SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
› Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
› DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznuts
[ Bericht 0% gewijzigd door rene90 op 10-03-2015 13:54:03 ]YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
LaPo:quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:15 schreef rene90 het volgende:
Welke SJ4000 moet je nou hebben, je hebt die novatek, en de SJcam. En is die optie van wifi nog hendig voor die 6 euro meer? Kan je dan met wifi gewoon de filmpjes naar je pc zetten ofzo?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.banggood.com/3(...)hlight-p-955183.html
Nu voor ¤0,99 bij de action.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
je hebt maar één SJ4000 cam, die van SJCAM.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:15 schreef rene90 het volgende:
Welke SJ4000 moet je nou hebben, je hebt die novatek, en de SJcam. En is die optie van wifi nog hendig voor die 6 euro meer? Kan je dan met wifi gewoon de filmpjes naar je pc zetten ofzo?
Novatek is de gebruikte chipset erin. Andere merken of merkloze varianten van SJ4000 dus niet nemen.
Wifi kan handig zijn, maar dat is natuurlijk een persoonlijke kwestie, ga jij het gebruiken dan is het handig.. Denk je van hmmm neuh.. niet doen
maar ik zou persoonlijk voor 6 euro die extra wifi module wel handig vinden![]()
![]()
Ja soms zie je alleen SJ4000 staan, geen sjcam bijvoorbeeld. Nog even goed zoeken dusquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
je hebt maar één SJ4000 cam, die van SJCAM.
Novatek is de gebruikte chipset erin. Andere merken of merkloze varianten van SJ4000 dus niet nemen.
Wifi kan handig zijn, maar dat is natuurlijk een persoonlijke kwestie, ga jij het gebruiken dan is het handig.. Denk je van hmmm neuh.. niet doen
maar ik zou persoonlijk voor 6 euro die extra wifi module wel handig vinden![]()
![]()
Dan ben jij de enige. Ik vind dat wel mooi zo'n lage koers zodat ik meer moet betalen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:21 schreef badschaap het volgende:
van die dollar koers word ik echt niet blij![]()
Blij dat ik nog dollars op m'n paypal account heb staan van toen de koers 1,35 was.
Maar die zijn wel bijna op![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:46 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dan ben jij de enige. Ik vind dat wel mooi zo'n lage koers zodat ik meer moet betalen.
Hier ging mijn waarde van dollars van ongeveer 750 euro naar 680 of zoiets.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:47 schreef FreaZ het volgende:
Blij dat ik nog dollars op m'n paypal account heb staan van toen de koers 1,35 was.
Maar die zijn wel bijna op
Best raar om te zien, zonder aankopen hahaYouTube
Oeh, zo langzaamaan lijkt het erop dat 'ie er dan toch aan zit te komen:
~ http://www.geekbuying.com(...)--Golden-342338.htmlTime to separate the men from the boys.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:46 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dan ben jij de enige. Ik vind dat wel mooi zo'n lage koers zodat ik meer moet betalen.Wie is hardcore sjienashoppâh?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Enige puntje is dat hij snoeilelijk is..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:05 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
~ http://www.geekbuying.com(...)--Golden-342338.html
[..]
Time to separate the men from the boys.Wie is hardcore sjienashoppâh?
You can't be late if you don't show up.![]()
Het dollarkoersplaatje doet het niet meer. 'Hotlinking not allowed'I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
zo dramatisch is het inmiddelsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:26 schreef Dromer het volgende:
Het dollarkoersplaatje doet het niet meer. 'Hotlinking not allowed'![]()
![]()
Ja, dat goud is wel fout, om maar ff een rijmpje te doen. Wel Grado-like en hoop dat de sound meezit. Ik zet 'em op m'n hoofd, dus ik hoef er zelf niet naar te kijken en buiten gebruik ik toch eerder in-ears dan dat ik met een koptelefoon rondloop en de pimp probeer uit te hangen, dus als het geluid goed is, mag 'ie bont en blauw met witte stipjes zijn, maakt me niks uit.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:29 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Enige puntje is dat hij snoeilelijk is..Servergeld wordt zeker in EUR betaald en is te duur geworden?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:26 schreef Dromer het volgende:
Het dollarkoersplaatje doet het niet meer. 'Hotlinking not allowed'
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Iets dat ook leuk is voor ons om te bestellen, of wah?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ligt eraan of je een voetbalclub support of niet ;pquote:Op zondag 8 maart 2015 00:04 schreef shiznuts het volgende:
Iets dat ook leuk is voor ons om te bestellen, of wah?![]()
Rapid Wien. Jwt.
- Hum... deed weer eens ouderwets goed Shiz-speurwerk... not too shabby.quote:- Oeh, http://nl.aliexpress.com/(...)919_32292841684.html
"US $79.50 / stuk (nog [2] dagen)" All-in prijs. Not bad. (Zonder pole) -- Hum, limited stock (atm 17 wit/17 groen).
- Oeh, everbuying.net/product813695.html + coupon ' WomenDay10 ' (-10 USD boven 100 USD) "Your subtotal after discounts USD 99.99 save USD 10.00" All-in prijs. Not bad. (Met pole) -- Hum, 't werk nog, maar denk dat ze spoedig ervan maken dat de coupon toegepast wordt op de 'van' prijs en niet de 'voor' prijs... daar wordt 'ie dan zelfs duurder van.
[ Bericht 40% gewijzigd door shiz op 08-03-2015 02:29:25 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hmm binnenkort maar mn nauwelijks gebruikte SJ4000 verkopen zodat ik die Xiaomi cam kan kopen
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Je weet wat vrouwen zijn?quote:Op zondag 8 maart 2015 12:18 schreef bobbernaut het volgende:
Hmm binnenkort maar mn nauwelijks gebruikte SJ4000 verkopen![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Hier staat een vergelijking van de Xiaomi Yi met de GoPro 3 en 4. (Helaas is de resolutie van de filmpjes laag).quote:Op zondag 8 maart 2015 00:27 schreef shiznuts het volgende:
- Hum... deed weer eens ouderwets goed Shiz-speurwerk... not too shabby.
[..]
[ Bericht 26% gewijzigd door elinx op 08-03-2015 16:34:00 ]![]()
Zou zo'n ¤80 moeten kosten in de Mishop. Dus ik wacht ff af voor ik he,m bestel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:05 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
~ http://www.geekbuying.com(...)--Golden-342338.html
[..]
Time to separate the men from the boys.Wie is hardcore sjienashoppâh?
![]()
No touchink! Ies 20 dollah extra!quote:
Dat dacht ik.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Daar heb ik die camera voor. Je gaat een wilde tijger toch ook niet aanraken?
Maar nu ik je toch spreek. Weet je of er wat groter formaat slijpstenen te krijgen zijn in China voor gunstiger prijzen dan hier? Iets van 10cm bij 6cm oppervlak oid. Die ik vind (ook gezocht/gevonden via google fok! chinashop search) zijn heel gunstig geprijsd, maar slechts 3 cm breed. In NL zie ik een nette set (van 4 verschillende 'korrel') incl. keramisch aanzetstaal voor 56 euro en daar vind ik zo snel in China niks vergelijkbaars voor een leuk prijsje.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Off topic: en dat op internationale vrouwendagquote:Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden![]()
Echte grote heb ik ook nooit gevonden. Althans, bij een bepaald bedrag stop ik met zoeken.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:59 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dat dacht ik.
Maar nu ik je toch spreek. Weet je of er wat groter formaat slijpstenen te krijgen zijn in China voor gunstiger prijzen dan hier? Iets van 10cm bij 6cm oppervlak oid. Die ik vind (ook gezocht/gevonden via google fok! chinashop search) zijn heel gunstig geprijsd, maar slechts 3 cm breed. In NL zie ik een nette set (van 4 verschillende 'korrel') incl. keramisch aanzetstaal voor 56 euro en daar vind ik zo snel in China niks vergelijkbaars voor een leuk prijsje.
Ik had ook de hoop om zo'n groot formaat Japanse slijpsteen voor cheap te halen.
Maar met dat slijpapparaat zijn de dunne stenen weer handig.![]()
Ja, die zag ik ook voorbij komen. Heb je daar ervaring mee?quote:Op zondag 8 maart 2015 18:10 schreef monkeybrain het volgende:
Maar met dat slijpapparaat zijn de dunne stenen weer handig.
Ik ben benieuwd of ie stabiel blijft met zuignappen.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
wat was die site om een chinese tracking om te zetten in NL tracking? (ik dacht dat ik zoiets hier eens langs zag komen, i.p.v. twitter)![]()
https://www.internationalparceltracking.com/#/searchquote:Op zondag 8 maart 2015 18:36 schreef mschol het volgende:
wat was die site om een chinese tracking om te zetten in NL tracking? (ik dacht dat ik zoiets hier eens langs zag komen, i.p.v. twitter)![]()
Gister nog een bestelling gedaan en vandaag ook hier alweer tegoed gekregen...quote:
Wat te kopen...![]()
Doe's gek en koop :quote:Op zondag 8 maart 2015 19:44 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Gister nog een bestelling gedaan en vandaag ook hier alweer tegoed gekregen...
Wat te kopen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::![]()
Ik doe er meestal niks mee. Kopen om te kopen zit er bij mij nog niet echt in. Ook als het gratis is en niet echt kopen. Laatst kreeg ik 5 dollar van litb en heb toen wat usb-kabeltjes besteld.Als ik voor elke 2 dollar tegoed iets moet gaan bestellen wat ik waarschijnlijk niet ga gebruiken, wordt het mijns inziens wat nutteloos.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Ik vind het uiteindelijk ook wel genoeg geweest ja, heb hier genoeg shitzooi liggen wat ik niet gebruik. Uiteindelijk moeten zij er ook hun brood mee verdienen.You can't be late if you don't show up.![]()
Ik heb helaas nu opeens al de afgelopen twee weken niks meer gekregen terwijl ik daarvoor echt 2 maanden elke week wel wat kreeg.
Koop zelf nu eigenlijk altijd sokken![]()
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:47 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Doe's gek en koop :Led bulb besteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:59 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dat dacht ik.
Maar nu ik je toch spreek. Weet je of er wat groter formaat slijpstenen te krijgen zijn in China voor gunstiger prijzen dan hier? Iets van 10cm bij 6cm oppervlak oid. Die ik vind (ook gezocht/gevonden via google fok! chinashop search) zijn heel gunstig geprijsd, maar slechts 3 cm breed. In NL zie ik een nette set (van 4 verschillende 'korrel') incl. keramisch aanzetstaal voor 56 euro en daar vind ik zo snel in China niks vergelijkbaars voor een leuk prijsje.http://www.banggood.com/buy/Whetstone.htmlquote:Op zondag 8 maart 2015 18:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Echte grote heb ik ook nooit gevonden. Althans, bij een bepaald bedrag stop ik met zoeken.
Ik had ook de hoop om zo'n groot formaat Japanse slijpsteen voor cheap te halen.
Maar met dat slijpapparaat zijn de dunne stenen weer handig.
Staat hier niets tussen?YouTube
De goede zijn te duur en de goedkope zijn te klein.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
http://www.banggood.com/buy/Whetstone.html
Staat hier niets tussen?
Enig alternatief zou zo'n apparaatje zijn: http://www.aliexpress.com(...)ing/32248167520.htmlI am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Volgens mij 1 of 2 topics terug kwam dit apparaat nog voorbij.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:34 schreef Dromer het volgende:
[..]
De goede zijn te duur en de goedkope zijn te klein.
Enig alternatief zou zo'n apparaatje zijn: http://www.aliexpress.com(...)ing/32248167520.htmlYouTube
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:47 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Doe's gek en koop :Ik ben er mee gestopt inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Heb alle troep van 2 euro daar nu ondertussen wel weg
.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Eind vorig jaar in elk geval, want daar vond ik het terug toen ik zocht in de topicreeks. Eens kijken of MB er ervaring mee heeft. Ik denk dat het gewoon stenen kopen in NL gaat worden.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Volgens mij 1 of 2 topics terug kwam dit apparaat nog voorbij.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Ik heb beide modellen. De zuignappen werken prima op mijn keukenblad.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:25 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja, die zag ik ook voorbij komen. Heb je daar ervaring mee?
Ik ben benieuwd of ie stabiel blijft met zuignappen.
De grotere duurdere is wel wat stabieler en de 10 euro extra wel waard.![]()
Deze?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:30 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb beide modellen. De zuignappen werken prima op mijn keukenblad.
De grotere duurdere is wel wat stabieler en de 10 euro extra wel waard.
http://www.banggood.com/P(...)-Stones-p-82659.html
Hoe werkt hij in de praktijk?
Kon je er nu wel of niet je messen vlijmscherp mee maken?YouTube
En deze die wat steviger isquote:Op zondag 8 maart 2015 21:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Deze?
http://www.banggood.com/P(...)-Stones-p-82659.html
Hoe werkt hij in de praktijk?
Kon je er nu wel of niet je messen vlijmscherp mee maken?
Ik kreeg bij de eerste poging al zeer goede resultaten. Oefening baart kunst natuurlijk.
De originele stenen zouden beter zijn en die passen ook. Als je werkelijk kieskeurig bent qua resultaat.
Youtube staat vol met filmpjes, edge pro apex, clone etc.![]()
Ik heb bij mijn ene mail 3 dollar gekregen en bij twee andere 2 euro. Hebben meerdere dit?quote:
Is die 3 dollar meer vanwege een andere reden of ligt dat aan een land/taal/valuta instelling ofzo van het account?Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken![]()
quote:Op zondag 8 maart 2015 18:01 schreef Thee het volgende:
[..]
Off topic: en dat op internationale vrouwendag![]()
Ik zie bij banggood 50% korting, flashdeal op de XPB5000. Maar zodra ik hem in mn mand gooi is hij 27 euro, in de flashdeal zou ie 13 moeten zijn.
Hebben jullie dat ook?![]()
Fles dealquote:Op zondag 8 maart 2015 23:06 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zie bij banggood 50% korting, flashdeal op de XPB5000. Maar zodra ik hem in mn mand gooi is hij 27 euro, in de flashdeal zou ie 13 moeten zijn.
Hebben jullie dat ook?![]()
![]()
Enige tijd geleden kreeg ik de Vidonn X6 binnen, daarvan vandaag de review!- Inhoudsopgave
1. Inleiding
2. De Vidonn X6
3. Bestellen & ontvangen
- 3.1 Unboxing
- 3.2 Design en bouwkwaliteit
4. Scherm
5.Een kijkje binnenin
- 5.1 System on a chip
- 5.2 Teardown
6. Software
- 6.1 De Apps
- 6.1 Het horloge
- 6.2 De tracking
7. Batterij
8. Connectie
9. Conclusie- 1. Inleiding
Het begon ruim 2 jaar geleden in april 2012. Pebble begon zijn Kickstartercampagne die een van de meest succesvolle kickstarters aller tijden zou worden. Het begin van het wearable tijdperk.
Foto: Pebble
Zelf heb ik van het begin af aan interesse gehad in deze wearables. De Pebble was dan ook mijn eerste smart band. Toen in januari 2014 de Pebble steel werd aangekondigd heb ik de normale Pebble verkocht en een steel aangeschaft. Deze steel gebruikte ik tot voor kort nog dagelijks.
Ondertussen heb ik al een redelijke lijst met smart-devices. Waaronder een Pebble, Pebble Steel, LG G watch R, LG G watch en de Tommy die ik eerder heb gereviewd.
Foto: Lineup smart devices
Foto: Pebble Steel, LG Gwatch R, Vidonn X6
Bij het gebruik van Smartwatches krijg je onverminderd een aantal vragen:
- Waarom?
- Hoe duur?
- Wat kan je er mee?
- Is dit een Apple watch?
Nou, notificaties bekijken, tussen de 60 en 200 euro en nee het is geen Apple watch. Veel mensen vinden de Wear watches te duur, daarvoor heb ik dus de Tommy dus eens gereviewd (update van review komt er aan). Maar gezien een aantal mensen een Tommy nog te duur vonden ben ik eens gaan kijken of er niet een nog goedkoper alternatief was. Na een kleine zoektocht denk ik dat de Vidonn X6 wellicht wel als 'Smartwatch / tracker' kan dienen voor een kleine(re) prijs.
Hij heeft wellicht niet de vorm van een smartwatch maar wel diverse functies:
- Notificaties
- Tijd
- Tracking
Een simpele basis uitvoering van een Smartwatch dus:
Foto:Vidonn X6
Vidonn lijkt een jong Chinees merk dat zich heeft gericht op het maken van sport trackers. In deze lijn hebben ze een aantal verschillende trackers gemaakt de: X5, X6 en vermoedelijk komen ook de A4, A6 en A8 nog uit. Verder is er nog weinig te vinden over het merk Vidonn.- 2. Specificaties
SOC (System on a Chip):
Fabrikant:Onbekend
Bluetooth: Bluetooth LE 4.0
Geheugen
RAM: Onbekend
Flash: Onbekend
Scherm
Formaat: 0,88 inch
Resolutie: 128 x 36 pixels (~176 PPI)
Techniek: OLED
Scherm: Plastic
Sensors
Gyroscoop: Ja
Afmetingen, gewicht & materialen
Formaat: 12 x 16mm (HxB)
Breedte: 60mm
Gewicht: 20 gram
Behuizing: Polycarbonaat
Bandje: TPU rubber
Batterij
Capaciteit: 45mAh
Voltage: 3.7V
Watt uur: 0.17Wh
Software
Compabiliteit: IOS 7, IOS8, Android 4.3+
Overige:
USB: Magneetlader- 3. Bestellen & ontvangen
Op 2 februari heb ik de smartband bij DX besteld. Een dag later was deze al verzonden, Vervolgens stond 18 februari de postbode aan de deur met de X6. Vrij snel, zeker in de periode voorafgaand aan het Chinese nieuwjaar.
De Vidonn X6 koste op het moment van bestellen $30,90 bij DX, dit lijkt een tijdelijke campagne te zijn.
3.1 Unboxing
De Vidonn X6 komt in een simpel wit doosje met plastic folie er omheen:
Foto: Doosje
Op de achterkant van het doosje vinden we ook nog de specificaties:
Foto: Specificaties
Foto: Doosje binnenkant
Het doosje voelt stevig aan en biedt genoeg bescherming voor de lange reis van China naar Nederland. In het doosje zitten: De smartband, een extra (plastic) sluitclip, laadkabel en een boekje.
Foto: Inhoud doosje
3.2 De Vidonn X6
Foto's: Vidonn X6 design
De smartband ziet er simpel uit. Geen baanbrekend design; simpel en niet te opvallend zou ik zeggen.
Waar de Pebble steel een achterkant van metaal heeft is de Vidonn X6 gemaakt van plastic met een lichte coating. Hierdoor voelt de Vidonn X6 wel wat goedkoop aan.
De X6 heeft 1 knop, in vorm van een soort touchknop. Deze knop is gemarkeerd door de kleine stippeltjes in ruitvorm op de voorkant. Verder vinden we aan de achterkant van de X6 een oplaadpoort. De voorkant van de smartband bevat daarnaast nog een klein OLED scherm.
Het siliconen bandje van de X6 zit vast aan de rest van de behuizing, Het niet kunnen verwisselen van bandjes is een gemiste kans. Daartegenover staat wel dat je de meetunit niet kwijt kan raken zoals bij de Mi band of Vidonn X5.
Xiaomi Mi band tracker
Vidonn X5 tracker
Over het algemeen ben ik redelijk tevreden met het uiterlijk en de materialen die gebruikt zijn. Het voelt wellicht wat goedkoop aan maar het zorgt er voor dat de tracker niet zwaar is en snel vergeten als je hem draagt. Het bandje, dat niet verwijderbaar is, voelt tijdens het dragen ook niet verkeerd aan. Daarnaast is het bandje makkelijk te verstellen en zit het met het dubbele drukknoopje goed vast.
De lader is een simpele magneetlader met een (zeer) dun kabeltje. Hij klikt altijd goed op zijn plek (In tegenstelling tot Pebble) en laat niet (te) snel los.
De krasbestendigheid ben ik iets minder over te spreken, zoals hieronder te lezen.- 4. Scherm
0.88 inch OLED scherm
De Vidonn X6 heeft een klein 0.8 inch OLED display. Dit zelfde scherm zit in meerdere trackers en heeft een 128x36 pixels resolutie. Het OLED scherm ziet er binnenhuis prima uit en ook buiten lijkt hij de afgelopen weken redelijk af te lezen.
Helaas bleek bij de eerste mooie lentedag het scherm niet voldoende helder om af te lezen te zijn, je moet schaduw maken om het scherm af te lezen. Dit is wel een gemiste kans, buiten op een terras zal je dus weinig hebben aan de klokfunctie van het apparaatje.
De afleesbaarheid / grote van de letters is afdoende, het scherm valt prima af te lezen en is niet te priegelig.
Helaas is zoals op onderstaande foto te zien het scherm wel krasgevoelig. Gelukkig vallen de krassen vooralsnog niet op.
Foto: krassen- 5. Een kijkje binnenin
Soms kijk ik graag iets verder dan de buitenkant van een toestel/object. In dit hoofdstuk doen we dat ook, helaas is er maar beperkte informatie en kennis van mijn kant aanwezig. Helaas is er niet meer bekend over de gebruikte chipset in de X6. Mocht ik hier later meer over vinden dan zal ik dit deel proberen te updaten. Wat we wel kunnen doen is een Teardown!
5.2 Teardown
Natuurlijk doen we die teardown niet zelf, daar hebben we natuurlijk de FCC voor. Gezien de Vidonn X6 (of 1 van zijn aan hardware identieke broertjes) netjes een keuring heeft ondergaan zijn deze foto's gewoon beschikbaar.
De hardware van Vidonn die getest is bij de FCC is de X5, qua Soc en antenne is deze gelijk aan de X6, het scherm is wel iets kleiner.
De code waarmee je de Vidonn smartbands bij de FCC te vinden zijn vinden is: 2AB62![]()
![]()
![]()
![]()
Foto's FCC keuring Vidonn X5 (klik voor grotere versie)
Screenshot: FCC report certificering- 6. Software
Er is nog wel het een en ander te zeggen over de Vidonn X6. Zo is het niet open-source en/of is er geen SDK beschikbaar. Daardoor ben je volledig afhankelijk van de ontwikkelaars van het horloge.
Tot nu toe werkt dit allemaal nog goed maar hoe lang zal de support blijven lopen? Hoe vaak worden nieuwe functionaliteiten toegevoegd en wat als dit stopt?
Het antwoord op bovenstaande vragen zal helaas luiden: Dan moet je roeien met de riemen die je hebt. Wellicht is Vidonn in de toekomst nog om te praten om iets open te geven, maar ik heb er een hard hoofd in.
Voor nu heb ik het software gedeelte opgedeeld in twee delen, de App en het band zelf. In beide delen zal ik de ervaringen met en gebreken van de software zo veel mogelijk proberen weer te geven.
6.1 De apps
Vidonn werkt al even aan deze smartbands getuigt de FCC certificering die op 4 mei 2014 is uitgegeven. Ondertussen is de app dus ook al even beschikbaar en zou de ontwikkeling opgang zijn.
De laatste update van de app was 4 maart 2015, daaruit blijkt dat Vidonn de app nog wel update.
De app van Vidonn is te vinden in de Playstore of in de IOS appstore
Screenshot: App icoontje & splashscreen
Wanneer je de app opstart krijg je na het het splashscreen direct het overzicht van de huidige dag te zien. Dit overzicht geeft het aantal stappen, afstand, calorieën en het aantal uren slaap van de laatste nacht weer. Daarnaast zie je hier de laatste tijd van synchronisatie. Als je op het kleine batterijtje drukt kun je tevens het batterijniveau ten tijde van de laatste synchronisatie zien.
Daarnaast staan er bovenin pijltjes, door deze pijltjes kan je vooruit en terug scrollen tussen verschillende dagen.
Screenshot: Startscherm / Data scherm
Onder aan het startscherm heb je 3 keuzes, data (die je hier boven ziet), friend en more.
Het Friend scherm geeft je de mogelijkheid om vrienden toe te voegen, hierbij kan je dus competities houden en vergelijken. Niet iets wat ik zou gebruiken, maar mocht je met meerdere mensen zo'n bandje aan schaffen dan kan het best grappig zijn.
Screenshot: Friend scherm
Door op het knopje ''More'' te klikken kom je in het menu terecht:
Screenshot: More/menu
In dit menu kan je verschillende onderdelen vinden, ik zal ze stuk voor stuk even bij langs gaan.
Allereerst het My bracelet onderdeel, dit onderdeel laat je de instellingen van je band managen.
(Dit was tevens een aanpassing met de update van begin maart, links het oude, recht de nieuwe versie van dit menu).![]()
Screenshot: My bracelet
In dit menu kan je een aantal dingen aanpassen zoals het Alarm, de tijd waarbinnen je slaapt (dit herkent de band niet zelf!) en de tijd waarin de band geen notificaties moet weergeven.![]()
![]()
Screenshot: Alarm, sleep en silent settings (laatste is hernoemt naar silent in laatste update)
Daarnaast kan je in het My braclet menu onder other settings overige dingen vinden. Onder andere firmware upgrades, welke notificaties de band moet weergeven. Het toevoegen van notificaties gaat zeer simpel. Je kan van letterlijk iedere APK in het systeem notificaties ontvangen (zo ver ze die geven). Handig dus!
Daarnaast vinden we anti lost dat zorgt voor een trilling bij een disconnect met veel opties (zie screenshot 2) en de mogelijkheid om het lettertype van de band hier aanpassen.![]()
![]()
Screenshot: Other settings, Anti lost, lettertype[sub]
[sub]Screenshot: Notificaties
De search for bracelet is de plek waar je connect met de Vidonn smartband, het zoekt het bandje en zorgt dat deze (goed) contact maakt met je telefoon. Onder about kan je de versie van de app vinden.![]()
Screenshot: Search for bracelet en About
Naar mijn idee is de app redelijk compleet, het zou wel leuk zijn als de app qua uiterlijk een overhaul kreeg. Met de laatste update en het nieuwe my bracelet menu lijkt het dat ze hier mee bezig zijn. Ik hoop dan ook dat ze dit in de gehele app gaan doorvoeren.
Al met al werkt de app wel redelijk, de grafieken zijn niet het allermooiste maar geven de informatie voldoende weer. Er zitten in de app veel meer grafieken en beelden dan hierboven weergegeven. Maar de informatie die hier op staat is voor mij nog niet heel nuttig.
Als je een goed totaaloverzicht wil hebben zou je ook de website van Vidonn kunnen raadplegen, hiervoor moet je in de app je account koppelen.
Screenshot: Website vidonn
6.2 De smartband
Op de band draait natuurlijk ook software. Hier zal ik ook alle functies weer benoemen. Tevens zal ik de gemerkte problemen weergeven. Ik heb zo goed en kwaad als het kan foto's van de interface proberen te maken.Niet de beste kwaliteit maar ik denk dat het er wel mee door kan.
Het scherm van de Vidonn X6 is niet allways on, hiervoor moet je altijd eerst een aanraking doen op het knopje. De eerste weergave die het bandje doet bij aanraking is de tijd. Bij een tweede aanraking gaat het klokje door naar stappen, derde aanraking calorieën en bij de vierde aanraking de afstand.![]()
![]()
Foto: Tijdweergave, stappen, calorieën en afstand
Zoals ook al onder scherm aangegeven is het mooie heldere tekst die goed af te lezen is (maar bij veel zonlicht niet). Bij een lange klik op het knopje kan je de timer opstarten, hiermee kan je een workout los tracken en timen. Ook de stappen, calorieën en afstand worden dan los gemonitord.
Foto: 1 losse activiteit tracken
Naast het traceren van een losse activiteit zit er ook een anti-activiteit meting op. Mocht je een uur op de stoel zitten dan begint het horloge te trillen en geeft het een zittend tekentje weer. Dit werkt wel redelijk goed, op het werk gaat hij na een uurtje stilzitten regelmatig af.
Naast het traceren van je stappen kan het bandje ook je notificaties weergeven. Dit werkt wel redelijk het bandje trilt netjes als er een nieuwe notificatie binnenkomt en je kan de titel of tekst een stukje lezen. Uitzondering hier op is helaas Whatsapp hier wordt alleen het groepsgesprek en/of de persoon die het bericht stuurt weergegeven.Mocht het berichtje nu te lang zijn voor de twee beschikbare regels dan komt er een nieuwe ''pagina'' die wederom twee regels beschikbaar. Andere dingen zoals buienradar en mail worden ook prima weergegeven.
Foto: Berichtje
Wat betreft whatsapp is wellicht een workaround beschikbaar. In de Playstore staat een app voor de Vidonn X5 die deze mogelijkheid bied, gezien de identieke hardware van de X6 zou deze app ook voor deze kunnen werken.
Naast berichtjes worden ook inkomende gesprekken weergegeven op het scherm, wederom in combinatie met een trillend banje:
Foto: Bellen, inkomend gesprek
6.1 De tracking
De precisie van de tracking is natuurlijk een belangrijk onderdeel van de software. Om dit te vergelijken heb ik diverse dagen de Vidonn naast mijn Mi band om gehad. Tijdens deze dagen ben ik geen rare of grote verschillen tegen gekomen. De verschillen zaten na een dag vaak op 20-50 stappen.![]()
Screenshots, tracking
Hierboven dus een screenshot van de X6 en Mi band op de zelfde dag. Het verschil hierboven is prima te verklaren. Er mist bij de Mi band een stukje van zo'n 400 meter van het werk naar het station. De verschillen zijn mijn inziens dus in de marge.- 7. Batterij
De batterij van de Vidonn X6 moet volgens de fabrikant ongeveer 14 dagen mee gaan. De eerste paar cycles waren merkbaar korter dan de 14 dagen en ik was daar dan ook een beetje teleurgesteld. Maar de derde cycle (en een update van het bandje later) ben ik redelijk tevreden.
Het bandje is nu bijna 7 dagen online en heeft nog 47% batterij, 10 dagen op een lading moet dan ook zeker lukken. Dit is inclusief notificaties en het trillen bij een disconnect.- 8. Connectie
De stabiliteit van de connectie laat wel iets te wensen over. Dit is vooral te zien als je de ''diconnect'' functie aan hebt staan. Deze gaat momenteel wel een keer of 3 per dag af. Als ik vervolgens in de app kijk maakt het bandje net weer contact. De connectie is dus maar een enkele seconde onderbroken en herstelt zich zelf.
De afstand waarin het horloge gekoppeld blijft aan het horloge is verder wel prima. Een meter 7 of 8 is geen probleem.- 9. Conclusie
Als je opzoek bent naar een activiteiten tracker met beeldscherm dan kan de Vidonn X6 best een leuk bandje zijn. Er zijn hier en daar helaas nog wel wat puntjes waar aan gewerkt moet worden binnen de app.
Opsomming minnetjes en plusjes:
- Krasbestendigheid
- Afleesbaarheid in zon
- Via app geen volledige Whatsapp notificaties
- Matige weergave grafiekjes in de app
- Privacy?
+ lange batterijduur
+ Notificaties van berichten en telefoontjes
+ Prijs
+ Tracking van activiteiten
+ Website met uitgebreide tracking informatie
[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 09-03-2015 00:10:20 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Oh, totaal niet gerelateerd aan bovenstaande review maar wel aan smartwatches
https://www.kickstarter.c(...)watch-no-compromises
Natuurlijk ook backer
e-ink, e-paper zijn wel het best voor een smartwatch, vind ik. Bij de Tommy merk je al dat het simpelweg veel beter leesbaar is bij veel licht. En het is lekker zuinig.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:39 schreef RobertNL het volgende:
Oh, totaal niet gerelateerd aan bovenstaande review maar wel aan smartwatches
https://www.kickstarter.c(...)watch-no-compromises
Natuurlijk ook backer
De afleesbaarheid is bij een LCD-scherm zoals bij de LG G watch volledig ruk in de zon.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Zo, hele week de Sj4000 WiFi kunnen testen. Echt een tof ding, heb hem vergeleken met de GoPro 4 Silver Edition en uiteraard heeft die dan wel tekortkomingen, maar dat justificeert het prijsverschil niet..."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Als je denkt dat de dwaas uit Wenen deze topic heerst krijg je ineens zo'n reviewquote:Op zondag 8 maart 2015 23:29 schreef RobertNL het volgende:
Enige tijd geleden kreeg ik de Vidonn X6 binnen, daarvan vandaag de review!![]()
Mooie collectie![]()
![]()
Ik zeg: spijkertjes in de muur om daar smartwatches aan te hangen!quote:Op maandag 9 maart 2015 11:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je denkt dat de dwaas uit Wenen deze topic heerst krijg je ineens zo'n review![]()
Mooie collectie![]()
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Een nagel pistool bespaart flink tijd voor deze 2![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 09-03-2015 15:10:12 ]![]()
Ik heb een miband, LG Watch R en Moto 360. Miband voor het sporten en slapen en ronde klokjes met Android Wear om te mix 'n matchen met style choices.De rest is niet zo mijn ding. Vierkante klokjes vind ik niks en zag dat die Vidonn er een beetje vaag uit ziet om je pols.
Maar e-ink is natuurlijk wel baas.Maar goed, kom dan met een rond klokkie, denk ik dan.
Lekker uitgebreid verder wel. Heb er daarom dan ook geen woord van gelezen.![]()
Die Vidonn ga ik denk ik halen. Ziet er leuk uit. Verkoop ik mijn Mi Band die ik nog binnen moet krijgen.![]()
Ik zit hier ook aan te denken, net iets meer functies. De grafiekjes kijk ik niet zo naar en nu heb je ook 'n klokje om. Enige vraag rest mij, moet je constant BT-verbinding hebben of werkt 't net als de Mi-Band zonder connectie en kun je af en toe syncen?quote:Op maandag 9 maart 2015 13:04 schreef larry_flynt het volgende:
Die Vidonn ga ik denk ik halen. Ziet er leuk uit. Verkoop ik mijn Mi Band die ik nog binnen moet krijgen.
Dus RobertNL, kom maar op met die codes!"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Ja inderdaad. Zit nog wel te twijfelen tussen de Vidonn en de U+Watch BW01. Die laatste heeft veel meer functies, maar volgens mij is de resolutie van het scherm echt te brak voor woorden...quote:Op maandag 9 maart 2015 13:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik zit hier ook aan te denken, net iets meer functies. De grafiekjes kijk ik niet zo naar en nu heb je ook 'n klokje om. Enige vraag rest mij, moet je constant BT-verbinding hebben of werkt 't net als de Mi-Band zonder connectie en kun je af en toe syncen?
Dus RobertNL, kom maar op met die codes!![]()
Niet doen. Scherm is ontzettend crap, resolutie is crap en het werkt allemaal bar en bar slecht wat betreft functies/touch etc.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:44 schreef larry_flynt het volgende:
Kwam de U+Watch BW01 tegen. Iemand hier ervaring mee?
Kijk maar eens een review en je zult zien dat je er echt niet blij van gaat worden, haha.![]()
Daar was ik al bang voor.... Wel jammer. Dan ga ik voor die Vidonn.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:03 schreef igi0n het volgende:
[..]
Niet doen. Scherm is ontzettend crap, resolutie is crap en het werkt allemaal bar en bar slecht wat betreft functies/touch etc.
Kijk maar eens een review en je zult zien dat je er echt niet blij van gaat worden, haha.![]()
Euro zakt verder weg 1,084 http://ow.ly/K6heT Er zal snel pariteit bereikt worden #EURUSDLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Iemand toevallig nog op zoek naar een SJ4000?
Iemand die weet waar ik een goed(koop) iPad 4 kabel kan kopen? Ik heb ze bij mini in the box gekocht maar die leveren te weinig vermogen en zijn, denk ik, vooral voor een iPhone 5 bedoeld.![]()
een lader bedoel je dus, ipv een kabel..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Prijs? More info.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:11 schreef bobbernaut het volgende:
Iemand toevallig nog op zoek naar een SJ4000?
Dm graag.![]()
http://www.buyincoins.com/item/19374.htmlquote:Op maandag 9 maart 2015 16:30 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand die weet waar ik een goed(koop) iPad 4 kabel kan kopen? Ik heb ze bij mini in the box gekocht maar die leveren te weinig vermogen en zijn, denk ik, vooral voor een iPhone 5 bedoeld.
Die gebruik ik van BIC.
Met een standaard ladertje van apple/htc/samsung.
Soms aan het 'einde' van het laden zegtie nog dat het accesoire niet ondersteund is, maar laden doetie wel!![]()
![]()
Top bedankt! Ik heb genoeg van die standaard opladers liggen. En is voor een USB hub die ik naast mijn bed heb liggen. Heb dus alleen een kabel nodig.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:54 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
New 3FT USB Data Sync Charger Cable Lead for Apple iPhone 5 5S 5C 5th 6 Plus Gen Five(:DEFAULT) ---- $0.85 * 5
Die gebruik ik op BIC.
Met een standaard ladertje van apple/htc/samsung.
Maar je gebruikt hem ook voor een iPad? Want hij geeft aan dat dit ook is voor een iPhone 5. Ben dus benieuwd of hij genoeg vermogen levert.![]()
Weet bijna zeker dat ik ze voor iPads ook heb gebruikt.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:56 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Top bedankt! Ik heb genoeg van die standaard opladers liggen. En is voor een USB hub die ik naast mijn bed heb liggen. Heb dus alleen een kabel nodig.
Maar je gebruikt hem ook voor een iPad? Want hij geeft aan dat dit ook is voor een iPhone 5. Ben dus benieuwd of hij genoeg vermogen levert.
Heb er drie in roulatie liggen in huis, waarvan maar 1 origineel is, dus weet vrij zeker dat de iPad wel eens geladen is met een neppert![]()
![]()
Dank! Twee kabels besteldquote:Op maandag 9 maart 2015 17:01 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Weet bijna zeker dat ik ze voor iPads ook heb gebruikt.
Heb er drie in roulatie liggen in huis, waarvan maar 1 origineel is, dus weet vrij zeker dat de iPad wel eens geladen is met een neppert![]()
![]()
DMquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Test je kabel aan de muur, zou kunnen dat je usb hub niet genoeg power levert.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:56 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Top bedankt! Ik heb genoeg van die standaard opladers liggen. En is voor een USB hub die ik naast mijn bed heb liggen. Heb dus alleen een kabel nodig.
Maar je gebruikt hem ook voor een iPad? Want hij geeft aan dat dit ook is voor een iPhone 5. Ben dus benieuwd of hij genoeg vermogen levert.
(Als je hier al op gekomen was heb ik niks gezegd natuurlijk)Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?![]()
Heb het via Xiaomi powerbank en via het stopcontact...quote:Op maandag 9 maart 2015 17:56 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
Test je kabel aan de muur, zou kunnen dat je usb hub niet genoeg power levert.
(Als je hier al op gekomen was heb ik niks gezegd natuurlijk)![]()
Ik ging voor de gein eens kijken of Ainol nog bestaat.Ze hebben best wel iets keks.
~ http://www.ainol.com/plug(...)n=info&productid=103 699元
Een Intel based portable mini pc in broekzakformaat die ook meteen een 7000mAh powerbank is.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
G-Watch R heeft daar sunlight modus voor, maar inderdaad daar hebben de transflective schermen wel een voordeelquote:Op maandag 9 maart 2015 10:48 schreef Dromer het volgende:
[..]
e-ink, e-paper zijn wel het best voor een smartwatch, vind ik. Bij de Tommy merk je al dat het simpelweg veel beter leesbaar is bij veel licht. En het is lekker zuinig.
De afleesbaarheid is bij een LCD-scherm zoals bij de LG G watch volledig ruk in de zon..
Bedanktquote:Op maandag 9 maart 2015 11:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je denkt dat de dwaas uit Wenen deze topic heerst krijg je ineens zo'n review![]()
Mooie collectie. Er mist overigens nog wel 1tje in die foto
.
quote:Op maandag 9 maart 2015 11:31 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik zeg: spijkertjes in de muur om daar smartwatches aan te hangen!![]()
. Die zitten gewoon zin zo'n doosje:
Amateur spul op die foto, voor minder dan een Sneco doen we het nietquote:Op maandag 9 maart 2015 11:34 schreef monkeybrain het volgende:
Een nagel pistool bespaart flink tijd voor deze 2![]()
[ afbeelding ]
't moet je ook boeien natuurlijkquote:Op maandag 9 maart 2015 11:35 schreef shiznuts het volgende:
Lekker uitgebreid verder wel. Heb er daarom dan ook geen woord van gelezen.
Het heeft beiden wel wat, Mi band heeft een betere app en meer community, Vidonn heeft wat smart functies door het schermpje.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:04 schreef larry_flynt het volgende:
Die Vidonn ga ik denk ik halen. Ziet er leuk uit. Verkoop ik mijn Mi Band die ik nog binnen moet krijgen.Mag beiden, sync hoeft niet constant aan te staan. Ik had het wel zodat ik ook berichtjes zag binnenkomen. Zit minimaal genoeg geheugen in het horloge om er een week in te kunnen opslaan als ik moet gokken (waarschijnlijk wel meer).quote:Op maandag 9 maart 2015 13:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik zit hier ook aan te denken, net iets meer functies. De grafiekjes kijk ik niet zo naar en nu heb je ook 'n klokje om. Enige vraag rest mij, moet je constant BT-verbinding hebben of werkt 't net als de Mi-Band zonder connectie en kun je af en toe syncen?
Dus RobertNL, kom maar op met die codes!
Code is in aanvraag, wacht nog op antwoord
Ja, kwam ik laatst ook al tegen. Beetje zoals de Voyo ook heeft maar dan met een grotere batterij.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:30 schreef shiznuts het volgende:
Ik ging voor de gein eens kijken of Ainol nog bestaat.Ze hebben best wel iets keks.
[ afbeelding ]
Een Intel based portable mini pc in broekzakformaat die ook meteen een 7000mAh powerbank is.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Aw yeah.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
G-Watch R heeft daar sunlight modus voor, maar inderdaad daar hebben de transflective schermen wel een voordeel.
Nee, is ook juist mooi dat het zo uitgebreid is.quote:[..]
't moet je ook boeien natuurlijkA for effort. Ik heb alleen een aversie van inhousopgaven, dat brengt me terug naar de basis/middelbare school en uitgebreide werkstukken moeten maken.
Weet niet echt of ik er use voor heb... in principe heb ik dat met de PiPO W6 en een externe powerbank mee ook. Hoewel, voor in hotels o.i.d. dan zo'n kastje op de tv hangen met HDMI en Popcorn Time...quote:[..]
Ja, kwam ik laatst ook al tegen. Beetje zoals de Voyo ook heeft maar dan met een grotere batterij.
3 keer klikken,quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 19:37 schreef shiznuts het volgende:
Nee, is ook juist mooi dat het zo uitgebreid is. A for effort. Ik heb alleen een aversie van inhousopgaven, dat brengt me terug naar de basis/middelbare school en uitgebreide werkstukken moeten maken.Snap het wel, heb ondertussen een beetje een kapstokje op deze manier, kan je wat sneller de boel uittypen.
Ja, nja morgen komt de Voyo hier binnenquote:Op maandag 9 maart 2015 19:37 schreef shiznuts het volgende:
Weet niet echt of ik er use voor heb... in principe heb ik dat met de PiPO W6 en een externe powerbank mee ook. Hoewel, voor in hotels o.i.d. dan zo'n kastje op de tv hangen met HDMI en Popcorn Time.... Heb ondertussen voor iedere TV hier in huis ook wel 3 mediaspelers
!
- RK3188 stick
- OUYA
- Z64A
- Raspberry PI (1) x 2
- Pipo X7
- Morgen dus de Voyo
- Chromecast x2
Ouya is ook wel grappig voor die casual op de bank een simpele game spelen (met wat vrienden), Hidden in plain sight is een pareltje bijvoorbeeld
Hopelijk krijg je een kortingscode ik wacht met bestellen :,)quote:Op maandag 9 maart 2015 19:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
3 keer klikken,
[..]Snap het wel, heb ondertussen een beetje een kapstokje op deze manier, kan je wat sneller de boel uittypen.
[..]
Ja, nja morgen komt de Voyo hier binnen. Heb ondertussen voor iedere TV hier in huis ook wel 3 mediaspelers
!
- RK3188 stick
- OUYA
- Z64A
- Raspberry PI (1) x 2
- Pipo X7
- Morgen dus de Voyo
- Chromecast x2
Ouya is ook wel grappig voor die casual op de bank een simpele game spelen (met wat vrienden), Hidden in plain sight is een pareltje bijvoorbeeld![]()
Hoe heet zo een kabel ook weer die hier bij hoort?
http://www.ebay.com/itm/O(...)&hash=item4611d48c94![]()
Ja, ik vind dat je eigenlijk voor elke dag v/d week de mogelijkheid zou moeten hebben iets anders te kunnen kiezen. Dus houd ook nooit op bij 1 item, 't streven is zeven (catchy, het rijmt).quote:Op maandag 9 maart 2015 19:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, nja morgen komt de Voyo hier binnen. Heb ondertussen voor iedere TV hier in huis ook wel 3 mediaspelers
!
Ouya?! More like 'Oh ja!', als in 'Oh ja, die heb ik hier ook nog ergens liggen.quote:[..]
Ouya is ook wel grappig voor die casual op de bank een simpele game spelen (met wat vrienden), Hidden in plain sight is een pareltje bijvoorbeeld'
Eh, 'EU 2 pin power lead/cord 2-Prong'.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:59 schreef Thymen. het volgende:
http://www.ebay.com/itm/O(...)&hash=item4611d48c94The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Mailbomben die hap!quote:Op maandag 9 maart 2015 19:32 schreef RobertNL het volgende:
Mag beiden, sync hoeft niet constant aan te staan. Ik had het wel zodat ik ook berichtjes zag binnenkomen. Zit minimaal genoeg geheugen in het horloge om er een week in te kunnen opslaan als ik moet gokken (waarschijnlijk wel meer).
Code is in aanvraag, wacht nog op antwoord"If you're not a manc, you're a wank"![]()
C7quote:Op maandag 9 maart 2015 19:59 schreef Thymen. het volgende:
http://www.ebay.com/itm/O(...)&hash=item4611d48c94:: Not an expert, but I play one on the web ::
http://www.action.nl/max-(...)taal-zwart-bluetooth ?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:20 schreef funky_fart het volgende:
@robert
Mooie uitgebreide review!
Ik kan zo snel geen linkje vinden, maar is dit niet dezelfde als die nu voor 27,95 bij Action ligt?
http://maxfitnesspro.com
Mooi ding. Staan op Geekbuying nu voor $128,- incl verzendkosten. Best een nette prijs dus! Misschien binnenkort maar eentje scoren.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:30 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Een Intel based portable mini pc in broekzakformaat die ook meteen een 7000mAh powerbank is.![]()
![]()
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:20 schreef funky_fart het volgende:
@robert
Ik kan zo snel geen linkje vinden, maar is dit niet dezelfde als die nu voor 27,95 bij Action ligt?Lijkt er wel op ja, maar deze heeft een drukknopje ipv touch zo te zien. Zal eens proberen of app uit te wisselen isquote:(dat is de beste test).
Neppe powerbank en ebay stopcontact=je huis in de fik!!!1!1!1!1!1!1!1!1!!!!!quote:Op maandag 9 maart 2015 18:45 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Heb het via Xiaomi powerbank en via het stopcontact...Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?![]()
OH NOES!!!!!!!!!!!!!!!! Hij heette ook alleen maar MI.... toch nep dat ding!quote:Op maandag 9 maart 2015 21:59 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
Neppe powerbank en ebay stopcontact=je huis in de fik!!!1!1!1!1!1!1!1!1!!!!!![]()
Zover ik nu zie niet het zelfde. En die app van dat ding is wel heel erg "simpel". Lijkt wel ongeveer rond het Zelfde platform gebouwd (klein deel Zelde opties).quote:Op maandag 9 maart 2015 21:20 schreef funky_fart het volgende:
@robert
Ik kan zo snel geen linkje vinden, maar is dit niet dezelfde als die nu voor 27,95 bij Action ligt?
Vidonn is uitgebreider en de app werkt beter / fijner.
Uit een DM, maar omdat iedereen er wat aan heeft publiceer ik hem toch(wordt mij vast vergeven).
Ja, dat klopt hij geeft helaas alleen de persoon of persoon + groepschat titel.quote:Als ik het goed begrijp geeft de Vivonn alleen aan van wie je een app in whatsapp krijgt en niet wat er in staat? Geeft hij ook mail weer?
Mail ook. Afzender + titel werkt althans bij Google Inbox, denk andere mail apps ook wel.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Omdat je mij hebt gewezen op dit ding (wat mij weer geld kost!!!) vergeef ik het je! Maar wel voor korting zorgen!!!!quote:Op maandag 9 maart 2015 23:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zover ik nu zie niet het zelfde. En die app van dat ding is wel heel erg "simpel". Lijkt wel ongeveer rond het Zelfde platform gebouwd (klein deel Zelde opties).
Vidonn is uitgebreider en de app werkt beter / fijner.
Uit een DM, maar omdat iedereen er wat aan heeft publiceer ik hem toch(wordt mij vast vergeven).
[..]
Ja, dat klopt hij geeft helaas alleen de persoon of persoon + groepschat titel.
Mail ook. Afzender + titel werkt althans bij Google Inbox, denk andere mail apps ook wel.![]()
![]()
http://www.banggood.com/W(...)tphone-p-911696.html
De Earson Bluetooth speaker nu $19,99 bij banggood.YouTube
Heb nog wat codes gekregen voor Xiaoyi cam (de ipcam)
http://www.tinydeal.com/o(...)f-card-p-145617.html
MiuiFR16
http://www.tinydeal.com/o(...)f-card-p-145672.html
MiuiFR32
(originele sdkaartjes)![]()
Waarom is deze speaker zo populair?quote:Op maandag 9 maart 2015 23:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)tphone-p-911696.html
De Earson Bluetooth speaker nu $19,99 bij banggood.![]()
veel bang for your buck. Heb em zelf ook. moeilijk goed geluid.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 07:31 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Waarom is deze speaker zo populair?BEASTMODE![]()
waterdicht dus je kan er mee douchenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 07:31 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Waarom is deze speaker zo populair?en voor de prijs komt er gewoon goed geluid uit.
btw.
de versie met selfiestick:
http://www.tinydeal.com/x(...)onopod-p-146160.html
en camera is nu 88 euro met code newmi01, goedkoopste tot nu toe geloof ik
http://www.tinydeal.com/x(...)ort-dv-p-146071.html
[ Bericht 1% gewijzigd door Kenzi op 10-03-2015 07:47:49 ]![]()
Ook qua volume? Of bedoel je dat juist.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 07:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
veel bang for your buck. Heb em zelf ook. moeilijk goed geluid.![]()
Qua volume ook wel prima, hij vervormt niet als hij hard staat. Maar verwacht niet dat je deze speaker aan zet op een feestje voor 50 man en het dan voldoende isquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:20 schreef Onufriev het volgende:
Ook qua volume? Of bedoel je dat juist.![]()
![]()
Nee dat snap ik, het is ook maar een klein speakertje. Maar je hebt ook van die draagbare dingen die je niet meer hoort met een paar man.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
Qua volume ook wel prima, hij vervormt niet als hij hard staat. Maar verwacht niet dat je deze speaker aan zet op een feestje voor 50 man en het dan voldoende is![]()
Dan laat ik 'm lekker liggen in het schap, Thanks voor je reactie!quote:Op maandag 9 maart 2015 23:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zover ik nu zie niet het zelfde. En die app van dat ding is wel heel erg "simpel". Lijkt wel ongeveer rond het Zelfde platform gebouwd (klein deel Zelde opties).
Vidonn is uitgebreider en de app werkt beter / fijner.![]()
Een 10-20 tal mensen kan hij met gemak overstemmen (al uitgeprobeerd in de zomer met een feestje). Een van mijn beste aankopen ooitquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:40 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, het is ook maar een klein speakertje. Maar je hebt ook van die draagbare dingen die je niet meer hoort met een paar man.
Een vriend van mij heeft http://www.aliexpress.com(...)ker/32217686536.html gekocht. Binnenkort eens vergelijken, maar ik hoop stiekem dat de Earson hem zonder problemen overklast.![]()
![]()
Lang geleden dat ik hier nog heb gepost (ik lees wel nog mee)
Ik kom even mijn gal spuwen over TMART:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samengevat: Ik voel me serieus aan het lijntje gehouden!jaja, en azo...![]()
Klein vraagje: Ik zit er zelf al een tijdje naar te kijken, maar kom er niet echt uit. Bestaat er al een goede go-pro alternatief op de chinese markt?![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:02 schreef Siempievk het volgende:
Klein vraagje: Ik zit er zelf al een tijdje naar te kijken, maar kom er niet echt uit. Bestaat er al een goede go-pro alternatief op de chinese markt?![]()
![]()
een tijdje?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:02 schreef Siempievk het volgende:
Klein vraagje: Ik zit er zelf al een tijdje naar te kijken, maar kom er niet echt uit. Bestaat er al een goede go-pro alternatief op de chinese markt?
5 minuten bedoel je?
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Als je 't zo moet komen vragen : nopequote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:02 schreef Siempievk het volgende:
Klein vraagje: Ik zit er zelf al een tijdje naar te kijken, maar kom er niet echt uit. Bestaat er al een goede go-pro alternatief op de chinese markt?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
Er komen toch wel steeds meer (hele) mooie telefoons uit in China!
Binnenkort toch maar eens rondkijken om mijn iPhone 4S te gaan ruilen (zal stiekem wel beetje pijn doen denk ik...).![]()
Ja, wat wil je dat we hierop antwoorden? Heb je ook maar enige moeite gestoken in 't teruglezen van pakweg dit topic? Elk topic in deze reeks wordt gevuld met aanvullingen over dit soort camera's.quote:
Luie lambal."If you're not a manc, you're a wank"![]()
Die link ziet er ook wel leuk uit, maar ik ga de Earson bestellen denk ik, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:07 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Een 10-20 tal mensen kan hij met gemak overstemmen (al uitgeprobeerd in de zomer met een feestje). Een van mijn beste aankopen ooit
Een vriend van mij heeft http://www.aliexpress.com(...)ker/32217686536.html gekocht. Binnenkort eens vergelijken, maar ik hoop stiekem dat de Earson hem zonder problemen overklast.![]()
Ik zie Geekbuying in de OP staan, de service en snelheid van deze shop is wel redelijk toch (in mijn herinnering niet veel gedoe gelezen, meen ik)
De http://www.geekbuying.com(...)---Black-341949.html is daar namelijk net iets goedkoper dan bij DX.
Als de gemiddelde verzendtijd minder is dan DX, dan is dat dubbel winst natuurlijk. Al heeft DX weer Direct Mail."If you're not a manc, you're a wank"![]()
Heb daar m'n MINIX-kastjes vandaan. Is wel prima shop.Voor zo'n 93 euro (99 USD) heb je de versie met pole op Everbuying (coupon 'WomenDay10' op product813695.html ).quote:Op dinsdag 10 maart 2015 07:40 schreef Kenzi het volgende:
[..]
waterdicht dus je kan er mee douchenen voor de prijs komt er gewoon goed geluid uit.
btw.
de versie met selfiestick:
http://www.tinydeal.com/x(...)onopod-p-146160.html
en camera is nu 88 euro met code newmi01, goedkoopste tot nu toe geloof ik
http://www.tinydeal.com/x(...)ort-dv-p-146071.html
[ link | afbeelding ]
Helaas is de andere deal, 79.50 USD voor cam op AliExpress bij Eternal Team niet meer. Is echter 89 USD bij Geekbuying als je '0307MI' gebruikt.GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopicquote:Op dinsdag 10 maart 2015 07:31 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Waarom is deze speaker zo populair?
Omdat 'ie de best-in-test-is en de 'Shiz seal of approval' heeft.
( 1st mentions )The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik denk dat je't nog steeds niet hebt gevonden nu, of wel?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:58 schreef Siempievk het volgende:
Ik was al content met jullie antwoord hoor. Actieve lambal
![]()
![]()
http://www.banggood.com/O(...)Camera-p-969228.htmlquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:46 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Ik denk dat je't nog steeds niet hebt gevonden nu, of wel?![]()
Henk, jij hier.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Done.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:47 schreef shiznuts het volgende:
rene90, kun je deze ff in de OP plempen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Oppietoppie. Kunnen we lekker doortreuren.quote:
De Xi Band? De Xi Band is hamerproof. Dus neem een hamer en sla erop. Overleefd 'ie het? Dan is het een echte Xi, anders Ni!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:55 schreef shiznuts het volgende:
De Xi Band? De Xi Band is hamerproof. Dus neem een hamer en sla erop. Overleefd 'ie het? Dan is het een echte Xi, anders Ni!![]()
![]()
Ah. Mi band. Nou die dingen zijn 13 USD. Dus eh. Waarom namaken?
App installeren -> koppelt de app met je band en doen de functies het naar behoren? 1. Dan moet 'ie wel echt zijn. 2. Als 'ie niet echt is, maar het wel doet... wat is het probleem?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
hahaha daar heb je ook weer gelijk in...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:57 schreef shiznuts het volgende:
Ah. Mi band. Nou die dingen zijn 13 USD. Dus eh. Waarom namaken?
App installeren -> koppelt de app met je band en doen de functies het naar behoren? 1. Dan moet 'ie wel echt zijn. 2. Als 'ie niet echt is, maar het wel doet... wat is het probleem?![]()
En als je 'em bij een gerenommeerde shop vandaan hebt ipv een shady no-feedback seller tegen een onrealistisch lage prijs... nou ja, dan kan er ook niet veel mis gaan.
Ding heeft verder geen 18650 cellen ofzo, dus voor explosies zou ik niet zo bang zijn.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nee dat is waar.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:59 schreef shiznuts het volgende:
En als je 'em bij een gerenommeerde shop vandaan hebt ipv een shady no-feedback seller tegen een onrealistisch lage prijs... nou ja, dan kan er ook niet veel mis gaan.
Ding heeft verder geen 18650 cellen ofzo, dus voor explosies zou ik niet zo bang zijn.
Ding wil alleen niet opladen... Lampjes gaan niet knipperen of iets...![]()
M... okay. Vaag. Wel goed in de lader gedaan? Wat zegt je smartphone ervan dan? Herkent 'ie iets?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hij is nu een firmware update aan het doen, dus het is geluktquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:10 schreef shiznuts het volgende:
M... okay. Vaag. Wel goed in de lader gedaan? Wat zegt je smartphone ervan dan? Herkent 'ie iets?![]()
Ik ga er eens wat me spelen![]()
![]()
Ach so. Kiek us oan. Enjoy.
Het is een begin..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:50 schreef Siempievk het volgende:
[..]
http://www.banggood.com/O(...)Camera-p-969228.html![]()
![]()
Letterlijk in de titel van dit en voorgaande topics, maarja:quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:02 schreef Siempievk het volgende:
Kijk rond bij SJcam, SJ4000/5000, xiaomi komt met een actioncam, maar die is nog niet uit/goeie reviews uit.
Voor alles op chinacameragebied (3x woordwaarde) kan je terecht bij het youtubekanaal Techmoan, geniale Brit die heel veel reviews met downloadbare sampleclips heeft.Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
is geekbuying betrouwbaar? op trust pilot lees ik alleen slechte reviews dat het oplichters zijn [dat ze niet reagere op mailtjes]
ik bestel nu altijd bij gearbest. opzich wel tevreden mee, maar geekbuying heeft goeie filmpjes op youtube en zelfs een eigen blog![]()
Iemand ervaring met 'Import Tax & VAT Insurance' van DX? Ze beweren je import tax te betalen als dat moet. Maar volgens mij is er helemaal geen import tax als ik van hun EU site koop![]()
![]()
EU verzendmethode. NL Mail Direct of hoe ze het ook noemen, komt gewoon uit China zetten en niet uit een overzeese warehouse hier in Europa. Dus hetzelfde als Pandawill. Geloof 5% en dan 21% kunnen besparen. Wel de 13 EUR handling fee moeten aftikken zelf...Ik zei een paar reacties terug al dat ik daar m'n MINIX-kastjes vandaan heb. Prima ervaring op zich. Staat een store in de OP, dan heeft men daar besteld en komt het eigenlijk ook gewoon aan. Zouden er hier zoveel negatieve verhalen voorbijkomen, houden we zo'n store wel uit de OP, maar heb eigenlijk nog geen slechte dingen gehoord. Nou ja, bij elke store is weleens iets mis, dus kan best eens iemand iets negatiefs hebben laten vallen, maar niks opvallends/onrustwekkend.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:54 schreef TheSatanSlayer het volgende:
is geekbuying betrouwbaar? op trust pilot lees ik alleen slechte reviews dat het oplichters zijn [dat ze niet reagere op mailtjes]
ik bestel nu altijd bij gearbest. opzich wel tevreden mee, maar geekbuying heeft goeie filmpjes op youtube en zelfs een eigen blogThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ok thanks!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:11 schreef shiznuts het volgende:
EU verzendmethode. NL Mail Direct of hoe ze het ook noemen, komt gewoon uit China zetten en niet uit een overzeese warehouse hier in Europa. Dus hetzelfde als Pandawill. Geloof 5% en dan 21% kunnen besparen. Wel de 13 EUR handling fee moeten aftikken zelf...
[..]
Ik zei een paar reacties terug al dat ik daar m'n MINIX-kastjes vandaan heb. Prima ervaring op zich. Staat een store in de OP, dan heeft men daar besteld en komt het eigenlijk ook gewoon aan. Zouden er hier zoveel negatieve verhalen voorbijkomen, houden we zo'n store wel uit de OP, maar heb eigenlijk nog geen slechte dingen gehoord. Nou ja, bij elke store is weleens iets mis, dus kan best eens iemand iets negatiefs hebben laten vallen, maar niks opvallends/onrustwekkend.
dan ga ik eht hier een keer proberen
maar bij gearbest kon je punten sparen en deze kon je dan inzetten [ging er wat af van de prijs] tijdens het afrekenen.
kan dat bij geekbuying ook?![]()
Pff... kwam er bij het bestellen van de Xiaomi cam bij Everbuying ook achter dat ik daar nog punten had om in te wisselen. Maar daar let ik verder niezo op. Kan best zijn. Moet je ff spitten door de FAQs aldaar enzo.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Iemand een idee hoe ik met een niet gejailbreakde iPhone 4s mijn miband kan laten vibreren als ik een whatsapp krijg? Kan niets vinden....![]()
Enkel voor androidquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:09 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand een idee hoe ik met een niet gejailbreakde iPhone 4s mijn miband kan laten vibreren als ik een whatsapp krijg? Kan niets vinden....dus koop binnenkort maar een chinaphone.
![]()
Boehoehoe!!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:50 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Enkel voor androiddus koop binnenkort maar een chinaphone.
![]()
Shiz, test deze ff voor ons.
http://www.banggood.com/R(...)ed-PNP-p-969913.html
Ik zag ook deze, ziet er wel netjes uit:
http://www.banggood.com/L(...)Tablet-p-969880.html![]()
Voor op reis is zo'n ding wel handig ja, maar voor thuis heb ik liever een orico / dat andere merk wat ik steeds vergeet. Anders ben je gelijk 2 stopcontacten kwijt en een ding wat uit je stopcontact hangt gaat toch een keer slap hangen lijkt me.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:44 schreef Miniem het volgende:
http://www.banggood.com/L(...)Tablet-p-969880.html![]()
Goed idee als je houdt van het geluidje PLOFquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:44 schreef Miniem het volgende:
http://www.banggood.com/L(...)Tablet-p-969880.htmlAnkerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Voor op reis is zo'n ding wel handig ja, maar voor thuis heb ik liever een orico / dat andere merk wat ik steeds vergeet. Anders ben je gelijk 2 stopcontacten kwijt en een ding wat uit je stopcontact hangt gaat toch een keer slap hangen lijkt me.![]()
![]()
Wie zegt dat? misschien is het wel een betrouwbaar merk, geen idee.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:51 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Goed idee als je houdt van het geluidje PLOF
Misschien kan shiznuts er meer over zeggen.
Het is in ieder geval geen namaak ladertje.![]()
Bij banggood te krijgen voor $120quote:Op maandag 9 maart 2015 19:30 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Een Intel based portable mini pc in broekzakformaat die ook meteen een 7000mAh powerbank is.
http://www.banggood.com/A(...)-Black-p-969842.html![]()
Ik heb nog twee van deze (ik had destijds een briljant idee: biedt op meer listings = betere kans dat een van de twee met m'n laagste bod wint... heb ik het laagste bod op beidequote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:44 schreef Miniem het volgende:
http://www.banggood.com/R(...)ed-PNP-p-969913.html
[..]![]()
)...
1.Dat ding trok na liftoff meteen over de langs-as naar links en einde oefening.
2. Je hebt ruimte nodig om deze dingen te vliegen... in de grote stad: forget it. Dus daar was ik op een weiland met een na een paar tellen onvliegbare machine...
3. Heli's & Quads!![]()
Begon ooit eens met een Jamara Piper Cub. Dat was echt de grootste onzin. Toen een Silverlit mini vliegtuigje en PicooZ coptertjes. Toen Silverlit vliegtuigjes weer en toen dus die Messerschmidts, waarna ik alleen nog maar quads en heli's ben wezen vliegen.Indoors, parkjes... kan allemaal!
Kan je zelf ook dan testen als je het product betrouwbaar genoeg acht. Is maar een 6 euro (of dit een voordeel of nadeel is, laat ik in het midden).quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:52 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wie zegt dat? misschien is het wel een betrouwbaar merk, geen idee.
Misschien kan shiznuts er meer over zeggen.
Het is in ieder geval geen namaak ladertje.
Ik hou het wel bij mijn 12 euro orico en 19 euro anker.![]()
Not sure about die charger. Wat ik naar vind is dat die pootjes van die scharnierbare wallchargers vaak te kort zijn en dan niet in alle contactdozen passen. Verder ziet dat LDNIO er best wel redelijk uit ja, maar kan niet heel veel backing vinden. I.i.g. geen ldnio.tmall.com of alternatief adresje met alleen hun producten , dus dat is in mijn boekje een slecht teken.Ik geloof ook dat ik dat design met zo'n 'oplichtend kruisje' weleens eerder heb gezien bij de Interspar or Libro hier ofzo. Kan best zijn dat het gerebrand wordt. Packaging is wel interessant, Engels, met Frans en in het logo houden ze gewoon stug het Chinese verwerkt.
- I.i.g. een iLuv: http://www.iluv.com/produ(...)=I2455&code1=C010616
[ Bericht 6% gewijzigd door shiz op 10-03-2015 20:30:42 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik vind die dingen maar k*t. Ten eerste betwijfel ik altijd wat de kwaliteit is. Daarnaast moet je bij een US plug alweer met crappy verloopjes werken, en heb je de EU versie dan past ie bv niet goed in een WCD met randaarde.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:44 schreef Miniem het volgende:
http://www.banggood.com/L(...)Tablet-p-969880.html
Ik heb 2 Orico's gekocht. Kosten iets meer ($15 geloof ik), maar dan heb je 4 poorten, meer vermogen en gewoon een 'los' powersnoertje. Voordeel is dat je op vakantie alleen ff juiste snoertje hoeft mee te nemen en m dus in elk land kan gebruiken, en dat je dan geen 5kg aan de wand hebt hangen...
De Anker is ook een prima ding, alleen duurder
enige nadeel aan die Orico (DCH-4U) vind ik het powerledje, dat ding is een bouwlamp. Maar die kun je subtiel naar binnen drukken![]()
![]()
Prima webshopquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:54 schreef TheSatanSlayer het volgende:
ik bestel nu altijd bij gearbest. opzich wel tevreden mee, maar geekbuying heeft goeie filmpjes op youtube en zelfs een eigen blog
Vandaag nog wat binnen gekregen van zeLeuk spul jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:44 schreef Miniem het volgende:
http://www.banggood.com/R(...)ed-PNP-p-969913.html!
Had er zelf altijd een stukje tape overheen zittenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:11 schreef DJSmiley het volgende:
enige nadeel aan die Orico (DCH-4U) vind ik het powerledje, dat ding is een bouwlamp. Maar die kun je subtiel naar binnen drukken
Iemand een korte uitleg hoe ik mijn Xiaomi powerbank moet gebruiken?
Lampjes branden (3 stuks), telefoon opladen lukt een paar seconden, maar daarna gaatie weer uit.
(Kon ik maar net zo goed zoeken als shiznuts)
![]()
USB kabel er goed in geprikt? Ik heb dat weleens met mijn powerbank.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:44 schreef marco_sire het volgende:
Lampjes branden (3 stuks), telefoon opladen lukt een paar seconden, maar daarna gaatie weer uit.
![]()
Krijg als het goed is morgen een coupon van DX denk 5 of 10%quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik zie Geekbuying in de OP staan, de service en snelheid van deze shop is wel redelijk toch (in mijn herinnering niet veel gedoe gelezen, meen ik)
De http://www.geekbuying.com(...)---Black-341949.html is daar namelijk net iets goedkoper dan bij DX.
Als de gemiddelde verzendtijd minder is dan DX, dan is dat dubbel winst natuurlijk. Al heeft DX weer Direct Mail.Wellicht dan weer goedkoper dan bij GB
Dat knopje hoef je nooit te gebruiken, inprikken en hij moet automagisch gaan ladenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:44 schreef marco_sire het volgende:
.
Als hij dat niet doet ben ik bang dat je een neppert hebt
en... is het wat ?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Prima webshop
Vandaag nog wat binnen gekregen van ze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Leuk spul ja!
[..]
Had er zelf altijd een stukje tape overheen zitten
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
heb je hem al eens een keer volledig opgeladen (dat doe je met de mini usb er in)_quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:44 schreef marco_sire het volgende:
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Onderweg:
1 x 50L Drift Waterproof Dry Bag For Canoe Floating Camping Boating (SKU037969) US$11.39
1 x 100pcs Fishing Connector Solid Rings With Interlock Snap (SKU088001) US$4.92
1 x Stainless Steel Dental Instruments Mouth Mirror Probe Plier Kit (SKU102369) US$3.50
1 x UV400 Polarized Sunglasses Outdoor Glasses Goggles Eyewear Driving (SKU155247) US$3.58
1 x Eyeglass Sunglasses Glasses Screw Nut Nose Pad Set Repair Tool Kit (SKU083520) US$4.96
1 x VISIONKING 10x25 Paul Pocket Binoculars Shimmer Night Vision Telescope (SKU073318) US$21.99
1 x Fishing Line PE Braided Wire Dyneema Bass Lure Line Grey Color 100M (SKU112877) US$5.99
Size 2.0
1 x 3 In 1 LED Military Marching Outdoor Camping 360 Lensatic Compass (SKU038496) US$3.99
1 x Fashion Eyeglasses Case Sunglasses Zipper Bag Box Black (SKU100679) US$2.26
1 x Polarized UV400 Sunglasses Night Vision Driving Eyewear Shade Glasses (SKU102350) US$4.52
Ben vooral benieuwd naar de verrekijker
YouTube
Ja, vast welquote:. Heb hem even kort getest en het werkte prima.
Gaat door naar iemand anders die ook wel zoiets als een PIPO X7 wilde hebben.
Wel grappig met zo'n batterij, alleen met HDMI aansluiten op een TV is voldoende, nadeel is wel het niet kunnen zien van hoe vol de batterij zit (aka wordt niet gezien als accu). Denk dat je het ook vooral moet zien/gebruiken als backup bij (korte) stroomuitval.
ICM een Xiaomi powerbank kan je best lang zonder stroom werken denk ik (op het scherm na natuurlijk)
Is volledig opladen noodzakelijk? Dat zou betekenen dat je nooit met een half ontladen powerbank iets kan opladen.....quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je hem al eens een keer volledig opgeladen (dat doe je met de mini usb er in)_
En ik kan me herinneren dat mensen klaagden dat de lampjes bleven flikkeren bij het opladen (ook na een hele nacht): hoe weet ik wanneer die volledig opgeladen is?![]()
Lampjes blijven flikkeren. Als hij helemaal opgeladen is laat hij vier lampjes flikkeren. Dit flikkeren houdt op als je hem van de netstroom af haalt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:19 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Is volledig opladen noodzakelijk? Dat zou betekenen dat je nooit met een half ontladen powerbank iets kan opladen.....
En ik kan me herinneren dat mensen klaagden dat de lampjes bleven flikkeren bij het opladen (ook na een hele nacht): hoe weet ik wanneer die volledig opgeladen is?
Je hoeft hem niet helemaal op te laden, maar dan kan hij natuurlijk ook niet alles van je opladen.
Welke heb je? Wat is de sterkte?![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
Onderweg:
1 x VISIONKING 10x25 Paul Pocket Binoculars Shimmer Night Vision Telescope (SKU073318) US$21.99
Ben vooral benieuwd naar de verrekijkerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:00 schreef shiznuts het volgende:
› Nog iemand baat bij een snelcursus '(goede Chinese) verrekijkers voor dummies'?
• Letten op het prisma. Een BaK4 staat goed bekend. BK7 is iets minder. Staat er niks vermeld is het waarschijnlijk prut (Chinese BAK4 is waarschijnlijk ook geen echte BaK4 overigens). Liefste eentje pakken die gevuld is met stikstof (nitrogen/N2). Spul is natuurlijk erg degelijk wanneer het water- en fogproof is. Mogelijk is er zelfs een IPX-rating bekend, zoals IPX7 of IPX8. Coating: FMC (Fully Multi-Coated). Zou top zijn als het ED of LD glas is met weinig lichtverlies, maar aangezien dat dan toch in de prijzen gaat lopen kijken we daar maar ff niet naar.
• Nummertjes. Meest interessante aanbod vind je misschien met 10x42 en 8x42 als specs. Dat houdt bij 10x42 bijvoorbeeld in: 10x vergroting en 42 is de diameter van het objectief in aantal millimeter (hoe groter de diameter, hoe meer licht er doorgelaten wordt = betere resultaten, maar bulkier). Dit een van de populairste vergrotingsranges ook. Bij alles boven 10x vergroting, 12x zeg maar, ga je eigenlijk stabilisatie in de vorm van een tripod nodig hebben. Andere populaire ranges zijn 7x50, 8x32 en 10x25 bijvoorbeeld. Welke het meest geschikt voor jou is ligt er maar net aan wat je zoekt. Waar moet 'ie aan voldoen? Moet 'ie voornamelijk compact of lichtgevoeligheid zijn; óf moet 'ie iets heel dichtbij halen?
'Maar Shiz, ik zie 10-50x50 staan, wat betekent dat nu weer?!', nou... dat betekent dat het een zoomverrekijker is die dus van 10x wijd tot 50x ingezoomd omvat (10-50x). En het objectiefdiameter is dus 50mm.
_SPOILER: Voor de geïnteresseerden wat aanvullende info (wiskundig enzo)...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aanbevelingen? Ja, liefste dus een 8x42 of 10x42 FMC fog- & waterproof verrekijker met BaK4 prisma.
Enige merken met een eigen Tmall store en fair prizes die ik zou overwegen...
• Nikula | http://nikula.tmall.com
• BOSMA (CAT) | http://shunda.tmall.com
• Bijia | http://bijia.tmall.com & http://jywhw.tmall.com
• Bresser | http://bresser.tmall.com
• Boshile | http://boshilesl.tmall.com
• Worbo | http://worbo.tmall.com
• Borg | http://xthw.tmall.com
• Celestron | http://celestrontw.tmall.com
• Jiehe | http://jiehehuwai.tmall.com
• Qanliiy | http://qanliiy.tmall.com & http://hanyinghuwai.tmall.com
• Panda | http://yunguangxiongmao.tmall.com
• SAGA | http://saga.tmall.com
• ZLISTAR | http://lishitehw.tmall.com
• Eyeskey | http://aisiji.tmall.com
• Jaxy | http://jaxy.tmall.com
Diverse shops ook met andere merken zoals Asika en Rolriss: http://shenyinghw.tmall.com • http://yingshenhuwai.tmall.com • http://txzhw.tmall.com • http://qiuchuanydhw.tmall.com • http://haikehw.tmall.com • http://yuguanghw.tmall.com • http://xwhw.tmall.com • http://xphw.tmall.com • http://yunguangxiongmao.tmall.com • http://dxtjhw.tmall.com • http://jyydhw.tmall.com • http://tyxmhw.tmall.com • http://jingxuanhw.tmall.com • http://langkonghw.tmall.com • http://lwhw.tmall.com • http://cxhw.tmall.com • http://wyhw.tmall.com • You get the idea...
Viel spaß!Dus de powerbank zit vol lijkt het. Ander kabeltje gebruiken? Is verder allemaal plug-n-play, niet echt iets hoeven doornemen. Maar heb hetzelfde gehad met een Veho Pebble Pro XT. Was niet echt een oplossing voor... leek gewoon incompatibliteit tussen het een of het ander. Tablet of iets anders aan de charger gehangen dat het wel blijft doen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:44 schreef marco_sire het volgende:
Hij staat er niet tussenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
_
[..]
Dus de powerbank zit vol lijkt het. Ander kabeltje gebruiken? Is verder allemaal plug-n-play, niet echt iets hoeven doornemen. Maar heb hetzelfde gehad met een Veho Pebble Pro XT. Was niet echt een oplossing voor... leek gewoon incompatibliteit tussen het een of het ander. Tablet of iets anders aan de charger gehangen dat het wel blijft doen?
YouTube
Psies.'nuff said.
Meh, denk dat het wel meevalt eigenlijk.quote:
Heb er wel fiducie in.
Het is ook een budget binocular hea..
Ervaringen worden uiteraard gepost als hij binnen is.YouTube
Nee, die zag ik wel voorbijkomen toen op AliExpress meen ik, maar daar was iets mee. Geen IPX-rating, geen stikstof, niet zo'n goede lichtsterkte. Iets in die richting. Zou lekker voor zo'n groene CAT gaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Meh, denk dat het wel meevalt eigenlijk.
Heb er wel fiducie in.
Het is ook een budget binocular hea..
Ervaringen worden uiteraard gepost als hij binnen is.Had bijna zoeentje gekocht, maar toen besefte ik me dat ik niet genoeg stof in huis had om zoiets er naar te laten happen, dus liet ik het maar voor wat het was...
http://www.banggood.com/V(...)lescope-p-73286.htmlquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee, die zag ik wel voorbijkomen toen op AliExpress meen ik, maar daar was iets mee. Geen IPX-rating, geen stikstof, niet zo'n goede lichtsterkte. Iets in die richting. Zou lekker voor zo'n groene CAT gaan.Had bijna zoeentje gekocht, maar toen besefte ik me dat ik niet genoeg stof in huis had om zoiets er naar te laten happen, dus liet ik het maar voor wat het was...
Dat is de link.
Die uitgebreidere review heeft het ook over BK4
YouTube
Ja, maar je hebt dus ook Chinese BAK4, wat niks met de echte BaK4 te maken heeft.Die gast zegt dan ook dat het eruitziet als 'BK7'. Maar goed. Het is een wat lower end optie. Maar goed, true enough, voor zo'n leuke Nikula of Bosma/CAT ga je ook a snel richting de 350 CNY of ruim 50 dollah. Maar dan kun je wel Bear Grylls z'n ogen uitsteken met je gear.
Is die Intel Z3735 snel zat voor Windows 8.1 icm 2GB RAM? Of is het meer voor de heb en niet vooruit te branden? Het zal allicht sneller zijn dan mijn 1st gen Atom en 3rd Intel Z27 uit mijn Galaxy Tab 3 maar ook snel zat voor Windows icm Kodi?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Prima webshop
Vandaag nog wat binnen gekregen van ze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Leuk spul ja!
[..]
Had er zelf altijd een stukje tape overheen zittenFriettent dikke Willie, met Willie![]()
Wij hebben hier nog een oude SS-verrekijker liggen, dat ding werkt heerlijk
Ja, werkt allemaal wel aardig. Kom wellicht dit weekend met een review over een broertje van deze (pipo x7).quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:31 schreef W00fer het volgende:
[..]
Is die Intel Z3735 snel zat voor Windows 8.1 icm 2GB RAM? Of is het meer voor de heb en niet vooruit te branden? Het zal allicht sneller zijn dan mijn 1st gen Atom en 3rd Intel Z27 uit mijn Galaxy Tab 3 maar ook snel zat voor Windows icm Kodi?
Heb laatst die MINIX z64 gereviewd en die is ook best heel tof
* RobertNL zat er gisteren weer wat series mee te kijken![]()
---------------
Vidonn X6 coupon
Niet veel gekregen, maar het is iets. 5% korting bij DX met:
DXVIDONNX6NL
valid: 11/3/2014 6:00 - 11/4/2014 5:59MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik heb zin om iets van die Chinese webshops te kopen, helaas weet ik niet wat.
Ik drink geen kraantjeswater.![]()
Dank! Alles is meegenomen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 07:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, werkt allemaal wel aardig. Kom wellicht dit weekend met een review over een broertje van deze (pipo x7).
---------------
Vidonn X6 coupon
DXVIDONNX6NL
valid: 11/3/2014 6:00 - 11/4/2014 5:59![]()
Geen tandartsverzekering?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
1 x Stainless Steel Dental Instruments Mouth Mirror Probe Plier Kit (SKU102369) US$3.50
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Waarom zou je 'atijd' bestellen bij een bepaalde shop?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:54 schreef TheSatanSlayer het volgende:
ik bestel nu altijd bij gearbest. opzich wel tevreden mee, maar geekbuying heeft goeie filmpjes op youtube en zelfs een eigen blog
Voordeel van dit hele concept is dat je de goedkoopste shop pakt en vertrouwd op je paypal coverage
Alle shops uit de OP zijn betrouwbaar in principe.![]()
Als er nog mensen geinterresseerd zijn in Cheerson quadcopters.. de XC-10 is nu in de aanbieding bij LT.
http://lightake.com/p/Che(...)-Airplane_Y2650.html
$14,98, prima aan de prijs!
Komt trouwens binnenkort ook een review van mij van de Syma X5Cecht ook wel een leuk speeltje, wel wat duurder tough
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2015 07:52 schreef Bami-Powner het volgende:
Ik heb zin om iets van die Chinese webshops te kopen, helaas weet ik niet wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't be late if you don't show up.![]()
25 euro > 14 euroquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:58 schreef monkeybrain het volgende:
Quadcopters beginnen nu ook zinloos te worden. Bij de Aldi zaterdag, 25 euro.
Hubsan kloon van Attop.
[ afbeelding ]![]()
Sowieso zijn 't speeltjes die kleine dingen.. maar 't och wel een leuk speeltje
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik wilde de Cheerson aanbieding niet afkraken hoorquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:06 schreef tokko1 het volgende:
[..]
25 euro > 14 euro![]()
Sowieso zijn 't speeltjes die kleine dingen.. maar 't och wel een leuk speeltjeDat is een type lager.
Maar als je voor zo'n Hubsan kloon gaat in China betaal je meer dan de Aldi.
Ik wil er nog wel 1 kopen maar wel met headless omdat ik een sukkel ben![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:58 schreef l0lownkill het volgende:
[..]staat niet echt iets interessants tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink geen kraantjeswater.![]()
Let's shake hands.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:10 schreef monkeybrain het volgende:
Ik wil er nog wel 1 kopen maar wel met headless omdat ik een sukkel benI am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Heb je dit al gekocht? Zeer goede zakjes voor je kabels!quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:42 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
staat niet echt iets interessants tussen
http://www.aliexpress.com(...)ase/32278124202.html
http://www.aliexpress.com(...)ger/32220423958.html ($2 korting bij aankoop van $20)![]()
Ik zoek zo'n ding op ebay (heb nog hoop tegoed staan op paypal)quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:31 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Heb je dit al gekocht? Zeer goede zakjes voor je kabels!
http://www.aliexpress.com(...)ger/32220423958.html ($2 korting bij aankoop van $20)
Kan niet iets vinden wat net zo cheap is![]()
![]()
heb ik niet nodigquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:31 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Heb je dit al gekocht? Zeer goede zakjes voor je kabels!
http://www.aliexpress.com(...)ger/32220423958.html ($2 korting bij aankoop van $20)Ik drink geen kraantjeswater.![]()
ok.quote:MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dan ben je geen echte chinashopperquote:Koop dan later eens wat andere dingen via paypal?quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:54 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Ik zoek zo'n ding op ebay (heb nog hoop tegoed staan op paypal)
Kan niet iets vinden wat net zo cheap is![]()
![]()
Paar jaar geleden vroeg iemand hier of het verstandig was om stickers te bedrukken in China, en toen gaf iemand de tip om ze in Polen (meende ik) te laten drukken aangezien dat stukken goedkoper was.
Iemand die nog weet waar dat is of waar ik het kan vinden?
![]()
vrienden..
een collega van mij zijn auto wordt gemolesteerd bij hem voor de deur door lui die vinden dat de sluiting van halforts geen reden is om hun auto toch door de APK te moeten trekken met inferieure spullen..
derhalve rippen ze dus ruitenwissers, antenne's etc van zijn auto af..
het wachten is op de dag dat zijn auto op kistjes of een stapeltje bakstenen staat.
hij heeft een cameraatje hangen, echter die is al heel oud, en hij ziet alleen schimmen..
wie weet welke ip-cam of wifi cam uit het huidige tijdperk wél fatsoenlijke beelden genereerd snachts? (desnoods met een extra infrarood lamp er bij)
thanks!Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Wel aardig, dat is wat anders dan de reviews die ik vandaag bekeken heb. Misschien kan ik nog beter 1 generatie chipset wachten. Het gaat zo bizar hard met deze mini boxjes. Ik weet nog dat ik mijn MiniX kocht met een Allwinner A10, het MK802 tijdperk. Inmiddels zitten we aan de RK3288 en sneller. Ik wil fatsoenlijk Win 8.1 kunnen draaien. En veel van die Youtube filmpjes testen ze zo'n bakkie met Onlive ofzo, wat dus betekent dat je externe streaming doet. Niet realistisch.quote:Op woensdag 11 maart 2015 07:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, werkt allemaal wel aardig. Kom wellicht dit weekend met een review over een broertje van deze (pipo x7).
---------------
Vidonn X6 coupon
DXVIDONNX6NL
valid: 11/3/2014 6:00 - 11/4/2014 5:59
[ Bericht 0% gewijzigd door W00fer op 11-03-2015 16:22:49 ]Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Check even met TS. Die heeft, meen ik, een camera met ir hangen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:36 schreef mickeyD het volgende:
vrienden..
een collega van mij zijn auto wordt gemolesteerd bij hem voor de deur door lui die vinden dat de sluiting van halforts geen reden is om hun auto toch door de APK te moeten trekken met inferieure spullen..
derhalve rippen ze dus ruitenwissers, antenne's etc van zijn auto af..
het wachten is op de dag dat zijn auto op kistjes of een stapeltje bakstenen staat.
hij heeft een cameraatje hangen, echter die is al heel oud, en hij ziet alleen schimmen..
wie weet welke ip-cam of wifi cam uit het huidige tijdperk wél fatsoenlijke beelden genereerd snachts? (desnoods met een extra infrarood lamp er bij)
thanks!
Zie ook hier
Daar noemt men de Escam QD520 Peashooter een goede camera.
Tip uit de OPI am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Tja, maar ik vraag mij af hoe lang deze zo goedkoop gaan blijven. MS en Intel verkopen beiden met verlies / voor heel weinig geld hun licentie en chipset. Core M zou leuk voor die kastjes zijn maar dat gaat nog even duren denk ik.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:08 schreef W00fer het volgende:
[..]
Wel aardig, dat is wat anders dan de reviews die ik vandaag bekeken heb. Misschien kan ik nog beter 1 generatie chipset wachten. Het gaat zo bizar hard met deze mini boxjes. Ik weet nog dat ik mijn MiniX kocht met een Allwinner A10, het MK802 tijdperk. Inmiddels zitten we aan de RK3288 en sneller. Ik wil fatsoenlijk Win 8.1 kunnen draaien. En veel van die Youtube filmpjes testen ze zo'n bakkie met Onlive ofzo, wat dus betekend dat je externe streaming doet. Niet realistisch.
Je moet die kastjes willen gebruiken voor: Simpele games, office en wat mediastreaming verder niet. Als je meer wilt dan moet je een NUC of dergelijke pakken.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Klopt maar een NUC is weer een hogere prijs. En als ik zie hoe hard het ging met de stap MK802 naar RK3288 (4K afspelen ineens, quad core ipv single core) vraag ik me af hoe hard het is gegaan met de Atom's en daaronder.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja, maar ik vraag mij af hoe lang deze zo goedkoop gaan blijven. MS en Intel verkopen beiden met verlies / voor heel weinig geld hun licentie en chipset. Core M zou leuk voor die kastjes zijn maar dat gaat nog even duren denk ik.
Je moet die kastjes willen gebruiken voor: Simpele games, office en wat mediastreaming verder niet. Als je meer wilt dan moet je een NUC of dergelijke pakken.
In de tijd van Celeron's enzo ging het nog super traag.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
thanks, ik ga alvast ff kijken, meer tips welkom!quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:15 schreef Dromer het volgende:
[..]
Check even met TS. Die heeft, meen ik, een camera met ir hangen.
Zie ook hier
Daar noemt men de Escam QD520 Peashooter een goede camera.
Tip uit de OPLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Dan kun je wel blijven wachten want er is altijd een nieuwe generatie op komst.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:24 schreef W00fer het volgende:
[..]
Klopt maar een NUC is weer een hogere prijs. En als ik zie hoe hard het ging met de stap MK802 naar RK3288 (4K afspelen ineens, quad core ipv single core) vraag ik me af hoe hard het is gegaan met de Atom's en daaronder.
In de tijd van Celeron's enzo ging het nog super traag.
De specs lijken op zo'n Asus x205, dat is best een aardig apparaat.
Dat blijft met win8.1 gewoon binnen de specs draaien qua processor en geheugen zolang je niet teveel opent.![]()
Als je de banggood app (die tot nu toe echt prima werkt) download op je telefoon en daar inlogt krijg je een 10% coupon zonder voorwaarden, wel handig dusAls iemand anders die coupon ook heeft laat even weten wat jouw coupon is, misschien is het gewoon een universele namelijk.
![]()
Heb je gezien wat voor machtigingen die app allemaal wil hebben? Nee dank u!quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:30 schreef rene90 het volgende:
Als je de banggood app (die tot nu toe echt prima werkt) download op je telefoon en daar inlogt krijg je een 10% coupon zonder voorwaarden, wel handig dusAls iemand anders die coupon ook heeft laat even weten wat jouw coupon is, misschien is het gewoon een universele namelijk.
Installeer hem wel op een oude android met nep account, alleen voor die code (mits die uniek is). Mogelijk nog interessant voor een windows tablet![]()
![]()
Nu welquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:31 schreef FreaZ het volgende:
Heb je gezien wat voor machtigingen die app allemaal wil hebben? Nee dank u!![]()
Ook maar weer eraf gegooid en wat feedback naar banggood gestuurd.![]()
Geef wat dingen die je graag wil zien dan neem ik ze even mee in de review van de x7quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:24 schreef W00fer het volgende:
[..]
Klopt maar een NUC is weer een hogere prijs. En als ik zie hoe hard het ging met de stap MK802 naar RK3288 (4K afspelen ineens, quad core ipv single core) vraag ik me af hoe hard het is gegaan met de Atom's en daaronder.
In de tijd van Celeron's enzo ging het nog super traag.![]()
Ook voor anderen die nog iets getest willen zien natuurlijk
Draaien van Quake 3 of Counter Strike.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Geef wat dingen die je graag wil zien dan neem ik ze even mee in de review van de x7![]()
Ook voor anderen die nog iets getest willen zien natuurlijk
Benchmarks zoals 3D Mark en een disk performance test
Warmte ontwikkeling onder 0 last en heavy load (komt die infraroodthermometer mooi van pas)
Bluetooth verbinding
Webcams
MicrofoonFriettent dikke Willie, met Willie![]()
YouTube
"Please note this item is not intended for safety equipment."quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.banggood.com/5(...)-Chain-p-933009.html
Beetje prijzig, maar niets mis mee!
[ afbeelding ]
Ik zou er dus niet mee gaan berg beklimmen![]()
![]()
Dat is ook niet de bedoelingquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:25 schreef rene90 het volgende:
[..]
"Please note this item is not intended for safety equipment."
Ik zou er dus niet mee gaan berg beklimmen
YouTube
Het worden nu toch wel echt zware tijden...
1 euro = 1,02369
straks wordt het ook nog
1 euro = 0,97369
manmanman...
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is allemaal niet best nee. Een jaar geleden was het nog hartstikke tof.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:03 schreef davedavy het volgende:
Het punt dat Chinashoppen geen zin meer heeft kan ook nog wel eens bereikt gaan worden
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Het misselijke eraan is dat het uitzichtloos is op dit moment. Maar zo snel dat die nu is gezakt zal die niet stijgen. Tenzij de dollar een klap krijgt natuurlijk. Heb laatst wat analyses gezien van economen en ze zijn het vrijwel allemaal met elkaar eens: in 2015 word het 1:1.(Of wat erboven, of wat eronder ze verschillen een beetje) Een groei kan nog jaren duren.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Het is allemaal niet best nee. Een jaar geleden was het nog hartstikke tof.![]()
Is het geen idee om de hele dollar / euro discussie een beetje los te laten, nu lees ik bijna elke pagina wel weer een dollar / euro opmerking. Misschien handiger om ons gewoon te focussen op de China spullen en KLB te gebruiken om te klagen?
![]()
Zojuist een Ipega Wireless Bluetooth controller besteld om een beetje fatsoenlijk te kunnen gamen op m'n tablet, hopelijk is het wat - http://www.banggood.com/I(...)-Phone-p-934700.html.
Verder wil ik misschien morgen nog een Chuwi VI8 Dual boot op de kop tikken bij de 12 days of tech sale op Aliexpress. Eerst eens even wat reviews checken of het de moeite is.![]()
Toevallig een iPad? Op mijn iPhone werkte het helemaal nietquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:50 schreef enpe het volgende:
Zojuist een Ipega Wireless Bluetooth controller besteld om een beetje fatsoenlijk te kunnen gamen op m'n tablet, hopelijk is het wat - http://www.banggood.com/I(...)-Phone-p-934700.html.![]()
![]()
Had je deze nog gezien? http://www.china-gadgets.de/gadget/xiaomi-gamepad/quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:50 schreef enpe het volgende:
Zojuist een Ipega Wireless Bluetooth controller besteld om een beetje fatsoenlijk te kunnen gamen op m'n tablet, hopelijk is het wat - http://www.banggood.com/I(...)-Phone-p-934700.html.
Verder wil ik misschien morgen nog een Chuwi VI8 Dual boot op de kop tikken bij de 12 days of tech sale op Aliexpress. Eerst eens even wat reviews checken of het de moeite is.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Welke zouden jullie kiezen? Gaat om een product van +/- 80 euro.
Zit zelf te twijfelen tussen China Post small Air Mail en Swiss post... Met welke hebben jullie de beste ervaring?Ik ben geil![]()
Hmm balen....heb een Galaxy Tab S, las hier en daar op het web wat goede ervaringen over die combi.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:53 schreef davedavy het volgende:
[..]
Toevallig een iPad? Op mijn iPhone werkte het helemaal nietJep. Ook overwogen, maar de Ipega heeft zo'n houdertje voor de smartphone mocht ik die daarvoor ook nog eens willen gebruikenquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Had je deze nog gezien? http://www.china-gadgets.de/gadget/xiaomi-gamepad/.
[ Bericht 0% gewijzigd door enpe op 11-03-2015 23:10:43 ]![]()
Even een ervaring die ik met jullie wil delen:
Een maand of wat geleden heb ik Xiaomi Pistons V2 bij Banggood vandaan gehaald. De oortjes bevielen prima, tot ze na een week of wat geleden kapot gingen. Eén van de oortjes gaf geen geluid meer. Banggood gecontacteerd, want ik ben er altijd voorzichtig mee geweest en het waren nou niet echt hele goedkope oortjes.
Na één dag reactie van Banggood: Ze kunnen ze terugzenden naar Xiaomi, want er zit nog garantie op. Wel willen ze dat ik zelf de retourkosten naar China betaal (Logisch, aangezien ze een paar maanden terug al gekocht zijn).
Precies in die week lanceerde PayPal de mogelijkheid om retourkosten te retourneren, hier heb ik dus aanspraak op gemaakt. Vorige week dus het formulier van PayPal ingevuld, een foto van het pakketje en het mailcontact tussen Banggood en mij doorgestuurd naar PayPal en een kleine week later stond de ¤16,00 keurig op mijn PayPal rekening! Werkt dus prima!
Zeer positieve ervaring met PayPal dus, en vooralsnog ook met Banggood. Hopelijk komt het pakketje snel bij ze aan, en sturen ze een nieuw setje op.
Nog even een heel andere vraag:
Bij CSSbuy is het tegenwoordig mogelijk om (tegen een kleine meerprijs) te laten verzenden met PostNL. Wat is jullie ervaring qua snelheid met PostNL (RC...NL) vs, China post?![]()
![]()
Banggood is inderdaad top met garantie. Mijn Jiayu G3 hebben ze ook gewoon vergoed. Duurde even, maar prima service voor een Chinees.![]()
DHL als je het snel(ler) wilt hebben. De rest maakt niet zoveel uit aangezien het via dezelfde vervoerder gaat.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[ afbeelding ]
Zit zelf te twijfelen tussen China Post small Air Mail en Swiss post... Met welke hebben jullie de beste ervaring?![]()
De goedkoopste.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:16 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik heb nu een pakketje onderweg wat ik bij cssbuy via postnl heb laten versturen. Dat was ook de goedkoopste optie.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:38 schreef roflcat het volgende:
Nog even een heel andere vraag:
Bij CSSbuy is het tegenwoordig mogelijk om (tegen een kleine meerprijs) te laten verzenden met PostNL. Wat is jullie ervaring qua snelheid met PostNL (RC...NL) vs, China post?![]()
Voor de gene die mogelijk interesse hebben in de Xiaomi Mi Cam, hier even een lijst met aanbieders en waar hij het goedkoopste is:
Gearbest voor ¤86,52:
Met coupon code: XMXYCAM
- http://www.gearbest.com/action-cameras/pp_153557.html
Bij Tinydeal voor ¤90,23
Met coupon code: newmi01
- http://www.tinydeal.com/x(...)ort-dv-p-146071.html
Bij Ever-buying voor ¤92,59:
- http://www.ever-buying.com/product815069.html
(streepje weghalen)
Bij: Banggood voor ¤104,35:
- http://www.banggood.com/O(...)Camera-p-969228.html![]()
Voor banggood heb je nog een 10% coupon als je even inlogt op de app. Verder misschien ook wel bij andere shops als je je even inschrijft voor een nieuwsbrief.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:59 schreef Dennis_H het volgende:
Voor de gene die mogelijk interesse hebben in de Xiaomi Mi Cam, hier even een lijst met aanbieders en waar hij het goedkoopste is:
Gearbest voor ¤86,52:
Bij Tinydeal voor ¤90,23
(streepje weghalen)
- http://www.banggood.com/O(...)Camera-p-969228.html![]()
http://www.tinydeal.com/index.php?main_page=login&code=20pointnewquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
Voor banggood heb je nog een 10% coupon als je even inlogt op de app. Verder misschien ook wel bij andere shops als je je even inschrijft voor een nieuwsbrief.
als je die link gebruikt krijg je 20 punten, kan je gelijk weer gebruiken als $2 korting![]()
![]()
en zo heb je bij gearbest een 10 dollar coupon als je een review schrijft op resellerrating. Enige voorwaarde is dat het gebruikt kan worden voor 30% van de order waarde. Dus iets van 30 dollar als je 10 korting wilt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:17 schreef Kenzi het volgende:
[..]
http://www.tinydeal.com/index.php?main_page=login&code=20pointnew
als je die link gebruikt krijg je 20 punten, kan je gelijk weer gebruiken als $2 korting![]()
benieuwd naar de eerste reviews. als hij echt in de b uurt van de gopro komt is het wel een leuk alternatief..al ben in bang dat je voor die 39eur extra (voor de hero ) uiteindelijk beter kan uitgevenquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:59 schreef Dennis_H het volgende:
Gearbest voor ¤86,52:
Bij Tinydeal voor ¤90,23
(streepje weghalen)
- http://www.banggood.com/O(...)Camera-p-969228.htmlOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijne is al verstuurd (die van 79.50 USD bij Eternal Team op AliExpress).![]()
Still a thing trouwens:
everbuying.net/product813695.html + coupon ' WomenDay10 ' (-10 USD boven 100 USD) "Your subtotal after discounts USD 99.99 save USD 10.00" All-in prijs. Not bad. (Met pole)
Was ook iets met aanmelden voor nieuwsbrief en dan 12% off. Kan ook.
[ Bericht 35% gewijzigd door shiz op 12-03-2015 13:14:52 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
De Yi-cam binnen, leuk spulleke.
De "Engelse" app gedownload, maar die is me teveel Chinees. Ik mis echt 3/4 van de instellingenZijn er andere apps om te gebruiken? En krijg ik 'm zichtbaar op 'n laptop? Zag iets van 'n Firefox plugin, maar kan niets gevonden krijgen.
Helaas ook niet te connecten met m'n TP-Link TL-WR710N als ik er geen internetkabel aan heb hangen. Op één of andere manier maakt ie niet zelf 'n "netwerkje" aan helaas. Dus wordt geen portable oplossing op deze manier
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Over die laserwaterpas waar ik het een tijdje geleden over had:
Ik heb de AK435; deze geeft een horizontale en verticale lijn.
Er is ook nog de AK455 maar deze biedt IMHO niet iets extra's.
Ding is puur eenvoud zoals je kunt verwachten; 2 AA-batterijen erin; op juiste hoogte plaatsen en aanzetten. Laser zet zichzelf waterpas en piept zolang die dat niet is.
Met een paar goede batterijen erin kun je dit ding in de hoek van een ruime kamer zetten (±8 x 4m.) en heb je dan een duidelijke lijn op de muren staan.
Een grotere ruimte werkt ook wel; zeker als je wat minder invallend licht hebt.
Die 360º waar ze het over hebben betekend dus niet dat je een 360º lijn rondom hebt; maar dat je het geheel kunt draaien boven op een 5/8" mount.
Niet echt goedkoopste die er is; maar ik had het wel gehad met rondzoeken welke ik moest hebben.
Daarnaast wat ik niet de meeste goedkopere versies niet zeker van dat deze automatisch waterpas gingen en niet gewoon een lijn projecteren. (en welke dus niet per se een lijn weergeven die waterpas is).![]()
M'n trui is binnen.![]()
Blijkbaar heb ik m bij m'n ouders laten bezorgen, geen idee waarom![]()
Dus kan nog geen review over de stof en stevigheid geven.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ben benieuwd, mijn ervaring met kleding uit China = niet doen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:45 schreef dud0r het volgende:
M'n trui is binnen.![]()
Blijkbaar heb ik m bij m'n ouders laten bezorgen, geen idee waarom![]()
Dus kan nog geen review over de stof en stevigheid geven.
Behalve de overhemden van www.itailor.comYouTube
Die is niet goedkoper dan in Nederland. 25$=25E nuquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ben benieuwd, mijn ervaring met kleding uit China = niet doen.
Behalve de overhemden van www.itailor.com![]()
![]()
Goed op maat gemaakte volledige customised overhemd vindt je hier niet voor dat geld.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:43 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Die is niet goedkoper dan in Nederland. 25$=25E nuYouTube
Ik heb een paar sneakers die veel gelijkenis met een bekend merk vertonen gekocht op Ali en vandaag binnen gehad. Zijn top. Mening over China kleding weer wat bijgesteld.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ben benieuwd, mijn ervaring met kleding uit China = niet doen.
Behalve de overhemden van www.itailor.com![]()
Ik loop ook alweer een paar maanden op schoenen uit China, niet minder dan bv Schoenenreus schoenen, waarschijnlijk beter.![]()
Iemand enig idee?
http://www.aliexpress.com(...)ini/32249558951.html
Is dit de SJ5000?
ga mijn SJ4000 toch vervangen voor 1 met wifi.. ( mensen die zijn bekend met SJcam ICM. de iphone? )Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Nee.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:22 schreef revpolen het volgende:
Iemand enig idee?
Is dit de SJ5000?
Dit is de SJ5000:![]()
![]()
Wat denk je zelf? Nergens staat dat het een originele SJCAM sj5000 is, en als dat er wel zou staan kan het alsnog het geval zijn dat het nep is op ali.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:22 schreef revpolen het volgende:
Iemand enig idee?
Is dit de SJ5000?
ga mijn SJ4000 toch vervangen voor 1 met wifi.. ( mensen die zijn bekend met SJcam ICM. de iphone? )![]()
Nep inderdaad, veel van die sjXXXX cams op Aliexpress zijn nep.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:22 schreef revpolen het volgende:
Iemand enig idee?
Is dit de SJ5000?
ga mijn SJ4000 toch vervangen voor 1 met wifi.. ( mensen die zijn bekend met SJcam ICM. de iphone? )
http://www.tinydeal.com/s(...)ort-dv-p-145859.html
originele SJCAM
Maar waarom geen Xiaomi Yi cam? Die heeft ook wifi, (alleen moet je nog wel even op de iOS app wachten maar gezien de Xiaoyi app voor iOS er ook vrij snel was moet deze ook wel komen)
ook wel grappig, gegraveerde mi band:
http://www.tinydeal.com/e(...)acelet-p-146389.html
[ Bericht 8% gewijzigd door Kenzi op 13-03-2015 04:23:46 ]![]()
Inmiddels de yi cam uitgeprobeerd. Helaas is 't te donker op de kamer van m'n zoon om 'm als babyfoon te gebruiken. Wel werkt 't geluid die richting op (geluid vanuit de kamer dan weer niet).
Van 't weekend eens miwifi gaan testen hoe dat werkt, of ik 't aan de praat krijg."If you're not a manc, you're a wank"![]()
Ik ben erg te spreken over mijn inner-ear brainwavz, dus ik ben benieuwd of er ook leuke betaalbare koptelefoons (voor muziek niet gamen) te vinden zijn in de china shops, zo ja welke?![]()
Het is een ip-cam, dan is het wel handig dat je geen kabel hoeft te spannen naar waar je dat ding wil neerzetten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:45 schreef Onufriev het volgende:
Is zo'n WiFi functie nou echt zo handig?
(of dacht je dat hij de Xiaomi Yi Action Camera bedoelde?)
Beide camera's heten Xiaoyi (zie xiaoyi.com) ... Xiaoyi is eigenlijk het 'smart home' label ofzo van Xiaomi.
Xiaomi Yi Action Cam & Xiaomi Yi Smart Cam![]()
![]()
Zit de plastische chirurgie om de loshangende huidplooien na zo gigantisch veel te zijn afgevallen weg te werken er dus ook bij?quote:
Ja, als ze ook meteen een nier mogen weghalen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:09 schreef Dromer het volgende:
[..]
Zit de plastische chirurgie om de loshangende huidplooien na zo gigantisch veel te zijn afgevallen weg te werken er dus ook bij?![]()
![]()
Welke coupon is needed?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:36 schreef Kenzi het volgende:
seckills![]()
0,01$
http://www.tinydeal.com/march-madness-2015-si-3494.html![]()
Dit is niet heel duur lijkt me:
http://www.ibood.com/nl/n(...)=2011398289500918784
Edit; verzendkosten even vereten (zo gewend aan china..)
dan is 26 voor 2 stuks wel weer duur.![]()
Wanneer is de deal?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:36 schreef Kenzi het volgende:
seckills![]()
0,01$
http://www.tinydeal.com/march-madness-2015-si-3494.html
Oh lol zie het al!![]()
Save It First staat er. Moet je dit nog ergens opslaan dan oid?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:58 schreef Kenzi het volgende:
[..]
die coupon is voor speciale actie op de 17de![]()
Blijf het een halfbakken oplossing vinden. Maximaal 720p (op zich niet heel erg), geen IR-LED's en geen ethernetaansluiting en niet geschikt voor buiten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:50 schreef Kenzi het volgende:
Het is een ip-cam, dan is het wel handig dat je geen kabel hoeft te spannen naar waar je dat ding wil neerzetten.
Dat opgeteld zou ik persoonlijk eerder voor een andere camera kiezen die wel IR-LED's en ethernetaansluiting hebben.
Enige voordeel van de Xiaomi lijkt me de app maar er zijn ook verschillende apps te vinden die met een stream kunnen opgaan van een willekeurige IP-camera.Wauw, 5-10 beschikbaar...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:36 schreef Kenzi het volgende:
seckills![]()
0,01$
http://www.tinydeal.com/march-madness-2015-si-3494.htmlMaximaal 4.5A uitgangsvermogen. Doe het dan in een keer goed met alle poorten tegelijk 2(.1)A.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:43 schreef G-NiLES het volgende:
http://www.ibood.com/nl/n(...)=2011398289500918784![]()
Overigens al weer even de Takstar HI2050 binnen. En ik moet zeggen, valt echt niet tegen voor het geld. Wil je een leuke open koptelefoon van gelijkwaardige geluidskwaliteit hier in europa hebben, kom je niet erg ver denk ik wil je onder de 100 euro blijven. Ding voelt ook degelijk aan en zo. Metaal en vrij dik plastic e.d., zeker wat mij betreft een budget winner als je een value for money open over ear koptelefoon zoekt.
Enige mogelijke 'issue' wat de Takstar heeft, is dat ie een beetje last heeft van sibilence. Tenminste, dit viel mij op, en bij nalezen op head-fi geven meer mensen aan dat hun takstar hi2050 phone dit een beetje heeft. Schijnt na verloopt van tijd (inspelen - als je er in gelooft dan - ik ben nog steeds niet overtuigd dat inspelen echt zoveel verandert aan je drivers en geluid) wel iets minder te worden. Maar mogelijk is het een kwestie van gewenning. Het is niet storend, maar bij bepaalde nummers/muziek valt de scherpte van de "S" iets meer op dan bij andere koptelefoons. Ruimtelijkheid is super, en de bas is ook aanwezig maar overheerst iig niet. De koptelefoon neigt qua sound signature wat naar Sennheiser met wat extra bas, maar het is zeg maar ook weer niet zo 'fun' sounding als bijv. een Grado. Zeg maar Sennheiser analytisch met een iets v-curve met iets meer nadruk op de bas dan op het hoog naar mijn gevoel.
Wel overigens weer een gevalletje "Classic China".. Zit een kaartje bij de koptelefoon, met een kraslaagje erop. Schijnbaar zijn de Takstars zo polulair dat ook deze weer nagemaakt worden. Code na te checken op de site van Takstar. Anyways, van de Ali seller netjes het kraskaartje inclusief intacte kraslaag meegestuurd gekregen. Dus ik een euro erbij gepakt, kras de kraslaag er af.. En daarmee direct de eerste cijfers van het nummer wat onder de kraslaag zit.![]()
Ja, dat wordt dan wel makkelijk checken op de site van Takstar om te zien of ie genuine is zo!Hij klinkt iig prima, dus ik heb verder geen reden om aan te nemen dat ie niet genuine is.
![]()
Kan evt. wel wat plaatjes schieten van de phone mocht daar behoefte aan zijn. Mooie headphone is het iig niet. Uiterlijk is enigzins geleend van/geinspireerd op duurdere Beyerdynamics. Dat is wel duidelijk.Mochten mensen interesse hebben, draadje op Head-fi:
http://www.head-fi.org/t/(...)n-cyberx-qpad-threadCommon sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Hier is 1 van m'n Nut's overleden.
Doet helemaal niets meer buiten sporadisch een heel kort kermend piepje laten als je op de knop druktHad er nog 1 liggen, dus meteen 'n nieuwe aan m'n werksleutels. Mijn andere Nut, die aan mijn huis/autosleutels hangt doet het nog voortreffelijk, maar die krijgt ook niet zoveel te verduren als m'n werksleutels
Als je op save it first klikt kom je op de product pagina terecht... En dan? Wachten tot de timer op 00:00:00 staat en em em dan snel in je wagentje stoppen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:31 schreef remcosw het volgende:
[..]
Save It First staat er. Moet je dit nog ergens opslaan dan oid?![]()
![]()
Ik heb uit nieuwsgierigheid eens de Superlux hd-660 en HD-330 getest bij Conrad.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:11 schreef neo2000 het volgende:
Overigens al weer even de Takstar HI2050 binnen. En ik moet zeggen, valt echt niet tegen voor het geld. Wil je een leuke open koptelefoon van gelijkwaardige geluidskwaliteit hier in europa hebben, kom je niet erg ver denk ik wil je onder de 100 euro blijven. Ding voelt ook degelijk aan en zo. Metaal en vrij dik plastic e.d., zeker wat mij betreft een budget winner als je een value for money open over ear koptelefoon zoekt.
Enige mogelijke 'issue' wat de Takstar heeft, is dat ie een beetje last heeft van sibilence. Tenminste, dit viel mij op, en bij nalezen op head-fi geven meer mensen aan dat hun takstar hi2050 phone dit een beetje heeft. Schijnt na verloopt van tijd (inspelen - als je er in gelooft dan - ik ben nog steeds niet overtuigd dat inspelen echt zoveel verandert aan je drivers en geluid) wel iets minder te worden. Maar mogelijk is het een kwestie van gewenning. Het is niet storend, maar bij bepaalde nummers/muziek valt de scherpte van de "S" iets meer op dan bij andere koptelefoons. Ruimtelijkheid is super, en de bas is ook aanwezig maar overheerst iig niet. De koptelefoon neigt qua sound signature wat naar Sennheiser met wat extra bas, maar het is zeg maar ook weer niet zo 'fun' sounding als bijv. een Grado. Zeg maar Sennheiser analytisch met een iets v-curve met iets meer nadruk op de bas dan op het hoog naar mijn gevoel.
Wel overigens weer een gevalletje "Classic China".. Zit een kaartje bij de koptelefoon, met een kraslaagje erop. Schijnbaar zijn de Takstars zo polulair dat ook deze weer nagemaakt worden. Code na te checken op de site van Takstar. Anyways, van de Ali seller netjes het kraskaartje inclusief intacte kraslaag meegestuurd gekregen. Dus ik een euro erbij gepakt, kras de kraslaag er af.. En daarmee direct de eerste cijfers van het nummer wat onder de kraslaag zit.![]()
Ja, dat wordt dan wel makkelijk checken op de site van Takstar om te zien of ie genuine is zo!Hij klinkt iig prima, dus ik heb verder geen reden om aan te nemen dat ie niet genuine is.
![]()
Kan evt. wel wat plaatjes schieten van de phone mocht daar behoefte aan zijn. Mooie headphone is het iig niet. Uiterlijk is enigzins geleend van/geinspireerd op duurdere Beyerdynamics. Dat is wel duidelijk.Mochten mensen interesse hebben, draadje op Head-fi:
http://www.head-fi.org/t/(...)n-cyberx-qpad-thread
De 660 viel gelijk door de mand, klinkt heel vlak en dof. Geen flauw idee waarom dat er goede reviews zijn geschreven over dat model. De 330 is een heel ander verhaal, klinkt heel open en geeft goede bas. Helaas zijn de kussens van dat goedkoopste soort, veel mensen zetten er Beyerdynamic kussens op. Maar voor 27 euro + eventuele kortingsbonnen zeker het bekijken waard. Ik ben wel nieuwsgierig hoe vergelijkbaar de Takstar is als mede Beyerdynamic kloon![]()
![]()
Trui opgehaald. Zit prima. Iets aan de kleine kant want die Chinezen kunnen niet meten.
Stof is stevig aan de naden. Zal als ik er tijd voor heb een paar keer mee gaan trainen, kijken of die dat overleeft.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Over die Bay Trail Windows 8.1 kastjes, ik zie dat je meestal bij die losse kastjes meer ram of meer opslag hebt maar het lijken me bijna allemaal dezelfde SoC's
http://liliputing.com/2015/03/meet-a-48-windows-tablet.html
http://www.microcenter.com/product/439773/TW700_Tablet_-_BlackFriettent dikke Willie, met Willie![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:30 schreef rene90 het volgende:
Is het geen idee om de hele dollar / euro discussie een beetje los te laten, nu lees ik bijna elke pagina wel weer een dollar / euro opmerking. Misschien handiger om ons gewoon te focussen op de China spullen en KLB te gebruiken om te klagen?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
YouTube
gaat eigenlijk overal wel lekker, eigen alles in 2015 binnen 2 weken in huis en zelfs soms binnen 1 week, alleen een bestelling bij MITB duurde langer(ging met een vaag postbedrijf waar ik nog nooit van gehoord hadquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
9 maart besteld, vandaag ontvangen.
Gaat lekker bij Banggood!)
![]()
Waarom twee? Ik vraag me altijd af waarom mensen meerder powerbanks hebben hahaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:08 schreef mitchy112 het volgende:
Hoppa dat is heerlijk thuiskomen met 2 bruine enveloppen, met deze beauty's in!
[ afbeelding ]Ik heb de 16000mah en zou echt niet weten waarom ik er nog één nodig zou hebben.
![]()
Heb dezelfde combinatie. 1 voor snel mee te nemen en gewoon omdat deze handiger is (5000mAh) en 1 voor als ik ergens naartoe ga voor meerdere dagen / op reis / thuis als ik gsm niet in stopcontact wil steken (16.000mAh)quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:43 schreef larry_flynt het volgende:
Waarom twee? Ik vraag me altijd af waarom mensen meerder powerbanks hebben hahaIk heb de 16000mah en zou echt niet weten waarom ik er nog één nodig zou hebben.
![]()
Ik heb precies dezelfde gedachte! Great minds think alike!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:58 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Heb dezelfde combinatie. 1 voor snel mee te nemen en gewoon omdat deze handiger is (5000mAh) en 1 voor als ik ergens naartoe ga voor meerdere dagen / op reis / thuis als ik gsm niet in stopcontact wil steken (16.000mAh)
Maar de 5000 is ook ideaal om uit te lenen aan mijn vriendin, aangezien we altijd met een lege mobiel zitten na de treinreis.
[ Bericht 8% gewijzigd door mitchy112 op 13-03-2015 21:48:14 ]![]()
Je wil niet weten hoeveel ik er uit de brand help op 'n weekend door hun telefoon een half uurtje aan m'n powerbank te hangen.... Mgoed, met 8x 10400 (niet standaard bij) en 2X 16000 (wel standaard bij) mAh kan ik veel dames van prik voorzienquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:42 schreef mitchy112 het volgende:
[..]
Ik heb precies dezelfde gedachte! Great minds think alike!
Maar de 5000 is ook ideaal om uit te lenen aan mijn vriendin, aangezien we altijd met een lege mobiel zitten na de treinreis.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:54 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel ik er uit de brand help op 'n weekend door hun telefoon een half uurtje aan m'n powerbank te hangen.... Mgoed, met 8x 10400 (niet standaard bij) en 2X 16000 (wel standaard bij) mAh kan ik veel dames van prik voorzien![]()
![]()
![]()
Itailor schijnt wel goed te zijn. Zelf nog geen ervaring mee maar de reviews zijn goed.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:53 schreef larry_flynt het volgende:
Mmm ik snap het
Hoe zijn de maatpakken uit China? Zeker niet veel?
Van zowel de overhemden als de pakken.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Heb één iTailor-overhemd, gewoon goede kwaliteit (dikke stof, naden netjes en afgewerkt).
Alleen is het wel belangrijk om jezelf te laten opmeten door iemand anders, en altijd je mouwen beter iets langer doen dan te kort...
Zit ik met m'n custom overhemd met te korte mouwen![]()
![]()
ik heb ook een tweede onderweg, toch wel handig voor als er 1 leeg is ofzo. Voor die dertien euro...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:43 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Waarom twee? Ik vraag me altijd af waarom mensen meerder powerbanks hebben hahaIk heb de 16000mah en zou echt niet weten waarom ik er nog één nodig zou hebben.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Duurde bij mij 3x, heb nu de ideale maat en al een aantal besteld daar.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Heb één iTailor-overhemd, gewoon goede kwaliteit (dikke stof, naden netjes en afgewerkt).
Alleen is het wel belangrijk om jezelf te laten opmeten door iemand anders, en altijd je mouwen beter iets langer doen dan te kort...
Zit ik met m'n custom overhemd met te korte mouwen
Niets anders dan lof voor hun.
Hou er wel rekening mee, dat het 4-5 week kan duren voordat je hem in huis hebt (voor de toekomstige bestellers onder ons)YouTube
Jep, ik vroeg jou destijds nog naar je ervaringquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Duurde bij mij 3x, heb nu de ideale maat en al een aantal besteld daar.
Hou er wel rekening mee, dat het 4-5 week kan duren voordat je hem in huis hebt (voor de toekomstige bestellers onder ons)
Bij mij ook zo'n 4 weken levertijd inderdaad.![]()
![]()
![]()
Quadcopters is echt iets van de laatste jaren. Na alle single rotor, double rotor’s kan je nou al een paar jaar quad-rotor helikopters kopen. Maar als je op de prijs lette waren ze eigenlijk altijd onbetaalbaar. Tot de Hubsons en andere mini-quadcopters opkwamen. Daarvan heb ik er dus eentje gehad, ergens is daar ook een review van.. maar deze nieuwe review is natuurlijk veel interessanter. Want de volgende stap wat betreft quadcopters na de kleine Cheersons van 5 a 10 cm is toch wel dit model van Syma. Deze Syma X5C is een stuk groter en volwassener in zowel het vliegen als de hele feel die de quadcopter je geeft als je hem gebruikt.
De Syma X5C is een van de nieuwste helikopters van het speelgoedmerk Syma. Dit merk heeft zich in de afgelopen jaren echt een naam toegeëigend op het gebied van afstand bestuurbare toys. Onder andere met de S107 (een echt leuke beginners dual rotor heli), en met de X5C zetten ze die lijn goed door.
De X5C is een quadcopter, heeft dus vier propellers. De propellers hebben een tip-to-tip lengte van 13,5cm, dat betekend dat ze dus best wel groot zijn en lekker veel lift kunnen creëren. De gehele body is 31 bij 31 centimeter (exclusief de propguards). De verbinding met controller verloopt via de 2,4Ghz band en de camera die onderaan de copter zit is uitgerust met een 2MP sensor en neemt op op een Micro-SD kaartje.
Overige specs:
• Formaat: 31x31x8cm
• Functies: Standaard vliegen, 3D-flips, Camera
• Gyroscoop: 6 assige sensor
• Frequentie: 2.4 Ghz
• Batterij: 3.7V 500mAh (usb re-charable)
• Range: Ongeveer 50m
• Camera: 2.0 megapixel
• Gewicht: 700gram
De X5C wordt geleverd in een redelijk grote doos (50x30x9 cm). Hierin zit de voor-geassembleerde X5C, de controller, de batterij en USB-oplaadkabel, propguards, schroevendraaier (voor de propguards), vier extra rotors en een gebruikshandleiding.
De handleiding is wel een redelijke-must have als je nog niet zo ervaren bent met quadcopters. Hier staat namelijk duidelijk in uitgelegd hoe je hem moet ‘trimmen’ voordat je er goed mee kan vliegen. En ook hoe de extra features, zoals de camera gebruikt kunnen worden. De vier extra rotors heb ik nog niet hoeven gebruiken, maar het is fijn dat ze erbij geleverd worden.
De helikopter zelf bestaat uit een witte body die uit twee kunststof delen bestaan. Aaan de uiteindes zitten de motors die met een overbrenging de propellers aandrijven. Optioneel kan je aan de onderkant een soort van landingsgestel bevestigen en aan de uiteinden de propguards om de rotors te beschermen. Voor mij wel echt een must, dat beschermen aangezien ik indoor veel vlieg en nog niet mega-ervaren ben, hoewel dit wel de vliegervaring licht beïnvloed. Op mijn X5C zit ook een camera (vandaar de “C”), deze zit op het batterijklepje geschroefd aan de onderkant van de quadcopter en zit met een apart kabeltje verbonden met de chip. Deze kan je dus ook loshalen mocht je dit willen.
De controller is een redelijk geavanceerde controller met ingebouwd LCD-scherm. Op het LCD-Scherm kan je aflezen welke modus je zit, hoeveel throttle je geeft, batterij van je quadcopter en het signaal-bereik van je controller. Best een handige tool dus met wat extra informatie om goede controle te houden.
De rest van de controller is redelijk standaard, twee sticks voor control, wat trim knopjes en een mode-switch knop. Ook vind je op de controller een “looping” functie en een knop om een foto te maken of de video stand aan te zetten. De controller werkt met vier (niet bijgeleverde) AA batterijen.
Voordat je gaat vliegen met de X5C moet je eerst de trim bijstellen zodat hij stil in de lucht blijft hangen als je niets doet. Bij mij was dit bijna niet nodig, dus de fabrieks kalibratie was prima gedaan.
Dan kan je echt gaan vliegen, om te beginnen heeft de Syma twee modes “H” en “L”. Een rustige modes en een extremere modus. In de rustige modus zijn alle controlls gewoonweg minder direct, dus best fijn als je een beginner bent!
De vliegervaring met de X5C is echt een heel ander gevoel als met de kleine cheerson/hubsons. En dan bedoel ik in positieve zin, de X5C geeft je een stuk minder nerveus vlieg gevoel. Hij hangt lekker in de lucht en bochten maken is ook een stuk fijner. Alleen het om de as draaien geeft voor mij nog een beetje een nerveus ‘vlieg gevoel’.
Eerst heb ik de X5C voornamelijk binnen gebruikt wat prima kan, alhoewel je een redelijk grote/hoge ruimte voor nodig hebt. En daarna ook buiten wat geprobeerd. En tot mijn verbazing ging het buiten eigenlijk verassend goed. De X5C kan prima tegen wat wind, zelfs met best veel wind is hij nog te controleren. Dus ik zou hem een volwaardige binnen/buiten vlieger willen noemen!
Een gimmick waar je wat meer ruimte voor nodig hebt bij deze X5C is de “flip modus”. Met een combinatie van een knop en een joystick richting maakt hij die kant een ‘looping’ op. Ziet er heel leuk uit, maar het heeft natuurlijk geen functie (dit kan trouwens niet als video aanstaat).
In deze video kan je de X5C in actie zien:
Vliegen in het donker is door de ingebouwde lampen best een interessante ervaring en prima te doen, alhoewel je moet zorgen dat je niet verblind wordt door de ingebouwde leds.
[TIP: Houd de quadcopter stabiel op de grond terwijl je hem synchroniseert. De gyroscopen kalibreren zich dan heel kort even, dus in platte uitgangspositie de controller en quadcopter aanzetten. Dit resulteert in een stabiele (begin van de) vlucht. ]![]()
De X5C heeft een in/aangebouwde camera aan boord die foto’s en video’s kan maken tijdens het vliegen. Hij is op afstand te bedienen met de controller en zou als het goed is 2MP kwaliteit moeten geven.
In de twee onderstaande video’s kan je zien wat voor resultaat dat geeft, binnen en buiten:
(Het zijn raw-footage filmpjes, dus er valt eigenlijk niet heel veel interessants te zien, en let op! Geluid kan hard zijn)
Binnen beelden:
Buiten beelden:
Overall is het niet echt kut maar de beeldkwaliteit is ook niet goed te noemen. Leuk voor wat spelerij maar voor het serieuze werk zal je toch echt weer een slag groter moeten gaan in quadcopter land. De 2MP sensor is niet echt geschikt voor bewegende beelden zoals te zien is in de stukjes waarbij de quad ronddraait. Ook bij weinig licht geeft de camera maar matige kwaliteit beelden af. Alhoewel ik de beelden beter vind dan ik had verwacht, helemaal als hij wat hoger in de lucht hangt en je het detail niet zo mist.
Omdat de camera maar matig is en ik eigenlijk wel wat betere beeldkwaliteit wilde ben ik aan de slag gegaan met een aanpassing. De bijgeleverde camera er af en een gopro er op. In mijn geval een Sj4000. De normale camera kan je redelijk eenvoudig loshalen (1 kabel en 2 schroefjes). De Sj4000 heb ik uitgerust met wat industrieel klittenband en ook op de X5C aan de onderkant een klein stukje klittenband.. voilà.
(kleuren zijn een beetje raar, ik weet niet wat ik aan de instellingen gekloot heb.. maar het gaat om vliegervaring met de Sj4000)
Zoals je kan zien beïnvloed het extra gewicht van de sj4000 de vliegeigenschappen behoorlijk. Eigenlijk is het te zwaar, maar het gaat net. Leuk om geprobeerd te hebben maar niet heel praktisch, ook de vliegtijd gaat naar beneden van 6 minuten naar ongeveer 1,5 minuut.
De Syma X5C gaf me eindelijk echt het gevoel een quadcopter te hebben in vergelijking tot de speeltjes van Hubson/Cheerson. De vliegeigenschappen zijn uitstekend te noemen zowel in beginners als expert modus. De camera had van mij wat beter gemogen of gewoon weggelaten mogen worden. Maar overall gezien is de X5C echt z’n geld wel waard, het heeft mij al menige uurtjes aan speelplezier opgeleverd! En in situaties waar redelijk at licht is kunnen de camera beelden toch ook nog wel leuk zijn.
Wil je de Syma X5C ook kopen?
Bij Lightake heb ik hem vandaan voor ongeveer 52 usd Link.
Of koop de versie zonder camera voor ongeveer 40 dollar, de Syma X5 Link.
Of kijk voor meer informatie op de officiële product pagina van de Syma X5C op de Syma toys website. En de handleiding online linkje.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Zijn er ook ronde accu's zoals die Xiaomi USB battery pack?
Of iets wat in een deo-bus past?
De stoute kenner zal mijn plan al doorzien![]()
![]()
In feite zitten er gewoon 18650 batterijen in de xiaomi powerbank, die zou je in een deobus kunnen proppen maar dan wordt het circuitboard een probleem aangezien die rechthoekig is.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Zijn er ook ronde accu's zoals die Xiaomi USB battery pack?
Of iets wat in een deo-bus past?
De stoute kenner zal mijn plan al doorzien
Waarom zou je een powerbank willen verstoppen in een deobus?You can't be late if you don't show up.![]()
Ja, dat circuitboard is het irritante.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:02 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
In feite zitten er gewoon 18650 batterijen in de xiaomi powerbank, die zou je in een deobus kunnen proppen maar dan wordt het circuitboard een probleem aangezien die rechthoekig is.
Waarom zou je een powerbank willen verstoppen in een deobus?
Gaat me om een sneaky IP-spycam![]()
![]()
Wou je die toevallig in een locker in een zekere hockeyclub zetten? :/quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:03 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, dat circuitboard is het irritante.
Gaat me om een sneaky IP-spycam [ afbeelding ]You can't be late if you don't show up.![]()
Voor 3x misbestellen kun je toch wel een mooi maatwerkhemd in NL kopen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Duurde bij mij 3x, heb nu de ideale maat en al een aantal besteld daar.
Hou er wel rekening mee, dat het 4-5 week kan duren voordat je hem in huis hebt (voor de toekomstige bestellers onder ons)![]()
Het ging niet 3x om een misbestelling, ze zaten gewoon goed/quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:56 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Voor 3x misbestellen kun je toch wel een mooi maatwerkhemd in NL kopen?
Na 3x had ik gewoon het perfecte overhemd/combinatie/maat/etc weten samen te stellen.YouTube
Siliconenquote:Op zondag 15 maart 2015 00:03 schreef bl-bl-blikje het volgende:
wat voor een case hebben jullie om je XPB zitten? gewoon een siliconen of toch een ander materiaal?![]()
![]()
Ik heb er geen case omheen, die paar krasjes kunnen mij niks schelen. Alleen ben ik hem op het moment kwijt dus heb er niet veel aan
Pffffff, hier kom ik echt niet uit: hoe verbind ik mijn 5.5 mm plug met de stroom?
Ik heb dus een 12v-alarm-module-apparaat-ding en daar komt een draadje uit met een 5.5 mm plug. Hoe kan ik deze aan een stekker hangen?![]()
Zoiets?quote:Op zondag 15 maart 2015 11:32 schreef marco_sire het volgende:
Pffffff, hier kom ik echt niet uit: hoe verbind ik mijn 5.5 mm plug met de stroom?
Ik heb dus een 12v-alarm-module-apparaat-ding en daar komt een draadje uit met een 5.5 mm plug. Hoe kan ik deze aan een stekker hangen?
http://www.ebay.nl/itm/Ma(...)&hash=item3f3a6a0039
En dan gewoon een 12v adapter erop aansluiten (snoer afknippen en vastzetten aan de plug)?![]()
Geen. Wat heb ik aan een powerbank met een mooie look als ik er een hoesje om heen ga doen. Zelfs al is dat doorzichtig. Alsof het een telefoon is van een paar honderd euro met een scherm dat kan krassen..quote:Op zondag 15 maart 2015 00:03 schreef bl-bl-blikje het volgende:
wat voor een case hebben jullie om je XPB zitten? gewoon een siliconen of toch een ander materiaal?
En je weet toch dat het met een hoesje minder lekker is?
Heb er wel een hoesje om, blijft steviger liggen, geen scherpe randjes.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:44 schreef Dromer het volgende:
[..]
Geen. Wat heb ik aan een powerbank met een mooie look als ik er een hoesje om heen ga doen. Zelfs al is dat doorzichtig. Alsof het een telefoon is van een paar honderd euro met een scherm dat kan krassen..
En je weet toch dat het met een hoesje minder lekker is?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
![]()
Niet zo 'cold on the touch', krasbestendig, grippy finish en ziet er gewoon hipper uit.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik ben op zoek naar 'n IR lamp voor bij m'n Yi-cam om 's nachts wat beter beeld te krijgen. Er was hier laatst iemand die zo'n ding had aangeschaft.
Welke was dat? Wat is je ervaring? Hopelijk niet te duur, moet wel leuk blijven
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
6e6e0b voor 5% dacht ikquote:Op zondag 15 maart 2015 14:00 schreef Lazvic het volgende:
Heeft iemand een banggood coupon voor mij ?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: