leuk :Y

Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_150770588
quote:
16s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:59 schreef tokko1 het volgende:
Het weer wordt weer lekkerder, de vogeltjes fluiten.. en die wil ik natuurlijk niet horen tijdens mijn hardloop rondes met dit mooie weer. Dus had een tijdje geleden de Axigo U5 bluetooth koptelefoon besteld. Lijkt me ideeal voor tijdens het rennen.. niet meer z'n slingerende kabel.

Heb 'm gisteren binnen gekregen
[ link | afbeelding ]

Ga er binnenkort een review van schrijven voor de geïnteresseerden :)
Nice ben ook nog op zoek naar zoiets.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_150772421
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:45 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik weet niet om wat voor bedrag het ging, maar die gasten zijn als de dood voor negatieve reviews. Voor de koper natuurlijk helemaal prima. :)
$3.30

Met $1.50 was ik al tevreden geweest. Dan maar een positieve review als "bedankje" achterlaten.
pi_150774768
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 08:00 schreef Kenzi het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]

Komen ze ook met een externe battery-pack? :')
pi_150777204
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:51 schreef Goddelijker het volgende:
Van de week voor ¤ 2,20 een "Bobber Floating Handheld Monopod Hand Grip" besteld. Weet nog wel dat ze vorig jaar echt duur waren net voor de vakantie. :D

Verder nog wat kleine dingen onderweg:
1x Magic Tape 1000mm * 20mm - Blauw
1x VORMOR Thin Silicone Case iPhone 4/4S
1x Stuwband - Oranje
2x GRIFFIN Usb Car Charger (5V 2.1A)
1x VORMOR® Ultra Thin Frosted Back Case for iPhone 4/4S
2x Ultra Slim Crystal Hard Back Case iPhone 4/4S
1x iPhone 5 - LCD Compleet (Camera, Home Button, Speaker) - Zwart
5x LED 5050 Solderless Connector - 1x 3M LED 5050 4-pin Wire
2x Samsung S5 - Tempered Glass Screen Protector
1x LED Strip - 44-Key - Mini Controller
1x 1M 5050 SMD Red:Blue 5:1 LED Strip Plant Growing

:)
hoeveel telefoons heb jij.
  woensdag 18 maart 2015 @ 16:01:59 #124
314372 Goddelijker
pi_150777250
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:00 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

hoeveel telefoons heb jij.
1.

SPOILER
  woensdag 18 maart 2015 @ 16:07:28 #125
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_150777442
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:28 schreef Nikihe het volgende:

[..]

Ik weet niet met welke mobiel je probeert te connecten maar mijn elm werkt niet met m'n nexus 5 (galaxy s3 geen probleem) ik gok dat het iets met het bluetooth protocol te maken heeft. Dus even een andere telefoon/tablet proberen?
Geprobeerd met mijn G4s en met een iPhone 4. Ik zal het eens met de tablet proberen.

Ik kreeg laatst ook een glass screenprotector binnen voor mijn G4s, bleek hij net wat te groot te zijn. Ook om partial review gevraagd maar na 2 weken nog geen reactie :')
Normaal heb je op ebay inderdaad retesnel antwoord.
  woensdag 18 maart 2015 @ 16:56:46 #126
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_150779038
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:07 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Geprobeerd met mijn G4s en met een iPhone 4. Ik zal het eens met de tablet proberen.

Ik kreeg laatst ook een glass screenprotector binnen voor mijn G4s, bleek hij net wat te groot te zijn. Ook om partial review gevraagd maar na 2 weken nog geen reactie :')
Normaal heb je op ebay inderdaad retesnel antwoord.
Misschien weet 'ie gewoon niet wat je bedoelt met 'partial review'. :P ;)

Maar weer richting huis. Was wel lachen in NL weer. McKibbeling geprobeerd, partij eierkoeken mee terug nemen natuurlijk en de buuf had gemaild dat ze weer iets aan heeft genomen, ben benieuwd of China of Amazon.de... of allebei. :D
pi_150779845
Toch hetzelfde ding als de Xiaomi light?
http://www.banggood.com/P(...)r-Bank-p-970496.html
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_150780186
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:19 schreef Miniem het volgende:
Toch hetzelfde ding als de Xiaomi light?
http://www.banggood.com/P(...)r-Bank-p-970496.html
Ja, alleen dan zonder logo, ik heb van Tinydeal ook de echte xiaomi light maar ik heb ook van tinydeal degene zonder mi logo, maakt geen drol uit, de 'neppe' maakt hier zelfs wat mooier, warmer licht.
pi_150780447
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:28 schreef krissie100 het volgende:

[..]

Ja, alleen dan zonder logo, ik heb van Tinydeal ook de echte xiaomi light maar ik heb ook van tinydeal degene zonder mi logo, maakt geen drol uit, de 'neppe' maakt hier zelfs wat mooier, warmer licht.
Was het niet dat alleen de echte werkt met de aan-uit knop op de powerbank?
Top 5 China producten
pi_150780852
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:36 schreef rene90 het volgende:

[..]

Klopt! Ik heb de namaak ook hier thuis liggen alsook de echte.
Het licht is (volgens mijn opinie) juist dezelfde als de echte, maar de echte heeft als meerwaarde dat deze aan en uit kan met de knop op je powerbank. Bij de namaak lampjes blijft deze continu branden (buiten dan wanneer je de knop indrukt - dan zet je de powerbank namelijk een paar seconden volledig uit)
pi_150781379
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:36 schreef rene90 het volgende:

[..]

Klopt, dat is inderdaad een minpunt
pi_150783485
de niet-Xiaomi geeft ook een flinke bak met licht, en scheelt de helft, dus waarom niet :)?
pi_150783788
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:14 schreef bl-bl-blikje het volgende:
de niet-Xiaomi geeft ook een flinke bak met licht, en scheelt de helft, dus waarom niet :)?
omdat de echte 3.5 dollar kost en wel werkt met de aan / uit knop.
Top 5 China producten
pi_150783957
Ook hier de OBD-reader niet kunnen verbinden met m'n telefoon...
pi_150784898
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:27 schreef Iemand91 het volgende:
Ook hier de OBD-reader niet kunnen verbinden met m'n telefoon...
Zie je wel wat staan bij de bluetooth apparaten? Daar stond een onbekend apparaat waar ik niet mee kon verbinden. Dat bleek de obd te zijn waar m'n nexus niks mee kon. IOS apparaten werken zowieso niet (daar heb je een wifi obd voor nodig)
  woensdag 18 maart 2015 @ 19:55:13 #136
45722 Dromer
pi_150785202
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:22 schreef rene90 het volgende:

[..]

omdat de echte 3.5 dollar kost en wel werkt met de aan / uit knop.
Wat ik er ook wel fijn aan vind idd. Wil hem van de zomer gebruiken bij het kamperen en dan is het handig het lampje even aan en uit te zetten via de knop ipv het lampje eruit te moeten halen.
pi_150785328
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:48 schreef Nikihe het volgende:
Zie je wel wat staan bij de bluetooth apparaten? Daar stond een onbekend apparaat waar ik niet mee kon verbinden. Dat bleek de obd te zijn waar m'n nexus niks mee kon. IOS apparaten werken zowieso niet (daar heb je een wifi obd voor nodig)
Android hier en ik zie geen enkel bluetooth apparaat.

EDIT: nu wel, maar ik moet een (pin)code invoeren? :?

EDIT #2: nu toch weten te verbinden. Met Torque, DashCommand werkt alleen niet.
Code vond ik op Banggood: 1234.

[ Bericht 7% gewijzigd door Iemand91 op 18-03-2015 20:24:18 ]
  woensdag 18 maart 2015 @ 20:08:34 #138
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_150785764
0000, 2222, 1234? :P
  woensdag 18 maart 2015 @ 20:11:27 #139
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_150785886
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:08 schreef shiznuts het volgende:
0000, 2222, 1234? :P
Ik zou zeggen : da d'r 'n avondje voor zitten ;)
0000, 0001, 0002, .....
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_150785980
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:48 schreef Nikihe het volgende:

[..]

Drie jaar geleden werkte het bij mij wel op de iphone:
- iphone
- jailbreak
- roqybt4

Gaan!
pi_150787246
Vraag: bij bestellen smartphone uit China moet je min of meer automatisch invoerrechten betalen of gaat de douanecontrole meer steekproefsgewijs en wordt je pakje vaak gewoon thuisbezorgd zonder extra kosten?
pi_150787590
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:40 schreef PendingApproval het volgende:
Vraag: bij bestellen smartphone uit China moet je min of meer automatisch invoerrechten betalen of gaat de douanecontrole meer steekproefsgewijs en wordt je pakje vaak gewoon thuisbezorgd zonder extra kosten?
Lees even de OP rustig door, daar staat alle info :)
Top 5 China producten
pi_150789581
quote:
12s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:11 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen : da d'r 'n avondje voor zitten ;)
0000, 0001, 0002, .....
Heb dat ooit geprobeerd. Probleem is dat na een aantal keren het apparaat uit de lijst verdwijnt :(
pi_150790122
Zien jullie dat? http://www.wisselkoers.nl/dollar Misschien komt het toch weer goed
pi_150800051
Wie had er ook al weer een weddenschap met zijn baas over EUR/USD parity in 2015?
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_150801977
Ik had hem ook in de lijst te staan, maar kon niet verbinden.
  Moderator donderdag 19 maart 2015 @ 09:30:47 #147
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_150803443
mijn ervaring met de MiBand heeft een onverwachte wending genomen.

Eerst dacht ik, leuk ding maar ik ben hem vast na een maand zat.

Vervolgens is ie in de wasmachine beland en hij werkte nog gewoon erna (pluspunt!)
Toen maar in mn portemonee gedaan, want die heb ik altijd bij me. Dus ik check net hoe hij er voor staat. Is de accu nog op 61 procent, na 31 dagen gebruik! (nice!)

verder zie ik dat hij nog steeds alles goed registreerd.

Vind ik leuk :Y Tof ding dus voor die 10-15 euro
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator donderdag 19 maart 2015 @ 09:31:02 #148
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_150803450
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 00:57 schreef LKVBHD het volgende:
Wie had er ook al weer een weddenschap met zijn baas over EUR/USD parity in 2015?
ik (en volgens mij komt die nu precies uit :P Dip op de 1.05, dan weer stijgen)

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 13:59 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ik heb op mn werk een weddenschap gesloten op de euro koers :@

mn baas ziet de prijzen 1:1 worden.
Ik niet

einde bericht
Hmm zie hier dat niet veel uitleg was
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_150807269
Watskeburt met paypal....helemaal vernieuwd.
Top 5 China producten
pi_150808977
Die roze XPB 5000 op banggood, is die legit? Ik zie hem op de xiaomi site niet terug namelijk.
pi_150809495
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:48 schreef kikoooooo het volgende:
Die roze XPB 5000 op banggood, is die legit? Ik zie hem op de xiaomi site niet terug namelijk.
Linkje?
pi_150809507
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:48 schreef kikoooooo het volgende:
In de tmall van Xiaomi staat hij wel gewoon.
Top 5 China producten
pi_150809590
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:01 schreef igi0n het volgende:

[..]

Linkje?
Staat alleen in de App als roze variant.
pi_150809983
Ik gebruik de miband niet echt meer, mocht iemand interesse hebben DM dan maar.
Werkr prima allemaal alleen vind ik het niet prettig om de hele dag zo'n ding te dragen puur voor afstanden die ik afleg en notificaties.
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:39:30 #155
375927 Halldor
like a boss
pi_150810862
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:13 schreef l0lownkill het volgende:
Werkr prima allemaal alleen vind ik het niet prettig om de hele dag zo'n ding te dragen puur voor afstanden die ik afleg en notificaties.
Welke kleur bandje heb je?
pi_150815871
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:39 schreef Halldor het volgende:

[..]

Welke kleur bandje heb je?
Zwart.
pi_150815973
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:01 schreef rene90 het volgende:

[..]

In de tmall van Xiaomi staat hij wel gewoon.
Dank. Heb hem besteld voor m'n vriendin. 13 euro, geen geld.
pi_150834369
Voor de liefhebber ;)

Review van Jiayu S3 staat hier:

DIG / [Chinese Smartphones] #46 - MediaTek de nieuwe Qualcomm
  vrijdag 20 maart 2015 @ 00:49:53 #159
314372 Goddelijker
pi_150835202
Top review weer Downstar! ^O^
Met zulke telefoons ga ik toch twijfelen om mijn iPhone 4S te verkopen en voor een klein bedrag erbij te leggen zoiets te kopen. Alleen vind ik 5,5" toch echt te groot :D
pi_150838634
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 00:49 schreef Goddelijker het volgende:
Met zulke telefoons ga ik toch twijfelen om mijn iPhone 4S te verkopen en voor een klein bedrag erbij te leggen zoiets te kopen. Alleen vind ik 5,5" toch echt te groot :D
Heb je weleens een 5.5" telefoon geprobeerd? En dan bedoel ik niet ff vasthouden maar ook minimaal een dag gebruiken. Ik had ook mijn twijfels over de grootte maar lever me Kingstone K1 Turbo niet meer in :)
  vrijdag 20 maart 2015 @ 09:18:17 #161
314372 Goddelijker
pi_150838979
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 08:57 schreef groninge01 het volgende:

[..]

Heb je weleens een 5.5" telefoon geprobeerd? En dan bedoel ik niet ff vasthouden maar ook minimaal een dag gebruiken. Ik had ook mijn twijfels over de grootte maar lever me Kingstone K1 Turbo niet meer in :)
Nee, dat heb ik niet.
Maar ik heb wel mijn telefoon altijd in mijn broekzak zitten. Dus dat lijkt me niet prettig met een 5,5" telefoon. Ik vind zoals een Galaxy meer dan groot al.
pi_150849284
Vandaag m'n IR-led lamp binnengekregen, icm de Yi-cam kan ik m'n jongste zoon weer zien als 't pikkedonker is in z'n kamer _O_

Werkt goed :Y
  vrijdag 20 maart 2015 @ 16:59:55 #163
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_150853393
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 14:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag m'n IR-led lamp binnengekregen, icm de Yi-cam kan ik m'n jongste zoon weer zien als 't pikkedonker is in z'n kamer _O_

Werkt goed :Y
Link naar die IR-lamp?
pi_150854472
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 00:49 schreef Goddelijker het volgende:
Je moet niet alleen naar de afmetingen van het scherm kijken maar ook naar de afmetingen van de telefoons...
pi_150854762
Levert banggood spullen ook op een zaterdag uit?
pi_150854894
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 17:58 schreef Lazvic het volgende:
Levert banggood spullen ook op een zaterdag uit?
Wat maakt dat uit? Het is niet 'voor 21.00 besteld morgen in huis'. Volgens mij werken ze wel in het weekend maar neemt de post het wel gewoon pas op een werkdag in behandeling.
Top 5 China producten
pi_150854982
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 18:01 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wat maakt dat uit? Het is niet 'voor 21.00 besteld morgen in huis'. Volgens mij werken ze wel in het weekend maar neemt de post het wel gewoon pas op een werkdag in behandeling.
Ik bedoel meer van ze hebben het pakketje al gestuurd naar mij, maar zou het ook op een zaterdag bij mij aankomen.
pi_150855040
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 18:04 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Ik bedoel meer van ze hebben het pakketje al gestuurd naar mij, maar zou het ook op een zaterdag bij mij aankomen.
Daar gaat banggood zelf niet over, maar gewoon postnl ;) Die leveren inderdaad op zaterdag. Maar als je een 3s code hebt kan je gewoon kijken wanneer hij ingepland staat om bezorgd te worden. Heb je een Chinese tracking kan je in de OP (openingspost) terug vinden hoe je deze kan laten omzetten tot een Nederlandse tracking.
Top 5 China producten
pi_150855076
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 18:06 schreef rene90 het volgende:

[..]

Daar gaat banggood zelf niet over, maar gewoon postnl ;) Die leveren inderdaad op zaterdag. Maar als je een 3s code hebt kan je gewoon kijken wanneer hij ingepland staat om bezorgd te worden. Heb je een Chinese tracking kan je in de OP (openingspost) terug vinden hoe je deze kan laten omzetten tot een Nederlandse tracking.
Ik heb nooit zo code ontvangen om te kunnen tracken.
pi_150855095
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 18:07 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Ik heb nooit zo code ontvangen om te kunnen tracken.
Dan moet je gewoon wachten tot wanneer het komt en je laten verassen :7
Top 5 China producten
  vrijdag 20 maart 2015 @ 18:09:24 #171
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_150855141
Ja, haal meteen een urn uit China. :P
  vrijdag 20 maart 2015 @ 18:16:18 #172
327191 RobertNL
For your gear.
pi_150855352
Doe eens wat minder lief Rene :'(. Beetje zelfredzaamheid mogen we toch wel verwachten :@?

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 18:09 schreef shiznuts het volgende:
Ja, haal meteen een urn uit China. :P
Hmz, hebben ze niet in de webshops, via Taobao dan maar :+
http://s.taobao.com/searc(...)id=staobaoz_20150321
pi_150855394
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 18:16 schreef RobertNL het volgende:
Doe eens wat minder lief Rene . Beetje zelfredzaamheid mogen we toch wel verwachten ?
Sorry, it's part of my job :7
Top 5 China producten
pi_150857903
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 16:59 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Link naar die IR-lamp?
http://www.banggood.com/W(...)-Camera-p-40343.html

Deze foto is zojuist genomen (kijk niet naar de datum/tijd, krijg ik niet aangepast in de Yi-cam), de kamer is donker, alleen aan de andere kant 'n klein lichtje maar dat zie niet
pi_150860211
Iemand die weet hoelang het duurt voordat geekbuying's support reageert?
Krijg geen respons van hun op dit email adres: support_aftersale@geekbuying.com
Wacht nu al 4 dagen, weird isnt it?
pi_150861189
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:57 schreef rene90 het volgende:
Watskeburt met paypal....helemaal vernieuwd.
Lekker overzichtelijk nu. Not.

Even wennen wss :P
  Moderator vrijdag 20 maart 2015 @ 20:44:51 #177
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_150861402
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 19:30 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Deze foto is zojuist genomen (kijk niet naar de datum/tijd, krijg ik niet aangepast in de Yi-cam), de kamer is donker, alleen aan de andere kant 'n klein lichtje maar dat zie niet [ afbeelding ]
Hoeveel paranormale activiteiten heb je al waargenomen?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  vrijdag 20 maart 2015 @ 21:22:53 #178
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_150863431
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:13 schreef l0lownkill het volgende:
Heb jij deze nog?
Ik heb een refund van TinyDeal aangevraagd omdat zij deze voorlopig niet meer op voorraad hebben.
Wil er toch wel een gaan gebruiken met hardlopen,
  vrijdag 20 maart 2015 @ 21:34:09 #179
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_150863996
quote:

[..]

Deze foto is zojuist genomen (kijk niet naar de datum/tijd, krijg ik niet aangepast in de Yi-cam), de kamer is donker, alleen aan de andere kant 'n klein lichtje maar dat zie niet [ afbeelding ]
Ah vet, goede kwaliteit en die Yi-Cam zelf qua resolutie ook.
Eens kijken of ik zo'n cam echt nodig heb, wil hem in ieder geval wel :P

Edit: Welke power-adapter heb je erbij trouwens?

[ Bericht 2% gewijzigd door MacorgaZ op 20-03-2015 21:40:19 ]
pi_150865369
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 20:44 schreef dud0r het volgende:

[..]

Hoeveel paranormale activiteiten heb je al waargenomen?
Net X-Files hè :-D

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 21:34 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ah vet, goede kwaliteit en die Yi-Cam zelf qua resolutie ook.
Eens kijken of ik zo'n cam echt nodig heb, wil hem in ieder geval wel :P

Edit: Welke power-adapter heb je erbij trouwens?
Ik had hier nog 'n dc adapter van 'n oude babyfoon liggen. Volgens mij heb je 1 ampere nodig, al geeft mijn adapter maar 700mA, werkt dus ook.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 22:57:34 #181
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_150868064
quote:

[..]

Datum en tijd aanpassen komt in een future firmware, staat nu standaard vast op Beijing time :)
Stomme is : met nieuwe firmwares verlies je de mogelijkheid om 3rd party soft te connecten via rtsp-streams. En in de oudere firwmares, met RTSP mogelijkheid zit dan weer een beveiligingslek ergensch.

Het gekke aan het ding is ook dat het gewoon door mijn vrij dichtstaande routers heen gaat alsof het niks is, en het voor zover ik kan zien ook geen gebruik maakt van je DHCP-server.
Ik heb er atm 4 up & running, met 3rd party app om alles op 1 scherm te zien ;)

In other news : de XPB 16Ah staat bij BG vrij scherp geprijsd : ¤22.18

[ Bericht 3% gewijzigd door dodge_911 op 20-03-2015 23:13:54 ]
  vrijdag 20 maart 2015 @ 23:16:43 #182
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_150868944
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 21:22 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Heb jij deze nog?
Ik heb een refund van TinyDeal aangevraagd omdat zij deze voorlopig niet meer op voorraad hebben.
Wil er toch wel een gaan gebruiken met hardlopen,
Jazeker, maar roflcat is ook geinteresseerd. Mocht hij afhaken dan paas ik jou wel even een DM ;)
  vrijdag 20 maart 2015 @ 23:56:50 #183
327191 RobertNL
For your gear.
pi_150870722
quote:

[..]

Leuk :D. Heb hem ook onderweg.
Moet ook nog steeds die review van de Hosafe even online knallen, wacht een beetje op de sabiliteitstest :+.

Straks heb ik dus:
- Foscam ''kloon''
- Hosafe 1080P cam
- - Yi camera

Zal t.z.t eens een vergelijking maken als ze allemaal binnen zijn :D
pi_150875538
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:57 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Datum en tijd aanpassen komt in een future firmware, staat nu standaard vast op Beijing time :)
Stomme is : met nieuwe firmwares verlies je de mogelijkheid om 3rd party soft te connecten via rtsp-streams. En in de oudere firwmares, met RTSP mogelijkheid zit dan weer een beveiligingslek ergensch.

Het gekke aan het ding is ook dat het gewoon door mijn vrij dichtstaande routers heen gaat alsof het niks is, en het voor zover ik kan zien ook geen gebruik maakt van je DHCP-server.
Ik heb er atm 4 up & running, met 3rd party app om alles op 1 scherm te zien ;)

Welke app gebruik je om de cams zichtbaar te krijgen?
  zaterdag 21 maart 2015 @ 13:54:49 #185
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_150881269
10 maart xiaomi powerbank besteld op banggood, net binnen. Mooi snel
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 21 maart 2015 @ 14:36:03 #186
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_150882167
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 07:32 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Welke app gebruik je om de cams zichtbaar te krijgen?
mac : https://itunes.apple.com/(...)-2/id595565459?mt=12
ios : https://itunes.apple.com/(...)pro/id402656416?mt=8
pi_150882562
Voor degene die hun kabels willen testen, fatsoenlijk, de KCX-017 in promotie op Banggood!

http://www.banggood.com/L(...)-Meter-p-943362.html
pi_150884017
Zo 1 heb ik er ook onderweg, iets goedkoper via AE.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 18:20:07 #189
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150887855
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:57 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

En onderweg, bedankt voor de tip.
pi_150887997
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 18:20 schreef Erasmo het volgende:

[..]

En onderweg, bedankt voor de tip.
Is nog niet in andere kleuren verkrijgbaar he?
  zaterdag 21 maart 2015 @ 18:31:12 #191
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150888210
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 18:24 schreef Miniem het volgende:

[..]

Is nog niet in andere kleuren verkrijgbaar he?
Maakt me niet uit, het gaat me om wat er in zit.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 20:20:27 #192
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_150891584
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 18:31 schreef Erasmo het volgende:

[..]

pi_150892272
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 20:20 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit is een uitzondering op de regel *O*
  Moderator zaterdag 21 maart 2015 @ 20:43:12 #194
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_150892329
quote:

[..]

ziet er uit als het begin van paranormal activity 1908
  zaterdag 21 maart 2015 @ 21:24:55 #195
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_150893688
Gisteren is mijn laser distance meter binnengekomen. Wat een geweldig apparaatje. Net zo nauwkeurig als een meetlint, maar natuurlijk veel eenvoudiger. Ik ben erg te spreken over de bouwkwaliteit, het voelt allemaal erg solide aan. Alles wijst zich eigenlijk vanzelf, zoals het meten van oppervlakken en volumes. Hier ga ik veel lol mee beleven in m'n nieuwe woning! :)

pi_150894320
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 21:24 schreef Hi_flyer het volgende:
Gisteren is mijn laser distance meter binnengekomen. Wat een geweldig apparaatje. Net zo nauwkeurig als een meetlint, maar natuurlijk veel eenvoudiger. Ik ben erg te spreken over de bouwkwaliteit, het voelt allemaal erg solide aan. Alles wijst zich eigenlijk vanzelf, zoals het meten van oppervlakken en volumes. Hier ga ik veel lol mee beleven in m'n nieuwe woning! :)

[ afbeelding ]
Na de Chinese laserwaterpas lijkt mij zo'n afstandsmeter ook wel wat...maar het is toch wel weer $33.
Net als die waterpas zou je deze ook net zo goed in NL kunnen kopen. Even zoeken met Google op afstandmeter en je vindt er verscheidene voor minder dan $33.

Maar die waterpas is toch wel bijzonder handig. :Y Gisteren nog weer gebruikt.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 21:51:48 #197
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_150894692
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 21:41 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Na de Chinese laserwaterpas lijkt mij zo'n afstandsmeter ook wel wat...maar het is toch wel weer $33.
Net als die waterpas zou je deze ook net zo goed in NL kunnen kopen. Even zoeken met Google op afstandmeter en je vindt er verscheidene voor minder dan $33.

Maar die waterpas is toch wel bijzonder handig. :Y Gisteren nog weer gebruikt.

Ultrasoon of laser? Als ik op marktplaats kijk, zie ik vooral ultrasoon afstandsmeters met een laser als pointer. Die zijn niet erg betrouwbaar.
http://www.marktplaats.nl(...)=laser+afstandsmeter

[ Bericht 6% gewijzigd door Hi_flyer op 21-03-2015 21:57:27 ]
pi_150894953
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 21:51 schreef Hi_flyer het volgende:
Ultrasoon of laser? Als ik op marktplaats kijk, zie ik vooral ultrasoon afstandsmeters met een laser als pointer. Die zijn niet erg betrouwbaar.
http://www.marktplaats.nl(...)=laser+afstandsmeter
Zo heel veel verstand heb ik er niet van maar ik zie beide langskomen.
Maar kan zo niet direct dan ook zien welke techniek ze dan ook precies gebruiken.

Die van jou dus wel 100% zeker laser? (als dat blijkbaar beter is).
Want de ad heeft het namelijk over "Easy targeting with bright laser pointer".
  zaterdag 21 maart 2015 @ 22:29:50 #199
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_150896126
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 21:59 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Zo heel veel verstand heb ik er niet van maar ik zie beide langskomen.
Maar kan zo niet direct dan ook zien welke techniek ze dan ook precies gebruiken.

Die van jou dus wel 100% zeker laser? (als dat blijkbaar beter is).
Want de ad heeft het namelijk over "Easy targeting with bright laser pointer".
100% zeker. Een ultrasone heeft zo'n toeter voorop, maar vaak wel een laser om te richten. Daarnaast zijn lasers toevallig ook mijn werk ;)
  zaterdag 21 maart 2015 @ 23:52:15 #200
45722 Dromer
pi_150899097
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 18:31 schreef Erasmo het volgende:

[..]

De mensen hier doen toch een condoom om hun powerbank.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 23:58:39 #201
327191 RobertNL
For your gear.
pi_150899278
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 23:52 schreef Dromer het volgende:

[..]

De mensen hier doen toch een condoom om hun powerbank.
Ja, en :(
Niet omdat ik dat ding zo mooi wil houden, meer om de grip.
pi_150901000
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 23:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

en dat je dat kabeltje hendig aan de achterkant kan doen.
Top 5 China producten
  zondag 22 maart 2015 @ 13:14:11 #203
45722 Dromer
pi_150908326
quote:

[..]

Wel zo veilig. I like to live more dangerously. :P
pi_150908493
quote:

[..]

waarom heb je grip nodig dan, houd je hem continue vast?
  zondag 22 maart 2015 @ 15:17:29 #205
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_150912787
Om de discussie over de SJ4000 en andere camera's weer eens opnieu op te starten: kent iemand de soocoo S60? Die gaat vannacht voor $79 in de verkoop via Aliexpress Kent iemand die? Voor die prijs lijkt het me wel wat:
• Wifi
• 1080P 30fps
• Remote control
• Waterdicht tot 60M
• hele zwik add-ons en een tasje waar alles in kan

Een review:
Iemand ervaring mee?
pi_150913258
Wie had in deze topic reeks ook alweer de tip gegeven voor deze fixed angle knife sharpnener? (http://www.ebay.nl/itm/12(...)_rvr_id=753313243793)

Sta op het punt om deze te kopen, maar vroeg me nog wel af of deze ook geschikt is voor het slijpen van messen waar al de nodige butsen (hapjes uit het snijvlak zeg maar) in zitten, of dat je dan beter eerst met een nat/droogslijper een de slag kan gaan?
Music was my first love, and it will be my last.
  zondag 22 maart 2015 @ 16:27:12 #207
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_150915425
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 13:19 schreef mschol het volgende:

[..]

Ik vind ze d'r met zo 'n zwarte silicone cover gewoon nicer uitzien...
  zondag 22 maart 2015 @ 16:53:56 #208
45722 Dromer
pi_150916416
quote:
12s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:27 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik vind ze d'r met zo 'n zwarte silicone cover gewoon nicer uitzien...
Ieder zijn ding. Ik houd gewoon van de real deal, de koffie zonder de suiker, de biefstuk rare, seks zonder condoom en, hoe durf ik: een telefoon zonder screen protector. Living on the edge!
  zondag 22 maart 2015 @ 19:52:59 #209
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_150922498
quote:
99s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:53 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ieder zijn ding. Ik houd gewoon van de real deal, de koffie zonder de suiker, de biefstuk rare, seks zonder condoom en, hoe durf ik: een telefoon zonder screen protector. Living on the edge!
Xiaomi pb met case is net als tieten zuigen door een trui.
SPOILER
pi_150922974
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 22:29 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

100% zeker. Een ultrasone heeft zo'n toeter voorop, maar vaak wel een laser om te richten. Daarnaast zijn lasers toevallig ook mijn werk ;)
Er staat dat er een afwijking van 2mm in kan zitten. Op welke lengte zou dat zijn denk je? Geen 2mm op 1 meter neem ik aan? Staat er niet bij namelijk.
  zondag 22 maart 2015 @ 20:28:11 #211
327191 RobertNL
For your gear.
pi_150924081
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:17 schreef JiePieWie het volgende:
Om de discussie over de SJ4000 en andere camera's weer eens opnieu op te starten: kent iemand de soocoo S60? Die gaat vannacht voor $79 in de verkoop via Aliexpress Kent iemand die? Voor die prijs lijkt het me wel wat:
• Wifi
• 1080P 30fps
• Remote control
• Waterdicht tot 60M

Een review:
Iemand ervaring mee?
Nope, nog nooit gezien hier. Doe een gok en laat het ons weten :@ .

quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 13:19 schreef mschol het volgende:

[..]

Heb hem wel eens op een glad oppervlak liggen en dan heeft hij wat meer grip :).
Had er eerst ook geen om, maar nu ik er één heb is het wel een fijne toevoeging.
  zondag 22 maart 2015 @ 20:32:53 #212
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_150924382
Wie nog 'n Xiaoyi Smart Camera (de wifi ipcam) cheap wil scoren : BG heeft 'm voor ¤27.43.
pi_150924415
Voor een simpele MP3-speler (dus geen video) met eventueel FM-radio; loont het dan nog om een uit China te halen of gewoon maar een uit de grabbelbak in NL halen?
  zondag 22 maart 2015 @ 20:41:52 #214
327191 RobertNL
For your gear.
pi_150925017
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:33 schreef Iemand91 het volgende:
Voor een simpele MP3-speler (dus geen video) met eventueel FM-radio; loont het dan nog om een uit China te halen of gewoon maar een uit de grabbelbak in NL halen?
Laatst ook naar gekeken en net te snel een besteld :') had geen FM maar MP3 doet dat ding dan weer behoorlijk goed :o Zeker voor die 3 dollar :+ (bouwkwaliteit is dan weer een ander verhaal).
quote:
12s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:32 schreef dodge_911 het volgende:
Wie nog 'n Xiaoyi Smart Camera (de wifi ipcam) cheap wil scoren : BG heeft 'm voor ¤27.43.
Laatst bij Gearbest ook al voor een vergelijkbare prijs :Y Ben benieuwd hoe dat ding zich naast de andere camera's hier doet.
  zondag 22 maart 2015 @ 20:47:44 #215
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_150925408
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:41 schreef RobertNL het volgende:
Laatst bij Gearbest ook al voor een vergelijkbare prijs :Y Ben benieuwd hoe dat ding zich naast de andere camera's hier doet.

Hier alvast niet slecht, soms wel wat laggy... En ohja : nooit synchroon :)

Don't know why, maar de XPB16Ah is vandaag nog goedkoper bij BG @ ¤21.84
Omdat ik er dit weekend 2 10400's ben kwijtgeraakt aan kennissen, heb ik er maar ééntje besteld ;)

[ Bericht 13% gewijzigd door dodge_911 op 22-03-2015 21:08:09 ]
  zondag 22 maart 2015 @ 20:50:02 #216
45722 Dromer
pi_150925575
Wat offtopic:
Is dit niet iets als usb-lader? 2,1A staat erbij. https://www.checkdiedeal.nl/?zanpid=2014813233810351104
(jammer van de verzendkosten)
  zondag 22 maart 2015 @ 21:47:02 #217
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_150929665
quote:
12s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:47 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hier alvast niet slecht, soms wel wat laggy... En ohja : nooit synchroon :)

Omdat ik er dit weekend 2 10400's ben kwijtgeraakt aan kennissen, heb ik er maar ééntje besteld ;)
Maar niet waterproof dus?
YouTube
  zondag 22 maart 2015 @ 21:54:35 #218
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_150930131
quote:
• Wifi
• 1080P 30fps
• Remote control
• Waterdicht tot 60M

Een review:
Iemand ervaring mee?
Nou, dat ziet er nog best grappig uit. :)
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:28 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb hem wel eens op een glad oppervlak liggen en dan heeft hij wat meer grip :).
Had er eerst ook geen om, maar nu ik er één heb is het wel een fijne toevoeging.
Dat idd! Blijft lekker op z'n plek. Werkt haast als zo'n rubber matje voor in je auto dat grip levert zodat je er spul op kunt leggen. Leg tijdens het laden ook wel m'n smartphone erop. :Y
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:33 schreef Iemand91 het volgende:
Grabbelbak? :'( Wat doet u nu?
Misschien een refurbished of 2e hands Sansa SanDisk (behalve de meest recente toevoeging, de Clip Sport dan, die zou ik dan weer niet halen)? Fuze. Clip+. Clip Zip. Rockbox.org . Jwt. Anders heb je nog de Teclast X30 en X30SE als je China wilt gaan. Verder niet echt wat.
pi_150931006
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 21:54 schreef shiznuts het volgende:
Teclast X30 en X30SE
Besturings syteem vond ik nogal ruk van die x30se, scrollen door menu's en dergelijke was nou niet het meest praktisch / snel.
Top 5 China producten
  zondag 22 maart 2015 @ 22:12:17 #220
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_150931293
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 21:47 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Maar niet waterproof dus?
Nope.
pi_150931695
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 21:54 schreef shiznuts het volgende:
Grabbelbak? :'( Wat doet u nu?
Wat is daar mis mee?
Als het MP3 kan afspelen dan is het goed. Het is niet bedoeld om hoogwaardig hifi af te leveren.
quote:
Misschien een refurbished of 2e hands Sansa SanDisk (behalve de meest recente toevoeging, de Clip Sport dan, die zou ik dan weer niet halen)? Fuze. Clip+. Clip Zip. Rockbox.org . Jwt. Anders heb je nog de Teclast X30 en X30SE als je China wilt gaan. Verder niet echt wat.
Ah, die dingen dacht ik al. Als ik me bedenk wat m'n stokoude Philips MP3 heeft gekost moet dat nog best wat kosten. Ok, je hebt dan wel uitbreidbaar geheugen...
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:08 schreef rene90 het volgende:
Besturings syteem vond ik nogal ruk van die x30se, scrollen door menu's en dergelijke was nou niet het meest praktisch / snel.
Jammer. Eerst indruk leek me namelijk wel wat...
pi_150933339
quote:
• Wifi
• 1080P 30fps
• Remote control
• Waterdicht tot 60M

Een review:
Iemand ervaring mee?
Heb er even wat meer naar gekeken en het ziet er op zich niet slecht uit. Het lastige alleen is dat er vrijwel niks te vinden is op forums en dergelijke. Qua support staat er alleen een linkje naar een firmware en that's it. Achter soocoo zit het bedrijf Anytek, en die heeft de S50W gemaakt ook wel de SJ4000 kloon als ik naar de filmpjes op youtube kijk. Dat is wat me dan wel wat tegen staat, dat je een bedrijf hebt wat een merk heeft opgericht wat meerdere cams zegt te hebben maar als je op modelnaam zoekt vind je niks.

Ik vind het lastig, misschien wel prima als je hem voor 79 dollar kan kopen uit een EU warehouse.
Top 5 China producten
pi_150938218
Anytek maakt vooral zwarte dozen voor auto's voor de domestic markt hier in China, en wat camera's.
Kwaliteit steekt wel uit boven de gemiddelde fabrieken die klonen van de SJCAM uitspuugt.
http://anytek.tmall.com bijv.
(ze zitten trouwens op een steenworp afstand van SJCAM :P)

Weer een nieuwe seckill :P
http://www.tinydeal.com/l550-2015-seckill-si-3539.html
  Moderator maandag 23 maart 2015 @ 08:21:16 #224
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_150939127
Litb bonus tegoed gehad, wil ik wat bestellen en m'n shipping adres veranderen loopt die te bitchen dat ik geen zip code ingevuld heb. :(

Blijkbaar werkt dat op de mobiele versie niet.
Desktop wel. Pauper systeem.

[ Bericht 16% gewijzigd door dud0r op 23-03-2015 08:34:47 ]
Keiharde porno!
  maandag 23 maart 2015 @ 08:27:32 #225
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_150939196
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:05 schreef Nicap_tm het volgende:

[..]

Er staat dat er een afwijking van 2mm in kan zitten. Op welke lengte zou dat zijn denk je? Geen 2mm op 1 meter neem ik aan? Staat er niet bij namelijk.
Die twee mm zal voor elke gemeten afstand gelden en zal wel af te leiden zijn uit het meetproces. De afstanden die ik heb vergeleken met een rolmaat waren echter 0 of 1 mm afwijkend.
  maandag 23 maart 2015 @ 12:03:23 #226
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_150943687
Retesnelle verzending, xiaomi pb case besteld. Verzonden op 16 maart, vandaag binnen :)
pi_150944810
In die recensie van die Soocoo cam lijkt het wel aardig qua design en features, maar jammer dat ie, volgens de meneer in de video, geen mooie beelden maakt. Dat is toch waar je uiteindelijk zo'n camera voor koopt.

Ben nog steeds aan het wachten op de recensie van Techmoan over de Yi. Hij heeft m wel besteld las ik, maar ik zie nog niks voorbij komen.

Andere recensies zijn verschillend, waarbij de ene keer het beeld er mooi uit ziet, en de volgens de ander is het weer slechter dan een GoPro.
  maandag 23 maart 2015 @ 13:08:37 #228
327191 RobertNL
For your gear.
pi_150945388
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 12:48 schreef Onufriev het volgende:
In die recensie van die Soocoo cam lijkt het wel aardig qua design en features, maar jammer dat ie, volgens de meneer in de video, geen mooie beelden maakt. Dat is toch waar je uiteindelijk zo'n camera voor koopt.

Ben nog steeds aan het wachten op de recensie van Techmoan over de Yi. Hij heeft m wel besteld las ik, maar ik zie nog niks voorbij komen.

Andere recensies zijn verschillend, waarbij de ene keer het beeld er mooi uit ziet, en de volgens de ander is het weer slechter dan een GoPro.
Slechter dan een GoPro is relatief, vergeleken met een high end model of de hero van 130 euro? Dat was ook altijd zo met de SJ4000 ging en mensen vergelijken met een black, tja dat is natuurlijk ook geen eerlijke vergelijking :P.

Techmoan gaat vast nog een weekje of 3/4 duren, hij test ze altijd een week of 3 en geen idee of hij hem al binnen heeft.
pi_150948716
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 13:08 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Slechter dan een GoPro is relatief, vergeleken met een high end model of de hero van 130 euro? Dat was ook altijd zo met de SJ4000 ging en mensen vergelijken met een black, tja dat is natuurlijk ook geen eerlijke vergelijking :P.

Techmoan gaat vast nog een weekje of 3/4 duren, hij test ze altijd een week of 3 en geen idee of hij hem al binnen heeft.
Ja, vergelijken met een camera van 400-500 euro is niet echt eerlijk, maar meestal is het ook wel de Hero. Alhoewel dat misschien ook niet helemaal eerlijk is, Die is ook al een tijdje uit, dus ik verwacht wel dat ze iets beter scoren.

Ik wist niet dat Techmoan zo lang test, jammer dat het nog langer moet duren dan. Ook wel goed natuurlijk, ik verwacht wel een uitgebreide review.
  maandag 23 maart 2015 @ 14:55:36 #230
327191 RobertNL
For your gear.
pi_150949152
Testen doe je niet binnen 3 dagen, leuk voor een eerste indruk maar meer niet ;). Is ook altijd wel een beetje mijn kritiek op reviews van bijvoorbeeld Gizchina en consorten. Hoe kan je een goed oordeel geven met slechts 1/2 dagen gebruik? (doen ze niet altijd hoor, maar zo af en toe lees je dat wel).
pi_150949796
Mijn IPcam zit alweer sinds vrijdag op 'Pakket onderweg naar land van transit' met PostNL. Altijd die pakketjes waar je op zit te wachten duren het langst :') Normaal gesproken duurt transit niet zolang met PostNL -O-
  maandag 23 maart 2015 @ 15:24:30 #232
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_150950037
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:28 schreef RobertNL het volgende:

Nope, nog nooit gezien hier. Doe een gok en laat het ons weten :@ .
Done. Soocoo S60 besteld en als-ie binnen is zal ik wel een reviewtje plaatsen.
pi_150951633
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 15:24 schreef JiePieWie het volgende:

[..]

Done. Soocoo S60 besteld en als-ie binnen is zal ik wel een reviewtje plaatsen.
komt hij nu uit een EU warehouse? Dat stond wel in die reclame op Ali dat ze stock hadden daar.
Top 5 China producten
pi_150952126
Op geen van mijn accounts heb ik een tegoed code van litb :(.
net nu ik er op 1 zit te wachten.. Eerder wist ik van gekkigheid niet wat ik er van moest kopen..

Of heeft iemand hier nog toevallig deze FM transmitter liggen? die hem voor een leuk prijsje weg wil doen?
pi_150952499
Ik zit ook naar een IP-camera te kijken maar heb een aantal specifieke eisen.
En dan is een juiste camera uitzoeken écht een b*tch. :X
Zeker als het qua prijs ook nog een beetje leuk moet blijven.

Aliexpress beschrijvingen zijn ronduit ruk en spreken elkaar tegen. Handig...

[ Bericht 10% gewijzigd door Iemand91 op 23-03-2015 16:45:45 ]
  maandag 23 maart 2015 @ 17:35:20 #236
131319 mickeyD
pi_150954364
ja, irritant he?
alle filmpjes en specs beloven de beste beelden en resultaten, er zijn er teveel..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  maandag 23 maart 2015 @ 17:36:35 #237
131319 mickeyD
pi_150954406
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 16:38 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zit ook naar een IP-camera te kijken maar heb een aantal specifieke eisen.
En dan is een juiste camera uitzoeken écht een b*tch. :X
Zeker als het qua prijs ook nog een beetje leuk moet blijven.

Aliexpress beschrijvingen zijn ronduit ruk en spreken elkaar tegen. Handig...
Techmoan (youtube) heeft een testje gedaan met 3 stuks vandeweek..
  maandag 23 maart 2015 @ 17:49:19 #238
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_150954817
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 16:26 schreef Downstar het volgende:
net nu ik er op 1 zit te wachten.. Eerder wist ik van gekkigheid niet wat ik er van moest kopen..

Of heeft iemand hier nog toevallig deze FM transmitter liggen? die hem voor een leuk prijsje weg wil doen?
[ afbeelding ]
Ik heb er nog 2 liggen.. Als je interesse hebt kan ik wel wat foto's maken

/ zijn wel anderen als op jouw foto..
pi_150956651
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:35 schreef mickeyD het volgende:
ja, irritant he?
alle filmpjes en specs beloven de beste beelden en resultaten, er zijn er teveel..
Niet zozeer dat, maar dat hun eigen ad zichzelf tegenspreekt.

Hebben ze het eerst over 1080p 30fps. en even later dat het maximaal 15fps. is op 1080p.
Of een grote afbeelding met "Support 32G TF card" en dat er verder niets over genoemd wordt.
Je kunt daar dus niets op aan.
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:36 schreef mickeyD het volgende:
Techmoan (youtube) heeft een testje gedaan met 3 stuks vandeweek..
Da's analoog. Op zich wel lekker goedkoop maar niet geheel 21e eeuw meer. ;)
  maandag 23 maart 2015 @ 19:29:10 #240
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_150958313
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 16:13 schreef rene90 het volgende:

[..]

komt hij nu uit een EU warehouse? Dat stond wel in die reclame op Ali dat ze stock hadden daar.
'Paarse krokodil? Ja, die staat daar'. Maar krijgen doe je 'em niet. :P Staat ook 'exclusive world premiere'... waarvan dan? Niet van die camera, wat zelfs bij die seller en die listing zelf is een geschiedenis van aankopen terug te vinden. :+ Beschikbaar aantal units vermindert zich ook magisch om vervolgens weer aangevuld te worden. :D

Maar goed. 't Lijkt best een geinig setje. Beter dan met een 808 en een piscuppie lopen stuntelen om je eigen cheapo onderwatercamera te creeren. Dus op zich...
pi_150958688
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 19:29 schreef shiznuts het volgende:
Beschikbaar aantal units vermindert zich ook magisch om vervolgens weer aangevuld te worden.
Ja mooi hè _O-
Top 5 China producten
pi_150966501
Op aanraden van een fokker een ipad4 oplader gekocht maar WEER geeft mij iPad aan dat opladen uit staat... Ofterwijl de kabel geeft te weinig vermogen. Hoe kan i dit oplossen?
pi_150966545
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 22:09 schreef larry_flynt het volgende:
Op aanraden van een fokker een ipad4 oplader gekocht maar WEER geeft mij iPad aan dat opladen uit staat... Ofterwijl de kabel geeft te weinig vermogen. Hoe kan i dit oplossen?
Waar steek je die kabel in?
Top 5 China producten
pi_150966565
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 22:09 schreef larry_flynt het volgende:
Aanraden van mij? (A)
Zit hij wel in een iPad lader?
pi_150966629
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 22:10 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Aanraden van mij? (A)
Zit hij wel in een iPad lader?
Ja... Xiaomi oplader zou gewoon genoeg
Vermogen moeten leveren.
  maandag 23 maart 2015 @ 22:49:47 #246
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_150968493
KCX-017 USB Power thingamajig in de flashdeal bij BG @ ¤4,36
pi_150968821
quote:
12s.gif Op maandag 23 maart 2015 22:49 schreef dodge_911 het volgende:
KCX-017 USB Power thingamajig in de flashdeal bij BG @ ¤4,36
:p
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:56 schreef Jonmen het volgende:
Voor degene die hun kabels willen testen, fatsoenlijk, de KCX-017 in promotie op Banggood!

[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/L(...)-Meter-p-943362.html
  maandag 23 maart 2015 @ 22:59:58 #248
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_150968924
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 22:57 schreef Jonmen het volgende:
:p
Dude! Dat was meer dan 48 uur geleden! Zo ver scrollt Henk niet terug ;)
  dinsdag 24 maart 2015 @ 00:22:27 #249
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_150971737
Straks, om 03:00 gaat pre-orderen online: http://www.lendmeurears.com / https://www.facebook.com/pages/Lend-Me-UR-Ears/122021407861298 .
Vsonic VSD2 en VSD2S. Max 2. p/p. Gratis AN16 per pre-order item (max 2).
quote:
Time: From 24th March 2015 10 am (Singapore time) to 25th March 2015 10 am (SIngapore time) or when all preorder slots are filled up

What's so special about this preorder? : Preorder a VSD2 or VSD2S on that day and get a special Vsonic iem- The AN16 for FREE! The AN16 uses a GR06 shell and houses a GR07 driver. It is valued at around SGD 100 by Vsonic.

The AN16 is specially created to commemorate Vsonic's 16th anniversary and will only be available when you preorder a VSD2 or VSD2S on the said day.

Sound signature of VSD2./VSD2S: An upgraded version of VSD1 and VSD1S

Price: SGD 50
Direct linkjes: http://www.lendmeurears.com/vsonic-vsd2/ & http://www.lendmeurears.com/vsonic-vsd2s/

[ Bericht 30% gewijzigd door shiz op 24-03-2015 03:04:45 ]
pi_150973011
Heeft ff geduurd maar na zeuren eindelijk ook Jaiyu's in assortiment
http://www.tinydeal.com/i(...)_id=&cat_change=true
pi_150973863
Ik zoek een xbmc spelertje
- goedkoop (basis functies)
- plug and play (simpele besturing)
- kwalitatief goed (reeds bewezen of betrouwbaar merk)
- popcorntime spelertje als het ware

Iemand suggesties?
  dinsdag 24 maart 2015 @ 08:50:23 #252
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_150974059
quote:
12s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:47 schreef dodge_911 het volgende:

Flashdeal *O*

Ik heb er ook eentje besteld, was al eventjes aan het wachten op een goede deal namelijk :)
pi_150974160
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 08:36 schreef outcast_within het volgende:

Iemand suggesties?
Zoiets:
http://www.tinydeal.com/a(...)ini-pc-p-143920.html
kant en klaar

of als je voor goedkoop wil, Raspberry Pi 2 O+
pi_150975026
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 16:26 schreef Downstar het volgende:

[ afbeelding ]
Zonde van je geld. Dat is waardeloze rommel.
pi_150975442
pi_150975476
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 10:06 schreef Miniem het volgende:
Nog nooit zulke in-ears gezien.

http://www.banggood.com/S(...)th-Mic-p-971343.html
Volgens mij heeft SHURE wel meer van dat soort modellen met losse kabels.
Top 5 China producten
  Moderator dinsdag 24 maart 2015 @ 10:33:26 #257
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_150976178
quote:

Iemand suggesties?
raspberry pi, en dan die nieuwe.

paar tientjes en erg leuk speelgoed. Heb er thuis ook een en totaal geen klachten over.
De usb heb ik aan mn tv gehangen waardoor hij opstart als mn TV opstart. Hoef hem dus ook niet meer lastig aan te zetten of iets

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 08:57 schreef Kenzi het volgende:

[..]

of als je voor goedkoop wil, Raspberry Pi 2 O+
deze man weet _O_
pi_150976231
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 10:33 schreef Jimbo het volgende:

[..]

raspberry pi, en dan die nieuwe.

paar tientjes en erg leuk speelgoed. Heb er thuis ook een en totaal geen klachten over.
De usb heb ik aan mn tv gehangen waardoor hij opstart als mn TV opstart. Hoef hem dus ook niet meer lastig aan te zetten of iets

[..]

deze man weet _O_

Is dat ding wel plug and play? Popcorn time eropinstaleren en je kunt streamen?
pi_150976387
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 10:35 schreef outcast_within het volgende:

[..]

XBMC, ja, Popcorn Time, nee (nog niet)

OpenElec ftw :)
  Moderator dinsdag 24 maart 2015 @ 10:54:34 #260
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_150976801
quote:

[..]

je kunt ze plug and play kopen, maar persoonlijk vind ik dat kut gezien ze dan veel te veel addons installeren waardoor hij langzaam wordt

Installeren van open elect is niet moeilijk, er staan veel tutorials online. Uit mn hoofd stond er een op tweakers die echt perfect stap voor stap uitlegde wat je moest doen.
Heb die van mij nu een jaar en blijf er zeer tevreden over. Jezou even moeten kijken bij groupon, volgens mij was er nu weer zn actie met die dingen, zo heb ik die van mij ook gekocht, was totaal 7 tientjes kwijt geloof ik voor de toenmalige snelste versie, behuizing, sd kaart en afstandsbediening
  Moderator dinsdag 24 maart 2015 @ 10:54:44 #261
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_150976808
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 10:41 schreef Kenzi het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 10:41 schreef Kenzi het volgende:

[..]

tevens wel popcorntime alternatieven
  dinsdag 24 maart 2015 @ 11:01:25 #262
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_150976979
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 16:13 schreef rene90 het volgende:

[..]

Niet dat ik weet. Toen ik het bestelde stond er bij de shipping gewoon 'China Post' en "Supplier Preferred' als optie. Kon niets vinden van een EU-warehouse. Ik wacht wel af.
pi_150977060
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:01 schreef JiePieWie het volgende:

[..]

Niet dat ik weet. Toen ik het bestelde stond er bij de shipping gewoon 'China Post' en "Supplier Preferred' als optie. Kon niets vinden van een EU-warehouse. Ik wacht wel af.
Heb nog even gechat met die seller, alleen in Spanje hebben ze een warehouse waaruit ze shippen voor Spanje, niet voor andere landen.
Top 5 China producten
  dinsdag 24 maart 2015 @ 11:04:31 #264
327191 RobertNL
For your gear.
pi_150977065
quote:

[..]

Zoekterm: XBMC / Kodi --> Genisis ;).
  dinsdag 24 maart 2015 @ 11:58:26 #265
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_150978936
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 10:06 schreef Miniem het volgende:
Nog nooit zulke in-ears gezien.

http://www.banggood.com/S(...)th-Mic-p-971343.html
Jawel hoor. http://www.xears.com/index.php/produkte?dir=desc&order=price XPA2PRO en Prime V2 bijvoorbeeld (trouwens alles voor 38 EUR (30+8 shipping) te krijgen met coupon HIGHEND4ME (sidenote, de enige IEM om in overweging te nemen is echter de Xtreme XT3 Pro, de rest (incl. die detachables)... mweh).

En ik heb natuurlijk een jaar geleden al eens de Moxpad X3 voorbij laten komen. :Y

quote:
X3 van Moxpad is best aardig. Bass is goed, midden/hoog had iets meer naar voren mogen komen en gedetailleerder kunnen zijn. Had stiekem een reusachtige soundstage en clarity verwacht omdat 'ie eruitziet als zo'n high-end custom IEM, maar dat bleef logischerwijs uit. Kun je ook niet verwachten voor die prijs en voor de prijs is 'ie dan weer erg netjes, dus overall ok.
  Moderator dinsdag 24 maart 2015 @ 12:01:52 #266
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_150979060

hier al wat over bekend ?

quote:
Share the news, the next #MiTV is coming. We'll be announcing the launch right here tomorrow.

Quick question: Big vs small, which do you prefer?
Ik hoop op een goede android box, maar dat zal wel niet -O-
pi_150979189
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:01 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]

hier al wat over bekend ?

[..]

Ik hoop op een goede android box, maar dat zal wel niet -O-
Ja en nee, gewoon een echte TV.

https://tweakers.net/nieu(...)-met-android-44.html
  Moderator dinsdag 24 maart 2015 @ 12:12:44 #268
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_150979557
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:04 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ja en nee, gewoon een echte TV.

https://tweakers.net/nieu(...)-met-android-44.html
oh wtf, dat is best bruut eigenlijk
pi_150979613
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:12 schreef Jimbo het volgende:

[..]

oh wtf, dat is best bruut eigenlijk
Klopt, helaas voor ons niet te krijgen. Waar blijft die Europese Xiaomi winkel.. ;(
  dinsdag 24 maart 2015 @ 12:22:21 #270
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_150979973
FHD. :N Doe mij maar de eerdere UHD-versie dan. :Y Maar goed, je kunt hier tenminste wel een Hisense halen in de winkel... een Xiaomi niet. ;( En LG en Samsung zitten haast ook al op dat niveau.
pi_150980716
Raspberry Pi 2 ^O^ . Met Pulsar (beter dan popcorn time) erop _O_ .
  dinsdag 24 maart 2015 @ 12:42:12 #272
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_150980728
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:58 schreef shiznuts het volgende:
Jawel hoor. http://www.xears.com/index.php/produkte?dir=desc&order=price XPA2PRO en Prime V2 bijvoorbeeld (trouwens alles voor 38 EUR (30+8 shipping) te krijgen met coupon HIGHEND4ME (sidenote, de enige IEM om in overweging te nemen is echter de Xtreme XT3 Pro, de rest (incl. die detachables)... mweh).
Die XPA2PRO doet het hier al een hele tijd heel goed hoor :) Destijds gekocht bij Xears zelf voor 28 euro oid, ivm een dikke actie.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 12:46:06 #273
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_150980866
Mweh. Ik heb aardig wat van die dingen, haal ze telkens toch maar weer om te kijken of ze het nog eens zo goed gedaan hebben als bij de XT2 en XT3. Zo ook de XPA2PRO hier. De sound is met welke audio filter ook lichtelijk muffled en 'unengaging'. Vind andere IEMs veel meer fun. Ben benieuwd naar die VSD2 :D , de VSD1 was echt fijn, alleen de pasvorm was een beetje apart.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 12:49:23 #274
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_150980987
Net gechecked, heb ze sinds oktober '13.
In gebruik met de zwarte filters en de dual flange eartips.
Nu luister ik er wel zo goed als enkel podcasts mee, dus voor mij valt die muffled sound wel goed mee.
pi_150981004
quote:

Iemand suggesties?
Ik had precies hetzelfde. Heb uiteindelijk (ook) voor een Raspberry Pi 2 gekozen, en het bevalt prima. Installeren is even lastig/anders, maar daar is wel uit te komen.
pi_150981205
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 10:33 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Ik heb (speciaal) een nieuwe usb lader gekocht, maar wat jij zegt is veel handiger en maakt weer een plekje vrij in mijn stekkerdoos.
Schakelt dat ding ook nog eens aan en uit.
Heeft het nog nadelen? Krijgt ie wel genoeg toevoer, of nadelen voor mn tv?
pi_150981395
quote:

Iemand suggesties?
http://www.pandawill.com/(...)b-silver-p99934.html
  Moderator dinsdag 24 maart 2015 @ 13:15:51 #278
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_150982035
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:14 schreef dimmak het volgende:

[..]

Klopt, helaas voor ons niet te krijgen. Waar blijft die Europese Xiaomi winkel.. ;(
daar hebben we onze locale fok handelaar toch voor ;)

free shipping vanuit tinydeal dit dat
  Moderator dinsdag 24 maart 2015 @ 13:17:27 #279
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_150982095
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:55 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Ik heb (speciaal) een nieuwe usb lader gekocht, maar wat jij zegt is veel handiger en maakt weer een plekje vrij in mijn stekkerdoos.
in t begin heb je een blokje bovenin die aangeeeft dat je niet genoeg stroom hebt, die kan je weghalen in de config.

overclocken zit er niet meer in geloof ik (deed ik al niet) verder niks eigenlijk. heb nog geen problemen ondervonden iig. 1080p streamt ie nog vlekkeloos, dus dan is het al snel goed bij me
pi_150983631
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 13:17 schreef Jimbo het volgende:

[..]

in t begin heb je een blokje bovenin die aangeeeft dat je niet genoeg stroom hebt, die kan je weghalen in de config.

overclocken zit er niet meer in geloof ik (deed ik al niet) verder niks eigenlijk. heb nog geen problemen ondervonden iig. 1080p streamt ie nog vlekkeloos, dus dan is het al snel goed bij me
Oh is dat dat vierkantje met verschillende kleuren rechtsboven? Hij was laatst weg, maar aangezien ik mn USB kabel heb vervangen zal t daar wel door komen.

Ik zal het eens proberen, bedankt.
pi_150984241
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 13:15 schreef Jimbo het volgende:

[..]

daar hebben we onze locale fok handelaar toch voor ;)

free shipping vanuit tinydeal dit dat
Ik denk dat je het evengoed niet zomaar langs de douane krijgt.
pi_150984422
Dit ga ik hier toch ook zetten aangezien het voor sommigen misschien wel tof is :D

AliExpress bestaat 5 jaar!

Ter gelegenheid van dit 'event' hebben ze een speciale pagina!
http://activities.aliexpress.com/5th_anniversary/memories.php

Leuke toevoegingen op deze pagina als je bent ingelogd:
- Je ziet je eerste aankoop en wanneer je zelf een account hebt aangemaakt
- Je ziet het totaal bedrag dat je al hebt uitgegeven op AliExpress O-) O-)
- Je kan elk uur een coupon verdienen van $5 (als je de verjaardagstaart shared op social media en 5 vrienden hebben op je link gedrukt; wat hun trouwens een coupon geeft van $2, met minimum aankoopbedrag van respectievelijk $35 en $15)
  dinsdag 24 maart 2015 @ 14:57:38 #283
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_150985544
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 14:19 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik denk dat je het evengoed niet zomaar langs de douane krijgt.
Ja en dan zeker met China, Malysian of Hong Kong Post versturen? :'(
Dan mag je al blij zijn dat de deuken beperkt gebleven zijn tot de kartonnen verpakking en niet de tv zelf...

@ Jonmen: haha, grappig. :D
quote:
You placed your first order on AliExpress on 10,29,2011 Can you remember what it was? It was HOT SALE!! DV 808 PORTABLE MINI CAR KEY CAMERA CHEAPEST 720HD HIDDEN 808 KEYCHAIN VIDEO,FREE SHIPPING !! for US $8.61.
Ah! Those were zhe days.
quote:
In total you've placed 86 orders for a total of US $2915.94.
Hum.. :P ;(
pi_150986034
Vanmiddag de Vidonn X6 binnen gekregen, geinig apparaatje :Y

Niet te groot, voor mijn gevoel wat minder opvallend dan de Mi-band en meer functies (zonder 'n telefoon bij de hand te hebben). Ben benieuwd. De accuduur zal wel wat minder zijn.

Helaas werkt de Mi-band niet op de telefoon van m'n vrouw, dus mag de app nog op mijn telefoon blijven staan en moet ik elke dag even syncen voor haar :')
  Moderator dinsdag 24 maart 2015 @ 15:28:37 #285
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_150986779
Ingeschreven in 2012 maar de eerste bestelling op Ali pas in 2014 gedaan.
$648 heb ik al uitgegeven. :o
Keiharde porno!
  dinsdag 24 maart 2015 @ 15:34:35 #286
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_150986994
$1000 op Banggood.
YouTube
pi_150987799
Ik zit al op ruim $2400 uitgegeven sinds oktober 2012.
Het grappige is dat toen ik de eerste bestelling wilde doen ik al een account bij Alibaba had, blijkbaar ooit een keer aangemaakt.
Dat is volgens hun 2008.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 16:02:34 #288
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_150987879
Ga je alle webshops, eBay en MisterTao daar nog eens bij optellen wordt het je geloof ik wel ff duizelig. :P Kun je maar beter niet bijhouden. :+ (En dan moet je daar vooral je Westerse (Amazon e.d.) aankopen maar niet bij optellen :D )
pi_150988018
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 09:46 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Zonde van je geld. Dat is waardeloze rommel.
Hmm schijnt wel oké te zijn deze fm transmitter volgens recensies en volgens YouTube previews. het gaat ook om het idee dat ik FF een mp3tje kan afspelen in mij suzukitje zonder mp3. Boxjes zijn toch al niet te best dus beetje ruis is op zich niet erg.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 16:11:24 #290
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_150988104
Heeft hier iemand trouwens al een volledig pak gekocht via www.itailor.com?

Overhemden en spijkerbroeken heb ik zelf wél ervaring mee, alleen ik ben echt benieuwd naar ervaringen met pakken.

(Volgens mij had iemand het hier een paar weken terug over, om er 1 te bestellen... is die al binnen?)
YouTube
  dinsdag 24 maart 2015 @ 16:11:30 #291
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_150988108
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:02 schreef shiznuts het volgende:
Ga je alle webshops, eBay en MisterTao daar nog eens bij optellen wordt het je geloof ik wel ff duizelig. :P Kun je maar beter niet bijhouden. :+ (En dan moet je daar vooral je Westerse (Amazon e.d.) aankopen maar niet bij optellen :D )
Daarom heb ik het totaal onderaan uit mijn numbers-document gesloopt ;-)
  dinsdag 24 maart 2015 @ 16:14:59 #292
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_150988192
http://www.banggood.com/V(...)lescope-p-73286.html

Al een paar dagen binnen, en getest.

Voor die $22 geen slechte verrekijker.
De foto's in de review zijn natuurgetrouw.

Specs:

Brand:VISIONKING
Magnification:10x25
Magnification:8 times/10 times
Exit Pupil Diameter:3.1mm/2.5mm
Exit Pupil Distance:16mm
Color:as pictures showed
Objective Diameter:25mm
Coating:FMC-green film
Field:375ft/1000yds
310ft/1000yds
Prism Structure:Porro
Prism System:BAK4
Net Weight:260g
Size:110x110mm

YouTube
pi_150988199
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:55 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Het kan in theorie je SD-kaart slopen (omdat je TV de Pi zomaar uit zet).
Heb zelf heel lang deze situatie gehad en geen enkele probleem mee gehad; vond het bijzonder prettig werken want je hoeft de Pi niet steeds apart aan te zetten.
quote:
Nu alleen nog goedkoper. Zoiets wordt ooit nog eens de vervanger van Android sticks en m'n Ouya.
Beter dan Android voor HTPC zaken IMHO.
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:08 schreef Downstar het volgende:

Hmm schijnt wel oké te zijn deze fm transmitter volgens recensies en volgens YouTube previews. het gaat ook om het idee dat ik FF een mp3tje kan afspelen in mij suzukitje zonder mp3. Boxjes zijn toch al niet te best dus beetje ruis is op zich niet erg.
Heeft je auto toevallig cassettespeler? Dan kun je zoiets overwegen; heeft m'n broer ook en dat werkt best aardig.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 16:15:15 #294
314372 Goddelijker
pi_150988201
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:02 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb ook heel verstand geen som op de getallen gezet. :')
Net wel een pakketje met 5 dagen ontvangen van BIC!
Merk dat de laatste tijd de pakketjes vanuit de UK trager zijn.
pi_150988408
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:15 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Nu alleen nog goedkoper. Zoiets wordt ooit nog eens de vervanger van Android sticks en m'n Ouya.
Beter dan Android voor HTPC zaken IMHO.
Want 100 euro is te duur voor zoiets? :')

Zit er alleen op te wachten totdat er wat meer RAM in komt.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 16:22:22 #296
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_150988428
Mochten je zonnebrillen eens stuk gaan:

http://www.banggood.com/E(...)ol-Kit-p-911775.html

Deze heb ik ook binnen gekregen.
Wat een fantastisch setje om te hebben!
Alle moertjes en schroefjes die je kwijt kan raken met een zonnebril (of gewone bril) zit in dit doosje.
Tevens kan je het doosje ook voor andere doeleinden gebruiken.

Voor wat betreft de twee zonnebrillen:

http://www.banggood.com/P(...)lasses-p-916935.html

en

http://www.banggood.com/U(...)riving-p-944198.html

Wat een gigantische dingen :')

Would not recommend... tenzij je een zonnebril zoekt waarvan het niet erg is om deze kwijt te raken.

De gele glazen zorgen wel voor een enorm rustig kijkbeeld moet ik eerlijk zeggen, en persoonlijk vind ik dat wel fijn (gevoelig voor licht, migraine etc)
YouTube
pi_150988477
In total you’ve placed 39 orders for a total of US $1152.91. Are you still using the products? Share your experiences with us on our Facebook.
:')

Eerste aankoop was een Jiayu G3 :)
pi_150988558
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mochten je zonnebrillen eens stuk gaan:

http://www.banggood.com/E(...)ol-Kit-p-911775.html

Deze heb ik ook binnen gekregen.
Wat een fantastisch setje om te hebben!
Alle moertjes en schroefjes die je kwijt kan raken met een zonnebril (of gewone bril) zit in dit doosje.
Tevens kan je het doosje ook voor andere doeleinden gebruiken.

Voor wat betreft de twee zonnebrillen:

http://www.banggood.com/P(...)lasses-p-916935.html

en

http://www.banggood.com/U(...)riving-p-944198.html

Wat een gigantische dingen :')

Would not recommend... tenzij je een zonnebril zoekt waarvan het niet erg is om deze kwijt te raken.

De gele glazen zorgen wel voor een enorm rustig kijkbeeld moet ik eerlijk zeggen, en persoonlijk vind ik dat wel fijn (gevoelig voor licht, migraine etc)
Maar dat zijn ook echt geen mooie brillen....
Kan je beter voor een rayban kloontje oid gaan, dan weet je dat het qua model in ieder geval goed zit. En er oke uitziet.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 16:32:55 #299
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_150988831
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:25 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Maar dat zijn ook echt geen mooie brillen....
Kan je beter voor een rayban kloontje oid gaan, dan weet je dat het qua model in ieder geval goed zit. En er oke uitziet.
Die dingen gaan bij mij regelmatig stuk, en ik zocht een cheapo zonnebril voor standaard in mijn auto.
YouTube
  dinsdag 24 maart 2015 @ 16:35:53 #300
314372 Goddelijker
pi_150988940
En mijn bobber voor ¤ 2,20 binnen, 15-3 besteld, 16-3 verstuurd, 24-3 binnen.
pi_150989044
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:21 schreef dimmak het volgende:

[..]

Want 100 euro is te duur voor zoiets? :')

Zit er alleen op te wachten totdat er wat meer RAM in komt.
Ik kan voor ¤100 in Nederland een HP Stream 7 bestellen met bijna dezelfde specs.
Wel 1GB RAM minder, maar ook een scherm, accu etc. etc.
Diezelfde tablet kun je zelfs nu tijdelijk voor ¤68.31 bestellen.
Gaan we Chinese tablets ook meerekenen dan komt die X7 ook niet gunstig uit.

Dus ja; ik vind ¤107 te duur voor zoiets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')