Ik moet na intensief trainen ook wel eten hoor anders val ik flauwquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb dat wel gehad met de ALO, toen werd er ook aangeraden om na elke sportles wat te eten.
Hoeft niet persé, zeker niet als je moet afvallen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso verstandig na het sporten
Dan train je niet zo hard als het niet moet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hoeft niet persé, zeker niet als je moet afvallen.
Deze SC is 110% anti superfood.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:27 schreef Tchock het volgende:
Ik heb verder geen zin om hier iets inhoudelijks over te melden maar ik wilde nog wel even zeggen dat jullie niet mee moeten doen met al die superfoodonzin.
Mwah. Je stofwisseling gaat ook steeds sneller werken hoe vaker je sport. Dan moet je wel gewoon wat binnen krijgen na het sportenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hoeft niet persé, zeker niet als je moet afvallen.
He wat. Ik ben helemaal niet zo obsessief.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:27 schreef Tchock het volgende:
Ik heb verder geen zin om hier iets inhoudelijks over te melden maar ik wilde nog wel even zeggen dat jullie niet mee moeten doen met al die superfoodonzin.
quote:
Precies. Goed zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel een fantastische marketing, dat kan ik dan wel waarderen.
Geld verdienen aan onzin.
nee inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan train je niet zo hard als het niet moet.
Ja papegaaienvoer en zoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel een fantastische marketing, dat kan ik dan wel waarderen.
Geld verdienen aan onzin.
Dat is dat programma van JorisLutze toch? of hoe heet die ventquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:28 schreef Elan het volgende:
Weet iemand hoe dat programma heette dat eergister op tv was, van mensen die zichzelf buiten de maatschappij hadden geplaatst en ergens in caravans woonden kan niet weer vinden op Uitzendinggemist.
Nee niet Joris Showroom, dit ging echt over mensen die geen sofinummer meer hadden en shit.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dat programma van JorisLutze toch? of hoe heet die vent
Wat bedoel je met eergisteren? Woensdag? En weet je nog welke zender?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:28 schreef Elan het volgende:
Weet iemand hoe dat programma heette dat eergister op tv was, van mensen die zichzelf buiten de maatschappij hadden geplaatst en ergens in caravans woonden kan niet weer vinden op Uitzendinggemist.
Hoe zeg je je sofinummer op danquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee niet Joris Showroom, dit ging echt over mensen die geen sofinummer meer hadden en shit.
Volgens mij presenteerde een blonde chick het.
Gewoon deden zij. Ze woonden op een of ander afgelegen stukje land bij Amsterdam, fucking rare mensen is wel vrij bekend.quote:
Nee denk dinsdag of maandag was op NL 3quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat bedoel je met eergisteren? Woensdag? En weet je nog welke zender?
Roma?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:32 schreef Elan het volgende:
Gewoon deden zij. Ze woonden op een of ander afgelegen stukje land bij Amsterdam, fucking rare mensen is wel vrij bekend.
Hier:quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee denk dinsdag of maandag was op NL 3
Oh heldquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier:
http://www.npo.nl/lauren/09-03-2015/AT_2027876
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |