abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 maart 2015 @ 23:29:19 #51
327191 RobertNL
For your gear.
pi_150445866
Enige tijd geleden kreeg ik de Vidonn X6 binnen, daarvan vandaag de review!

- Inhoudsopgave

1. Inleiding

2. De Vidonn X6

3. Bestellen & ontvangen
- 3.1 Unboxing
- 3.2 Design en bouwkwaliteit

4. Scherm

5.Een kijkje binnenin
- 5.1 System on a chip
- 5.2 Teardown

6. Software
- 6.1 De Apps
- 6.1 Het horloge
- 6.2 De tracking

7. Batterij

8. Connectie

9. Conclusie

- 1. Inleiding

Het begon ruim 2 jaar geleden in april 2012. Pebble begon zijn Kickstartercampagne die een van de meest succesvolle kickstarters aller tijden zou worden. Het begin van het wearable tijdperk.

Foto: Pebble

Zelf heb ik van het begin af aan interesse gehad in deze wearables. De Pebble was dan ook mijn eerste smart band. Toen in januari 2014 de Pebble steel werd aangekondigd heb ik de normale Pebble verkocht en een steel aangeschaft. Deze steel gebruikte ik tot voor kort nog dagelijks.

Ondertussen heb ik al een redelijke lijst met smart-devices. Waaronder een Pebble, Pebble Steel, LG G watch R, LG G watch en de Tommy die ik eerder heb gereviewd.

Foto: Lineup smart devices

Foto: Pebble Steel, LG Gwatch R, Vidonn X6

Bij het gebruik van Smartwatches krijg je onverminderd een aantal vragen:
- Waarom?
- Hoe duur?
- Wat kan je er mee?
- Is dit een Apple watch?

Nou, notificaties bekijken, tussen de 60 en 200 euro en nee het is geen Apple watch :+. Veel mensen vinden de Wear watches te duur, daarvoor heb ik dus de Tommy dus eens gereviewd (update van review komt er aan). Maar gezien een aantal mensen een Tommy nog te duur vonden ben ik eens gaan kijken of er niet een nog goedkoper alternatief was. Na een kleine zoektocht denk ik dat de Vidonn X6 wellicht wel als 'Smartwatch / tracker' kan dienen voor een kleine(re) prijs.
Hij heeft wellicht niet de vorm van een smartwatch maar wel diverse functies:

- Notificaties
- Tijd
- Tracking

Een simpele basis uitvoering van een Smartwatch dus:

Foto:Vidonn X6

Vidonn lijkt een jong Chinees merk dat zich heeft gericht op het maken van sport trackers. In deze lijn hebben ze een aantal verschillende trackers gemaakt de: X5, X6 en vermoedelijk komen ook de A4, A6 en A8 nog uit. Verder is er nog weinig te vinden over het merk Vidonn.

- 2. Specificaties

SOC (System on a Chip):
Fabrikant:Onbekend
Bluetooth: Bluetooth LE 4.0

Geheugen
RAM: Onbekend
Flash: Onbekend

Scherm
Formaat: 0,88 inch
Resolutie: 128 x 36 pixels (~176 PPI)
Techniek: OLED
Scherm: Plastic

Sensors
Gyroscoop: Ja

Afmetingen, gewicht & materialen
Formaat: 12 x 16mm (HxB)
Breedte: 60mm
Gewicht: 20 gram
Behuizing: Polycarbonaat
Bandje: TPU rubber

Batterij
Capaciteit: 45mAh
Voltage: 3.7V
Watt uur: 0.17Wh

Software
Compabiliteit: IOS 7, IOS8, Android 4.3+

Overige:
USB: Magneetlader

- 3. Bestellen & ontvangen

Op 2 februari heb ik de smartband bij DX besteld. Een dag later was deze al verzonden, Vervolgens stond 18 februari de postbode aan de deur met de X6. Vrij snel, zeker in de periode voorafgaand aan het Chinese nieuwjaar.

De Vidonn X6 koste op het moment van bestellen $30,90 bij DX, dit lijkt een tijdelijke campagne te zijn.

3.1 Unboxing

De Vidonn X6 komt in een simpel wit doosje met plastic folie er omheen:

Foto: Doosje

Op de achterkant van het doosje vinden we ook nog de specificaties:

Foto: Specificaties

Foto: Doosje binnenkant

Het doosje voelt stevig aan en biedt genoeg bescherming voor de lange reis van China naar Nederland. In het doosje zitten: De smartband, een extra (plastic) sluitclip, laadkabel en een boekje.

Foto: Inhoud doosje

3.2 De Vidonn X6

Foto's: Vidonn X6 design

De smartband ziet er simpel uit. Geen baanbrekend design; simpel en niet te opvallend zou ik zeggen.
Waar de Pebble steel een achterkant van metaal heeft is de Vidonn X6 gemaakt van plastic met een lichte coating. Hierdoor voelt de Vidonn X6 wel wat goedkoop aan.

De X6 heeft 1 knop, in vorm van een soort touchknop. Deze knop is gemarkeerd door de kleine stippeltjes in ruitvorm op de voorkant. Verder vinden we aan de achterkant van de X6 een oplaadpoort. De voorkant van de smartband bevat daarnaast nog een klein OLED scherm.

Het siliconen bandje van de X6 zit vast aan de rest van de behuizing, Het niet kunnen verwisselen van bandjes is een gemiste kans. Daartegenover staat wel dat je de meetunit niet kwijt kan raken zoals bij de Mi band of Vidonn X5.

Xiaomi Mi band tracker

Vidonn X5 tracker

Over het algemeen ben ik redelijk tevreden met het uiterlijk en de materialen die gebruikt zijn. Het voelt wellicht wat goedkoop aan maar het zorgt er voor dat de tracker niet zwaar is en snel vergeten als je hem draagt. Het bandje, dat niet verwijderbaar is, voelt tijdens het dragen ook niet verkeerd aan. Daarnaast is het bandje makkelijk te verstellen en zit het met het dubbele drukknoopje goed vast.

De lader is een simpele magneetlader met een (zeer) dun kabeltje. Hij klikt altijd goed op zijn plek (In tegenstelling tot Pebble) en laat niet (te) snel los.

De krasbestendigheid ben ik iets minder over te spreken, zoals hieronder te lezen.

- 4. Scherm

0.88 inch OLED scherm

De Vidonn X6 heeft een klein 0.8 inch OLED display. Dit zelfde scherm zit in meerdere trackers en heeft een 128x36 pixels resolutie. Het OLED scherm ziet er binnenhuis prima uit en ook buiten lijkt hij de afgelopen weken redelijk af te lezen.

Helaas bleek bij de eerste mooie lentedag het scherm niet voldoende helder om af te lezen te zijn, je moet schaduw maken om het scherm af te lezen. Dit is wel een gemiste kans, buiten op een terras zal je dus weinig hebben aan de klokfunctie van het apparaatje.

De afleesbaarheid / grote van de letters is afdoende, het scherm valt prima af te lezen en is niet te priegelig.

Helaas is zoals op onderstaande foto te zien het scherm wel krasgevoelig. Gelukkig vallen de krassen vooralsnog niet op.

Foto: krassen

- 5. Een kijkje binnenin

Soms kijk ik graag iets verder dan de buitenkant van een toestel/object. In dit hoofdstuk doen we dat ook, helaas is er maar beperkte informatie en kennis van mijn kant aanwezig. Helaas is er niet meer bekend over de gebruikte chipset in de X6. Mocht ik hier later meer over vinden dan zal ik dit deel proberen te updaten. Wat we wel kunnen doen is een Teardown!

5.2 Teardown

Natuurlijk doen we die teardown niet zelf, daar hebben we natuurlijk de FCC voor ;). Gezien de Vidonn X6 (of 1 van zijn aan hardware identieke broertjes) netjes een keuring heeft ondergaan zijn deze foto's gewoon beschikbaar.
De hardware van Vidonn die getest is bij de FCC is de X5, qua Soc en antenne is deze gelijk aan de X6, het scherm is wel iets kleiner.

De code waarmee je de Vidonn smartbands bij de FCC te vinden zijn vinden is: 2AB62

Foto's FCC keuring Vidonn X5 (klik voor grotere versie)

Screenshot: FCC report certificering

- 6. Software

Er is nog wel het een en ander te zeggen over de Vidonn X6. Zo is het niet open-source en/of is er geen SDK beschikbaar. Daardoor ben je volledig afhankelijk van de ontwikkelaars van het horloge.
Tot nu toe werkt dit allemaal nog goed maar hoe lang zal de support blijven lopen? Hoe vaak worden nieuwe functionaliteiten toegevoegd en wat als dit stopt?

Het antwoord op bovenstaande vragen zal helaas luiden: Dan moet je roeien met de riemen die je hebt. Wellicht is Vidonn in de toekomst nog om te praten om iets open te geven, maar ik heb er een hard hoofd in.

Voor nu heb ik het software gedeelte opgedeeld in twee delen, de App en het band zelf. In beide delen zal ik de ervaringen met en gebreken van de software zo veel mogelijk proberen weer te geven.

6.1 De apps

Vidonn werkt al even aan deze smartbands getuigt de FCC certificering die op 4 mei 2014 is uitgegeven. Ondertussen is de app dus ook al even beschikbaar en zou de ontwikkeling opgang zijn.
De laatste update van de app was 4 maart 2015, daaruit blijkt dat Vidonn de app nog wel update.

De app van Vidonn is te vinden in de Playstore of in de IOS appstore

Screenshot: App icoontje & splashscreen

Wanneer je de app opstart krijg je na het het splashscreen direct het overzicht van de huidige dag te zien. Dit overzicht geeft het aantal stappen, afstand, calorieën en het aantal uren slaap van de laatste nacht weer. Daarnaast zie je hier de laatste tijd van synchronisatie. Als je op het kleine batterijtje drukt kun je tevens het batterijniveau ten tijde van de laatste synchronisatie zien.

Daarnaast staan er bovenin pijltjes, door deze pijltjes kan je vooruit en terug scrollen tussen verschillende dagen.

Screenshot: Startscherm / Data scherm

Onder aan het startscherm heb je 3 keuzes, data (die je hier boven ziet), friend en more.
Het Friend scherm geeft je de mogelijkheid om vrienden toe te voegen, hierbij kan je dus competities houden en vergelijken. Niet iets wat ik zou gebruiken, maar mocht je met meerdere mensen zo'n bandje aan schaffen dan kan het best grappig zijn.

Screenshot: Friend scherm

Door op het knopje ''More'' te klikken kom je in het menu terecht:

Screenshot: More/menu

In dit menu kan je verschillende onderdelen vinden, ik zal ze stuk voor stuk even bij langs gaan.
Allereerst het My bracelet onderdeel, dit onderdeel laat je de instellingen van je band managen.
(Dit was tevens een aanpassing met de update van begin maart, links het oude, recht de nieuwe versie van dit menu).

Screenshot: My bracelet

In dit menu kan je een aantal dingen aanpassen zoals het Alarm, de tijd waarbinnen je slaapt (dit herkent de band niet zelf!) en de tijd waarin de band geen notificaties moet weergeven.

Screenshot: Alarm, sleep en silent settings (laatste is hernoemt naar silent in laatste update)

Daarnaast kan je in het My braclet menu onder other settings overige dingen vinden. Onder andere firmware upgrades, welke notificaties de band moet weergeven. Het toevoegen van notificaties gaat zeer simpel. Je kan van letterlijk iedere APK in het systeem notificaties ontvangen (zo ver ze die geven). Handig dus!
Daarnaast vinden we anti lost dat zorgt voor een trilling bij een disconnect met veel opties (zie screenshot 2) en de mogelijkheid om het lettertype van de band hier aanpassen.

Screenshot: Other settings, Anti lost, lettertype[sub]

[sub]Screenshot: Notificaties

De search for bracelet is de plek waar je connect met de Vidonn smartband, het zoekt het bandje en zorgt dat deze (goed) contact maakt met je telefoon. Onder about kan je de versie van de app vinden.

Screenshot: Search for bracelet en About

Naar mijn idee is de app redelijk compleet, het zou wel leuk zijn als de app qua uiterlijk een overhaul kreeg. Met de laatste update en het nieuwe my bracelet menu lijkt het dat ze hier mee bezig zijn. Ik hoop dan ook dat ze dit in de gehele app gaan doorvoeren.

Al met al werkt de app wel redelijk, de grafieken zijn niet het allermooiste maar geven de informatie voldoende weer. Er zitten in de app veel meer grafieken en beelden dan hierboven weergegeven. Maar de informatie die hier op staat is voor mij nog niet heel nuttig.

Als je een goed totaaloverzicht wil hebben zou je ook de website van Vidonn kunnen raadplegen, hiervoor moet je in de app je account koppelen.

Screenshot: Website vidonn

6.2 De smartband
Op de band draait natuurlijk ook software. Hier zal ik ook alle functies weer benoemen. Tevens zal ik de gemerkte problemen weergeven. Ik heb zo goed en kwaad als het kan foto's van de interface proberen te maken.Niet de beste kwaliteit maar ik denk dat het er wel mee door kan ;).

Het scherm van de Vidonn X6 is niet allways on, hiervoor moet je altijd eerst een aanraking doen op het knopje. De eerste weergave die het bandje doet bij aanraking is de tijd. Bij een tweede aanraking gaat het klokje door naar stappen, derde aanraking calorieën en bij de vierde aanraking de afstand.

Foto: Tijdweergave, stappen, calorieën en afstand

Zoals ook al onder scherm aangegeven is het mooie heldere tekst die goed af te lezen is (maar bij veel zonlicht niet). Bij een lange klik op het knopje kan je de timer opstarten, hiermee kan je een workout los tracken en timen. Ook de stappen, calorieën en afstand worden dan los gemonitord.

Foto: 1 losse activiteit tracken

Naast het traceren van een losse activiteit zit er ook een anti-activiteit meting op. Mocht je een uur op de stoel zitten dan begint het horloge te trillen en geeft het een zittend tekentje weer. Dit werkt wel redelijk goed, op het werk gaat hij na een uurtje stilzitten regelmatig af ;).

Naast het traceren van je stappen kan het bandje ook je notificaties weergeven. Dit werkt wel redelijk het bandje trilt netjes als er een nieuwe notificatie binnenkomt en je kan de titel of tekst een stukje lezen. Uitzondering hier op is helaas Whatsapp hier wordt alleen het groepsgesprek en/of de persoon die het bericht stuurt weergegeven.Mocht het berichtje nu te lang zijn voor de twee beschikbare regels dan komt er een nieuwe ''pagina'' die wederom twee regels beschikbaar. Andere dingen zoals buienradar en mail worden ook prima weergegeven.

Foto: Berichtje

Wat betreft whatsapp is wellicht een workaround beschikbaar. In de Playstore staat een app voor de Vidonn X5 die deze mogelijkheid bied, gezien de identieke hardware van de X6 zou deze app ook voor deze kunnen werken.

Naast berichtjes worden ook inkomende gesprekken weergegeven op het scherm, wederom in combinatie met een trillend banje:

Foto: Bellen, inkomend gesprek

6.1 De tracking

De precisie van de tracking is natuurlijk een belangrijk onderdeel van de software. Om dit te vergelijken heb ik diverse dagen de Vidonn naast mijn Mi band om gehad. Tijdens deze dagen ben ik geen rare of grote verschillen tegen gekomen. De verschillen zaten na een dag vaak op 20-50 stappen.

Screenshots, tracking

Hierboven dus een screenshot van de X6 en Mi band op de zelfde dag. Het verschil hierboven is prima te verklaren. Er mist bij de Mi band een stukje van zo'n 400 meter van het werk naar het station. De verschillen zijn mijn inziens dus in de marge.

- 7. Batterij

De batterij van de Vidonn X6 moet volgens de fabrikant ongeveer 14 dagen mee gaan. De eerste paar cycles waren merkbaar korter dan de 14 dagen en ik was daar dan ook een beetje teleurgesteld. Maar de derde cycle (en een update van het bandje later) ben ik redelijk tevreden.

Het bandje is nu bijna 7 dagen online en heeft nog 47% batterij, 10 dagen op een lading moet dan ook zeker lukken. Dit is inclusief notificaties en het trillen bij een disconnect.

- 8. Connectie

De stabiliteit van de connectie laat wel iets te wensen over. Dit is vooral te zien als je de ''diconnect'' functie aan hebt staan. Deze gaat momenteel wel een keer of 3 per dag af. Als ik vervolgens in de app kijk maakt het bandje net weer contact. De connectie is dus maar een enkele seconde onderbroken en herstelt zich zelf.

De afstand waarin het horloge gekoppeld blijft aan het horloge is verder wel prima. Een meter 7 of 8 is geen probleem.

- 9. Conclusie

Als je opzoek bent naar een activiteiten tracker met beeldscherm dan kan de Vidonn X6 best een leuk bandje zijn. Er zijn hier en daar helaas nog wel wat puntjes waar aan gewerkt moet worden binnen de app.

Opsomming minnetjes en plusjes:

- Krasbestendigheid
- Afleesbaarheid in zon
- Via app geen volledige Whatsapp notificaties
- Matige weergave grafiekjes in de app
- Privacy?

+ lange batterijduur
+ Notificaties van berichten en telefoontjes
+ Prijs
+ Tracking van activiteiten
+ Website met uitgebreide tracking informatie

Ik wederom proberen om bij een shop weer wat korting te regelen voor dit item. Mocht dat lukken dan zal ik de coupon hier posten.

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 09-03-2015 00:10:20 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 8 maart 2015 @ 23:39:58 #52
327191 RobertNL
For your gear.
pi_150446304
Oh, totaal niet gerelateerd aan bovenstaande review maar wel aan smartwatches :+
https://www.kickstarter.c(...)watch-no-compromises

Natuurlijk ook backer :7
  maandag 9 maart 2015 @ 10:48:27 #53
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_150452976
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 23:39 schreef RobertNL het volgende:
Oh, totaal niet gerelateerd aan bovenstaande review maar wel aan smartwatches :+
https://www.kickstarter.c(...)watch-no-compromises

Natuurlijk ook backer :7
e-ink, e-paper zijn wel het best voor een smartwatch, vind ik. Bij de Tommy merk je al dat het simpelweg veel beter leesbaar is bij veel licht. En het is lekker zuinig.

De afleesbaarheid is bij een LCD-scherm zoals bij de LG G watch volledig ruk in de zon.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_150453937
Zo, hele week de Sj4000 WiFi kunnen testen. Echt een tof ding, heb hem vergeleken met de GoPro 4 Silver Edition en uiteraard heeft die dan wel tekortkomingen, maar dat justificeert het prijsverschil niet...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 9 maart 2015 @ 11:24:46 #55
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_150453977
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 23:29 schreef RobertNL het volgende:
Enige tijd geleden kreeg ik de Vidonn X6 binnen, daarvan vandaag de review!

Als je denkt dat de dwaas uit Wenen deze topic heerst krijg je ineens zo'n review _O-
Mooie collectie :Y
  maandag 9 maart 2015 @ 11:31:47 #56
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_150454170
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:24 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Als je denkt dat de dwaas uit Wenen deze topic heerst krijg je ineens zo'n review _O-
Ik zeg: spijkertjes in de muur om daar smartwatches aan te hangen! :') :D
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 9 maart 2015 @ 11:34:29 #57
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_150454253
Een nagel pistool bespaart flink tijd voor deze 2 _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 09-03-2015 15:10:12 ]
  maandag 9 maart 2015 @ 11:35:58 #58
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_150454289
Ik heb een miband, LG Watch R en Moto 360. Miband voor het sporten en slapen en ronde klokjes met Android Wear om te mix 'n matchen met style choices. :7 De rest is niet zo mijn ding. Vierkante klokjes vind ik niks en zag dat die Vidonn er een beetje vaag uit ziet om je pols.

Maar e-ink is natuurlijk wel baas. :D Maar goed, kom dan met een rond klokkie, denk ik dan.

Lekker uitgebreid verder wel. Heb er daarom dan ook geen woord van gelezen. :@ :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_150457018
Die Vidonn ga ik denk ik halen. Ziet er leuk uit. Verkoop ik mijn Mi Band die ik nog binnen moet krijgen.
pi_150458257
Kwam de U+Watch BW01 tegen. Iemand hier ervaring mee?
pi_150458430
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 13:04 schreef larry_flynt het volgende:
Die Vidonn ga ik denk ik halen. Ziet er leuk uit. Verkoop ik mijn Mi Band die ik nog binnen moet krijgen.
Ik zit hier ook aan te denken, net iets meer functies. De grafiekjes kijk ik niet zo naar en nu heb je ook 'n klokje om. Enige vraag rest mij, moet je constant BT-verbinding hebben of werkt 't net als de Mi-Band zonder connectie en kun je af en toe syncen?

Dus RobertNL, kom maar op met die codes!
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_150458682
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 13:49 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik zit hier ook aan te denken, net iets meer functies. De grafiekjes kijk ik niet zo naar en nu heb je ook 'n klokje om. Enige vraag rest mij, moet je constant BT-verbinding hebben of werkt 't net als de Mi-Band zonder connectie en kun je af en toe syncen?

Ja inderdaad. Zit nog wel te twijfelen tussen de Vidonn en de U+Watch BW01. Die laatste heeft veel meer functies, maar volgens mij is de resolutie van het scherm echt te brak voor woorden...
pi_150458866
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 13:44 schreef larry_flynt het volgende:
Kwam de U+Watch BW01 tegen. Iemand hier ervaring mee?
Niet doen. Scherm is ontzettend crap, resolutie is crap en het werkt allemaal bar en bar slecht wat betreft functies/touch etc.

Kijk maar eens een review en je zult zien dat je er echt niet blij van gaat worden, haha.
pi_150459771
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 14:03 schreef igi0n het volgende:

[..]

Niet doen. Scherm is ontzettend crap, resolutie is crap en het werkt allemaal bar en bar slecht wat betreft functies/touch etc.

Kijk maar eens een review en je zult zien dat je er echt niet blij van gaat worden, haha.
Daar was ik al bang voor.... Wel jammer. Dan ga ik voor die Vidonn.
  maandag 9 maart 2015 @ 15:10:35 #65
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_150460515
Euro zakt verder weg 1,084 http://ow.ly/K6heT Er zal snel pariteit bereikt worden #EURUSD
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  maandag 9 maart 2015 @ 16:11:35 #66
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_150462502
Iemand toevallig nog op zoek naar een SJ4000? :@
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_150463222
Iemand die weet waar ik een goed(koop) iPad 4 kabel kan kopen? Ik heb ze bij mini in the box gekocht maar die leveren te weinig vermogen en zijn, denk ik, vooral voor een iPhone 5 bedoeld.
  maandag 9 maart 2015 @ 16:37:28 #68
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_150463473
een lader bedoel je dus, ipv een kabel..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_150463820
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:11 schreef bobbernaut het volgende:
Iemand toevallig nog op zoek naar een SJ4000? :@
Prijs? More info.
Dm graag.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_150464086
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:30 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand die weet waar ik een goed(koop) iPad 4 kabel kan kopen? Ik heb ze bij mini in the box gekocht maar die leveren te weinig vermogen en zijn, denk ik, vooral voor een iPhone 5 bedoeld.
http://www.buyincoins.com/item/19374.html

Die gebruik ik van BIC.
Met een standaard ladertje van apple/htc/samsung.

Soms aan het 'einde' van het laden zegtie nog dat het accesoire niet ondersteund is, maar laden doetie wel!
:)
pi_150464188
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:54 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

New 3FT USB Data Sync Charger Cable Lead for Apple iPhone 5 5S 5C 5th 6 Plus Gen Five(:DEFAULT) ---- $0.85 * 5

Die gebruik ik op BIC.
Met een standaard ladertje van apple/htc/samsung.
Top bedankt! Ik heb genoeg van die standaard opladers liggen. En is voor een USB hub die ik naast mijn bed heb liggen. Heb dus alleen een kabel nodig.

Maar je gebruikt hem ook voor een iPad? Want hij geeft aan dat dit ook is voor een iPhone 5. Ben dus benieuwd of hij genoeg vermogen levert.
pi_150464349
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:56 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Top bedankt! Ik heb genoeg van die standaard opladers liggen. En is voor een USB hub die ik naast mijn bed heb liggen. Heb dus alleen een kabel nodig.

Maar je gebruikt hem ook voor een iPad? Want hij geeft aan dat dit ook is voor een iPhone 5. Ben dus benieuwd of hij genoeg vermogen levert.
Weet bijna zeker dat ik ze voor iPads ook heb gebruikt.
Heb er drie in roulatie liggen in huis, waarvan maar 1 origineel is, dus weet vrij zeker dat de iPad wel eens geladen is met een neppert ;)
pi_150465549
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:01 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Weet bijna zeker dat ik ze voor iPads ook heb gebruikt.
Heb er drie in roulatie liggen in huis, waarvan maar 1 origineel is, dus weet vrij zeker dat de iPad wel eens geladen is met een neppert ;)
Dank! Twee kabels besteld :)
  maandag 9 maart 2015 @ 17:50:53 #74
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_150465979
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:47 schreef Miniem het volgende:

[..]

Prijs? More info.
Dm graag.
DM
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_150466147
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:56 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Test je kabel aan de muur, zou kunnen dat je usb hub niet genoeg power levert.

(Als je hier al op gekomen was heb ik niks gezegd natuurlijk)
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_150467500
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:56 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

Test je kabel aan de muur, zou kunnen dat je usb hub niet genoeg power levert.

(Als je hier al op gekomen was heb ik niks gezegd natuurlijk)
Heb het via Xiaomi powerbank en via het stopcontact...
  maandag 9 maart 2015 @ 19:30:47 #77
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_150469312
Ik ging voor de gein eens kijken of Ainol nog bestaat. :P Ze hebben best wel iets keks. :D

~ http://www.ainol.com/plug(...)n=info&productid=103 699元

Een Intel based portable mini pc in broekzakformaat die ook meteen een 7000mAh powerbank is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 9 maart 2015 @ 19:32:08 #78
327191 RobertNL
For your gear.
pi_150469390
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:48 schreef Dromer het volgende:

[..]

e-ink, e-paper zijn wel het best voor een smartwatch, vind ik. Bij de Tommy merk je al dat het simpelweg veel beter leesbaar is bij veel licht. En het is lekker zuinig.

De afleesbaarheid is bij een LCD-scherm zoals bij de LG G watch volledig ruk in de zon.
G-Watch R heeft daar sunlight modus voor, maar inderdaad daar hebben de transflective schermen wel een voordeel :).
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:24 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Bedankt :D . Er mist overigens nog wel 1tje in die foto :@.

quote:
8s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:31 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ik zeg: spijkertjes in de muur om daar smartwatches aan te hangen! :') :D
:N. Die zitten gewoon zin zo'n doosje:

quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:34 schreef monkeybrain het volgende:
Een nagel pistool bespaart flink tijd voor deze 2 _O-

[ afbeelding ]
Amateur spul op die foto, voor minder dan een Sneco doen we het niet *O*
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:35 schreef shiznuts het volgende:
Lekker uitgebreid verder wel. Heb er daarom dan ook geen woord van gelezen.
't moet je ook boeien natuurlijk :Y
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 13:04 schreef larry_flynt het volgende:
Het heeft beiden wel wat, Mi band heeft een betere app en meer community, Vidonn heeft wat smart functies door het schermpje.
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 13:49 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Mag beiden, sync hoeft niet constant aan te staan. Ik had het wel zodat ik ook berichtjes zag binnenkomen. Zit minimaal genoeg geheugen in het horloge om er een week in te kunnen opslaan als ik moet gokken (waarschijnlijk wel meer).

Code is in aanvraag, wacht nog op antwoord :@
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:30 schreef shiznuts het volgende:
Ik ging voor de gein eens kijken of Ainol nog bestaat. :P Ze hebben best wel iets keks. :D
[ afbeelding ]

Een Intel based portable mini pc in broekzakformaat die ook meteen een 7000mAh powerbank is.
Ja, kwam ik laatst ook al tegen. Beetje zoals de Voyo ook heeft maar dan met een grotere batterij.
  maandag 9 maart 2015 @ 19:37:30 #79
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_150469598
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:32 schreef RobertNL het volgende:

[..]

G-Watch R heeft daar sunlight modus voor, maar inderdaad daar hebben de transflective schermen wel een voordeel :).
Aw yeah. :7
quote:
[..]

't moet je ook boeien natuurlijk :Y
Nee, is ook juist mooi dat het zo uitgebreid is. _O_ A for effort. Ik heb alleen een aversie van inhousopgaven, dat brengt me terug naar de basis/middelbare school en uitgebreide werkstukken moeten maken. :'( :P
quote:
[..]

Ja, kwam ik laatst ook al tegen. Beetje zoals de Voyo ook heeft maar dan met een grotere batterij.
Weet niet echt of ik er use voor heb... in principe heb ik dat met de PiPO W6 en een externe powerbank mee ook. Hoewel, voor in hotels o.i.d. dan zo'n kastje op de tv hangen met HDMI en Popcorn Time... :Y)
  maandag 9 maart 2015 @ 19:49:50 #80
327191 RobertNL
For your gear.
pi_150470131
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:37 schreef shiznuts het volgende:
Aw yeah.
3 keer klikken, :7
quote:
Nee, is ook juist mooi dat het zo uitgebreid is. A for effort. Ik heb alleen een aversie van inhousopgaven, dat brengt me terug naar de basis/middelbare school en uitgebreide werkstukken moeten maken.
_O- Snap het wel, heb ondertussen een beetje een kapstokje op deze manier, kan je wat sneller de boel uittypen.
quote:
Weet niet echt of ik er use voor heb... in principe heb ik dat met de PiPO W6 en een externe powerbank mee ook. Hoewel, voor in hotels o.i.d. dan zo'n kastje op de tv hangen met HDMI en Popcorn Time...
Ja, nja morgen komt de Voyo hier binnen :D. Heb ondertussen voor iedere TV hier in huis ook wel 3 mediaspelers :')!

- RK3188 stick
- OUYA
- Z64A
- Raspberry PI (1) x 2
- Pipo X7
- Morgen dus de Voyo
- Chromecast x2

Ouya is ook wel grappig voor die casual op de bank een simpele game spelen (met wat vrienden), Hidden in plain sight is een pareltje bijvoorbeeld _O_
pi_150470475
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:49 schreef RobertNL het volgende:

[..]

3 keer klikken, :7

[..]

_O- Snap het wel, heb ondertussen een beetje een kapstokje op deze manier, kan je wat sneller de boel uittypen.

[..]

Ja, nja morgen komt de Voyo hier binnen :D. Heb ondertussen voor iedere TV hier in huis ook wel 3 mediaspelers :')!

- RK3188 stick
- OUYA
- Z64A
- Raspberry PI (1) x 2
- Pipo X7
- Morgen dus de Voyo
- Chromecast x2

Ouya is ook wel grappig voor die casual op de bank een simpele game spelen (met wat vrienden), Hidden in plain sight is een pareltje bijvoorbeeld _O_
Hopelijk krijg je een kortingscode ik wacht met bestellen :,)
pi_150470566
Hoe heet zo een kabel ook weer die hier bij hoort?

http://www.ebay.com/itm/O(...)&hash=item4611d48c94
  maandag 9 maart 2015 @ 19:59:27 #83
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_150470577
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:49 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, ik vind dat je eigenlijk voor elke dag v/d week de mogelijkheid zou moeten hebben iets anders te kunnen kiezen. Dus houd ook nooit op bij 1 item, 't streven is zeven (catchy, het rijmt). :+
quote:
[..]

Ouya?! More like 'Oh ja!', als in 'Oh ja, die heb ik hier ook nog ergens liggen. :') '
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:59 schreef Thymen. het volgende:

Eh, 'EU 2 pin power lead/cord 2-Prong'.
pi_150471381
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:32 schreef RobertNL het volgende:
Mag beiden, sync hoeft niet constant aan te staan. Ik had het wel zodat ik ook berichtjes zag binnenkomen. Zit minimaal genoeg geheugen in het horloge om er een week in te kunnen opslaan als ik moet gokken (waarschijnlijk wel meer).

Code is in aanvraag, wacht nog op antwoord :@
Mailbomben die hap!
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 9 maart 2015 @ 20:32:47 #85
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_150472219
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:59 schreef Thymen. het volgende:

C7
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 9 maart 2015 @ 21:28:29 #86
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_150475513
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:20 schreef funky_fart het volgende:
@robert

Mooie uitgebreide review!

Ik kan zo snel geen linkje vinden, maar is dit niet dezelfde als die nu voor 27,95 bij Action ligt?
http://www.action.nl/max-(...)taal-zwart-bluetooth ?
http://maxfitnesspro.com
pi_150475659
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:30 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi ding. Staan op Geekbuying nu voor $128,- incl verzendkosten. Best een nette prijs dus! Misschien binnenkort maar eentje scoren. :)
  maandag 9 maart 2015 @ 21:32:27 #88
327191 RobertNL
For your gear.
pi_150475767
quote:
@robert

Ik kan zo snel geen linkje vinden, maar is dit niet dezelfde als die nu voor 27,95 bij Action ligt?
quote:
Lijkt er wel op ja, maar deze heeft een drukknopje ipv touch zo te zien. Zal eens proberen of app uit te wisselen is ;) (dat is de beste test).
pi_150477575
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:45 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Heb het via Xiaomi powerbank en via het stopcontact...
Neppe powerbank en ebay stopcontact=je huis in de fik!!!1!1!1!1!1!1!1!1!!!!!
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_150477967
quote:
12s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:59 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

Neppe powerbank en ebay stopcontact=je huis in de fik!!!1!1!1!1!1!1!1!1!!!!!
OH NOES!!!!!!!!!!!!!!!! Hij heette ook alleen maar MI.... toch nep dat ding!
  maandag 9 maart 2015 @ 22:21:20 #91
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_150479446
  maandag 9 maart 2015 @ 23:10:52 #92
327191 RobertNL
For your gear.
pi_150482119
quote:
@robert

Zover ik nu zie niet het zelfde. En die app van dat ding is wel heel erg "simpel". Lijkt wel ongeveer rond het Zelfde platform gebouwd (klein deel Zelde opties).
Vidonn is uitgebreider en de app werkt beter / fijner.

Uit een DM, maar omdat iedereen er wat aan heeft publiceer ik hem toch :+ (wordt mij vast vergeven).
quote:
Als ik het goed begrijp geeft de Vivonn alleen aan van wie je een app in whatsapp krijgt en niet wat er in staat? Geeft hij ook mail weer?
Ja, dat klopt hij geeft helaas alleen de persoon of persoon + groepschat titel.

Mail ook. Afzender + titel werkt althans bij Google Inbox, denk andere mail apps ook wel.
pi_150482437
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:10 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zover ik nu zie niet het zelfde. En die app van dat ding is wel heel erg "simpel". Lijkt wel ongeveer rond het Zelfde platform gebouwd (klein deel Zelde opties).
Vidonn is uitgebreider en de app werkt beter / fijner.

Uit een DM, maar omdat iedereen er wat aan heeft publiceer ik hem toch :+ (wordt mij vast vergeven).

[..]

Ja, dat klopt hij geeft helaas alleen de persoon of persoon + groepschat titel.

Mail ook. Afzender + titel werkt althans bij Google Inbox, denk andere mail apps ook wel.
Omdat je mij hebt gewezen op dit ding (wat mij weer geld kost!!!) vergeef ik het je! Maar wel voor korting zorgen!!!! ;)
  maandag 9 maart 2015 @ 23:37:26 #94
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_150483206
http://www.banggood.com/W(...)tphone-p-911696.html

De Earson Bluetooth speaker nu $19,99 bij banggood.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_150486090
Heb nog wat codes gekregen voor Xiaoyi cam (de ipcam)

http://www.tinydeal.com/o(...)f-card-p-145617.html
MiuiFR16

http://www.tinydeal.com/o(...)f-card-p-145672.html
MiuiFR32

(originele sdkaartjes)
pi_150486905
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)tphone-p-911696.html

De Earson Bluetooth speaker nu $19,99 bij banggood.
Waarom is deze speaker zo populair?
  dinsdag 10 maart 2015 @ 07:37:42 #97
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_150486963
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 07:31 schreef Onufriev het volgende:

[..]

veel bang for your buck. Heb em zelf ook. moeilijk goed geluid.
BEASTMODE
pi_150486981
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 07:31 schreef Onufriev het volgende:

[..]

waterdicht dus je kan er mee douchen :P en voor de prijs komt er gewoon goed geluid uit.

btw.
de versie met selfiestick:
http://www.tinydeal.com/x(...)onopod-p-146160.html

en camera is nu 88 euro met code newmi01, goedkoopste tot nu toe geloof ik
http://www.tinydeal.com/x(...)ort-dv-p-146071.html

[ Bericht 1% gewijzigd door Kenzi op 10-03-2015 07:47:49 ]
pi_150488131
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 07:37 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

veel bang for your buck. Heb em zelf ook. moeilijk goed geluid.
Ook qua volume? Of bedoel je dat juist.
pi_150488158
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 09:20 schreef Onufriev het volgende:
Ook qua volume? Of bedoel je dat juist.
Qua volume ook wel prima, hij vervormt niet als hij hard staat. Maar verwacht niet dat je deze speaker aan zet op een feestje voor 50 man en het dan voldoende is ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')