Banggood is vaak erg snel ja, ik heb het vaak met 1 of 1,5 week al binnen!quote:Op zondag 15 maart 2015 18:49 schreef Lazvic het volgende:
Vandaag iets besteld bij Banggood en nu al verzonden mooi gedaan.
veelal op Ali express flikken ze dat. Dan krijg je een tracking die opeen een paar dagen later weer wordt veranderdquote:Op zondag 15 maart 2015 19:14 schreef RacerDKB het volgende:
Zo'n verzendstatus kan je natuurlijk makkelijk faken... heb bij genoeg Chinese webshops dit vermoeden wel eens gehad. Behalve als je meteen een tracking-nummer hebt geloof ik het niet dat het verzonden is, maar ze snoepen wel twee-drie dagen "wachttijd" weg door alvast een verzendbevestiging te sturen.
dat is toevallig pas geleden voorbij gekomen: pas goed op dat je wel de goede uv-bescherming hebt. ze vermelden het uiteraard wel maar ik zou altijd je bril laten testen.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:14 schreef BenD het volgende:
Iemand hier toevallig ervaring met snowboard brillen uit China?
Heb ik ook gezien ja, die bieden wel bescherming tegen de zon maar niet tegen UV-licht. Dit houdt in doordat je geen last van de zon hebt je pupillen groter worden. Echter doordat ze geen UV-licht tegenhouden krijg je juist veel meer UV-lichr in je ogen.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:44 schreef marco_sire het volgende:
[..]
dat is toevallig pas geleden voorbij gekomen: pas goed op dat je wel de goede uv-bescherming hebt. ze vermelden het uiteraard wel maar ik zou altijd je bril laten testen.
volgens mij was de conclusie: NIET doen
Geen ervaring met die dingen eerlijk gezegd. Wat voor hobby gaat het om? Op wat voor afstand moet je bijvoorbeeld in het donker kunnen kijken etc.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:57 schreef supayoshii het volgende:
Hallo,
Voor mijn hobby ben ik op zoek naar een goede nacht kijker, (verrekijker) met nightvision. Nu zoek ik in Nederland maar is dat allemaal knap duur en ik zoek echt iets professioneels, maar ik ben nu op zoek in Chinese webshops, maar ben benieuwd of jullie nog wat meer info hebben... Iemand hier actief met nachtkijkers? Alvast bedankt.
Een klassiekertje zijn de Xiaomi Pistons. De gouden.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:11 schreef .Neovo. het volgende:
De vraag zal ongetwijfeld wel vaker zijn gesteld, maar ik kan het nu even niet vinden in deze reeks.
Wat zijn leuke en goede oordopjes/earbuds?
Trouwens, ik bestel vrijwel altijd bij Banggood, soms bij buyincoins. Beide toko's bevallen zeer goed.
Nou, de brilletjes van 5euro bij de Kruidvat hebben ook allemaal UVA/B bescherming, kosten 5euro daar en zullen in China gemaakt zijn. Met zonnebrillen had ik juist de conclusie onthouden: Maakt geen zak uit. UVA/B filter "inbouwen" kost geen drol/is niet ingewikkeld dus zit ook bij de budget meuk wel goed.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:52 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien ja, die bieden wel bescherming tegen de zon maar niet tegen UV-licht. Dit houdt in doordat je geen last van de zon hebt je pupillen groter worden. Echter doordat ze geen UV-licht tegenhouden krijg je juist veel meer UV-lichr in je ogen.
Ben nogsteeds goed te spreken over de Aula muis+tobo combo en de muizen van Fühlen.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:36 schreef Goddelijker het volgende:
Heeft oemand nog een tip voor een goede muis?
Gebruikte er nooit eentje, maar laatste tijd steeds meer. Maar heb nu zo'n standaard HP muis die niet zo lekker glijdt. Dus op zoek naar wat anders nu.
'Als een van onze meest gewaardeerde klanten, ontvang je een bonus van USD $ 3', lol, zul je net zien.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
@ LITB/MITB tegoed... al haast een maand niks meer gehad.Wel dat van toen binnen. Kleine paginawijzers/post-its.
Alweer. Die heb ik de afgelopen weken al 4 keer voorbij zien komen en geloof dat niemand er ervaring mee had (daarom dan ook geen reacties).quote:Op zondag 15 maart 2015 19:57 schreef supayoshii het volgende:
Hallo,
Voor mijn hobby ben ik op zoek naar een goede nacht kijker, (verrekijker) met nightvision. Nu zoek ik in Nederland maar is dat allemaal knap duur en ik zoek echt iets professioneels, maar ik ben nu op zoek in Chinese webshops, maar ben benieuwd of jullie nog wat meer info hebben... Iemand hier actief met nachtkijkers? Alvast bedankt.
Betrouwbare?quote:Op zondag 15 maart 2015 20:46 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
Nou, de brilletjes van 5euro bij de Kruidvat hebben ook allemaal UVA/B bescherming, kosten 5euro daar en zullen in China gemaakt zijn. Met zonnebrillen had ik juist de conclusie onthouden: Maakt geen zak uit. UVA/B filter "inbouwen" kost geen drol/is niet ingewikkeld dus zit ook bij de budget meuk wel goed.
Gevalletje zoek een betrouwbare en gij zult weten dit imo
Onderschat nooit de kracht van een fabrikant die 2 cent per brilletje kan besparen....quote:Op zondag 15 maart 2015 20:46 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
Nou, de brilletjes van 5euro bij de Kruidvat hebben ook allemaal UVA/B bescherming, kosten 5euro daar en zullen in China gemaakt zijn. Met zonnebrillen had ik juist de conclusie onthouden: Maakt geen zak uit. UVA/B filter "inbouwen" kost geen drol/is niet ingewikkeld dus zit ook bij de budget meuk wel goed.
Gevalletje zoek een betrouwbare en gij zult weten dit imo
quote:Op zondag 15 maart 2015 19:44 schreef marco_sire het volgende:
[..]
dat is toevallig pas geleden voorbij gekomen: pas goed op dat je wel de goede uv-bescherming hebt. ze vermelden het uiteraard wel maar ik zou altijd je bril laten testen.
volgens mij was de conclusie: NIET doen
Bedankt voor de tips! Ik zat naar zoiets te kijken:quote:Op zondag 15 maart 2015 19:52 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien ja, die bieden wel bescherming tegen de zon maar niet tegen UV-licht. Dit houdt in doordat je geen last van de zon hebt je pupillen groter worden. Echter doordat ze geen UV-licht tegenhouden krijg je juist veel meer UV-lichr in je ogen.
Hmz, balen. Gaat hier nu al ruim 2 weken prima in stabiliteitstest.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die camera gaat in elk geval terug, het blijft een drama.
De RMA label al gekregen, nu nog inpakken.
Met zoveel orders van anderen zit je wel meestal goedquote:Op maandag 16 maart 2015 00:44 schreef BenD het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor de tips! Ik zat naar zoiets te kijken:
http://www.aliexpress.com(...)olor/1581664423.html
Ze claimen certificaten van ISO en FDA voor UV protection. Maar wat meer research doen.
Ik heb echt al meer dan een mand niets gekregenquote:Op zondag 15 maart 2015 21:02 schreef shiznuts het volgende:
[..]
'Als een van onze meest gewaardeerde klanten, ontvang je een bonus van USD $ 3', lol, zul je net zien.
Ja ik dacht met zoveel orders moet het haast wel goed zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:00 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Met zoveel orders van anderen zit je wel meestal goed
Zeker als je de prijs vergelijkt met de andere brillen, acht ik deze wel zeker als een goede skibril
Hier in Canada helaas geen Aldi of Lidl. Ik heb uiteraard al een bril, ben alleen aan het kijken voor iets nieuws. Er is wel veel aanbod hier, maar het scheelt nogal in prijs, van $70-$200.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:27 schreef shiznuts het volgende:
ALDI/Lidl zullen ze dit winterseizoen toch ook wel gehad hebben? Zijn vast ook wel 19.99 EUR skibrillen bij een Intersport of iets te vinden.Soms hoef je het niet altijd van ver te halen natuurlijk... En als je het dan doet, beste gewoon een goedkoop origineel bekend Chinees merk in huis halen voor de full Chinashop experience.
quote:Op maandag 16 maart 2015 12:27 schreef shiznuts het volgende:
ALDI/Lidl zullen ze dit winterseizoen toch ook wel gehad hebben? Zijn vast ook wel 19.99 EUR skibrillen bij een Intersport of iets te vinden.Soms hoef je het niet altijd van ver te halen natuurlijk... En als je het dan doet, beste gewoon een goedkoop origineel bekend Chinees merk in huis halen voor de full Chinashop experience.
Da's dan weer niet zo handig.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:41 schreef BenD het volgende:
Hier in Canada helaas geen Aldi of Lidl. Ik heb uiteraard al een bril, ben alleen aan het kijken voor iets nieuws. Er is wel veel aanbod hier, maar het scheelt nogal in prijs, van $70-$200.
Ah ja.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:41 schreef BenD het volgende:
[..]
Hier in Canada helaas geen Aldi of Lidl. [..]
quote:Op maandag 16 maart 2015 17:15 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste resultaat als je Google afbeeldingen zoekt op "Aldi skibril".
Al is dit van de Lidl...
Wel benieuwd ja. Als dat gouden een hint is naar de Piston V2 en de soundsignature daarvan zou het wel goed moeten komen (als het comfortlevel hetzelfde is, is het wat minder, maar je hebt i.i.g. twee verschillende typen earpads om te gebruikenquote:[..]
Overigens; er waren hier toch een aantal die die Xiaomi hoofdtelefoon besteld hadden?
Ik hoef 'm zelf niet maar ik kwam net dit tegen; kabels naar beide kanten toe.![]()
[ afbeelding ]
De camera zelf werkt opzich wel, alleen krijg ik gewoon geen email notificaties niets meer.quote:Op maandag 16 maart 2015 07:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hmz, balen. Gaat hier nu al ruim 2 weken prima in stabiliteitstest.
Interface kan beter maar dat is het verhaal met vrijwel alle camera's is de ervaring na, 6 stuks te hebben gehad/geïnstalleerd te hebben.
Wel een beetje oud nieuws. Is al lang bekend.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:04 schreef LKVBHD het volgende:
http://www.nu.nl/tech/401(...)atch-van-metaal.html
Spannond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |