Niemand dus.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat iedereen nu naar elkaars ellende moet gaan vragen, maar ik vind het raar dat als Fann uit belangstelling iets vraagt er aan haar gevraagd wordt of ze dat wilt weten, ja dat wil ze weten. Het is net zoiets als afgelopen maandag, the day after, dat sommigen hier posten dat er we het er niet meer over gingen hebben. Wie bepaalt dat?
Maar mijn zus herstelt lichamelijk best goed van de operatie, maar geestelijk wordt het allemaal wel een stuk minder. Volgende week wordt het behandelplan besproken.
Zolang er zulke reacties volgen, voel ik me niet meer geroepen bepaalde dingen te melden.quote:Op maandag 9 maart 2015 08:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Geweldig die conversatie vannacht hier
Morgen!
veel zegquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:28 schreef FANN het volgende:
En voor de ''rest'' schenk ik ook maar meteen in, suiker en melk staan daar ....
''wijst'' naar hoekje van de tafel
[ afbeelding ]
Goed komt het niet, maar het leven gaat wel door, dus moeten we er maar weer iets van makenquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Thanks Dees.... Ik zou graag willen zeggen, komt allemaal wel goed.... , maar jij weet ook wel beter,
dus gewoon maar het beste van hopen ... je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik...
Zittend op 1 bil slapen zal wel niet meevallen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mag jij tegenwoordig laat opblijven?
ik weet even niksquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe druk het vandaag gaat worden hier Hut![]()
soms is het stil en soms niet...
quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:28 schreef FANN het volgende:
En voor de ''rest'' schenk ik ook maar meteen in, suiker en melk staan daar ....
''wijst'' naar hoekje van de tafel
[ afbeelding ]
Als persoon X roept dat er niet meer ergens over gesproken gaat worden, dan hoop ik oprecht dat er verder niemand is die zich daar dan ook maar iets van aantrekt. De enige die eventueel bepaalt of iets verboden is dat zijn mods/admins.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:32 schreef Deisyy het volgende:
Dat mensen zich iets aantrekken van wat er op een forum gepost wordt kan ik me wel voorstellen.
Users die de hulpmod uit gaan hangen en zeggen dat er ergens niet meer over gesproken gaat worden. Lachwekkend.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:32 schreef Deisyy het volgende:
Geen idee wat je met je tweede zin bedoelt.
Bij mijn moeder hadden we heerlijke koekjes, waar volgens mij niemand iets van gegeten heeftquote:
Wat heeft ze?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat iedereen nu naar elkaars ellende moet gaan vragen, maar ik vind het raar dat als Fann uit belangstelling iets vraagt er aan haar gevraagd wordt of ze dat wilt weten, ja dat wil ze weten. Het is net zoiets als afgelopen maandag, the day after, dat sommigen hier posten dat er we het er niet meer over gingen hebben. Wie bepaalt dat?
Maar mijn zus herstelt lichamelijk best goed van de operatie, maar geestelijk wordt het allemaal wel een stuk minder. Volgende week wordt het behandelplan besproken.
Op die fiets.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als persoon X roept dat er niet meer ergens over gesproken gaat worden, dan hoop ik oprecht dat er verder niemand is die zich daar dan ook maar iets van aantrekt. De enige die eventueel bepaalt of iets verboden is dat zijn mods/admins.
[..]
Users die de hulpmod uit gaan hangen en zeggen dat er ergens niet meer over gesproken gaat worden. Lachwekkend.
Ongezien de tyfus. Laat ze maar solliciteren naar een modfunctie dan als ze dat zo graag willen bepalen
als je toch bezig bent om wie dan ook ''Ongezien de tyfus'' te wensen wil ik wel weten wat je denktquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als persoon X roept dat er niet meer ergens over gesproken gaat worden, dan hoop ik oprecht dat er verder niemand is die zich daar dan ook maar iets van aantrekt. De enige die eventueel bepaalt of iets verboden is dat zijn mods/admins.
[..]
Users die de hulpmod uit gaan hangen en zeggen dat er ergens niet meer over gesproken gaat worden. Lachwekkend.
Ongezien de tyfus. Laat ze maar solliciteren naar een modfunctie dan als ze dat zo graag willen bepalen
Best zonde van die koekjes, ik krijg altijd juist trek op een crematie of begrafenis.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij mijn moeder hadden we heerlijke koekjes, waar volgens mij niemand iets van gegeten heeft
trouwensen bij mijn vader hadden we belegde broodjes, geen cake
Dat is niet prettigquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Best zonde van die koekjes, ik krijg altijd juist trek op een crematie of begrafenis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Krummelt zo in bed...quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De slagroom is juist voor op de cake
Nu wil ik weten op wie jij niet meer mocht reageren en van wie je die dm kreegquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:46 schreef FANN het volgende:
[..]
als je toch bezig bent om wie dan ook ''Ongezien de tyfus'' te wensen wil ik wel weten wat je denkt
over iemand die iemand anders DM's gaat sturen om niet op die of die te reageren![]()
maar voor de rest trek ik me niks aan van je post
Nee, dat zou flauw zijnquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu wil ik weten op wie jij niet meer mocht reageren en van wie je die dm kreeg
Het ligt iets genuanceerder, maar ik was die persoon.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu wil ik weten op wie jij niet meer mocht reageren en van wie je die dm kreeg
Na de crematie van mijn ouders kon ik ook niets door mijn keel krijgen, maar bij mensen die wat meer van me afstaan gaat een broodje of koekje er altijd wel in.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:48 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nee, ik niet écht eigenlijkmaar bij mijn Pa heb ik wel een broodje gegeten om de één of
andere reden was dat minder emotioneel, vandaar dat ik toen ook wél iets kon zeggen bij
mijn moeder had dat niet gelukt hoor...
Die DM's heb ik ook weleens gehad FANN. Ik heb gebulderd van het lachen en ik reageer geeneens op dat soort DM's.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:46 schreef FANN het volgende:
als je toch bezig bent om wie dan ook ''Ongezien de tyfus'' te wensen wil ik wel weten wat je denkt
over iemand die iemand anders DM's gaat sturen om niet op die of die te reageren![]()
Ik zal zo de hele discussie even posten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dat zou flauw zijndoe maar niet
is ook niet belangrijk meer ...
he.... ik zou niks hebben gezegd hoorquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het ligt iets genuanceerder, maar ik was die persoon.
Ik kan de hele DM-boom wel openbaren, geen probleem...
Ik wel, omdat ik het deed om je te beschermen, maar jij zag het als een aanval.quote:
FYI: Het openbaren van DM's/PM's kan je een ban opleveren en dat zou ik in jouw geval niet graag zien.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:51 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal zo de hele discussie even posten.
Wie A zegt, moet ook B zeggen.
Ik was wel blij dat ik iets kon zeggenquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na de crematie van mijn ouders kon ik ook niets door mijn keel krijgen, maar bij mensen die wat meer van me afstaan gaat een broodje of koekje er altijd wel in.
Ik vind het sowieso knap dat je iets hebt kunnen zeggen.
Prima, maar ik wil wel even recht gezet hebben dat ik nooit iemand verboden heb om te posten richting iemand.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FYI: Het openbaren van DM's/PM's kan je een ban opleveren en dat zou ik in jouw geval niet graag zien.
ja, ja, je manier van DM's sturen komt zelf een beetje agressief over, maar dat kom jij sowiesoquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, maar ik wil wel even recht gezet hebben dat ik nooit iemand verboden heb om te posten richting iemand.
Ik heb een advies gegeven, met reden...
Ik heb geen ''vriendenlijstje'' dus ik kan er niemand van af mieteren ookquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die DM's heb ik ook weleens gehad FANN. Ik heb gebulderd van het lachen en ik reageer geeneens op dat soort DM's.
Dat soort users haal ik meteen van mijn online "vriendenlijstje" af. Als ze er al opstonden....
Als je akkoord geeft, post ik hier de hele discussie.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja, je manier van DM's sturen komt zelf een beetje agressief over, maar dat kom jij sowieso
wel eens![]()
als je de DM's wil posten ga je gang, maar ik ga zo ook iets anders doen, ik zit hier nou niet
écht op te wachten vandaag...
Kan je goed van kakken Chuf..... Latersquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:59 schreef chufi het volgende:
Zo dat was een sterk bakje koffie... Slaat gelijk op de darmen.... Laters
leukquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal zo de hele discussie even posten.
Wie A zegt, moet ook B zeggen.
welke strontemmer? van die klojo?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je akkoord geeft, post ik hier de hele discussie.
En als je de volgende keer de strontemmer over je heen gekieperd krijgt van een ander, dan zal ik je niet meer adviseren per DM. Die garantie kan je ook krijgen...
Ik heb andere teksten van je staan hier...quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:01 schreef FANN het volgende:
[..]
welke strontemmer? van die klojo?ik zag dat niet zo eigenlijk, ik was van plan om te vragen of
hij gewoon normaal kon doen en meeposten, meer niet, maar dat heb ik toen maar gelaten, ik had geen zin meer....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |