OP UNDER CONSTRUCTION.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:47 schreef shiznuts het volgende:
Goed, het idee is om het hier anders te doen.
Het bespreken van alles voorafgaand aan een aankoop, de verzending en de service van een webshop daarna vindt plaats in de reeks hier: Topicreeks: Chinese Webshops
Heb je vragen over Paypal, een bepaalde webshop, over het verzenden/inklaren of garantie? Dan kun je daar terecht.
Hier worden voortaan dan de daadwerkelijk binnengekregen producten besproken. Hoe bevalt iets, voor- en nadelen, wat is de daadwerkelijke kwaliteit en hoe verhoudt zich dat met de prijs? Hoe houdt het product zich vergeleken met andere producten en producten uit andere prijsklassen, wat zijn de aanbevelingen op verschillende vlakken? Het idee is dat daardoor we in het andere topic niet steeds in herhaling hoeven te vallen als het om oordopjes/horloges enz etcetera gaat, wat er op dat vlak allemaal aan te bevelen is. Dat proberen we dan per categorie in een goede post uiteen te zetten, up-to-date te houden en uit te breiden. Daarnaartoe linken we dan vanuit de OpeningsPost.
De TT '[gadgets] DealExtreme reviewtopic' verliest 'DealExtreme' en wordt iets als 'Chinese webshopproductentopic #1', daar natuurlijk reviews van artikelen uit alle Chinese webshops hier gepost mogen worden.
Ik zal een voorbeeld geven door een stukje te schrijven over oordopjes. Kej?
Maar de versie die ik heb gekregen is de Q versie, die schijnt dus wel kleiner te zijn dan de mini weerquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:18 schreef dramatic het volgende:
[..]
Bedankt voor je review! Echter, na wat zoekwerk lijkt de mini toch echt kleiner te zijn dan de gewone versie? Zie onderaan deze afbeelding: http://d3.freep.cn/3tb_111014034349bmvv306092.jpg
Tja en ik ben op zoek naar een grote, had ik daar toch bijna de mini gekochtquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:12 schreef Downstar het volgende:
[..]
Maar de versie die ik heb gekregen is de Q versie, die schijnt dus wel kleiner te zijn dan de mini weer..
terwijl die juist wel perfect in mijn hand past.. dus ik vraag me af hoe groot die mini dan zou zijn..
het is wel allemaal een beetje verwarrend zo met die versies xD
Ik heb juist de mini volgens mij.. die dus niet zo mini is..quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:14 schreef dramatic het volgende:
[..]
Tja en ik ben op zoek naar een grote, had ik daar toch bijna de mini gekocht(hoewel die prima groot genoeg zou kunnen zijn)
Daar is dit topic toch voorquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:33 schreef Magneet het volgende:
Ik mag eigenlijk niet spammen he maar ik heb een bootje gereviewd: http://fok.nl/641699
De review is niet heel erg uitgebreid, wil je meer informatie kijk dan naar mijn Videoreview hieronder.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een monopod heet datquote:Op zondag 25 mei 2014 18:38 schreef Anushaar het volgende:
Is voor dit ding ook zo'n uitschuifbare stok te bestellen? en kan je makkelijk zien wanneer hij op het nemen is?
Tot 11 juli geven ze dus iedereen 15$ korting, waardoor de totaal prijs opquote:Coupon: G4SPW
Korting: 15USD
Verloopt: 11 juli 2014
Je kan de SJ4000 bestellen in verschillende kleurtjes bestellen, ik heb gekozen voor de all-black edition, lekker incognito. Maar zoals je in het plaatje ziet is er ook keuze uit verschillende felle kleuren waaronder roze (speciaal voor Bobbert).SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:33 schreef ManageTheAnger het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Long Beach Perhentian Island 2014 SJ4000 Malaysiaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maldives 2014 recorded using SJ4000 underwaterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SJ4000 Night Ride (Helmet mount)
Beeld is prima zat, zou niet weten waar er mis mee moet zijn.
Ben benieuwd!
Ik verwijs ook graag naar de review van Downstar voor meer videos en specs:quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:52 schreef igi0n het volgende:
Persoonlijk vind ik deze instellingen het lekkerst werken;
Resolutie het hoogst (doohh)
HDR aan
Exposure +1/3
De rest heb ik gewoon laten staan op waar ze op staan. Eventueel kan je bij white balance nog instellen om wat voor weer het gaat (dag/avond/veel wolken etc)
Vond een stel video`s die jouw toipc mooi aanvullen :-)quote:Op zondag 25 mei 2014 18:27 schreef Downstar het volgende:
Zoals beloofd zou ik nog een review plaatsen van de SJ4000 action camera.
[ afbeelding ]
De camera heb ik gekocht bij tmart.com, die hem als goedkoopste op dat moment aanbood
(85$ = +- 60 euro).
Een link naar het product is hier te vinden:
http://www.tmart.com/SJ40(...)-Silver_p245155.html
De SJ4000 is een action camera welke vrij gelijkend is aan de GoPro (hero 3), zowel qua functies als qua uiterlijk. Echter is de prijs dus aanschaf dus een stuk lager! Nou is het natuurlijk niet eerlijk om een GoPro te vergelijken met een Sj4000 aangezien een gopro toch een hogere bitrate haalt, echt 60 frames per seconde in 1080p heeft etc.
toch zal voor de meeste van ons de SJ4000 meer dan voldoende zijn als action camera, zo ook voor mij.
Specificaties van Sj4000 zijn als volgt:
[ afbeelding ]
Hieruit zijn de meeste uitspringende spec natuurlijk de mogelijkheid om in 1920x1080 te recorden, de accuduur(70 a 80 minuten op 1080p) en de wide angle lens van maar liefst 170 graden.
Ook de 720HD 60 frames per seconden functie lijkt een mooie feature van deze camera,
echter moet ik stellen dat de camera niet echt in 60 fps opneemt, maar dat deze 30 fps schiet en tussen elke frame een frame kopieert. (Frame duplication).. voor de rest ziet het er allemaal wel oke uit qua specs.
Een voordeel van de SJ4000 ten opzichte van andere op dit moment populaire (chinese) action cams (mobius, innovv C1 of C2) is dat deze met een zeer complete pack aan accessoires wordt geleverd.
Zo zijn er fietsmounts beschikbaar, mounts met stickers om bijvoorbeeld vast te zetten op je helm tijdens het motorrijden en wordt hij ook nog eens geleverd met een waterproofcase.
Iets wat bij een echter action camera in mijn ogen niet mag ontbreken, al zal je er niks mee doen..
Het is altijd handig om te hebben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij de SJ4000 heeft deze waterproof een belangrijke positie ingenomen doordat het vaak een benodigd basis element is wanneer men mounts wil gebruiken. Hieronder zie je een voorbeeld van een combinatie van verschillende mounts om de SJ4000 op je helm vast te zetten:
[ afbeelding ]
Voorlopig heb ik de camera een paar dagen in huis, maar ik ben echt zeer te spreken over de kwaliteit van het apparaatJE (hij is namelijk echt klein!). Zowel de bouwkwaliteit als het belangrijkste punt, de beeldkwaliteit, vallen mij niet tegen en zijn voor deze prijs zelfs erg goed te noemen.
De SJ4000 voelt stevig aan een heeft een rubberized rand om de gehele camera, welke zorgt voor een betere grip wanneer je de camera los in de hand vasthoud. De camera is klein, maar dit vormt in mijn ogen geen probleem om hem nog normaal vast te kunnen houden.
De beeldkwaliteit op 1080 (Full HD) is echt goed te noemen, het beeld neigt wel een beetje blauwig te zijn, wat weer resulteert in een wat koelere wereld. Maar dit valt eigenlijk alleen op wanneer je het vergelijkt met een andere camera. Qua scherpte van het beeld heb ik niks dan lof!
Zeker wanneer je het vanaf een afstandje ziet op een 42 inch scherm voelt het super scherp aan!
Naast goed beelden is er ook de mogelijkheid om foto’s met de camera te maken,
dit doet hij standaard op 12 Megapixel, maar men kan ook kiezen voor 8 of 5 MP.
Ook de foto’s zijn in mijn ogen goed te noemen voor deze camera.
De camera doet het naast overdag, ook redelijk tot goed in donker en schemering.
Al zullen er wel camera’s zijn die een betere nachtfunctie hebben denk ik.
Enkele fotos van en gemaakt met de SJ4000 staan hieronder in de spoiler omdat het er zo veel zijn:
De review is niet heel erg uitgebreid, wil je meer informatie kijk dan naar mijn Videoreview hieronder.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(tip kijk hem even in youtube zelf, anders krijg je eventuele opmerkingenbalkjes in youtube niet te zien!)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sj4000 Action camera review Nederlands Dutch
Er is momenteel ook weer een coupon beschikbaar voor de SJ4000 (alleen de zilver versie!) waarmee de prijs naar de oude actieprijs terug gaat waarin ik een aantal andere fokkers hem de voorgaande keer hebben gekocht. Dus van 99$ naar 85$!
http://www.tmart.com/SJ40(...)-Silver_p245155.html?
coupon: b480653a99
verloopt: waarschijnlijk over 2 dagen!?
Coupon kun je middels de 'proceed to checkout' invullen! (daarvoor moet je wel ingelogd zijn op de website).
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom geen 4 kanaals? Een 3.5 (eigenlijk gewoon 3 kanaals) ben je heel snel op uitgekeken. Is totaal geen uitdaging om mee te vliegen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:53 schreef Chocoball het volgende:
Voor de vakantie wou ik een radiografische helicopter hebben omdat mijn zoon een andere had waarvan de trim niet meer werkte. Op Dealexterme vond ik deze WLToys S215 voor net iets meer dan $40.
[ afbeelding ]
De WLToys S215 helikopter is een radiografische mini helikopter die je kunt bedienen met je iPhone of Android telefoon. Dit is mogelijke door de bijgeleverde IR module die in de koptelefoonaansluiting van de telefoon geplaatst moet worden.
ScreenshotsSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErvaringenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over de Hubsan had ik pas gelezen nadat ik deze al had. Het is een leuk dingetje, stevig en de software werkt goed. Mocht ik er op uitgekeken ben wordt het misschien een Hubsan.quote:Op maandag 1 september 2014 00:46 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
Waarom geen 4 kanaals? Een 3.5 (eigenlijk gewoon 3 kanaals) ben je heel snel op uitgekeken. Is totaal geen uitdaging om mee te vliegen.
Je had beter voor een Hubsan x4 (met camera) kunnen gaan of een Cheerson CX-10. Quadcopter vind ik ook makkelijker/stabieler vliegen.
Ik heb de Cheerson en twijfel of ik voor de Hubsan met 2.0 cam moet gaan of de Hubsan FPV (first person view). Vraag me af hoe goed die FVP werkt bij zo'n kleine quadcopter.quote:Op maandag 1 september 2014 22:10 schreef Chocoball het volgende:
[..]
Over de Hubsan had ik pas gelezen nadat ik deze al had. Het is een leuk dingetje, stevig en de software werkt goed. Mocht ik er op uitgekeken ben wordt het misschien een Hubsan.
quote:Best wel een 'uitzonderlijk' hoesje qua dat hij echt überstevig is. Ik vermoed dat juist doordat hij zo stevig moet zijn ook een beetje lomp is geworden. Maar als je je oortjes dag in dag uit in je tas of iets dergelijks meedraagt is een beetje bescherming nooit weg. Het hoesje bied plaats voor de koptelefoon zelf en daarnaast nog wat accessoires. Als je de koptelefoon zelf in het hoofdvak doet dus gewoon los in het hoesje heb je nog twee vakjes voor de accessoires. Nu heb ik daar extra oordopjes in zitten (meegeleverde Comply-Foam en extra setje van de M size die ik lekker vind) en aan de andere kant de meegeleverde 1/4" adapter plug en een garantiepapiertje dat er standaard bijgeleverd wordt. Zoals ik al zei is het hoesje een beetje aan de grote kant, hij meet ongeveer 8 x 6 x 3.5 cm (BxHxD).om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit alles resulteert in een Benchmark score van 18896! Voor een mid-end toestel is dit een prima score!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:32 schreef shiznuts het volgende:
OP UNDER CONSTRUCTION.
FINAL DUE DATE: donderdag 12 december 2013 @ 17:32:47
Ik ga hier ff een bazenOP voor maken.
Conclusie:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Je review opleuken met foto's wordt altijd wel op prijs gesteld, maar schaal ze alsjeblieft voor het uploaden naar een breedte van 640 pixels (dit is de maximale breedte van een reactieveld op FOK!). Zo houden we het datagebruik laag en bevorderen we snelheid waarmee de pagina laadt. Zet een serie van foto's bij voorkeur even in een spoiler, dan worden ze pas geladen zodra de spoiler geopend wordt. Plaatjes hosten kan o.a. bij http://imgur.com en http://tinypic.com .
SPOILER: In depth features talk (+pics)2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Portrait orientation foto's2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Foto's gemaakt met voorinstellingen van de camera; zonder nabewerking (behalve resize naar 1024px breedte)SPOILER: Landscape orientation foto's2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ANTUTU2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Quadrant2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Geekbench2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vellamo2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al met al levert de Kingzone K1 Turbo een prima performance. De interface navigeert vloeiend, browsen gaat lekker en ook games zijn eigenlijk geen probleem. Onder stress kan de K1 Turbo wel wat warm worden.SPOILER: 3DMark2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inzendingen worden na zondag 26 oktober niet meer aangenomen. De winnaar wordt kort daarop bekendgemaakt en zal ik benaderen om te zorgen dat de K1 Turbo zijn/haar kant op komt. Succes!quote:DX Kingzone K1 Turbo entry
FOK!username:
Antwoord prijsvraag:
Motivatie:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De grootte van deze telefoon is perfect (14cm * 7,1cm * 0,8cm), ligt goed in de hand en de powerknop en de volumeknoppen liggen op een perfecte hoogte om deze met 1 hand te bedienen. Wat mij deze telefoon heeft doen verkiezen is het mooi afgerond design. Ook de achterkant welke ‘gestikt’ lijkt had een aantrekkingskracht op mij.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest ik kunnen, ik koop hem direct nog eens, moesten er geen andere telefoons met dezelfde of betere specs voor ongeveer dezelfde prijs op de markt komen. Jammer genoeg staat deze bij Banggood al een tijd op sold out. Of dit nog terug zou komen betwijfel ik. Het nadeel van deze telefoon is dat er geen accessoires zijn. Er zijn geen cases, screenprotectors of batterijen voor deze telefoon. Of toch in ieder geval geen cases. De screenprotector en batterij is namelijk dezelfde als de Kingsing T2. Deze smartphone is bijna exact dezelfde versie als de T1. Deze staat nog wel te koop en heeft een betere camera (8.0MP) maar wel slechts een geheugen van 4GB. Een overstap naar de T2 versie lijkt me dus ook eerder logisch.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nu een hel om door het Chinese reviewtopic te gaan als je standaard je topics op 25 of 50 posts per pagina hebt ofzo (mweh).quote:Je review opleuken met foto's wordt altijd wel op prijs gesteld, maar schaal ze alsjeblieft voor het uploaden naar een breedte van 640 pixels (dit is de maximale breedte van een reactieveld op FOK!). Zo houden we het datagebruik laag en bevorderen we snelheid waarmee de pagina laadt. Zet een serie van foto's bij voorkeur even in een spoiler, dan worden ze pas geladen zodra de spoiler geopend wordt.
Een overzicht van de Features:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na je review heb ik dit toestel voor een vriendin gekocht, het gekke is als ze oordopjes inplugt dat het lijkt alsof hij ze niet herkent. in ieder geval geen icoontje dat ze erin zitten. Vervolgens speelt hij geluid over de speakers en de oordopjes af. heb jij ook zoiets meegemaakt of werkt dat verder perfect bij jou?quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:26 schreef Dennis_H het volgende:
Ik lurk al een hele tijd mee op dit forum gedeelte en de laatste tijd ben ik me eens gaan verdiepen in Chinese Smartphones. Ik heb een Cubot S308 gekocht op Tinydeal, hieronder een kleine review van het toestel.
quote:• Transducers/Drivers: Dynamic, 40mm
• Rated Impedance: 40ohms Closed Dynamic
• Sensitivity: 104dB at 1mW
• Frequency range: 10Hz ~ 24KHz
• Distortion: <= 0.3% @ 94dB
• Channel balance: =< 2dB (at 1000Hz)
• Maximum input power: 1000mW
• Cable length: Detachable 1.3 meters (2 pairs) & 3 meters
Bijzonder is hierbij dat je dus 3 verschillende kabels krijgt, voor ieder wat wils. Ook is de kabel dus om te wisselen als je bijvoorbeeld voor dagelijks gebruik de 3m gebruikt, maar op reis toch de 1,3 met remote wilt. Omwisseleng gaat een beetje lastig, omdat de kabel-koptelefoon verbinding nogal stug is. Eigenlijk is dit een pluspunt van de HM9, dus verwisselbare kabels maar ze gaan niet snel/te makkelijk los. Ga je vliegen met de HM9 en wil je de in-flight audio gebruiken, dan zit er ook een convertor plugje daarvoor bij.quote:• 1.3m kabel met microfoon en bedieningselement (Iphone , Android etc. compatible)
• 1,3m kabel
• 3m kabel
• Vliegtuig adapter plug
• Opbergkoffer
• Garantie kaart
Doosje met het paneel in een cellofaantje verpakt.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het paneel:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt alsof er een soort van screenprotector op zit, maar het zit vast. Zoals je kan zien aan de ribbels is het niet heel netjes gedaan.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik momenteel een getweakte versie van de Xiaomi Mi band app, hiermee is het mogelijk om de functionaliteit uit te breiden. Er wordt een notificatie stand aan toegevoegd. Hiermee is het mogelijk om meldingen te krijgen op de miband als je bijvoorbeeld een whatsapp berichtje krijgt of bijvoorbeeld een melding op facebook. De meldingsvorm kun je gemakkelijk instellen in de app.SPOILER: Extra specificaties:2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een toch wel lelijke fout, die hopelijk nog kan worden gefixed in een firmware update is dat wanneer je foto’s maakt in de waterproofcase je last krijgt van zogenoemde vignetting van de case zelf.SPOILER: Meer fotos uit de SJ5000+2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, zolang je ook je laptop mee-neemtquote:Op maandag 2 maart 2015 18:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ho, wacht even. Met zo'n dongeltje zet je 'n netwerkje op waarmee je gewoon die cam overal kan gebruiken, begrijp ik dat goed?
Dat zou geweldig zijn en betekent dat je dat ding dus (zoals je ook beschrijft) als babyfoon overal kunt gebruiken?
Bedankt voor deze review. Waarschijnlijk moet ik binnenkort aan een nieuwe telefoon en ik twijfelde of ik nog een Jiayu wilde, en voor een ander merk zou gaan deze keer. Maar eerlijk gezegd ben ik nu redelijk overtuigd dat voor mij de S3 er gaat komen. Enige minpuntje is dat-ie zo groot isquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:09 schreef Downstar het volgende:
Dank voor het lezen/bekijken van de review, mochten jullie het waarderen..
Dan is een likeje op de video in Youtube van harte welkom.
Geen uitgebreide review, want daar ben ik niet goed in en ik heb het ding ook nog niet uitgebreid getest. Voor een goede review moet je hier zijn, het type dat ik heb is een variant van wat hij daar test.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- De camera ondersteunt dus ook Wifi. Wifi is eigenlijk niet aan te raden. Sowieso moet je niet je videobeelden ergens op je netwerk opslaan via Wifi want je krijgt geheid problemen dat bijvoorbeeld het signaal even wegvalt.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- De camera kan op 3 manieren worden versteld; pan, tilt en roteren.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Beeldkwaliteit is dan ook uitstekend. Overdag is het helemaal een plaatje; het is scherp, ik kan kentekens prima lezen en ook personen zijn te herkennen.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Bouwkwaliteit; uitstekend. De printboard, camera en lens zitten op een metalen plate. Deze kun je met drie schroeven (inclusief de pluggen meegeleverd) aan de muur/plafond schroeven.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Travelbumper: De piston zelf zit in een rubberachtige bumper, dit is ook meteen de travelcase als je de Pistons mee wilt nemen. De kabel zit er om heen gewonden zodat hij niet in de knoop raakt. Het er uit halen en weer terug doen van de Pistons is even een uitdaging maar zo gepiept als je de truc eenmaal doorhebt. En het ziet er dan wel echt gelikt uit! Alhoewel de V2 er net wat beter in leek te passen.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geluidskwaliteit en signature: Qua soundsignature heeft Xiaomi het op ‘safe’ gespeeld volgens mij. Er zijn niet echt audio tonen die er meer of minder uitspringen, alles is een goed uitgebalanceerd. Voor mij geeft dit een prima geluid, mogelijk is het wat vlak te noemen maar ik stoor mij er absoluut niet aan. Onder andere omdat er echt nog voldoende bas aanwezig is om deze goed te voelen zonder meteen de zang of andere klankgroepen te overstemmen. Zonder versterker kunnen de oortjes ook prima hard zonder voor mij merkbare vervorming van muziek, alhoewel ik hem niet op z’n aller hardst geprobeerd heb (mijn gehoor is mij lief!). Overall dus uitstekende kwaliteit muziek met een prima gebalanceerde sound. Wat ik wel hoorde van veel mensen online is dat de sound beter/dieper wordt als je hem een aantal uur inspeelt, persoonlijk geloof ik hier niet in.. maar heb hem al zo lang gebruikt dat hij inmiddels wel ingespeeld zou zijn.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Korte review, want zoveel valt er niet over te zeggenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard Bluetooth speaker knopjes.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Specificaties:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In praktijk heb ik niet veel van de relatief lage resolutie gemerkt. Bij het alten zien aan anderen werd er zelfs een aantal keer geroepen, oh wat een scherp scherm. Of ze dit nou zeiden om aardig over te komen of omdat het echt zo fel/scherp was weet ik niet. Maar ik kan er in ieder geval zonder problemen mee leven.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de spoiler de andere benchmarks:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Connectiviteit:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links Gps, Midden 4G, rechts WifiSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De JF-31 Noise Gate is een pedaal dat achtergrondgeluiden filtert. Door in te stellen hoe gevoelig hij hierin moet zijn kan je bepalen hoeveel en tot op zekere hoogte welke geluiden er worden gefilterd. Dit is simpel in te stellen met de “treshold” knop. Je kan de Noise Gate aan en uit zetten met een knopje op het pedaal.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua algehele bouwkwaliteit lijkt het wel goed te zitten met deze Elephone. Als je de telefoon probeert te buigen geeft deze nauwelijks mee, ook de naden zijn goed afgewerkt er zit geen merkbare ruimte tussen het scherm en de behuizing bijvoorbeeld. Nadelen van het ontwerp zijn onder andere dat de batterij niet te vervangen is en er op het glas snel vette vingers zichtbaar zijn.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Specificaties van de Elephone:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• SchermSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• BereikSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SpecificatiesSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het opladenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Ondersteunde audio formaten:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• HDMI, 1.4bSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AansluitenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier tref je een A/V output aan voor TV’s zonder HDMI (waar de stroom-plug ook precies in past! Opletten dus). Daarnaast bevind zich een HDMI-out poort, gevolgd door een USB 2.0 poort, de RJ45 LAN-poort een tweede USB 2.0 poort met daaronder een MicroSD kaart slot. En natuurlijk de 5V DC aansluiting.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij het aansluiten valt op dat het verlengstukje niet past in een “ovaal” stopcontact. Dit moet dus een ronde zijn. Daarnaast missen er 2x AAA baterijen. Dit is wel begrijpelijk gezien vliegtuigen + losse batterijen geen gewilde combi is bij de douane. Daarnaast ontbreken er fysieke knoppen op de Zidoo X1. Als je de AB kwijtraakt, is hij nog te besturen via de wifi remote. Handig is dit echter niet, zeker als je geen android hebt waarmee dit werkt. Ook zoog het oppervlak van de Zidoo snel stof naar zich toe.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na een beetje spelen ziet het er dan zo uit. Ik heb geprobeerd om de Horizon Go app (van Ziggo) aan de praat te krijgen – helaas zonder succes. Ik kreeg hierbij een foutmelding “No Connection”. Hierover is contact opgenomen met Geekbuying – ik wacht nog op hun response. Wat lijkt te helpen voor Kodi is om het IP adres van DHCP af te halen en op Statisch te zetten (IP ergens in de range die je netwerk toestaat, bijvoorbeeld 192.168.178.99, Netmask 255.255.255.254, Gateway 192.168.179.1 en DNS 8.8.8.8). Kodi kreeg ik hiermee aan de praat, maar Horizon Go zogezegd nog niet.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GebruikSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder heb je de mogelijkheid om te wisselen tussen een muis, of actieve tegels om te navigeren door de menu’s. Ook zit er een soort “ALT+TAB” knop op, waardoor je makkelijk tussen verschillende vensters kan wisselen.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kastje is een kleine media-box, gericht op Kodi. Hierin slaagt hij zeker. Kodi werkt soepel en doet wat het moet doen. De afstandsbediening is compleet, werkt goed en heeft een handige leer-functie. Het is jammer dat de afstandsbedienings-app enkel voor Android beschikbaar is. Dit beperkt de functionaliteit voor alle Apple-, Windows- en Blackberry OS gebruikers.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het komt in een nette 'capsule' met daarin een soort rubberen flap waarop je de dopjes ziet en de typische licht blauwe kleur. Je moet er van houden want er zit ook zo'n accent op de achterkant van de dopjes met een ring. Qua maatjes heb je de keuze uit drie varianten, en niet zozeer S / M / L maar het lijkt meer op bepaalde vormen die wat verschillen, de één wat spitser, de ander wat ronder bijvoorbeeld. Ik heb moeilijke oren wat dat betreft maar heb een goed zittend maatje gevonden.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GeluidskwaliteitSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De HENGJA komt in een kunststof verpakking en zit goed stevig verpakt zodat hij niet verschuift of beschadigd kan raken tijds het verzenden. Als je hem uit de verpakking haalt is hij meteen klaar voor gebruik.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je hem aan je tafel wilt hangen kan je kiezen voor verticale of horizontale oriëntatie. Met een schroef aan de voorkant kan je die oriëntatie kiezen en daarna kan je met een schroef aan de onderkant aan je bureau ‘klemmen’. Hierbij zit aan de bovenkant een rubber stukje zodat je bureaublad beschadigd raakt, maar aan de onderkant niet. En tjah, als je hem horizontaal aan je bureau doet is het een probleem. Maar als je hem verticaal doet kan je dus wel je balk/bureau zichtbaar beschadigen.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Concluderend kan ik zeggen dat het voor de 15 dollar zeker geen slechte koop is. De bouwkwaliteit is goed en details zijn netjes afgewerkt. Er had wel wat rubber op de onderste schroef/pad mogen zitten tegen krassen maar als je naar het geheel kijkt is het zeker een geslaagde accessoire.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt hier ff door bladeren: https://www.google.nl/web(...)nese+webshops+mi+pad . Geloof geen review van gezien. Misschien wat korte gebruikerservaringen van 1 of 2 personen.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:53 schreef ridsel het volgende:
Is er al eens een review verschenen van de Mi Pad?
Kan er misschien ergens een overzicht geplaasts worden van alle China reviews of hoe je die makkelijk kan zoeken?
Dit is verder geen discussietopic, hè. Dit is voor reviews bedoeld.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:12 schreef ridsel het volgende:
Misschien niet de recentste tablet meer om te kopen?
Iemand een goede tip? liefst 8".
Je kunt natuurlijk terecht bij:quote:Heb je vragen naar aanleiding van een bepaalde review, zou je dan zo vriendelijk willen zijn de review te quoten maar dan met je commentaar te posten in het centrale (non-review) topic? Dan blijft dit topic hendig sjiek overzichtelijk. Bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop