Niemand dus.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat iedereen nu naar elkaars ellende moet gaan vragen, maar ik vind het raar dat als Fann uit belangstelling iets vraagt er aan haar gevraagd wordt of ze dat wilt weten, ja dat wil ze weten. Het is net zoiets als afgelopen maandag, the day after, dat sommigen hier posten dat er we het er niet meer over gingen hebben. Wie bepaalt dat?
Maar mijn zus herstelt lichamelijk best goed van de operatie, maar geestelijk wordt het allemaal wel een stuk minder. Volgende week wordt het behandelplan besproken.
Zolang er zulke reacties volgen, voel ik me niet meer geroepen bepaalde dingen te melden.quote:Op maandag 9 maart 2015 08:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Geweldig die conversatie vannacht hier
Morgen!

veel zegquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:28 schreef FANN het volgende:
En voor de ''rest'' schenk ik ook maar meteen in, suiker en melk staan daar ....
''wijst'' naar hoekje van de tafel
[ afbeelding ]

Goed komt het niet, maar het leven gaat wel door, dus moeten we er maar weer iets van makenquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Thanks Dees.... Ik zou graag willen zeggen, komt allemaal wel goed.... , maar jij weet ook wel beter,
dus gewoon maar het beste van hopen ... je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik...

Zittend op 1 bil slapen zal wel niet meevallen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mag jij tegenwoordig laat opblijven?

ik weet even niksquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe druk het vandaag gaat worden hier Hut
soms is het stil en soms niet...

quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:28 schreef FANN het volgende:
En voor de ''rest'' schenk ik ook maar meteen in, suiker en melk staan daar ....
''wijst'' naar hoekje van de tafel
[ afbeelding ]

Als persoon X roept dat er niet meer ergens over gesproken gaat worden, dan hoop ik oprecht dat er verder niemand is die zich daar dan ook maar iets van aantrekt. De enige die eventueel bepaalt of iets verboden is dat zijn mods/admins.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:32 schreef Deisyy het volgende:
Dat mensen zich iets aantrekken van wat er op een forum gepost wordt kan ik me wel voorstellen.
Users die de hulpmod uit gaan hangen en zeggen dat er ergens niet meer over gesproken gaat worden. Lachwekkend.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:32 schreef Deisyy het volgende:
Geen idee wat je met je tweede zin bedoelt.

. Het idee en de muziek zijn ontwikkeld door Marcel la Haye. Filmmontage Ella Tholhuijsen (E-films)
 . Het idee en de muziek zijn ontwikkeld door Marcel la Haye. Filmmontage Ella Tholhuijsen (E-films)

Bij mijn moeder hadden we heerlijke koekjes, waar volgens mij niemand iets van gegeten heeftquote:
 en bij mijn vader hadden we belegde broodjes, geen cake
  en bij mijn vader hadden we belegde broodjes, geen cake   

Wat heeft ze?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat iedereen nu naar elkaars ellende moet gaan vragen, maar ik vind het raar dat als Fann uit belangstelling iets vraagt er aan haar gevraagd wordt of ze dat wilt weten, ja dat wil ze weten. Het is net zoiets als afgelopen maandag, the day after, dat sommigen hier posten dat er we het er niet meer over gingen hebben. Wie bepaalt dat?
Maar mijn zus herstelt lichamelijk best goed van de operatie, maar geestelijk wordt het allemaal wel een stuk minder. Volgende week wordt het behandelplan besproken.

Op die fiets.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als persoon X roept dat er niet meer ergens over gesproken gaat worden, dan hoop ik oprecht dat er verder niemand is die zich daar dan ook maar iets van aantrekt. De enige die eventueel bepaalt of iets verboden is dat zijn mods/admins.
[..]
Users die de hulpmod uit gaan hangen en zeggen dat er ergens niet meer over gesproken gaat worden. Lachwekkend.
Ongezien de tyfus. Laat ze maar solliciteren naar een modfunctie dan als ze dat zo graag willen bepalen

als je toch bezig bent om wie dan ook ''Ongezien de tyfus'' te wensen wil ik wel weten wat je denktquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als persoon X roept dat er niet meer ergens over gesproken gaat worden, dan hoop ik oprecht dat er verder niemand is die zich daar dan ook maar iets van aantrekt. De enige die eventueel bepaalt of iets verboden is dat zijn mods/admins.
[..]
Users die de hulpmod uit gaan hangen en zeggen dat er ergens niet meer over gesproken gaat worden. Lachwekkend.
Ongezien de tyfus. Laat ze maar solliciteren naar een modfunctie dan als ze dat zo graag willen bepalen

Best zonde van die koekjes, ik krijg altijd juist trek op een crematie of begrafenis.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij mijn moeder hadden we heerlijke koekjes, waar volgens mij niemand iets van gegeten heeft
trouwensen bij mijn vader hadden we belegde broodjes, geen cake

Dat is niet prettigquote:

quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Best zonde van die koekjes, ik krijg altijd juist trek op een crematie of begrafenis.

maar bij mijn Pa heb ik wel een broodje gegeten om de één of
   maar bij mijn Pa heb ik wel een broodje gegeten om de één of
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |