Ok manquote:
Uh, helemaal niet. Leven en laten leven ditdat.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Typisch kan zo slecht tegen een andere smaak of meningHeerlijk
Typisch is tikkeltje autistisch (srs)quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Typisch kan zo slecht tegen een andere smaak of meningHeerlijk
via den googlesquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nicolette van Dam heeft toch zo'n fotomodelhoofd of verwar ik haar met iemand anders?
Dat mag. Alles met een emogif beantwoorden is beetje kinderachtig, maar oke. jouw feestje.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uh, helemaal niet. Leven en laten leven ditdat.
Betekent niet dat ik er niet op mag reageren, daar zit nogal een verschil in.
quote:
klopt jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:45 schreef Elan het volgende:
Hij probeert ook nog steeds Happel na te doen
Ik vind haar niet extreem knap, maar ze heeft wel een mooi lichaam en kan moeilijk beweren dat ze lelijk is.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
via den googles
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bohhhquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
via den googles
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelijk roepen dat iemand niet tegen een andere mening kan is inderdaad erg volwassen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat mag. Alles met een emogif beantwoorden is beetje kinderachtig, maar oke. jouw feestje.
Alsof er iemand op dit tijdstip op FOK! online is op een vrijdag die niet een tikkeltje autistisch is (srs).quote:
Ja daar heb jij wel weer een punt mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alsof er iemand op dit tijdstip op FOK! online is op een vrijdag die niet een tikkeltje autistisch is (srs).
Ik ken ook wel knappere mensen, maar om nou te zeggen dat ze vies of ''quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind haar niet extreem knap, maar ze heeft wel een mooi lichaam en kan moeilijk beweren dat ze lelijk is.
Als ik binnen 12 minuten ga slapen kan ik mezelf nog verantwoorden als niet autist.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alsof er iemand op dit tijdstip op FOK! online is op een vrijdag die niet een tikkeltje autistisch is (srs).
Jij moet je username wel een beetje eer aan blijven doen natuurlijk (srs)quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik binnen 12 minuten ga slapen kan ik mezelf nog verantwoorden als niet autist.
Zou uur geleden al gaan slapen (srs)
Gaat ook niet per se om uiterlijk die smiley.Vind d`r gewoon beetje simpel. Mag je een lekker lichaam hebben, maar beetje inhoud of leuke uitstraling kan ook geen kwaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ken ook wel knappere mensen, maar om nou te zeggen dat ze vies of '''' is.
Ken je haar?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat ook niet per se om uiterlijk die smiley.Vind d`r gewoon beetje simpel. Mag je een lekker lichaam hebben, maar beetje inhoud of leuke uitstraling kan ook geen kwaad.
Inhoud kunnen we toch niet over oordelen of iemand moet ze hier kennenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat ook niet per se om uiterlijk die smiley.Vind d`r gewoon beetje simpel. Mag je een lekker lichaam hebben, maar beetje inhoud of leuke uitstraling kan ook geen kwaad.
Hoe weet jij dat nou, meisjes van 12 hebben imo weinig inhoud.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van het beeld wat ik op tv van haar krijg dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |