SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten![]()
Tsja. Kijk ook geen series verder.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat je met al die vrije tijd die je hebt geen mooie films gaat kijken
Mijn eerste suggestie jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
The Wire.
Zulke dingen moet je niet aan Elan vragen, die snapt er niks van.
Bij LR was het een act.Kan niet anders.quote:
Not so sure yet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij LR was het een act.Kan niet anders.
Nopequote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij LR was het een act.Kan niet anders.
Bedankt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga zo slapen.
Dat jullie je hierop kunnen voorbereiden
Nou nouquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik ben al ademhalingsoefeningen aan het doen voordat ik een paniekaanval krijg
Ooh jij noemt ook al The Wirequote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
The Wire.
Zulke dingen moet je niet aan Elan vragen, die snapt er niks van.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ooh jij noemt ook al The Wire
Dan ga ik het gewoon eens proberen
hihiquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit moet toch wel zo'n beetje op jouw niveau zijn hoor GGMM
GGMM zit samen met Tong op een hoger niveau qua humor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit moet toch wel zo'n beetje op jouw niveau zijn hoor GGMM
Wowquote:
quote:
De SC vermoordenquote:
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
morgen nieuwe smoothie proberen
appel peer boerenkool ga ik een kans geven
Natuurlijk. Asian beauty.quote:
Asians.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk. Asian beauty.
JR is het hiermee eens
Gewoon in 1 keer naar binnen werken. Las trouwens op die site dat je fruit niet moest drinken met low carbquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit diep in de struggle als het om smoothies gaat, want ze zijn toch slecht te kanen zonder carbs.
Klopt, daarom zit er nu geen fruit meer in mn smoothies buiten wat bessen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon in 1 keer naar binnen werken. Las trouwens op die site dat je fruit niet moest drinken met low carb
wat doe je er dan inquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, daarom zit er nu geen fruit meer in mn smoothies buiten wat bessen.
Slecht te drinken maar krijg het wel weg.
Groenten. En dan bessen.quote:
Kun je beter van smoothies afstappen dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Groenten. En dan bessen.
Maar is geen doen, want het blijft precies niet zoet.
Had op /r/ketorecipes wel wat goede recepten gezien lowcarb voor smoothies.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kun je beter van smoothies afstappen dan.
Beter prakken.
Okay okayquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had op /r/ketorecipes wel wat goede recepten gezien lowcarb voor smoothies.
Dit weekend even in verdiepen
GNquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Okay okay
Ik ga The 100 kijken en pitten.
Gegroet
quote:
Pizza met fucking veel vlees ofzo?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Morgen ben ik savonds alleen, ga ik meatza maken.
Dat wordt echt gekkigheid
Gadver man.quote:
Wat zou er mis mee zijn, low carb pizzabodems zijn pas echt viesquote:
Moet ook niet teveel vlees zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat zou er mis mee zijn, low carb pizzabodems zijn pas echt vies
Zo ziet het er wel lekker uit ja.Maar ik zag net een paar plaatjesquote:
Kan qua kh prima.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ook niet teveel vlees zijn.
Hoort kibbeling trouwens ook bij goeie vis of is dat weer teveel kh?
Ben niet heel dol op zalm of tonijn ofzo om los te eten dusquote:
T blijft uit de frituur komen natuurlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben niet heel dol op zalm of tonijn ofzo om los te eten dus
Ja klopt. Nja. Denk sowieso niet dat ik me er zo strikt aan kan houden als jij doetquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
T blijft uit de frituur komen natuurlijk
Moet eerlijk toegeven dat groenten toch meer een aqcuired taste zijn dat ik had verwacht.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt. Nja. Denk sowieso niet dat ik me er zo strikt aan kan houden als jij doet
Vooral ook omdat ik ter vervanging van weinig groenten toch veel fruit zal eten
Nja in smoothies lust je alles welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet eerlijk toegeven dat groenten toch meer een aqcuired taste zijn dat ik had verwacht.
Eet het nu ook savonds wel.quote:
Inderdaad. En geen rijst/pasta/aardappels?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eet het nu ook savonds wel.
Want alleen vlees of vis eten savonds is ook zoiets
None of them.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. En geen rijst/pasta/aardappels?
Volgens mij is alleen rijst low carb daarvan he
Hiquote:
Overstappen op rode wijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:08 schreef McGrath het volgende:
Ik ben ook maar wat minder koolhydraten gaan eten, maar bier enzo laat ik nog ff niet los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |