Ik heb het niet gevolgd om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 11 maart 2015 01:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee maar het was wel lachen vandaan.
Het onderwerp boeide me, normaal kijk ik er ook nooit naar.quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd om eerlijk te zijn
Snap ikquote:Op woensdag 11 maart 2015 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het onderwerp boeide me, normaal kijk ik er ook nooit naar.
De 2e kamer discussie heb ik vol verbazing naar zitten kijken, die zijn echt slecht geinformeerd.quote:
Ik denk daar soms wel eens over ja.quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:45 schreef vaduz het volgende:
Piet, geen idee om zelf de politiek in te stappen?
Maar dan kennen ze je weerquote:Op woensdag 11 maart 2015 01:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik denk daar soms wel eens over ja.
Succes, oud collega stond daar op de lijst ooit... Geen idee of ie er nog steeds op staatquote:Op woensdag 11 maart 2015 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga de Piratenpartij overnemen.
Het idee is goed, de uitvoering tot nu erg amateuristisch.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Succes, oud collega stond daar op de lijst ooit... Geen idee of ie er nog steeds op staat
Een heleboel mensen zijn sowieso overbodig, die kun je beter rustig houden dan.quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:50 schreef vaduz het volgende:
Goed idee: jij bent voor een samenleving vol werklozen, die de hele dag zitten te blowen?
quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een heleboel mensen zijn sowieso overbodig, die kun je beter rustig houden dan. aan het werk zetten en zo een zinvolle inrichting van hun leven geven.
Ok. zonde, het wordt nu echt leuk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 02:04 schreef chufi het volgende:
Ik ga proberen, mn slaaptekort van afgelopen nacht in te halen....
Laters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |