doe dieet van die gast van fat sick nearly deadquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:10 schreef Fok-it het volgende:
Denk toch dat ik dan maar voor groentenshakes weer moet gaan inderdaad. Boerenkool, spinazie. Sla. etc
wat was datquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
doe dieet van die gast van fat sick nearly dead
Ook alleen maar shakes. Die dude viel ziek veel afquote:
Dat zou ik dus nooit kunnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook alleen maar shakes. Die dude viel ziek veel af
Ik ook niet hoor. Ontbijt,lunch en diner. En dat voor maandenquote:
Ja, je kan gewoon alles in die shakes gooien voor gezondheid.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja 2 maanden.
Maar hij zag er wel gezond uit.
Al heb ik die discipline niet man
kan ook nooit goed zijn voor je metabolisme/spijsverteringskanalen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, je kan gewoon alles in die shakes gooien voor gezondheid.
Maar ik houd te veel van vast eten.
Die darmen moeten juist gereinigd worden, dus dat is wel goed lijkt mequote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
kan ook nooit goed zijn voor je metabolisme/spijsverteringskanalen.
je krijgt toch luie darmen dan ook als je maanden gaat juicen.
Heb hem nog niet gezienquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:15 schreef Elan het volgende:
Man in die docu zei het goed, dik of dun maakt allemaal niks uit, als jouw tijd is aangebroken komt Hij je gewoon halen
Weet niet, maar dat krijg je wel weer aan de praat verder. Metabolisme.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
kan ook nooit goed zijn voor je metabolisme/spijsverteringskanalen.
je krijgt toch luie darmen dan ook als je maanden gaat juicen.
Is zelfde effect als laxeerpillen slikken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die darmen moeten juist gereinigd worden, dus dat is wel goed lijkt me
Deo volente.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:15 schreef Elan het volgende:
Man in die docu zei het goed, dik of dun maakt allemaal niks uit, als jouw tijd is aangebroken komt Hij je gewoon halen
Staat op Netflix echt supercool en inspirerend man.quote:
Yoghurt, fruit, ei. Althans. Dat wordt nu de bedoelingquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:16 schreef McGrath het volgende:
Wat doen jullie als ontbijt? gewoon puur kwark?
Moet je wss wel weer rustig opbouwen ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Is zelfde effect als laxeerpillen slikken.
Ja je zal afvallen, ja je lichaam raakt schoon maar je darmen worden lui en als je dan stopt dan krijg je geheid obstipatieklachten.
Ik bedoel die vent heb ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat op Netflix echt supercool en inspirerend man.
Je kan ook 10 dagen doen of zo
Is zo broeder je kan ook kanker krijgen heel de shit en zo gezond als fuck leven.quote:
Pizza.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:16 schreef McGrath het volgende:
Wat doen jullie als ontbijt? gewoon puur kwark?
In dat restaurant zijn broer was dokter, dikke kerel. Hij had wel gelijk gewoon Joe wist niet meer wat te zeggenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel die vent heb ik nog niet gezienDie docu heb ik ook gezien ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |