SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten![]()
Tsja. Kijk ook geen series verder.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat je met al die vrije tijd die je hebt geen mooie films gaat kijken
Mijn eerste suggestie jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
The Wire.
Zulke dingen moet je niet aan Elan vragen, die snapt er niks van.
Bij LR was het een act.Kan niet anders.quote:
Not so sure yet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij LR was het een act.Kan niet anders.
Nopequote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij LR was het een act.Kan niet anders.
Bedankt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga zo slapen.
Dat jullie je hierop kunnen voorbereiden
Nou nouquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik ben al ademhalingsoefeningen aan het doen voordat ik een paniekaanval krijg
Ooh jij noemt ook al The Wirequote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
The Wire.
Zulke dingen moet je niet aan Elan vragen, die snapt er niks van.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ooh jij noemt ook al The Wire
Dan ga ik het gewoon eens proberen
hihiquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit moet toch wel zo'n beetje op jouw niveau zijn hoor GGMM
GGMM zit samen met Tong op een hoger niveau qua humor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit moet toch wel zo'n beetje op jouw niveau zijn hoor GGMM
Wowquote:
quote:
De SC vermoordenquote:
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
morgen nieuwe smoothie proberen
appel peer boerenkool ga ik een kans geven
Natuurlijk. Asian beauty.quote:
Asians.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk. Asian beauty.
JR is het hiermee eens
Gewoon in 1 keer naar binnen werken. Las trouwens op die site dat je fruit niet moest drinken met low carbquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit diep in de struggle als het om smoothies gaat, want ze zijn toch slecht te kanen zonder carbs.
Klopt, daarom zit er nu geen fruit meer in mn smoothies buiten wat bessen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon in 1 keer naar binnen werken. Las trouwens op die site dat je fruit niet moest drinken met low carb
wat doe je er dan inquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, daarom zit er nu geen fruit meer in mn smoothies buiten wat bessen.
Slecht te drinken maar krijg het wel weg.
Groenten. En dan bessen.quote:
Kun je beter van smoothies afstappen dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Groenten. En dan bessen.
Maar is geen doen, want het blijft precies niet zoet.
Had op /r/ketorecipes wel wat goede recepten gezien lowcarb voor smoothies.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kun je beter van smoothies afstappen dan.
Beter prakken.
Okay okayquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had op /r/ketorecipes wel wat goede recepten gezien lowcarb voor smoothies.
Dit weekend even in verdiepen
GNquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Okay okay
Ik ga The 100 kijken en pitten.
Gegroet
quote:
Pizza met fucking veel vlees ofzo?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Morgen ben ik savonds alleen, ga ik meatza maken.
Dat wordt echt gekkigheid
Gadver man.quote:
Wat zou er mis mee zijn, low carb pizzabodems zijn pas echt viesquote:
Moet ook niet teveel vlees zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat zou er mis mee zijn, low carb pizzabodems zijn pas echt vies
Zo ziet het er wel lekker uit ja.Maar ik zag net een paar plaatjesquote:
Kan qua kh prima.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ook niet teveel vlees zijn.
Hoort kibbeling trouwens ook bij goeie vis of is dat weer teveel kh?
Ben niet heel dol op zalm of tonijn ofzo om los te eten dusquote:
T blijft uit de frituur komen natuurlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben niet heel dol op zalm of tonijn ofzo om los te eten dus
Ja klopt. Nja. Denk sowieso niet dat ik me er zo strikt aan kan houden als jij doetquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
T blijft uit de frituur komen natuurlijk
Moet eerlijk toegeven dat groenten toch meer een aqcuired taste zijn dat ik had verwacht.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt. Nja. Denk sowieso niet dat ik me er zo strikt aan kan houden als jij doet
Vooral ook omdat ik ter vervanging van weinig groenten toch veel fruit zal eten
Nja in smoothies lust je alles welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet eerlijk toegeven dat groenten toch meer een aqcuired taste zijn dat ik had verwacht.
Eet het nu ook savonds wel.quote:
Inderdaad. En geen rijst/pasta/aardappels?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eet het nu ook savonds wel.
Want alleen vlees of vis eten savonds is ook zoiets
None of them.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. En geen rijst/pasta/aardappels?
Volgens mij is alleen rijst low carb daarvan he
Hiquote:
Overstappen op rode wijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:08 schreef McGrath het volgende:
Ik ben ook maar wat minder koolhydraten gaan eten, maar bier enzo laat ik nog ff niet los.
Dat is wel baas jaquote:
doe dieet van die gast van fat sick nearly deadquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:10 schreef Fok-it het volgende:
Denk toch dat ik dan maar voor groentenshakes weer moet gaan inderdaad. Boerenkool, spinazie. Sla. etc
wat was datquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
doe dieet van die gast van fat sick nearly dead
Ook alleen maar shakes. Die dude viel ziek veel afquote:
Dat zou ik dus nooit kunnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook alleen maar shakes. Die dude viel ziek veel af
Ik ook niet hoor. Ontbijt,lunch en diner. En dat voor maandenquote:
Ja, je kan gewoon alles in die shakes gooien voor gezondheid.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja 2 maanden.
Maar hij zag er wel gezond uit.
Al heb ik die discipline niet man
kan ook nooit goed zijn voor je metabolisme/spijsverteringskanalen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, je kan gewoon alles in die shakes gooien voor gezondheid.
Maar ik houd te veel van vast eten.
Die darmen moeten juist gereinigd worden, dus dat is wel goed lijkt mequote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
kan ook nooit goed zijn voor je metabolisme/spijsverteringskanalen.
je krijgt toch luie darmen dan ook als je maanden gaat juicen.
Heb hem nog niet gezienquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:15 schreef Elan het volgende:
Man in die docu zei het goed, dik of dun maakt allemaal niks uit, als jouw tijd is aangebroken komt Hij je gewoon halen
Weet niet, maar dat krijg je wel weer aan de praat verder. Metabolisme.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
kan ook nooit goed zijn voor je metabolisme/spijsverteringskanalen.
je krijgt toch luie darmen dan ook als je maanden gaat juicen.
Is zelfde effect als laxeerpillen slikken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die darmen moeten juist gereinigd worden, dus dat is wel goed lijkt me
Deo volente.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:15 schreef Elan het volgende:
Man in die docu zei het goed, dik of dun maakt allemaal niks uit, als jouw tijd is aangebroken komt Hij je gewoon halen
Staat op Netflix echt supercool en inspirerend man.quote:
Yoghurt, fruit, ei. Althans. Dat wordt nu de bedoelingquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:16 schreef McGrath het volgende:
Wat doen jullie als ontbijt? gewoon puur kwark?
Moet je wss wel weer rustig opbouwen ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Is zelfde effect als laxeerpillen slikken.
Ja je zal afvallen, ja je lichaam raakt schoon maar je darmen worden lui en als je dan stopt dan krijg je geheid obstipatieklachten.
Ik bedoel die vent heb ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat op Netflix echt supercool en inspirerend man.
Je kan ook 10 dagen doen of zo
Is zo broeder je kan ook kanker krijgen heel de shit en zo gezond als fuck leven.quote:
Pizza.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:16 schreef McGrath het volgende:
Wat doen jullie als ontbijt? gewoon puur kwark?
In dat restaurant zijn broer was dokter, dikke kerel. Hij had wel gelijk gewoon Joe wist niet meer wat te zeggenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel die vent heb ik nog niet gezienDie docu heb ik ook gezien ja
ik ga een broodje american filet ook wel missen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yoghurt, fruit, ei. Althans. Dat wordt nu de bedoeling
Hiervoor was het altijd brood
Sorry ik houd niet van kaasquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pizza.
Kaas = zuivel = kwark
Bodem = deeg = meel = granen = groente
Saus = tomaat = groente
Oh veel dingen die slecht zijn lust ik verdero ok niet dus dat schiet opquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ga een broodje american filet ook wel missen.
Sowieso.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Is zo broeder je kan ook kanker krijgen heel de shit en zo gezond als fuck leven.
Amenquote:"Dan iets voor u die zegt: 'Vandaag of morgen gaan wij naar die en die stad. Daar blijven we een jaar, we zullen er handeldrijven en geld verdienen.' U weet niet eens hoe uw leven er morgen uitziet. U bent immers maar damp, die heel even verschijnt en dan al verdwijnt. U zou moeten zeggen: "Als de Heer het wil, zijn we dan in leven en zullen we dit of dat doen."
Jezus manquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:19 schreef Elan het volgende:
Dit dieet is ook chill Fokkie.
LIF / Slank de zomer in # 167: Met een buurman met ludduvudu
Jammer dat zij niet meer post ze wist veel van voeding niet normaal.
Wie heeft daar tijd voor!?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus manZoveel discipine met eten heb ik echt niet
Sowies om de 2 uur eten vind ik kut.
Ik toen ik 16-18 was.quote:
Ze legt het wel uit.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus manZoveel discipine met eten heb ik echt niet
Sowies om de 2 uur eten vind ik kut.
quote:Sidenote: Je zal waarschijnlijk de eerste weken veranderingen merken in je ontlasting. Ook kun je knallende kop pijn krijgen. Dat is normaal.
Het duurt ongeveer een week, tot in het ergste geval 3 weken voor je lichaam afgekickt is van de suikers. Dit proces is een soort ontgifting en kan best heftig aanvoelen. Laat je er niet door weerhouden. Vlak daarna krijg je namelijk een energie-stoot waar je eng van wordt. Op dat moment ga je dus sporten. ( wandelen, zwemmen, fietsen )
Daarbij, als ik alleen woon zou het kunnen maar ik heb met huisgenoten aka familie ook rekening te houden. Prima dat ik het voor mezelf een beetje kan doen, maar zo erg gaat hem niet wordenquote:
Ik denk dat je normaliter ook ongeveer zo vaak eet, alleen let je dan totaal niet op wat je binnenkrijgt.quote:
Maar met een baan en verplichtingen en alles?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik toen ik 16-18 was.
Toen at ik echt hele dag door maaltijden
Serieus en werd je niet obees danquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik toen ik 16-18 was.
Toen at ik echt hele dag door maaltijden
Juistemquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat je normaliter ook ongeveer zo vaak eet, alleen let je dan totaal niet op wat je binnenkrijgt.
Ja het klopt ook wel verder.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze legt het wel uit.
Sowieso klopt dit wel:
[..]
Als je maaltijden voorbereid kan dat prima verder.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar met een baan en verplichtingen en alles?
Ik zal er eens op letten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat je normaliter ook ongeveer zo vaak eet, alleen let je dan totaal niet op wat je binnenkrijgt.
Ik sport wel, maar niet zo vaak meer als toen.quote:
Ja echt supervet, mooie ogen ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tof beest hè. Het is echt een baasje.
Dat lijkt me sowieso verstandig na het sportenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb dat wel gehad met de ALO, toen werd er ook aangeraden om na elke sportles wat te eten.
Ik moet na intensief trainen ook wel eten hoor anders val ik flauwquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb dat wel gehad met de ALO, toen werd er ook aangeraden om na elke sportles wat te eten.
Hoeft niet persé, zeker niet als je moet afvallen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso verstandig na het sporten
Dan train je niet zo hard als het niet moet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hoeft niet persé, zeker niet als je moet afvallen.
Deze SC is 110% anti superfood.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:27 schreef Tchock het volgende:
Ik heb verder geen zin om hier iets inhoudelijks over te melden maar ik wilde nog wel even zeggen dat jullie niet mee moeten doen met al die superfoodonzin.
Mwah. Je stofwisseling gaat ook steeds sneller werken hoe vaker je sport. Dan moet je wel gewoon wat binnen krijgen na het sportenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hoeft niet persé, zeker niet als je moet afvallen.
He wat. Ik ben helemaal niet zo obsessief.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:27 schreef Tchock het volgende:
Ik heb verder geen zin om hier iets inhoudelijks over te melden maar ik wilde nog wel even zeggen dat jullie niet mee moeten doen met al die superfoodonzin.
quote:
Precies. Goed zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel een fantastische marketing, dat kan ik dan wel waarderen.
Geld verdienen aan onzin.
nee inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan train je niet zo hard als het niet moet.
Ja papegaaienvoer en zoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel een fantastische marketing, dat kan ik dan wel waarderen.
Geld verdienen aan onzin.
Dat is dat programma van JorisLutze toch? of hoe heet die ventquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:28 schreef Elan het volgende:
Weet iemand hoe dat programma heette dat eergister op tv was, van mensen die zichzelf buiten de maatschappij hadden geplaatst en ergens in caravans woonden kan niet weer vinden op Uitzendinggemist.
Nee niet Joris Showroom, dit ging echt over mensen die geen sofinummer meer hadden en shit.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dat programma van JorisLutze toch? of hoe heet die vent
Wat bedoel je met eergisteren? Woensdag? En weet je nog welke zender?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:28 schreef Elan het volgende:
Weet iemand hoe dat programma heette dat eergister op tv was, van mensen die zichzelf buiten de maatschappij hadden geplaatst en ergens in caravans woonden kan niet weer vinden op Uitzendinggemist.
Hoe zeg je je sofinummer op danquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee niet Joris Showroom, dit ging echt over mensen die geen sofinummer meer hadden en shit.
Volgens mij presenteerde een blonde chick het.
Gewoon deden zij. Ze woonden op een of ander afgelegen stukje land bij Amsterdam, fucking rare mensen is wel vrij bekend.quote:
Nee denk dinsdag of maandag was op NL 3quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat bedoel je met eergisteren? Woensdag? En weet je nog welke zender?
Roma?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:32 schreef Elan het volgende:
Gewoon deden zij. Ze woonden op een of ander afgelegen stukje land bij Amsterdam, fucking rare mensen is wel vrij bekend.
Hier:quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee denk dinsdag of maandag was op NL 3
Oh heldquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier:
http://www.npo.nl/lauren/09-03-2015/AT_2027876
fok-it valt op veel jongerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haten op Lauren Verster, kom op zeg.
[ afbeelding ]
Bij Muiderpoort heb je ook zo'n krakersbolwerk, best respect voor hun idealenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb het al gezien na 2 minuten.
The libertarian dream
Ik heb liever die chick van BNN. Ben d`r naam ff kwijtquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haten op Lauren Verster, kom op zeg.
[ afbeelding ]
Sophie?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb liever die chick van BNN. Ben d`r naam ff kwijt
Kom ik vaak met de trein langs, ziet er nogal sneu uit meestal. Vlak ernaast is een groot stuk grond waar de gemeente alle fietsen op dumpt die ze uit de grachten vissen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Muiderpoort heb je ook zo'n krakersbolwerk, best respect voor hun idealen![]()
[ afbeelding ]
Nee. Die er wat recenter is bijgekomenquote:
Klopt ja, is een oud dierenasiel meen ik, de rest van die wijk is al afgebroken komen nieuwe woningen in 2020 maar zij weigeren weg te gaanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kom ik vaak met de trein langs, ziet er nogal sneu uit meestal. Vlak ernaast is een groot stuk grond waar de gemeente alle fietsen op dumpt die ze uit de grachten vissen.
Ik ben best fan van Sophie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben best fan van Sophie.crack al een tijdje niet gezien jongen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben best fan van Sophie.Meh die Nicolette is een stuk geiler dan toch man, beetje theezakjes dit dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Mag ik geen fan zijn van Sophie of zo? Wat is dit nou voor feministisch gezeur, Typo.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
crack al een tijdje niet gezien jongen?
2 naaktpics in een paar posts, ben ik niet van je gewendquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mag ik geen fan zijn van Sophie of zo? Wat is dit nou voor feministisch gezeur, Typo.
Je bedoelt Nicolette Kluiver hoop ik?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh die Nicolette is een stuk geiler dan toch man, beetje theezakjes dit dat.
Die ene was het bovenste zoekresultaat bij "laurenverster" want wist niet meer hoe ze er uit zag en ik miste de spatiebalk.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
2 naaktpics in een paar posts, ben ik niet van je gewend
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt Nicolette Kluiver hoop ik?
Nicolette vanDam is echt
Niet om badboy te doen maar die zou ik best een keer stevig uit elkaar willen trekken hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt Nicolette Kluiver hoop ik?
Nicolette vanDam is echt
Oh, verklaring geaccepteerd.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die ene was het bovenste zoekresultaat bij "laurenverster" want wist niet meer hoe ze er uit zag en ik miste de spatiebalk.
Sophie... Geen commentaar.
Ok manquote:
Uh, helemaal niet. Leven en laten leven ditdat.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Typisch kan zo slecht tegen een andere smaak of meningHeerlijk
Typisch is tikkeltje autistisch (srs)quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Typisch kan zo slecht tegen een andere smaak of meningHeerlijk
via den googlesquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nicolette van Dam heeft toch zo'n fotomodelhoofd of verwar ik haar met iemand anders?
Dat mag. Alles met een emogif beantwoorden is beetje kinderachtig, maar oke. jouw feestje.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uh, helemaal niet. Leven en laten leven ditdat.
Betekent niet dat ik er niet op mag reageren, daar zit nogal een verschil in.
quote:
klopt jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:45 schreef Elan het volgende:
Hij probeert ook nog steeds Happel na te doen
Ik vind haar niet extreem knap, maar ze heeft wel een mooi lichaam en kan moeilijk beweren dat ze lelijk is.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
via den googles
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bohhhquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
via den googles
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelijk roepen dat iemand niet tegen een andere mening kan is inderdaad erg volwassen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat mag. Alles met een emogif beantwoorden is beetje kinderachtig, maar oke. jouw feestje.
Alsof er iemand op dit tijdstip op FOK! online is op een vrijdag die niet een tikkeltje autistisch is (srs).quote:
Ja daar heb jij wel weer een punt mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alsof er iemand op dit tijdstip op FOK! online is op een vrijdag die niet een tikkeltje autistisch is (srs).
Ik ken ook wel knappere mensen, maar om nou te zeggen dat ze vies of ''quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind haar niet extreem knap, maar ze heeft wel een mooi lichaam en kan moeilijk beweren dat ze lelijk is.
Als ik binnen 12 minuten ga slapen kan ik mezelf nog verantwoorden als niet autist.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alsof er iemand op dit tijdstip op FOK! online is op een vrijdag die niet een tikkeltje autistisch is (srs).
Jij moet je username wel een beetje eer aan blijven doen natuurlijk (srs)quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik binnen 12 minuten ga slapen kan ik mezelf nog verantwoorden als niet autist.
Zou uur geleden al gaan slapen (srs)
Gaat ook niet per se om uiterlijk die smiley.Vind d`r gewoon beetje simpel. Mag je een lekker lichaam hebben, maar beetje inhoud of leuke uitstraling kan ook geen kwaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ken ook wel knappere mensen, maar om nou te zeggen dat ze vies of '''' is.
Ken je haar?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat ook niet per se om uiterlijk die smiley.Vind d`r gewoon beetje simpel. Mag je een lekker lichaam hebben, maar beetje inhoud of leuke uitstraling kan ook geen kwaad.
Inhoud kunnen we toch niet over oordelen of iemand moet ze hier kennenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat ook niet per se om uiterlijk die smiley.Vind d`r gewoon beetje simpel. Mag je een lekker lichaam hebben, maar beetje inhoud of leuke uitstraling kan ook geen kwaad.
Hoe weet jij dat nou, meisjes van 12 hebben imo weinig inhoud.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van het beeld wat ik op tv van haar krijg dan.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, meisjes van 12 hebben imo weinig inhoud.
Ciaoquote:
Het is een actrice. Ik denk niet dat die paar BNN-programma's een goed beeld over haar persoonlijkheid geven. Maar goed, misschien kun jij mensen wel veel sneller op inhoud schatten dan ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van het beeld wat ik op tv van haar krijg dan.
Dat zeg ik nietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is een actrice. Ik denk niet dat die paar BNN-programma's een goed beeld over haar persoonlijkheid geven. Maar goed, misschien kun jij mensen wel veel sneller op inhoud schatten dan ik.
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:51 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ft-zich-gemeld.dhtml
Ook erg deze
Als je zo'n ongeluk veroorzaakt zou je toch sowieso niet denken aan doorrijden?quote:
Van Jamie?quote:
nee van foodglossquote:
meid, het is watquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
wel een duur geintje als je geen eigen schaatsen hebt.12,30 voor 2,5 uur.
Een klap voor je bek kan je krijgenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:49 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
dan ontvang ik van jou graag 12,30 euro maandag
Paxje is liefquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:50 schreef Etsu het volgende:
paxcon is ook geen echte heer omdat hij niet eens heeft aangeboden om voor me te betalen
ik zal dit hem nooit vergeven
Als ik alleen op mijn kamer ben staar ik soms naar de muurquote:
okquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als ik alleen op mijn kamer ben staar ik soms naar de muur
En ergens achter in mijn gedachten hoor ik mijn geweten roepen
Dat vertelt me dat ik op zoek ben naar een meisje zo lief als een duif
Voor het eerst in mijn leven merk ik dat ik verlang ik naar liefde
Daar lachte ik over de spelletjes
Die ik gespeeld had met vele harten, ik noem geen namen
Toen kwam die gedachte op, de tranen begonnen te branden in mijn ogen
Toen ik tegen mezelf zei: Kijk wat je met haar gedaan hebt
Ik kan het in mijn binnenste voelen, ik kan niet uitleggen hoe het voelt
Alles wat ik weet is dat ik nooit een andere afspraak zal maken
Door te spelen dat ik te vertrouwen ben
Door mijn lach in te houden als ik zeg: Ik houd van je
Door te zeggen: Liefde, als ik je op je oor kus
Door te fluisteren dat ik van je houdt en dat ik er altijd zal zijn
Hoewel ik vaak denk dat ik niet kan geloven dat ik
een verlangen naar ware liefde heb gevonden, die ronddrijft
Binnen in mijn ziel, omdat mijn ziel koud is
Een helft van mij verdient het om zo te zijn tot ik oud ben
Maar de andere kant verlangt naar genegenheid en plezier
En de warmte die ontstaat tussen een jongen en een meisje
Ik heb liefde nodig
Ik verlang naar liefde
Echte liefde verlicht, hoe lief
Ik moet een meisje vinden om mijn leven compleet te maken
Je kunt over mijn rug krabben, we zullen het gezellig hebben
Ik zal mijn jasje neerleggen zodat je over een modderpoel heen kan lopen
Ik zal je een roos geven, je stoel aanschuiven als we gaan dineren
Je op je wang zoenen en zeggen: Oh meisje, wat ben je lief
Het is een deja vu elke keer als ik bij je ben
Ik zou je de rest van je leven kunnen vertellen wat ik ga doen
Maar wat je ook doet, je bent nergens
Ik zweer dat ik je nergens kan vinden
Het is zeker dat je niet in mijn kast zit, of onder mijn tapijt
Deze zoektoch naar liefde maakt me echt gek
En als je weet wie je bent, waarom laat je jezelf dan niet zien
Neem de gok met mijn liefde en je zult zien wat ik bedoel
fantasiën kunnen rennen, maar ze kunnen zich niet verstoppen
En als ik je gevonden heb, ga ik je al mijn liefde ingieten
Ik wil je kussen, vasthouden, nooit schelden alleen van je houden
Op je nek zuigen, je liefhebben en je masseren
Grommen, kreunen en nooit alleen zijn
Als je niet naast me staat dat bel ik met je
Kun je het niet in mijn stem horen, ik ben echt op zoek naar liefde
Ik heb geld, maar liefde is iets wat ik nog nooit heb gehad
Ik verlang naar je robijnrode lippen, je lieve gezicht en alles
Ik houd meer van je dan een 10 voet lange man
Ik zou de zonsopkomst in je ogen willen bekijken
We zijn zo verliefde dat als we elkaar omhelzen, we bewegingloos worden
Onze lichamen ontploffen van een niet werkelijke opwinding
Je bent zacht als een kussen en ik hard als staal
Het is als een droomland, ik kan niet liegen, ik ben er nog nooit geweest
Misschien is dit een ervaring die jij en ik kunnen delen
Schoon en onbevlekt, nu zweterig en nat
Ik zweer je dat dit iets is wat je nooit zal vergeten
Snap je wat ik bedoel, ik ben veranderd, ik ben niet langer
Een player op de vlucht, ik verlang naar iets wat sterker is
Vriendschap, vertrouwen, eer, respect, aanbidding
Deze hele ervaring is zo'n opluchting geweest
Het heeft me liefde leren kennen en geleerd hoe ik een echte man kan zijn
Om altijd bescheiden te zijn en alles te doen wat ik kan
Je te beschermen, je bent mijn meisje en je betekent zo veel
Mijn hele lichaam tintelt bij de kleinste aanraking
Van je hand en begrijp, ik zal bevroren zijn
Tot we elkaar echt ontmoeten en je me vertelt dat je van mij bent
Als ik je vind, meisje, dan zal ik zweren dat ik een goede man zal zijn
Ik ga dat niet in de handen van het lot leggen
Ik kan niet blijven wachten tot mijn prinses een keer langskomt
Ik moet vechten om mijn droom levend te houden
Ik zal de hele wereld afzoeken naar een speciaal meisje
Als ik je eindelijk vind, kijk dan hoe onze liefde zich ontvouwt
jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben ook eens afgewezen
2x zelfs
kut is dat he
als je niet probeert kan je ook niet afgewezen wordenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben ook eens afgewezen
2x zelfs
kut is dat he
wat een wijze uitspraak van jouw handquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
als je niet probeert kan je ook niet afgewezen worden
meidquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:24 schreef Etsu het volgende:
jullie zouden eens moeten weten waar ik mn cum heb gelaten toen ik pax een kopje aardbeienthee gaf
wat ben jij viesquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:24 schreef Etsu het volgende:
jullie zouden eens moeten weten waar ik mn cum heb gelaten toen ik pax een kopje aardbeienthee gaf
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
hoezo, ik zou niet durven om iemand aardbeienthee te geven.
denk daar maar eens over naquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
denk daar maar eens over na
ik ga een jointje halen
als ik terug ben, wil ik dat je al hebt nagedacht erover
"al hebt nagedacht erover"quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
denk daar maar eens over na
ik ga een jointje halen
als ik terug ben, wil ik dat je al hebt nagedacht erover
jij begonquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:51 schreef Etsu het volgende:
Ja, McGrath, gedraag je eens, dan doe ik dat ook.
Chill, enjoy!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:48 schreef Etsu het volgende:
Ey Ama, ik heb net voorgedraaide hasj gekocht voor straks. Ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |