Wat zou er mis mee zijn, low carb pizzabodems zijn pas echt viesquote:
Moet ook niet teveel vlees zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat zou er mis mee zijn, low carb pizzabodems zijn pas echt vies
Zo ziet het er wel lekker uit ja.Maar ik zag net een paar plaatjesquote:
Kan qua kh prima.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ook niet teveel vlees zijn.
Hoort kibbeling trouwens ook bij goeie vis of is dat weer teveel kh?
Ben niet heel dol op zalm of tonijn ofzo om los te eten dusquote:
T blijft uit de frituur komen natuurlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben niet heel dol op zalm of tonijn ofzo om los te eten dus
Ja klopt. Nja. Denk sowieso niet dat ik me er zo strikt aan kan houden als jij doetquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
T blijft uit de frituur komen natuurlijk
Moet eerlijk toegeven dat groenten toch meer een aqcuired taste zijn dat ik had verwacht.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt. Nja. Denk sowieso niet dat ik me er zo strikt aan kan houden als jij doet
Vooral ook omdat ik ter vervanging van weinig groenten toch veel fruit zal eten
Nja in smoothies lust je alles welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet eerlijk toegeven dat groenten toch meer een aqcuired taste zijn dat ik had verwacht.
Eet het nu ook savonds wel.quote:
Inderdaad. En geen rijst/pasta/aardappels?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eet het nu ook savonds wel.
Want alleen vlees of vis eten savonds is ook zoiets
None of them.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. En geen rijst/pasta/aardappels?
Volgens mij is alleen rijst low carb daarvan he
Hiquote:
Overstappen op rode wijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:08 schreef McGrath het volgende:
Ik ben ook maar wat minder koolhydraten gaan eten, maar bier enzo laat ik nog ff niet los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |