Heb het via Xiaomi powerbank en via het stopcontact...quote:Op maandag 9 maart 2015 17:56 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
Test je kabel aan de muur, zou kunnen dat je usb hub niet genoeg power levert.
(Als je hier al op gekomen was heb ik niks gezegd natuurlijk)
G-Watch R heeft daar sunlight modus voor, maar inderdaad daar hebben de transflective schermen wel een voordeelquote:Op maandag 9 maart 2015 10:48 schreef Dromer het volgende:
[..]
e-ink, e-paper zijn wel het best voor een smartwatch, vind ik. Bij de Tommy merk je al dat het simpelweg veel beter leesbaar is bij veel licht. En het is lekker zuinig.
De afleesbaarheid is bij een LCD-scherm zoals bij de LG G watch volledig ruk in de zon.
Bedanktquote:Op maandag 9 maart 2015 11:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je denkt dat de dwaas uit Wenen deze topic heerst krijg je ineens zo'n review![]()
Mooie collectie
quote:Op maandag 9 maart 2015 11:31 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik zeg: spijkertjes in de muur om daar smartwatches aan te hangen!![]()
Amateur spul op die foto, voor minder dan een Sneco doen we het nietquote:Op maandag 9 maart 2015 11:34 schreef monkeybrain het volgende:
Een nagel pistool bespaart flink tijd voor deze 2![]()
[ afbeelding ]
't moet je ook boeien natuurlijkquote:Op maandag 9 maart 2015 11:35 schreef shiznuts het volgende:
Lekker uitgebreid verder wel. Heb er daarom dan ook geen woord van gelezen.
Het heeft beiden wel wat, Mi band heeft een betere app en meer community, Vidonn heeft wat smart functies door het schermpje.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:04 schreef larry_flynt het volgende:
Die Vidonn ga ik denk ik halen. Ziet er leuk uit. Verkoop ik mijn Mi Band die ik nog binnen moet krijgen.
Mag beiden, sync hoeft niet constant aan te staan. Ik had het wel zodat ik ook berichtjes zag binnenkomen. Zit minimaal genoeg geheugen in het horloge om er een week in te kunnen opslaan als ik moet gokken (waarschijnlijk wel meer).quote:Op maandag 9 maart 2015 13:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik zit hier ook aan te denken, net iets meer functies. De grafiekjes kijk ik niet zo naar en nu heb je ook 'n klokje om. Enige vraag rest mij, moet je constant BT-verbinding hebben of werkt 't net als de Mi-Band zonder connectie en kun je af en toe syncen?
Dus RobertNL, kom maar op met die codes!
Ja, kwam ik laatst ook al tegen. Beetje zoals de Voyo ook heeft maar dan met een grotere batterij.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:30 schreef shiznuts het volgende:
Ik ging voor de gein eens kijken of Ainol nog bestaat.Ze hebben best wel iets keks.
[ afbeelding ]
~ http://www.ainol.com/plug(...)n=info&productid=103 699元
Een Intel based portable mini pc in broekzakformaat die ook meteen een 7000mAh powerbank is.
Aw yeah.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
G-Watch R heeft daar sunlight modus voor, maar inderdaad daar hebben de transflective schermen wel een voordeel.
Nee, is ook juist mooi dat het zo uitgebreid is.quote:[..]
't moet je ook boeien natuurlijk
Weet niet echt of ik er use voor heb... in principe heb ik dat met de PiPO W6 en een externe powerbank mee ook. Hoewel, voor in hotels o.i.d. dan zo'n kastje op de tv hangen met HDMI en Popcorn Time...quote:[..]
Ja, kwam ik laatst ook al tegen. Beetje zoals de Voyo ook heeft maar dan met een grotere batterij.
3 keer klikken,quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 19:37 schreef shiznuts het volgende:
Nee, is ook juist mooi dat het zo uitgebreid is. A for effort. Ik heb alleen een aversie van inhousopgaven, dat brengt me terug naar de basis/middelbare school en uitgebreide werkstukken moeten maken.
Ja, nja morgen komt de Voyo hier binnenquote:Op maandag 9 maart 2015 19:37 schreef shiznuts het volgende:
Weet niet echt of ik er use voor heb... in principe heb ik dat met de PiPO W6 en een externe powerbank mee ook. Hoewel, voor in hotels o.i.d. dan zo'n kastje op de tv hangen met HDMI en Popcorn Time...
Hopelijk krijg je een kortingscode ik wacht met bestellen :,)quote:Op maandag 9 maart 2015 19:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
3 keer klikken,
[..]Snap het wel, heb ondertussen een beetje een kapstokje op deze manier, kan je wat sneller de boel uittypen.
[..]
Ja, nja morgen komt de Voyo hier binnen. Heb ondertussen voor iedere TV hier in huis ook wel 3 mediaspelers
!
- RK3188 stick
- OUYA
- Z64A
- Raspberry PI (1) x 2
- Pipo X7
- Morgen dus de Voyo
- Chromecast x2
Ouya is ook wel grappig voor die casual op de bank een simpele game spelen (met wat vrienden), Hidden in plain sight is een pareltje bijvoorbeeld
Ja, ik vind dat je eigenlijk voor elke dag v/d week de mogelijkheid zou moeten hebben iets anders te kunnen kiezen. Dus houd ook nooit op bij 1 item, 't streven is zeven (catchy, het rijmt).quote:Op maandag 9 maart 2015 19:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, nja morgen komt de Voyo hier binnen. Heb ondertussen voor iedere TV hier in huis ook wel 3 mediaspelers
!
Ouya?! More like 'Oh ja!', als in 'Oh ja, die heb ik hier ook nog ergens liggen.quote:[..]
Ouya is ook wel grappig voor die casual op de bank een simpele game spelen (met wat vrienden), Hidden in plain sight is een pareltje bijvoorbeeld
Eh, 'EU 2 pin power lead/cord 2-Prong'.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:59 schreef Thymen. het volgende:
Hoe heet zo een kabel ook weer die hier bij hoort?
http://www.ebay.com/itm/O(...)&hash=item4611d48c94
Mailbomben die hap!quote:Op maandag 9 maart 2015 19:32 schreef RobertNL het volgende:
Mag beiden, sync hoeft niet constant aan te staan. Ik had het wel zodat ik ook berichtjes zag binnenkomen. Zit minimaal genoeg geheugen in het horloge om er een week in te kunnen opslaan als ik moet gokken (waarschijnlijk wel meer).
Code is in aanvraag, wacht nog op antwoord
C7quote:Op maandag 9 maart 2015 19:59 schreef Thymen. het volgende:
Hoe heet zo een kabel ook weer die hier bij hoort?
http://www.ebay.com/itm/O(...)&hash=item4611d48c94
http://www.action.nl/max-(...)taal-zwart-bluetooth ?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:20 schreef funky_fart het volgende:
@robert
Mooie uitgebreide review!
Ik kan zo snel geen linkje vinden, maar is dit niet dezelfde als die nu voor 27,95 bij Action ligt?
Mooi ding. Staan op Geekbuying nu voor $128,- incl verzendkosten. Best een nette prijs dus! Misschien binnenkort maar eentje scoren.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:30 schreef shiznuts het volgende:
Ik ging voor de gein eens kijken of Ainol nog bestaat.Ze hebben best wel iets keks.
[ afbeelding ]
~ http://www.ainol.com/plug(...)n=info&productid=103 699元
Een Intel based portable mini pc in broekzakformaat die ook meteen een 7000mAh powerbank is.
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:20 schreef funky_fart het volgende:
@robert
Ik kan zo snel geen linkje vinden, maar is dit niet dezelfde als die nu voor 27,95 bij Action ligt?
Lijkt er wel op ja, maar deze heeft een drukknopje ipv touch zo te zien. Zal eens proberen of app uit te wisselen isquote:
Neppe powerbank en ebay stopcontact=je huis in de fik!!!1!1!1!1!1!1!1!1!!!!!quote:Op maandag 9 maart 2015 18:45 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Heb het via Xiaomi powerbank en via het stopcontact...
OH NOES!!!!!!!!!!!!!!!! Hij heette ook alleen maar MI.... toch nep dat ding!quote:Op maandag 9 maart 2015 21:59 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
Neppe powerbank en ebay stopcontact=je huis in de fik!!!1!1!1!1!1!1!1!1!!!!!
Zover ik nu zie niet het zelfde. En die app van dat ding is wel heel erg "simpel". Lijkt wel ongeveer rond het Zelfde platform gebouwd (klein deel Zelde opties).quote:Op maandag 9 maart 2015 21:20 schreef funky_fart het volgende:
@robert
Ja, dat klopt hij geeft helaas alleen de persoon of persoon + groepschat titel.quote:Als ik het goed begrijp geeft de Vivonn alleen aan van wie je een app in whatsapp krijgt en niet wat er in staat? Geeft hij ook mail weer?
Omdat je mij hebt gewezen op dit ding (wat mij weer geld kost!!!) vergeef ik het je! Maar wel voor korting zorgen!!!!quote:Op maandag 9 maart 2015 23:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zover ik nu zie niet het zelfde. En die app van dat ding is wel heel erg "simpel". Lijkt wel ongeveer rond het Zelfde platform gebouwd (klein deel Zelde opties).
Vidonn is uitgebreider en de app werkt beter / fijner.
Uit een DM, maar omdat iedereen er wat aan heeft publiceer ik hem toch(wordt mij vast vergeven).
[..]
Ja, dat klopt hij geeft helaas alleen de persoon of persoon + groepschat titel.
Mail ook. Afzender + titel werkt althans bij Google Inbox, denk andere mail apps ook wel.
Waarom is deze speaker zo populair?quote:Op maandag 9 maart 2015 23:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)tphone-p-911696.html
De Earson Bluetooth speaker nu $19,99 bij banggood.
veel bang for your buck. Heb em zelf ook. moeilijk goed geluid.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 07:31 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Waarom is deze speaker zo populair?
waterdicht dus je kan er mee douchenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 07:31 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Waarom is deze speaker zo populair?
Ook qua volume? Of bedoel je dat juist.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 07:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
veel bang for your buck. Heb em zelf ook. moeilijk goed geluid.
Qua volume ook wel prima, hij vervormt niet als hij hard staat. Maar verwacht niet dat je deze speaker aan zet op een feestje voor 50 man en het dan voldoende isquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:20 schreef Onufriev het volgende:
Ook qua volume? Of bedoel je dat juist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |