cold turkeyquote:

Cees Schilperoortquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw allemaal nog de groeten van Cees,

Ik dacht gisteren al dat je er iets meer van wistquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw allemaal nog de groeten van Cees,

Check Peter nog maar ff in de DWDD.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren al dat je er iets meer van wist

Je kunt er weinig aan veranderen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:07 schreef drakin het volgende:
Ik keek even omdat ik niet kon ademhalen als ik ga liggen, wordt dus vast nietslapen vannacht

Gewoon rechtop ziyten in brd kan ik ook niet slapen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt er weinig aan veranderen.

Wakker blijven totdat je omvalt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon rechtop ziyten in brd kan ik ook niet slapen.

dan wotdt ik eeer wakker omfak gren lucht krijg.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wakker blijven totdat je omvalt.

Dat probleem heb ik niet, wel een ander lastig gedoe.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:18 schreef drakin het volgende:
[..]
dan wotdt ik eeer wakker omfak gren lucht krijg.

Je oud stadsgenoot AB?quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Check Peter nog maar ff in de DWDD.

Wat een toestand.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:18 schreef drakin het volgende:
[..]
dan wotdt ik eeer wakker omfak gren lucht krijg.

ooquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik niet, wel een ander lastig gedoe.

ga nog1 kerr poging wagrn en anders op bank bivaketen vannacht.quote:

heb je gebroken rib oquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:26 schreef drakin het volgende:
[..]
ga nog1 kerr poging wagrn en anders op bank bivaketen vannacht.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |