Idem, had gisteren Fok al afgesloten toen je het meldde...quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gecondoleerd met je schoonzus Sach, hoe kan dat nou ineens?
Ik vind het ook een hele normale vraag hoor, belangstelling noemt men zoiets, maar sommige mensen hebben daar blijkbaar nogal moeite mee.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou nee, was gewoon een vraag die in me opkwam
sorry
sluit ik bij aanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Sterkte in elk geval![]()
meer weet ik dan op het moment ook niet te zeggen, vreselijk
Het was me wel opgevallen, maar het kwam over alsof ze wel vaker op de bank slaapt... En ze was al verdwenen...quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad en het ging totaal langs de heren heen, die hadden het te druk met zichzelf
quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was me wel opgevallen, maar het kwam over alsof ze wel vaker op de bank slaapt... En ze was al verdwenen...
Hoe gaat het met jouw zus Dees?quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook een hele normale vraag hoor, belangstelling noemt men zoiets, maar sommige mensen hebben daar blijkbaar nogal moeite mee.
het mag omdat het woensdag is...quote:
en jullie zijn niet beiden helemaal bedekt met mango?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:10 schreef just me het volgende:
[..]
het mag omdat het woensdag is...heeft net heerlijk gesmult van haar fruithapje mango
Ja, eigenlijk wel, ik zou het ook vragen als iemand zoiets zei en zij/hij zat naast me....quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook een hele normale vraag hoor, belangstelling noemt men zoiets, maar sommige mensen hebben daar blijkbaar nogal moeite mee.
Doe dan maar een bakkie Fannquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, ik zou het ook vragen als iemand zoiets zei en zij/hij zat naast me....
Soms heb ik dat gevoel ook als ik ''hier'' ben alsof ik gewoon in een kamer met mensen zit te
kletsen
Ik bedoelde niet dat iedereen nu naar elkaars ellende moet gaan vragen, maar ik vind het raar dat als Fann uit belangstelling iets vraagt er aan haar gevraagd wordt of ze dat wilt weten, ja dat wil ze weten. Het is net zoiets als afgelopen maandag, the day after, dat sommigen hier posten dat er we het er niet meer over gingen hebben. Wie bepaalt dat?quote:
Ik kan jou ook alleen maar sterkte wensen Dees, maar dat wist je al...quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:24 schreef Deisyy het volgende:
Maar mijn zus herstelt lichamelijk best goed van de operatie, maar geestelijk wordt het allemaal wel een stuk minder. Volgende week wordt het behandelplan besproken.
Niemand bepaalt dat. Dat sommigen zich daarvan wat aantrekken is weer een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:24 schreef Deisyy het volgende:
Het is net zoiets als afgelopen maandag, the day after, dat sommigen hier posten dat er we het er niet meer over gingen hebben. Wie bepaalt dat?
Dank je Fann, jij ook natuurlijkquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan jou ook alleen maar sterkte wensen Dees, maar dat wist je al...Is moeilijk ...
Ja , maar mag ik wel roeren?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Beetje schuim mag wel toch?
[ afbeelding ]
Thanks Dees.... Ik zou graag willen zeggen, komt allemaal wel goed.... , maar jij weet ook wel beter,quote:
Dat mensen zich iets aantrekken van wat er op een forum gepost wordt kan ik me wel voorstellen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niemand bepaalt dat. Dat sommigen zich daarvan wat aantrekken is weer een heel ander verhaal.
Dat hele hulpmod-achtige gedrag is sowieso lachwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |