Misschien kunnen we in ruil dingen opsturen, zoals melkpoeder of bier naar Kenzi.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:59 schreef monkeybrain het volgende:
Kenzi, is er een discussie bij Tinydeals en Chinashops over de instorting van de Euro en Roebel?
We moesten hier allemaal lachen omdat we Rusland leeg gingen kopen maar ondertussen... Russen kopen (kochten) zich ook suf in China als ik alle reviews lees.
Dat moet de omzet toch negatief beïnvloeden want de voordeligheid is nu wel verdwenen.
http://stores.ebay.com/wo(...).c0.m14.l1513&_pgn=2quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:54 schreef G-NiLES het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)ger/32220423958.html
Ik zoek zo'n ding op ebay (heb nog hoop tegoed staan op paypal)
Kan niet iets vinden wat net zo cheap is
Hey! dank je!quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:08 schreef Jonmen het volgende:
[..]
http://stores.ebay.com/wo(...).c0.m14.l1581&_pgn=2
Hij noemt het product niet bij zijn naam (raar want hij is de fabrikant / officiele reseller van dit product) maar hier kan je voor dezelfde prijs het kopen!
moest je het ondertussen nog niet gedaan hebben
Ik weet niet met welke mobiel je probeert te connecten maar mijn elm werkt niet met m'n nexus 5 (galaxy s3 geen probleem) ik gok dat het iets met het bluetooth protocol te maken heeft. Dus even een andere telefoon/tablet proberen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:42 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Hij wordt wel degelijk gesupport ja
Bedankt voor het aanbod, maar ik woon in het hoge noorden
Je zou het inderdaad denken, maar cijfers zijn net wat anders. Rusland koopt wel wat minder, maar bijv. Griekenland weer meer. En landen in Zuid Amerika zijn altijd belangrijk geweest.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:59 schreef monkeybrain het volgende:
Kenzi, is er een discussie bij Tinydeals en Chinashops over de instorting van de Euro en Roebel?
We moesten hier allemaal lachen omdat we Rusland leeg gingen kopen maar ondertussen... Russen kopen (kochten) zich ook suf in China als ik alle reviews lees.
Dat moet de omzet toch negatief beïnvloeden want de voordeligheid is nu wel verdwenen.
Dus eigenlijk is NL maar een kleine speler?quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:32 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Je zou het inderdaad denken, maar cijfers zijn net wat anders. Rusland koopt wel wat minder, maar bijv. Griekenland weer meer. En landen in Zuid Amerika zijn altijd belangrijk geweest.
Geprobeerd om hem helemaal vol te zetten en om diezelfde data er weer af te trekken?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:28 schreef FreaZ het volgende:
Iemand gaf laatst de tip van een Ebay seller die écht geheugen aanbood. Gokje gewaagd en het volgende besteld.
2x sandisk ultra 8gb micro sd
1x sandisk ultra fit 16gb usb 3.0
Alles getest en werkt perfect. Dikke aanrader dus! Kwam in originele verpakking en binnen 10 dagen hier.
Voor de geïnteresseerden: http://stores.ebay.com/courtesytrading/
Jep, h2testw 1.4 gebruikt. Geslaagd met flag en wimpel. Ook de usb 3.0 snelheid getest en die komt overeen met de reviews die ik online kon vinden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geprobeerd om hem helemaal vol te zetten en om diezelfde data er weer af te trekken?
Goed om te weten! Blijft lastig, betrouwbare verkopers vinden op het gebied van geheugen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:44 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Jep, h2testw 1.4 gebruikt. Geslaagd met flag en wimpel. Ook de usb 3.0 snelheid getest en die komt overeen met de reviews die ik online kon vinden.
Zo kan 't ook.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:10 schreef FreaZ het volgende:
Had trouwens nog een Tempered Glass screenprotector besteld. Verpakking etc. was helemaal top. Helaas was de screenprotector zelf niet helemaal top. Mailtje gestuurd naar de verkoper en gevraagd om een "partial refund"... stort hij binnen 10 minuten het gehele bedrag terug![]()
Ik weet niet om wat voor bedrag het ging, maar die gasten zijn als de dood voor negatieve reviews. Voor de koper natuurlijk helemaal prima.quote:
Nice ben ook nog op zoek naar zoiets.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:59 schreef tokko1 het volgende:
Het weer wordt weer lekkerder, de vogeltjes fluiten.. en die wil ik natuurlijk niet horen tijdens mijn hardloop rondes met dit mooie weer. Dus had een tijdje geleden de Axigo U5 bluetooth koptelefoon besteld. Lijkt me ideeal voor tijdens het rennen.. niet meer z'n slingerende kabel.
Heb 'm gisteren binnen gekregen
[ link | afbeelding ]
Ga er binnenkort een review van schrijven voor de geïnteresseerden
$3.30quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:45 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik weet niet om wat voor bedrag het ging, maar die gasten zijn als de dood voor negatieve reviews. Voor de koper natuurlijk helemaal prima.
Komen ze ook met een externe battery-pack?quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:00 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Ze lezen met je mee en dacht, ohhh die moeten we opsturen!![]()
[ link | afbeelding ]
Best snel weer al die fabrikanten met Apple Watch accs.
hoeveel telefoons heb jij.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:51 schreef Goddelijker het volgende:
Van de week voor ¤ 2,20 een "Bobber Floating Handheld Monopod Hand Grip" besteld. Weet nog wel dat ze vorig jaar echt duur waren net voor de vakantie.
Verder nog wat kleine dingen onderweg:
1x Magic Tape 1000mm * 20mm - Blauw
1x VORMOR Thin Silicone Case iPhone 4/4S
1x Stuwband - Oranje
2x GRIFFIN Usb Car Charger (5V 2.1A)
1x VORMOR® Ultra Thin Frosted Back Case for iPhone 4/4S
2x Ultra Slim Crystal Hard Back Case iPhone 4/4S
1x iPhone 5 - LCD Compleet (Camera, Home Button, Speaker) - Zwart
5x LED 5050 Solderless Connector - 1x 3M LED 5050 4-pin Wire
2x Samsung S5 - Tempered Glass Screen Protector
1x LED Strip - 44-Key - Mini Controller
1x 1M 5050 SMD Red:Blue 5:1 LED Strip Plant Growing
1.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geprobeerd met mijn G4s en met een iPhone 4. Ik zal het eens met de tablet proberen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:28 schreef Nikihe het volgende:
[..]
Ik weet niet met welke mobiel je probeert te connecten maar mijn elm werkt niet met m'n nexus 5 (galaxy s3 geen probleem) ik gok dat het iets met het bluetooth protocol te maken heeft. Dus even een andere telefoon/tablet proberen?
Misschien weet 'ie gewoon niet wat je bedoelt met 'partial review'.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:07 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Geprobeerd met mijn G4s en met een iPhone 4. Ik zal het eens met de tablet proberen.
Ik kreeg laatst ook een glass screenprotector binnen voor mijn G4s, bleek hij net wat te groot te zijn. Ook om partial review gevraagd maar na 2 weken nog geen reactie
Normaal heb je op ebay inderdaad retesnel antwoord.
Ja, alleen dan zonder logo, ik heb van Tinydeal ook de echte xiaomi light maar ik heb ook van tinydeal degene zonder mi logo, maakt geen drol uit, de 'neppe' maakt hier zelfs wat mooier, warmer licht.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:19 schreef Miniem het volgende:
Toch hetzelfde ding als de Xiaomi light?
http://www.banggood.com/P(...)r-Bank-p-970496.html
Was het niet dat alleen de echte werkt met de aan-uit knop op de powerbank?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:28 schreef krissie100 het volgende:
[..]
Ja, alleen dan zonder logo, ik heb van Tinydeal ook de echte xiaomi light maar ik heb ook van tinydeal degene zonder mi logo, maakt geen drol uit, de 'neppe' maakt hier zelfs wat mooier, warmer licht.
Klopt! Ik heb de namaak ook hier thuis liggen alsook de echte.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Was het niet dat alleen de echte werkt met de aan-uit knop op de powerbank?
Klopt, dat is inderdaad een minpuntquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Was het niet dat alleen de echte werkt met de aan-uit knop op de powerbank?
omdat de echte 3.5 dollar kost en wel werkt met de aan / uit knop.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:14 schreef bl-bl-blikje het volgende:
de niet-Xiaomi geeft ook een flinke bak met licht, en scheelt de helft, dus waarom niet?
Zie je wel wat staan bij de bluetooth apparaten? Daar stond een onbekend apparaat waar ik niet mee kon verbinden. Dat bleek de obd te zijn waar m'n nexus niks mee kon. IOS apparaten werken zowieso niet (daar heb je een wifi obd voor nodig)quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:27 schreef Iemand91 het volgende:
Ook hier de OBD-reader niet kunnen verbinden met m'n telefoon...
Wat ik er ook wel fijn aan vind idd. Wil hem van de zomer gebruiken bij het kamperen en dan is het handig het lampje even aan en uit te zetten via de knop ipv het lampje eruit te moeten halen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
omdat de echte 3.5 dollar kost en wel werkt met de aan / uit knop.
Android hier en ik zie geen enkel bluetooth apparaat.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:48 schreef Nikihe het volgende:
Zie je wel wat staan bij de bluetooth apparaten? Daar stond een onbekend apparaat waar ik niet mee kon verbinden. Dat bleek de obd te zijn waar m'n nexus niks mee kon. IOS apparaten werken zowieso niet (daar heb je een wifi obd voor nodig)
Ik zou zeggen : da d'r 'n avondje voor zittenquote:
Drie jaar geleden werkte het bij mij wel op de iphone:quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:48 schreef Nikihe het volgende:
[..]
Zie je wel wat staan bij de bluetooth apparaten? Daar stond een onbekend apparaat waar ik niet mee kon verbinden. Dat bleek de obd te zijn waar m'n nexus niks mee kon. IOS apparaten werken zowieso niet (daar heb je een wifi obd voor nodig)
Lees even de OP rustig door, daar staat alle infoquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:40 schreef PendingApproval het volgende:
Vraag: bij bestellen smartphone uit China moet je min of meer automatisch invoerrechten betalen of gaat de douanecontrole meer steekproefsgewijs en wordt je pakje vaak gewoon thuisbezorgd zonder extra kosten?
Heb dat ooit geprobeerd. Probleem is dat na een aantal keren het apparaat uit de lijst verdwijntquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:11 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen : da d'r 'n avondje voor zitten
0000, 0001, 0002, .....
ik (en volgens mij komt die nu precies uitquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:57 schreef LKVBHD het volgende:
Wie had er ook al weer een weddenschap met zijn baas over EUR/USD parity in 2015?
Hmm zie hier dat niet veel uitleg wasquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb op mn werk een weddenschap gesloten op de euro koers
mn baas ziet de prijzen 1:1 worden.
Ik niet
einde bericht
Linkje?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:48 schreef kikoooooo het volgende:
Die roze XPB 5000 op banggood, is die legit? Ik zie hem op de xiaomi site niet terug namelijk.
In de tmall van Xiaomi staat hij wel gewoon.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:48 schreef kikoooooo het volgende:
Die roze XPB 5000 op banggood, is die legit? Ik zie hem op de xiaomi site niet terug namelijk.
Welke kleur bandje heb je?quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:13 schreef l0lownkill het volgende:
Ik gebruik de miband niet echt meer, mocht iemand interesse hebben DM dan maar.
Werkr prima allemaal alleen vind ik het niet prettig om de hele dag zo'n ding te dragen puur voor afstanden die ik afleg en notificaties.
Dank. Heb hem besteld voor m'n vriendin. 13 euro, geen geld.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
In de tmall van Xiaomi staat hij wel gewoon.
Heb je weleens een 5.5" telefoon geprobeerd? En dan bedoel ik niet ff vasthouden maar ook minimaal een dag gebruiken. Ik had ook mijn twijfels over de grootte maar lever me Kingstone K1 Turbo niet meer inquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:49 schreef Goddelijker het volgende:
Top review weer Downstar!
Met zulke telefoons ga ik toch twijfelen om mijn iPhone 4S te verkopen en voor een klein bedrag erbij te leggen zoiets te kopen. Alleen vind ik 5,5" toch echt te groot
Nee, dat heb ik niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:57 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Heb je weleens een 5.5" telefoon geprobeerd? En dan bedoel ik niet ff vasthouden maar ook minimaal een dag gebruiken. Ik had ook mijn twijfels over de grootte maar lever me Kingstone K1 Turbo niet meer in
Link naar die IR-lamp?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag m'n IR-led lamp binnengekregen, icm de Yi-cam kan ik m'n jongste zoon weer zien als 't pikkedonker is in z'n kamer
Werkt goed
Je moet niet alleen naar de afmetingen van het scherm kijken maar ook naar de afmetingen van de telefoons...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:49 schreef Goddelijker het volgende:
Top review weer Downstar!
Met zulke telefoons ga ik toch twijfelen om mijn iPhone 4S te verkopen en voor een klein bedrag erbij te leggen zoiets te kopen. Alleen vind ik 5,5" toch echt te groot
Wat maakt dat uit? Het is niet 'voor 21.00 besteld morgen in huis'. Volgens mij werken ze wel in het weekend maar neemt de post het wel gewoon pas op een werkdag in behandeling.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:58 schreef Lazvic het volgende:
Levert banggood spullen ook op een zaterdag uit?
Ik bedoel meer van ze hebben het pakketje al gestuurd naar mij, maar zou het ook op een zaterdag bij mij aankomen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Het is niet 'voor 21.00 besteld morgen in huis'. Volgens mij werken ze wel in het weekend maar neemt de post het wel gewoon pas op een werkdag in behandeling.
Daar gaat banggood zelf niet over, maar gewoon postnlquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:04 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van ze hebben het pakketje al gestuurd naar mij, maar zou het ook op een zaterdag bij mij aankomen.
Ik heb nooit zo code ontvangen om te kunnen tracken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Daar gaat banggood zelf niet over, maar gewoon postnlDie leveren inderdaad op zaterdag. Maar als je een 3s code hebt kan je gewoon kijken wanneer hij ingepland staat om bezorgd te worden. Heb je een Chinese tracking kan je in de OP (openingspost) terug vinden hoe je deze kan laten omzetten tot een Nederlandse tracking.
Dan moet je gewoon wachten tot wanneer het komt en je laten verassenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:07 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo code ontvangen om te kunnen tracken.
Hmz, hebben ze niet in de webshops, via Taobao dan maarquote:
Sorry, it's part of my jobquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:16 schreef RobertNL het volgende:
Doe eens wat minder lief Rene . Beetje zelfredzaamheid mogen we toch wel verwachten ?
http://www.banggood.com/W(...)-Camera-p-40343.htmlquote:
Lekker overzichtelijk nu. Not.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:57 schreef rene90 het volgende:
Watskeburt met paypal....helemaal vernieuwd.
Hoeveel paranormale activiteiten heb je al waargenomen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
http://www.banggood.com/W(...)-Camera-p-40343.html
Deze foto is zojuist genomen (kijk niet naar de datum/tijd, krijg ik niet aangepast in de Yi-cam), de kamer is donker, alleen aan de andere kant 'n klein lichtje maar dat zie niet [ afbeelding ]
Heb jij deze nog?quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:13 schreef l0lownkill het volgende:
Ik gebruik de miband niet echt meer, mocht iemand interesse hebben DM dan maar.
Werkr prima allemaal alleen vind ik het niet prettig om de hele dag zo'n ding te dragen puur voor afstanden die ik afleg en notificaties.
Ah vet, goede kwaliteit en die Yi-Cam zelf qua resolutie ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Deze foto is zojuist genomen (kijk niet naar de datum/tijd, krijg ik niet aangepast in de Yi-cam), de kamer is donker, alleen aan de andere kant 'n klein lichtje maar dat zie niet [ afbeelding ]
Net X-Files hè :-Dquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoeveel paranormale activiteiten heb je al waargenomen?
Ik had hier nog 'n dc adapter van 'n oude babyfoon liggen. Volgens mij heb je 1 ampere nodig, al geeft mijn adapter maar 700mA, werkt dus ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:34 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ah vet, goede kwaliteit en die Yi-Cam zelf qua resolutie ook.
Eens kijken of ik zo'n cam echt nodig heb, wil hem in ieder geval wel
Edit: Welke power-adapter heb je erbij trouwens?
Datum en tijd aanpassen komt in een future firmware, staat nu standaard vast op Beijing timequote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Jazeker, maar roflcat is ook geinteresseerd. Mocht hij afhaken dan paas ik jou wel even een DMquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:22 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Heb jij deze nog?
Ik heb een refund van TinyDeal aangevraagd omdat zij deze voorlopig niet meer op voorraad hebben.
Wil er toch wel een gaan gebruiken met hardlopen,
Leukquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Welke app gebruik je om de cams zichtbaar te krijgen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:57 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Datum en tijd aanpassen komt in een future firmware, staat nu standaard vast op Beijing time
Stomme is : met nieuwe firmwares verlies je de mogelijkheid om 3rd party soft te connecten via rtsp-streams. En in de oudere firwmares, met RTSP mogelijkheid zit dan weer een beveiligingslek ergensch.
Het gekke aan het ding is ook dat het gewoon door mijn vrij dichtstaande routers heen gaat alsof het niks is, en het voor zover ik kan zien ook geen gebruik maakt van je DHCP-server.
Ik heb er atm 4 up & running, met 3rd party app om alles op 1 scherm te zien
In other news : de XPB 16Ah staat bij BG vrij scherp geprijsd : ¤22.18
mac : https://itunes.apple.com/(...)-2/id595565459?mt=12quote:Op zaterdag 21 maart 2015 07:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Welke app gebruik je om de cams zichtbaar te krijgen?
En onderweg, bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:57 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
In other news : de XPB 16Ah staat bij BG vrij scherp geprijsd : ¤22.18
Maakt me niet uit, het gaat me om wat er in zit.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:24 schreef Miniem het volgende:
[..]
Is nog niet in andere kleuren verkrijgbaar he?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, het gaat me om wat er in zit.
ziet er uit als het begin van paranormal activity 1908quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Na de Chinese laserwaterpas lijkt mij zo'n afstandsmeter ook wel wat...maar het is toch wel weer $33.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:24 schreef Hi_flyer het volgende:
Gisteren is mijn laser distance meter binnengekomen. Wat een geweldig apparaatje. Net zo nauwkeurig als een meetlint, maar natuurlijk veel eenvoudiger. Ik ben erg te spreken over de bouwkwaliteit, het voelt allemaal erg solide aan. Alles wijst zich eigenlijk vanzelf, zoals het meten van oppervlakken en volumes. Hier ga ik veel lol mee beleven in m'n nieuwe woning!
[ afbeelding ]
Ultrasoon of laser? Als ik op marktplaats kijk, zie ik vooral ultrasoon afstandsmeters met een laser als pointer. Die zijn niet erg betrouwbaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Na de Chinese laserwaterpas lijkt mij zo'n afstandsmeter ook wel wat...maar het is toch wel weer $33.
Net als die waterpas zou je deze ook net zo goed in NL kunnen kopen. Even zoeken met Google op afstandmeter en je vindt er verscheidene voor minder dan $33.
Maar die waterpas is toch wel bijzonder handig.Gisteren nog weer gebruikt.
Zo heel veel verstand heb ik er niet van maar ik zie beide langskomen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:51 schreef Hi_flyer het volgende:
Ultrasoon of laser? Als ik op marktplaats kijk, zie ik vooral ultrasoon afstandsmeters met een laser als pointer. Die zijn niet erg betrouwbaar.
http://www.marktplaats.nl(...)=laser+afstandsmeter
100% zeker. Een ultrasone heeft zo'n toeter voorop, maar vaak wel een laser om te richten. Daarnaast zijn lasers toevallig ook mijn werkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:59 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zo heel veel verstand heb ik er niet van maar ik zie beide langskomen.
Maar kan zo niet direct dan ook zien welke techniek ze dan ook precies gebruiken.
Die van jou dus wel 100% zeker laser? (als dat blijkbaar beter is).
Want de ad heeft het namelijk over "Easy targeting with bright laser pointer".
De mensen hier doen toch een condoom om hun powerbank.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, het gaat me om wat er in zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |