fok-it valt op veel jongerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haten op Lauren Verster, kom op zeg.
[ afbeelding ]
Bij Muiderpoort heb je ook zo'n krakersbolwerk, best respect voor hun idealenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb het al gezien na 2 minuten.
The libertarian dream
Ik heb liever die chick van BNN. Ben d`r naam ff kwijtquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haten op Lauren Verster, kom op zeg.
[ afbeelding ]
Sophie?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb liever die chick van BNN. Ben d`r naam ff kwijt
Kom ik vaak met de trein langs, ziet er nogal sneu uit meestal. Vlak ernaast is een groot stuk grond waar de gemeente alle fietsen op dumpt die ze uit de grachten vissen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Muiderpoort heb je ook zo'n krakersbolwerk, best respect voor hun idealen![]()
[ afbeelding ]
Nee. Die er wat recenter is bijgekomenquote:
Klopt ja, is een oud dierenasiel meen ik, de rest van die wijk is al afgebroken komen nieuwe woningen in 2020 maar zij weigeren weg te gaanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kom ik vaak met de trein langs, ziet er nogal sneu uit meestal. Vlak ernaast is een groot stuk grond waar de gemeente alle fietsen op dumpt die ze uit de grachten vissen.
Ik ben best fan van Sophie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben best fan van Sophie.crack al een tijdje niet gezien jongen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben best fan van Sophie.Meh die Nicolette is een stuk geiler dan toch man, beetje theezakjes dit dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Mag ik geen fan zijn van Sophie of zo? Wat is dit nou voor feministisch gezeur, Typo.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
crack al een tijdje niet gezien jongen?
2 naaktpics in een paar posts, ben ik niet van je gewendquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mag ik geen fan zijn van Sophie of zo? Wat is dit nou voor feministisch gezeur, Typo.
Je bedoelt Nicolette Kluiver hoop ik?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh die Nicolette is een stuk geiler dan toch man, beetje theezakjes dit dat.
Die ene was het bovenste zoekresultaat bij "laurenverster" want wist niet meer hoe ze er uit zag en ik miste de spatiebalk.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
2 naaktpics in een paar posts, ben ik niet van je gewend
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt Nicolette Kluiver hoop ik?
Nicolette vanDam is echt
Niet om badboy te doen maar die zou ik best een keer stevig uit elkaar willen trekken hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt Nicolette Kluiver hoop ik?
Nicolette vanDam is echt
Oh, verklaring geaccepteerd.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die ene was het bovenste zoekresultaat bij "laurenverster" want wist niet meer hoe ze er uit zag en ik miste de spatiebalk.
Sophie... Geen commentaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |