Ja Hut, dat zat ik me ook te bedenken...quote:
Dat zou d'r nog bij moeten komen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is voorlopig even niet de schuld van Sacha.
relax zequote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:35 schreef FANN het volgende:
Ik ga een lange douche nemen... word altijd een beetje angstig van zulk nieuws![]()
Truste mensen
OKquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:35 schreef FANN het volgende:
Ik ga een lange douche nemen... word altijd een beetje angstig van zulk nieuws![]()
Truste mensen
Een rare dag is het weer.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat zou d'r nog bij moeten komen.
quote:
Dat komt ik was vanavond bij een gitarist.quote:
Ah ok, dat scheelt, aardige gozert?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:47 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat komt ik was vanavond bij een gitarist.
Ik ken hem verder niet maar eigen composities. Klassiek zeg maar.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah ok, dat scheelt, aardige gozert?
Heeft ie alleen zitten spelen of heb je ook nog wat gepraat?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik ken hem verder niet maar eigen composities. Klassiek zeg maar.
niet gepraatquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft ie alleen zitten spelen of heb je ook nog wat gepraat?
Nu raak ik je echt kwijt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft ie alleen zitten spelen of heb je ook nog wat gepraat?
Wintervoorleesavondquote:
Raak helemaal in verwarring nu.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:54 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
niet gepraat
Het was een voorleesavond.
dat hoeft nietquote:
cold turkeyquote:
Cees Schilperoortquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw allemaal nog de groeten van Cees,
Ik dacht gisteren al dat je er iets meer van wistquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw allemaal nog de groeten van Cees,
Check Peter nog maar ff in de DWDD.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren al dat je er iets meer van wist
Je kunt er weinig aan veranderen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:07 schreef drakin het volgende:
Ik keek even omdat ik niet kon ademhalen als ik ga liggen, wordt dus vast nietslapen vannacht
Gewoon rechtop ziyten in brd kan ik ook niet slapen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt er weinig aan veranderen.
Wakker blijven totdat je omvalt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon rechtop ziyten in brd kan ik ook niet slapen.
dan wotdt ik eeer wakker omfak gren lucht krijg.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wakker blijven totdat je omvalt.
Dat probleem heb ik niet, wel een ander lastig gedoe.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:18 schreef drakin het volgende:
[..]
dan wotdt ik eeer wakker omfak gren lucht krijg.
Je oud stadsgenoot AB?quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Check Peter nog maar ff in de DWDD.
Wat een toestand.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:18 schreef drakin het volgende:
[..]
dan wotdt ik eeer wakker omfak gren lucht krijg.
ooquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik niet, wel een ander lastig gedoe.
ga nog1 kerr poging wagrn en anders op bank bivaketen vannacht.quote:
heb je gebroken rib oquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:26 schreef drakin het volgende:
[..]
ga nog1 kerr poging wagrn en anders op bank bivaketen vannacht.
Kende je hem?quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die ging ineens rentenieren op zijn landgoed.
Dat ben ik vergeten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Met hoeveel hebben ze jou eigenlijk afgekocht ?
Laat sig000 zn boek maar afmaken en dan wordt alles duidelijkquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kan niet alles vertellen maar de afdeling justitie is aardig verrot.
Dat gaat helemaal goedkomen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat sig000 zn boek maar afmaken en dan wordt alles duidelijk
Kun je beter vergeten, die zijn dood.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:45 schreef chufi het volgende:
Maar die gevallen die je noemde staat me nog wel iets van bij ....
Dat hou ik niet zo bijquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kun je beter vergeten, die zijn dood.
Als ze het maar niet meer in mijn buurt doen... Houdt me wakker 's nachtsquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik voorzie 2 gangwars, die simpele mocro's die elkaar overhoop knallen en nu nog ff een andere afrekening.
Op die manierquote:Op woensdag 11 maart 2015 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
4.7 miljoen is ongeveer 2.2
2.2 miljoen Euro toen we voor ruim 10% de boot ingingen.
Daar heeft Ivo 750k vanaf getrokken en zo kwam hij met wat naar beneden afronden op 1.2.
Geld van vroeger bestaat toch niet meer..quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als minister moet je natuurlijk wel de cijfers klein beetje op een rijtje hebben.
Spic&span zijn opgetieft.quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:20 schreef chufi het volgende:
We gaan wel zien hoe dit allemaal afloopt....
De belastingdienst heeft mij opgegeven.quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:27 schreef chufi het volgende:
Ik ga mn aangifte deze week maar weer eens afronden...
Ja mij ook, maar moet nog wat aanpassen en zoquote:Op woensdag 11 maart 2015 01:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De belastingdienst heeft mij opgegeven.
Zijn ze nog bezig dan?quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Breien in de 2e kamer, de onderste steen moet boven.
Ik heb het niet gevolgd om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 11 maart 2015 01:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee maar het was wel lachen vandaan.
Het onderwerp boeide me, normaal kijk ik er ook nooit naar.quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd om eerlijk te zijn
Snap ikquote:Op woensdag 11 maart 2015 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het onderwerp boeide me, normaal kijk ik er ook nooit naar.
De 2e kamer discussie heb ik vol verbazing naar zitten kijken, die zijn echt slecht geinformeerd.quote:
Ik denk daar soms wel eens over ja.quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:45 schreef vaduz het volgende:
Piet, geen idee om zelf de politiek in te stappen?
Maar dan kennen ze je weerquote:Op woensdag 11 maart 2015 01:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik denk daar soms wel eens over ja.
Succes, oud collega stond daar op de lijst ooit... Geen idee of ie er nog steeds op staatquote:Op woensdag 11 maart 2015 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga de Piratenpartij overnemen.
Het idee is goed, de uitvoering tot nu erg amateuristisch.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Succes, oud collega stond daar op de lijst ooit... Geen idee of ie er nog steeds op staat
Een heleboel mensen zijn sowieso overbodig, die kun je beter rustig houden dan.quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:50 schreef vaduz het volgende:
Goed idee: jij bent voor een samenleving vol werklozen, die de hele dag zitten te blowen?
quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een heleboel mensen zijn sowieso overbodig, die kun je beter rustig houden dan. aan het werk zetten en zo een zinvolle inrichting van hun leven geven.
Ok. zonde, het wordt nu echt leuk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 02:04 schreef chufi het volgende:
Ik ga proberen, mn slaaptekort van afgelopen nacht in te halen....
Laters
Alles wat ze in China maken, kun je ook in Nederland maken, dus mogelijkheden te over. Natuurlijk het kleine beetje industrie dat er in Nederland is heeft in toenemende mate behoefte aan vakkundig personeel. Neemt echter niet weg dat je werklozen kunt omscholen bijv, tot naaier en in een kledingfabriek aan het werk kunt zetten. Normaal gesproken zou zo een fabriek niet kunnen concureren met het vere oosten, echter heeft Nederland zoveel werklozen, die je gewoon zo kan inzetten i.p.v. dat ze op de bank zitten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 02:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Welke fabrieken en daar willen ze vakkundig personeel, niet weer zo'n gegeflipte.
Slaap zequote:Op woensdag 11 maart 2015 02:04 schreef chufi het volgende:
Ik ga proberen, mn slaaptekort van afgelopen nacht in te halen....
Laters
Goed idee, wie gaat het uitvoeren?quote:Op woensdag 11 maart 2015 02:09 schreef vaduz het volgende:
[..]
Alles wat ze in China maken, kun je ook in Nederland maken, dus mogelijkheden te over. Natuurlijk het kleine beetje industrie dat er in Nederland is heeft in toenemende mate behoefte aan vakkundig personeel. Neemt echter niet weg dat je werklozen kunt omscholen bijv, tot naaier en in een kledingfabriek aan het werk kunt zetten. Normaal gesproken zou zo een fabriek niet kunnen concureren met het vere oosten, echter heeft Nederland zoveel werklozen, die je gewoon zo kan inzetten i.p.v. dat ze op de bank zitten.
Thx ....quote:
Zeer waarschijnlijk heb ik erg snel ruzie daar.quote:Op woensdag 11 maart 2015 02:11 schreef vaduz het volgende:
Ik stel voor dat jij de politiek ingaat en het uitvoert.
Je ding doen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 02:19 schreef vaduz het volgende:
Daarom goed controleren en op je hoede wezen.
Wat handel was het.quote:Op woensdag 11 maart 2015 02:27 schreef vaduz het volgende:
Ligt er volgens mij aan wat je gedaan hebt. Lichte vergrijpen, als je ze niet herhaalt vergeten ze al na 5 jaar volgens mij.
Zoiets.quote:Op woensdag 11 maart 2015 02:38 schreef vaduz het volgende:
Je hebt een boot opgehaald en weer ergens anders aangemeerd?
Hallo svann.quote:Op woensdag 11 maart 2015 03:35 schreef svann het volgende:
Ga je er van uit dat iedereen zijn gehoorapparaat al uit heeft?
Trusten!
Dan kunnen we toch 10 minuten heerlijk slap lullen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 03:44 schreef svann het volgende:
[..]
Hi, Piet.
Ik val om, boven, over een minuut of tien.
Gecondoleerd met je schoonzus Sach, hoe kan dat nou ineens?quote:
En waarom krijg jij het benauwd als je gaat liggen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:57 schreef drakin het volgende:
heb denk ik wel een uurtje slaap gehad, alweer uren wakker enbijna weer een hele film gezien vanmorgen.
dank, het is voor mij nog een raadsel, misschien hoor ik vandaag meerquote:Op woensdag 11 maart 2015 08:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gecondoleerd met je schoonzus Sach, hoe kan dat nou ineens?
ja dat! ik vond de posts van Draak vannacht verontrustendquote:Op woensdag 11 maart 2015 08:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En waarom krijg jij het benauwd als je gaat liggen?
Jeetje, het is nogal wat, want volgens mij is zo nog best jong.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:02 schreef sacha het volgende:
[..]
dank, het is voor mij nog een raadsel, misschien hoor ik vandaag meer
Inderdaad en het ging totaal langs de heren heen, die hadden het te druk met zichzelfquote:Op woensdag 11 maart 2015 09:03 schreef sacha het volgende:
[..]
ja dat! ik vond de posts van Draak vannacht verontrustend
ziek, verkouden en het sloeg een beetje te erg op de keel waardoor ik in lighouding niet normasl kon ademen of slikken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En waarom krijg jij het benauwd als je gaat liggen?
ow sorry, dat wad nou ook niet de bedoeling. Het sloeg wel een bertje over op mojn vingers. Maar dat gebeurd ook wel vaker als ik mobiel zit.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:03 schreef sacha het volgende:
[..]
ja dat! ik vond de posts van Draak vannacht verontrustend
Dat is kut, hopen dat het komende nacht wat beter gaat en anders helpt het misschien om met kussens wat meer met je bovenlichaam omhoog te slapen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:07 schreef drakin het volgende:
[..]
ziek, verkouden en het sloeg een beetje te erg op de keel waardoor ik in lighouding niet normasl kon ademen of slikken.
Dat deed ik nu ook, 4 kussens op elkaar en steeds water drinken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is kut, hopen dat het komende nacht wat beter gaat en anders helpt het misschien om met kussens wat meer met je bovenlichaam omhoog te slapen.
Idem, had gisteren Fok al afgesloten toen je het meldde...quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gecondoleerd met je schoonzus Sach, hoe kan dat nou ineens?
Ik vind het ook een hele normale vraag hoor, belangstelling noemt men zoiets, maar sommige mensen hebben daar blijkbaar nogal moeite mee.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou nee, was gewoon een vraag die in me opkwam
sorry
sluit ik bij aanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Sterkte in elk geval![]()
meer weet ik dan op het moment ook niet te zeggen, vreselijk
Het was me wel opgevallen, maar het kwam over alsof ze wel vaker op de bank slaapt... En ze was al verdwenen...quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad en het ging totaal langs de heren heen, die hadden het te druk met zichzelf
quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was me wel opgevallen, maar het kwam over alsof ze wel vaker op de bank slaapt... En ze was al verdwenen...
Hoe gaat het met jouw zus Dees?quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook een hele normale vraag hoor, belangstelling noemt men zoiets, maar sommige mensen hebben daar blijkbaar nogal moeite mee.
het mag omdat het woensdag is...quote:
en jullie zijn niet beiden helemaal bedekt met mango?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:10 schreef just me het volgende:
[..]
het mag omdat het woensdag is...heeft net heerlijk gesmult van haar fruithapje mango
Ja, eigenlijk wel, ik zou het ook vragen als iemand zoiets zei en zij/hij zat naast me....quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook een hele normale vraag hoor, belangstelling noemt men zoiets, maar sommige mensen hebben daar blijkbaar nogal moeite mee.
Doe dan maar een bakkie Fannquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, ik zou het ook vragen als iemand zoiets zei en zij/hij zat naast me....
Soms heb ik dat gevoel ook als ik ''hier'' ben alsof ik gewoon in een kamer met mensen zit te
kletsen
Ik bedoelde niet dat iedereen nu naar elkaars ellende moet gaan vragen, maar ik vind het raar dat als Fann uit belangstelling iets vraagt er aan haar gevraagd wordt of ze dat wilt weten, ja dat wil ze weten. Het is net zoiets als afgelopen maandag, the day after, dat sommigen hier posten dat er we het er niet meer over gingen hebben. Wie bepaalt dat?quote:
Ik kan jou ook alleen maar sterkte wensen Dees, maar dat wist je al...quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:24 schreef Deisyy het volgende:
Maar mijn zus herstelt lichamelijk best goed van de operatie, maar geestelijk wordt het allemaal wel een stuk minder. Volgende week wordt het behandelplan besproken.
Niemand bepaalt dat. Dat sommigen zich daarvan wat aantrekken is weer een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:24 schreef Deisyy het volgende:
Het is net zoiets als afgelopen maandag, the day after, dat sommigen hier posten dat er we het er niet meer over gingen hebben. Wie bepaalt dat?
Dank je Fann, jij ook natuurlijkquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan jou ook alleen maar sterkte wensen Dees, maar dat wist je al...Is moeilijk ...
Ja , maar mag ik wel roeren?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Beetje schuim mag wel toch?
[ afbeelding ]
Thanks Dees.... Ik zou graag willen zeggen, komt allemaal wel goed.... , maar jij weet ook wel beter,quote:
Dat mensen zich iets aantrekken van wat er op een forum gepost wordt kan ik me wel voorstellen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niemand bepaalt dat. Dat sommigen zich daarvan wat aantrekken is weer een heel ander verhaal.
Dat hele hulpmod-achtige gedrag is sowieso lachwekkend.
Niemand dus.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat iedereen nu naar elkaars ellende moet gaan vragen, maar ik vind het raar dat als Fann uit belangstelling iets vraagt er aan haar gevraagd wordt of ze dat wilt weten, ja dat wil ze weten. Het is net zoiets als afgelopen maandag, the day after, dat sommigen hier posten dat er we het er niet meer over gingen hebben. Wie bepaalt dat?
Maar mijn zus herstelt lichamelijk best goed van de operatie, maar geestelijk wordt het allemaal wel een stuk minder. Volgende week wordt het behandelplan besproken.
Zolang er zulke reacties volgen, voel ik me niet meer geroepen bepaalde dingen te melden.quote:Op maandag 9 maart 2015 08:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Geweldig die conversatie vannacht hier
Morgen!
veel zegquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:28 schreef FANN het volgende:
En voor de ''rest'' schenk ik ook maar meteen in, suiker en melk staan daar ....
''wijst'' naar hoekje van de tafel
[ afbeelding ]
Goed komt het niet, maar het leven gaat wel door, dus moeten we er maar weer iets van makenquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Thanks Dees.... Ik zou graag willen zeggen, komt allemaal wel goed.... , maar jij weet ook wel beter,
dus gewoon maar het beste van hopen ... je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik...
Zittend op 1 bil slapen zal wel niet meevallen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mag jij tegenwoordig laat opblijven?
ik weet even niksquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe druk het vandaag gaat worden hier Hut![]()
soms is het stil en soms niet...
quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:28 schreef FANN het volgende:
En voor de ''rest'' schenk ik ook maar meteen in, suiker en melk staan daar ....
''wijst'' naar hoekje van de tafel
[ afbeelding ]
Als persoon X roept dat er niet meer ergens over gesproken gaat worden, dan hoop ik oprecht dat er verder niemand is die zich daar dan ook maar iets van aantrekt. De enige die eventueel bepaalt of iets verboden is dat zijn mods/admins.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:32 schreef Deisyy het volgende:
Dat mensen zich iets aantrekken van wat er op een forum gepost wordt kan ik me wel voorstellen.
Users die de hulpmod uit gaan hangen en zeggen dat er ergens niet meer over gesproken gaat worden. Lachwekkend.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:32 schreef Deisyy het volgende:
Geen idee wat je met je tweede zin bedoelt.
Bij mijn moeder hadden we heerlijke koekjes, waar volgens mij niemand iets van gegeten heeftquote:
Wat heeft ze?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat iedereen nu naar elkaars ellende moet gaan vragen, maar ik vind het raar dat als Fann uit belangstelling iets vraagt er aan haar gevraagd wordt of ze dat wilt weten, ja dat wil ze weten. Het is net zoiets als afgelopen maandag, the day after, dat sommigen hier posten dat er we het er niet meer over gingen hebben. Wie bepaalt dat?
Op die fiets.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als persoon X roept dat er niet meer ergens over gesproken gaat worden, dan hoop ik oprecht dat er verder niemand is die zich daar dan ook maar iets van aantrekt. De enige die eventueel bepaalt of iets verboden is dat zijn mods/admins.
[..]
Users die de hulpmod uit gaan hangen en zeggen dat er ergens niet meer over gesproken gaat worden. Lachwekkend.
Ongezien de tyfus. Laat ze maar solliciteren naar een modfunctie dan als ze dat zo graag willen bepalen
als je toch bezig bent om wie dan ook ''Ongezien de tyfus'' te wensen wil ik wel weten wat je denktquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als persoon X roept dat er niet meer ergens over gesproken gaat worden, dan hoop ik oprecht dat er verder niemand is die zich daar dan ook maar iets van aantrekt. De enige die eventueel bepaalt of iets verboden is dat zijn mods/admins.
[..]
Users die de hulpmod uit gaan hangen en zeggen dat er ergens niet meer over gesproken gaat worden. Lachwekkend.
Ongezien de tyfus. Laat ze maar solliciteren naar een modfunctie dan als ze dat zo graag willen bepalen
Best zonde van die koekjes, ik krijg altijd juist trek op een crematie of begrafenis.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij mijn moeder hadden we heerlijke koekjes, waar volgens mij niemand iets van gegeten heeft
trouwensen bij mijn vader hadden we belegde broodjes, geen cake
Dat is niet prettigquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Best zonde van die koekjes, ik krijg altijd juist trek op een crematie of begrafenis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Krummelt zo in bed...quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De slagroom is juist voor op de cake
Nu wil ik weten op wie jij niet meer mocht reageren en van wie je die dm kreegquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:46 schreef FANN het volgende:
[..]
als je toch bezig bent om wie dan ook ''Ongezien de tyfus'' te wensen wil ik wel weten wat je denkt
over iemand die iemand anders DM's gaat sturen om niet op die of die te reageren![]()
maar voor de rest trek ik me niks aan van je post
Nee, dat zou flauw zijnquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu wil ik weten op wie jij niet meer mocht reageren en van wie je die dm kreeg
Het ligt iets genuanceerder, maar ik was die persoon.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu wil ik weten op wie jij niet meer mocht reageren en van wie je die dm kreeg
Na de crematie van mijn ouders kon ik ook niets door mijn keel krijgen, maar bij mensen die wat meer van me afstaan gaat een broodje of koekje er altijd wel in.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:48 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nee, ik niet écht eigenlijkmaar bij mijn Pa heb ik wel een broodje gegeten om de één of
andere reden was dat minder emotioneel, vandaar dat ik toen ook wél iets kon zeggen bij
mijn moeder had dat niet gelukt hoor...
Die DM's heb ik ook weleens gehad FANN. Ik heb gebulderd van het lachen en ik reageer geeneens op dat soort DM's.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:46 schreef FANN het volgende:
als je toch bezig bent om wie dan ook ''Ongezien de tyfus'' te wensen wil ik wel weten wat je denkt
over iemand die iemand anders DM's gaat sturen om niet op die of die te reageren![]()
Ik zal zo de hele discussie even posten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dat zou flauw zijndoe maar niet
is ook niet belangrijk meer ...
he.... ik zou niks hebben gezegd hoorquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het ligt iets genuanceerder, maar ik was die persoon.
Ik kan de hele DM-boom wel openbaren, geen probleem...
Ik wel, omdat ik het deed om je te beschermen, maar jij zag het als een aanval.quote:
FYI: Het openbaren van DM's/PM's kan je een ban opleveren en dat zou ik in jouw geval niet graag zien.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:51 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal zo de hele discussie even posten.
Wie A zegt, moet ook B zeggen.
Ik was wel blij dat ik iets kon zeggenquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na de crematie van mijn ouders kon ik ook niets door mijn keel krijgen, maar bij mensen die wat meer van me afstaan gaat een broodje of koekje er altijd wel in.
Ik vind het sowieso knap dat je iets hebt kunnen zeggen.
Prima, maar ik wil wel even recht gezet hebben dat ik nooit iemand verboden heb om te posten richting iemand.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FYI: Het openbaren van DM's/PM's kan je een ban opleveren en dat zou ik in jouw geval niet graag zien.
ja, ja, je manier van DM's sturen komt zelf een beetje agressief over, maar dat kom jij sowiesoquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, maar ik wil wel even recht gezet hebben dat ik nooit iemand verboden heb om te posten richting iemand.
Ik heb een advies gegeven, met reden...
Ik heb geen ''vriendenlijstje'' dus ik kan er niemand van af mieteren ookquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die DM's heb ik ook weleens gehad FANN. Ik heb gebulderd van het lachen en ik reageer geeneens op dat soort DM's.
Dat soort users haal ik meteen van mijn online "vriendenlijstje" af. Als ze er al opstonden....
Als je akkoord geeft, post ik hier de hele discussie.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja, je manier van DM's sturen komt zelf een beetje agressief over, maar dat kom jij sowieso
wel eens![]()
als je de DM's wil posten ga je gang, maar ik ga zo ook iets anders doen, ik zit hier nou niet
écht op te wachten vandaag...
Kan je goed van kakken Chuf..... Latersquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:59 schreef chufi het volgende:
Zo dat was een sterk bakje koffie... Slaat gelijk op de darmen.... Laters
leukquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal zo de hele discussie even posten.
Wie A zegt, moet ook B zeggen.
welke strontemmer? van die klojo?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je akkoord geeft, post ik hier de hele discussie.
En als je de volgende keer de strontemmer over je heen gekieperd krijgt van een ander, dan zal ik je niet meer adviseren per DM. Die garantie kan je ook krijgen...
Ik heb andere teksten van je staan hier...quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:01 schreef FANN het volgende:
[..]
welke strontemmer? van die klojo?ik zag dat niet zo eigenlijk, ik was van plan om te vragen of
hij gewoon normaal kon doen en meeposten, meer niet, maar dat heb ik toen maar gelaten, ik had geen zin meer....
Van mij mag je het allemaal posten hoor en ik zal geen TR's maken, maar er posten hier ook users mee die daar anders over denken. En er zijn ongetwijfeld ook lurkers. Dat je iig vooraf op de hoogte bent dat het bepaalde consequenties kan hebben. Als het je een ban waard is, omdat je iets recht wilt zetten be my guest.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:54 schreef MadMaster het volgende:
Prima, maar ik wil wel even recht gezet hebben dat ik nooit iemand verboden heb om te posten richting iemand.
Ik heb een advies gegeven, met reden...
Ik wel. Voor vriendjes en vriendinnetjes doe ik alles en die steun ik altijd ongezien.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:57 schreef FANN het volgende:
Ik heb geen ''vriendenlijstje'' dus ik kan er niemand van af mieteren ook
quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:48 schreef Treehut362 het volgende:
Ik heb neurologie gestudeerd.Zo dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
O ja... effe nagekeken, ik zei dat het tijd was dat ie op ging rotten, da's waar, ik had er de pestquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb andere teksten van je staan hier...
Ik vraag naar slagroom en jij begint over krummelen in bedquote:
en ik hoop niet dat ik een ban heb als ik zo terugkom maar dat zijn alleen de dingen die ikzelfquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:06 schreef FANN het volgende:
[..]
O ja... effe nagekeken, ik zei dat het tijd was dat ie op ging rotten, da's waar, ik had er de pest
inmaar daarna wilde ik gaan vragen of ie effe normaal kon doen
en ik heb gezegd dat jij bazig was
Maar heb ik je verboden om te reageren?quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:06 schreef FANN het volgende:
[..]
O ja... effe nagekeken, ik zei dat het tijd was dat ie op ging rotten, da's waar, ik had er de pest
inmaar daarna wilde ik gaan vragen of ie effe normaal kon doen
en ik heb gezegd dat jij bazig was
Het is wel mooi als je dat kan doen, voor je verwerking enzo.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was wel blij dat ik iets kon zeggen, vreemd genoeg zat ik 's nachts diezelfde dag van zijn overlijden rechtop in bed, ineens klaarwakker en in één keer opgeschreven en de volgende dag naar oudste broer en een zus gestuurd en die zeiden allebei, niks meer aan veranderen, zo laten,
helemaal goed... dus ik heb het zo gelaten.... was iets wat ik blijkbaar graag wilde zeggen...
Ik ook niet...quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag naar slagroom en jij begint over krummelen in bed![]()
Ik eet eigenlijk nooit cake in bed.
Oké dan.... als ik straks 48 uur pleite ben, jammer dan...quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar heb ik je verboden om te reageren?
Dat wil ik graag recht gezet hebben...
quote:ga jij even reageren op die mongool!
Succes...
quote:Dan moet je hem dus negeren, dan is het niet oeuk meer voor hem.
Zolang jij er tegenin gaat, heeft 'ie z'n zin...
zoiets vat ik op als je moet niet dit of je moet niet dat....quote:Dan moet je 'm rapporteren, deze types doen het er om...
Met wederzijdse goedkeuring zal het zo'n vaart toch niet lopenquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké dan.... als ik straks 48 uur pleite ben, jammer dan...
[..]
[..]
[..]
zoiets vat ik op als je moet niet dit of je moet niet dat....
alvast tot over 48 uur dan maar.......
Ja voor de verwerking helpt het ook wel denk ik....quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is wel mooi als je dat kan doen, voor je verwerking enzo.
Mijn oudste zus heeft de honneurs waargenomen bij mijn ouders, maar we hebben het wel met zijn vijven geschreven, waarbij we trouwens best nog veel lol hebben gehad.
DIt is toch gewoon gekopieerde posttekst ...quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met wederzijdse goedkeuring zal het zo'n vaart toch niet lopen
Tsja, dat heb ik gemerkt dat je het zo opvatte.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:11 schreef FANN het volgende:
zoiets vat ik op als je moet niet dit of je moet niet dat....
Nee, dit is uit een deel van de DM's...quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:13 schreef chufi het volgende:
[..]
DIt is toch gewoon gekopieerde posttekst ...
Ik geloof dat ik er helemaal niks meer van snap. Ik meld dat ik lol heb gehad bij het teruglezen en dan heb ik het gedaan?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niemand dus.
[..]
Zolang er zulke reacties volgen, voel ik me niet meer geroepen bepaalde dingen te melden.![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bio-psychologie, meer precies.quote:
Dan is het toch goed meid, zolang je er maar plezier aan had dan, dat is toch ook de bedoeling hier, of zie ik dat verkeerd? Neemt niet weg dat ik nu anders omga met het verschaffen van bepaalde info mbt mezelf.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er helemaal niks meer van snap. Ik meld dat ik lol heb gehad bij het teruglezen en dan heb ik het gedaan?
wijf!quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien vatte ik je reactie dan verkeerd op
ze kan nog niet zelfstandig eten hè, het is gepureerd allemaal, mondje open en hapje voor oma, hapje voor Mo, hapje voor alle andere 40 plussers en dan prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Doperwtjes kan je zo heerlijk mee schieten mbv een lepel.
Doperwtjes puree is lekker joh, misschien raar, maar wist je dat ik zelfs die potjes Olvarit best lekker vond. Vroeger toen mijn kinderen die heel soms kregen, proefde ik altijd zelf een hapje omdat moeder dat niet deed, want vegamuts. Maar ze kregen zelden iets uit een potje, ik ben meer van het eten wat de homemade pot schaft.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:40 schreef just me het volgende:
[..]
ze kan nog niet zelfstandig eten hè, het is gepureerd allemaal, mondje open en hapje van oma, hapje voor Mo, hapje voor aalle andere 40 plussers en dan prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ja, maar ze zullen toch ooit een keer over moeten op vast voedsel. Ik zag ooit een programma op TV, daar gaf een moeder haar zoontje, die was een jaar of 8 nog borstvoeding. Want, was haar mening, het is zo gezond. Dat kwam op mij nogal gestoord over dus.quote:
Helemaal over jouw fruithapje heen gelezen! Krijgt ze dat pas? De smoeltjes die ze in het begin trekken zijn pricelessquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:34 schreef just me het volgende:
Ik ga er vanuit dat het goed bedoeld is allemaal, en soms moet je je ei even kwijt en soms wil je niet praten, geen probleem toch, het is net het echte leven
ik zit niet onder de mango, heb wel foto's gemaakt van dat Mango smoeltje.
Vanmiddag gaan we de doperwtjes proberen.
Het is hier heerlijk, lekker gewandeld !
Gewoon zelf maken is leuker, beter en goedkoper..quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Smakeloos spul, die potjes, maar da's natuurlijk ook het idee erachter
Interessante materie.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:27 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Bio-psychologie, meer precies.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Biologische_psychologie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Psychobiologie
Lang leve de staafmixer, ook handig om groene smoothies of een milkshake mee te maken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:49 schreef just me het volgende:
[..]
Gewoon zelf maken is leuker, beter en goedkoper..
Ik ben enorm voor borstvoeding maar een kind voeden op die leeftijd heeft meer met de moeder dan met het kind te maken denk ik danquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar ze zullen toch ooit een keer over moeten op vast voedsel. Ik zag ooit een programma op TV, daar gaf een moeder haar zoontje, die was een jaar of 8 nog borstvoeding. Want, was haar mening, het is zo gezond. Dat kwam op mij nogal gestoord over dus.
De potjes bruine bonen voor al wat grote baby'squote:Op woensdag 11 maart 2015 12:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doperwtjes puree is lekker joh, misschien raar, maar wist je dat ik zelfs die potjes Olvarit best lekker vond. Vroeger toen mijn kinderen die heel soms kregen, proefde ik altijd zelf een hapje omdat moeder dat niet deed, want vegamuts. Maar ze kregen zelden iets uit een potje, ik ben meer van het eten wat de homemade pot schaft.
Zie je het voor je? Een 8 jarige aan mama's tiet hangen, dat lijkt me slecht voor de geestelijke ontwikkeling van dat knulletje.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben enorm voor borstvoeding maar een kind voeden op die leeftijd heeft meer met de moeder dan met het kind te maken denk ik dan
Beter geloof ik niet zo, maar zeker wel een stuk goedkoper.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:49 schreef just me het volgende:
[..]
Gewoon zelf maken is leuker, beter en goedkoper..
Ik heb ook weleens op een verjaardag gezeten waar een kind van 6 ineens aan de borst gehangen werd. Shocking!quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben enorm voor borstvoeding maar een kind voeden op die leeftijd heeft meer met de moeder dan met het kind te maken denk ik dan
Maar omdat het voor hem normaal is wil nog niet zeggen dat het goed isquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zie je het voor je? Een 8 jarige aan mama's tiet hangen, dat lijkt me slecht voor de geestelijke ontwikkeling van dat knulletje.
Als die knul ooit 14 - 16 jr. is en zijn eerste vriendinnetje haar borsten voor hem ontbloot denkt ie automatisch dat het etenstijd is.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:54 schreef just me het volgende:
[..]
Maar omdat het voor hem normaal is wil nog niet zeggen dat het goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |