Ik raak afgeleid door je UI. Is dat de moeder van fylax of zei je dat niet ?quote:
11/10quote:
Nounounouquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:18 schreef timmmmm het volgende:
Wie zijn al die nieuwe mensen ineens? Kunnen die niet gewoon de tering krijgen ofzo
NouNouquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:18 schreef timmmmm het volgende:
Wie zijn al die nieuwe mensen ineens? Kunnen die niet gewoon de tering krijgen ofzo
Aids komt al van de apen. Dus is dit een pleonasmequote:
Dat is mevrouw Jessica Alba, een getalenteerd actrice.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:18 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik raak afgeleid door je UI. Is dat de moeder van fylax of zei je dat niet ?
Doe eens niet zo racistischquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:20 schreef AF_ het volgende:
[..]
Aids komt al van de apen. Dus is dit een pleonasme
Goed verhaalquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:20 schreef AF_ het volgende:
[..]
Aids komt al van de apen. Dus is dit een pleonasme
Maar is ze de moeder van Fylax?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is mevrouw Jessica Alba, een getalenteerd actrice.
Sorryquote:
Weet ik, ik ga even een banaan lezenquote:
Nee, dat is Yvonne. Jessica Alba is niet Yvonne.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:23 schreef AF_ het volgende:
[..]
Maar is ze de moeder van Fylax?
[..]
Sorry
[..]
Weet ik, ik ga even een banaan lezen
Maar is Alba knap?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dat is Yvonne. Jessica Alba is niet Yvonne.
Eigenlijk lokte tralalala onsquote:
Oke, dat is ook weer duidelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dat is Yvonne. Jessica Alba is niet Yvonne.
Jess is 33 en in de bloei van haar leven.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:25 schreef AF_ het volgende:
E
[..]
Eigenlijk lokte tralalala ons
[..]
Oke, dat is ook weer duidelijk![]()
Alba is wel al oud zie ikOp jou UI is ze toch wat jogner ofniet
En nu lok ik iedereen hier heen:quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:25 schreef AF_ het volgende:
E
[..]
Eigenlijk lokte tralalala ons
[..]
Oke, dat is ook weer duidelijk![]()
Alba is wel al oud zie ikOp jou UI is ze toch wat jogner ofniet
Dat wordt weer genieten van A. Pechtoldquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
En nu lok ik iedereen hier heen:
POL / [LIVE DEBAT 10/3/15] De deal met Cees H.
Topshow in making
Onze populistquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat wordt weer genieten van A. Pechtold
Zet zo opquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
En nu lok ik iedereen hier heen:
POL / [LIVE DEBAT 10/3/15] De deal met Cees H.
Topshow in making
Dat ook ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is Geert Wilders. Een volksmenner.
Moet je een headshot???quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:32 schreef timmmmm het volgende:
Toch bijzonder hoe alle retards ineens boven komen drijven als Fylax gepest kan worden
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:32 schreef timmmmm het volgende:
Toch bijzonder hoe alle retards ineens boven komen drijven als Fylax gepest kan worden
Houd nou eens je smoel augurk! Eindelijk wat vrolijkheid in dit topic.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:32 schreef timmmmm het volgende:
Dat is er al door jouw UIquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Houd nou eens je smoel augurk! Eindelijk wat vrolijkheid in dit topic.
Die gast kan je toch niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Houd nou eens je smoel augurk! Eindelijk wat vrolijkheid in dit topic.
Daar zou ik wel een banaan in willen steken.quote:
En hard. Alhoewel ik Britta zou kiezenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar zou ik wel een banaan in willen steken.
Dan ben je de enige!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
En hard. Alhoewel ik Britta zou kiezen
Binnenkort nieuwe seizoen op Yahoo
Die afleveringquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:36 schreef Mani89 het volgende:
Britta zou voor mij wel haar pizza dance mogen doen.
Maarquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Britta is echt awkward. Altijd.
Wij ookquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet, timmmm en ik hebben een teringhekel aan Alberto Stegemans.
Alles gezienquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:40 schreef Mani89 het volgende:
Knock, knock. Who's there? Cancer. Oh good, come on in, I thought it was Britta!![]()
Whut?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet, timmmm en ik hebben een teringhekel aan Alberto Stegemans.
Whut?quote:
Jaquote:
Ik ook. Heb toen was banden in het fietsenhok leeg gestoken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit zei ik ook een keer, toen werd Mani mad.
Oei, dan verstop ik mij maar snel.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit zei ik ook een keer, toen werd Mani mad.
De was?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:10 schreef Mani89 het volgende:
Jullie krijgen me echt niet op de kast hoor, echt niet. Ik ga even de was doen.
Ze moeten zeggen dat het een goede show is want ik vind dat en anderen moeten dat ook vinden!!!!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:10 schreef Mani89 het volgende:
Dan ga je je toch afvragen hoe zo´n persoon in het dagelijks leven functioneert..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het ergste was nog dat hij serieus was.
Hij vindt het echt een leuke show.
Oh, ok. Ik schrok al.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat hij zijn moeder dat gaat laten doen natuurlijk.
Hij durfde tenminste mij te meeten en dat kan ik niet van iedereen zeggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ga je je toch afvragen hoe zo´n persoon in het dagelijks leven functioneert..
Doe je ook tapijten?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:14 schreef Mani89 het volgende:
Nee dat doe ik echt zelf, ik heb een schoonmaakobsessie.
Oke, wanneer vraag je mij ten huwelijk?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:14 schreef Mani89 het volgende:
Nee dat doe ik echt zelf, ik heb een schoonmaakobsessie.
Krijgen we je er wel uit?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:10 schreef Mani89 het volgende:
Tapijten zijn mijn specialiteit, als ik niet net een speciaalbierbinge achter de rug heb.quote:
Als je weer klaar bent om je kleren uit te doen voor een man.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:14 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oke, wanneer vraag je mij ten huwelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je weer klaar bent om je kleren uit te doen voor een man.Oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had vandaag #hosselfaal.
Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Ja, die ook ja. Moet je nagaan hoe vaak ik faal.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we net gezien.
Hé, dat is mijn specialiteit jaquote:
Ik heb het tot nu toe niet zo bijgehouden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, die ook ja. Moet je nagaan hoe vaak ik faal.
Ik haal je sowieso in.quote:
Hannes, lief dat je er naar vraagt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vertel gerust over je andere faal als je dat wil.
Ik betwijfel hetquote:
Oei, op het werk of bij studie?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hannes, lief dat je er naar vraagt.
Ik ben verliefd.
En ik durf niets.
Studie. Ik heb wel gewoon regelmatig gepraat met hem over school etc. maar ja. Ik ben gewoon een loser qua dit soort dingen. En ik heb nog maar vier dagen, daarna stage. Wel in dezelfde stad.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oei, op het werk of bij studie?
Go get 'em tiger! Rawr.
Wij FOK!kers zijn geen van alle players (behalve timmmmm die heeft Fylax gehosseld).quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Studie. Ik heb wel gewoon regelmatig gepraat met hem over school etc. maar ja. Ik ben gewoon een loser qua dit soort dingen. En ik heb nog maar vier dagen, daarna stage. Wel in dezelfde stad.
JA MAAR HANNES LUISTERquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij FOK!kers zijn geen van alle players (behalve timmmmm die heeft Fylax gehosseld).
Gewoon gezellig appen met die jongen en het komt vast goed
Wat voor stage is dat trouwens?
Dat is toch de bedoeling?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:27 schreef Inolvidable het volgende:
Ik kan hem toch niet zomaar appen dan denkt hij dat ik hem wil.
Ik zou niet eens weten wat ik moet sturen joh.quote:
Hoi.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:32 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat ik moet sturen joh.
Ja, zo van: 'hoi ik heb vandaag van 9 tot half 5 tegenover jou gezeten maar niets gezegd maar nu ga ik ineens met je appen, leuk hè?'quote:
Je zou wat inspiratie op kunnen doen van dit filmpje.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, zo van: 'hoi ik heb vandaag van 9 tot half 5 tegenover jou gezeten maar niets gezegd maar nu ga ik ineens met je appen, leuk hè?'
JA EN WAT DAN ALS IE HOMO IS.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je zou wat inspiratie op kunnen doen van dit filmpje.
http://www.zideo.nl/playzideo/6b346d596f56646f
Dat is wel wat vreemd om iemand 8 uur lang aan te starenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, zo van: 'hoi ik heb vandaag van 9 tot half 5 tegenover jou gezeten maar niets gezegd maar nu ga ik ineens met je appen, leuk hè?'
Dan heb je een homo in je vriendenkring, dat is superhip!quote:
Ligt er aan wat voor foto erbij zit.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb hem niet aangestaard.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel wat vreemd om iemand 8 uur lang aan te staren
Dat soort foto's stuur ik alleen naar jou Specie.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor foto erbij zit.
Had misschien wel geholpen.quote:
Wees inventief, als hij ook stage gaat lopen kan je het daar makkelijk over hebben en dan share je jouw fantastische stageervaringen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:27 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
JA MAAR HANNES LUISTER
Ik kan hem toch niet zomaar appen dan denkt hij dat ik hem wil.
Een journalistieke stage, medium noem ik hier liever niet dus daar moet je voor DM'en.
Alle meiden hebben tegenwoordig een gay best friend.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan heb je een homo in je vriendenkring, dat is superhip!
Oke, hier kan ik wel wat mee.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wees inventief, als hij ook stage gaat lopen kan je het daar makkelijk over hebben en dan share je jouw fantastische stageervaringen.
Of gewoon over gezamenlijke interesses, daar ben je vast al wel achter nu jullie al vaak hebben gekletst. Dan krijgt hij vast wel in de gaten dat je iets van hem wil ja, maar dat was juist de bedoeling
Op de weblog.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien moet ik een rubriek krijgen op FOK! waar ik relatieadvies geef.
Die jongen snapt vast wel wat de bedoeling is als Dable vraagt om een 1 op 1 diepte-interview.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou stuur dat bericht dan.
Lekker moeilijk doen om het moeilijk doen met jullie tuinbroek.
Gastquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die jongen snapt vast wel wat de bedoeling is als Dable vraagt om een 1 op 1 diepte-interview.
Dit is echt een ontzettend mooi en romantisch liedjequote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:46 schreef Mani89 het volgende:
Misschien kan je voor hem zingen, dit liedje bijvoorbeeld.
Ik ben niet mad, gewoon sad.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toch een grapje. Jeetje, niet zo mad zijn.
Misschien wil Falyx wel even klef tegen je doen.quote:
Er mag maar een iemand klef tegen mij doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien wil Falyx wel even klef tegen je doen.
Ok. Maar ik weet niet of Specu daar nu wel zin in heeft.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Er mag maar een iemand klef tegen mij doen.
Wil jij ook een briefje insturen?quote:
Geef je adres maar.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wil jij ook een briefje insturen?
Heeft je tram vertraging?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:16 schreef Uccie het volgende:
Jeremy Clarkson geschorst...je verwacht het niet.
Ga ik veel missen bij DWDD?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke bevolkingsgroep voelt zich nu weer beledigd door hem?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:16 schreef Uccie het volgende:
Jeremy Clarkson geschorst...je verwacht het niet.
Je hebt DM.quote:
Nee nog aan het werk.quote:
Negers geloof ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Welke bevolkingsgroep voelt zich nu weer beledigd door hem?
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Welke bevolkingsgroep voelt zich nu weer beledigd door hem?
Oh, gewoon een fittie met zijn producer dusquote:
quote:
Henktown = Herman?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze zitten van alles in de bips van Herman van Veen te steken.
Moet wel een grote hond zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:41 schreef El_Matador het volgende:
Alleen om die reden zou ik een hont kopen om hem er vanaf te kunnen schoppen.
Ik had zin in ander doelloos gezwets dus ben ik maar het debat aan het kijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze zitten van alles in de bips van Herman van Veen te steken.
Is die moeder dan zo reusachtig?quote:
Opgehemeld bij DWDD...zal hij wel snel doodgaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, Herman zit 175 jaar in het vak.
in ONZ wel.quote:
Duurt nog 3 min.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:46 schreef Specularium het volgende:
Ik zou zo voor de tram springen vanwege Herman.
Je mag ook scheiden hoorquote:
Ik ga geen Herman kijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker Herman kijken?
Spring ik wel.
Een van jullie zal toch voor die tram moeten springen, dus ik weet nog niet wie.quote:
Als jij nou gaat.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een van jullie zal toch voor die tram moeten springen, dus ik weet nog niet wie.
Ik heb het kouhoud!!!quote:
Houd mij er gewoon buiten ja, het zijn jullie huwelijksstruggles.quote:
Als ze nou allebei voor de tram springen zien ze elkaar gelijk weer in het hiernamaalsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een van jullie zal toch voor die tram moeten springen, dus ik weet nog niet wie.
Als eckte Romeo & Juliaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ze nou allebei voor de tram springen zien ze elkaar gelijk weer in het hiernamaals
Oh de romantiek
Vreselijke neuzelstem. Ik begrijp je wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:46 schreef Specularium het volgende:
Ik zou zo voor de tram springen vanwege Herman.
Wij moeten gezamenlijke vijanden hebben, anders vliegen we elkaar de hele dag aan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Houd mij er gewoon buiten ja, het zijn jullie huwelijksstruggles.
Vandaar dat je Mani altijd aan het pesten bent.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wij moeten gezamenlijke vijanden hebben, anders vliegen we elkaar de hele dag aan.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ze nou allebei voor de tram springen zien ze elkaar gelijk weer in het hiernamaals
Oh de romantiek
Misschien binnenkort samen van de Dom springen in Utrecht? Weet niet of dat in je agenda past.quote:
En die heeft al succes vanaf de eerste verdieping.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor Uccie hoef je gelukkig maar een heel klein gaatje te maken in je agenda.
Weet je niet zeker, ze heeft zulk goed contact met vogels, wie weet heeft ze er wel wat van opgestoken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
En die heeft al succes vanaf de eerste verdieping.
Nee, warmte stijgt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Terwijl je verwacht dat het dichter bij de grond warmer is.
Snor aan het epileren.quote:
Wat een heldquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Mani89 er?
Ik heb een nieuwtje wat hij leuk zal vinden. Het jachtseizoen is geopend.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_wildplassers__.html
Ik ben spannend.quote:
Ontken dan!quote:
Specu heeft zijn broekje al uit.quote:
Alsof jij hier niet nat van wordt.quote:
Sopperdesopquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Alsof jij hier niet nat van wordt.
Weet ik.quote:
Doe maar.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zal even een hete pic sturen.
Stuur pics van de moeder van Fylax.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zal even een hete pic sturen.
Die schijnt niet op de foto te passen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Stuur pics van de moeder van Fylax.
Panorama.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die schijnt niet op de foto te passen.
Als je zulk soort dingen zegt ben ik je supervisor.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:59 schreef anonymoussie het volgende:
Zo, netjes erin geschoten die Brahimi.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:59 schreef anonymoussie het volgende:
Zo, netjes erin geschoten die Brahimi.
Vooruit dan maar weer.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je zulk soort dingen zegt ben ik je supervisor.
Nee, is privé.quote:
Jawel, ik moet alleen even uitzoeken welke.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn er dan geen privileges voor een zorgzame peetvader van een vogel?
Iemand moet het zijn.quote:
Ik heb nog een achtergrond voor een dartbord nodigquote:
Van Pjo kan ik nooit genoeg ontvangen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, ik moet alleen even uitzoeken welke.
Sexyness coming upquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van Pjo kan ik nooit genoeg ontvangen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog een achtergrond voor een dartbord nodig.
Ik merk het alweer, het is weer zo'n avond.quote:
Ohja, en het kabinet gaat zo vallen als het zo door blijft gaan, maar dat zijn meer randzakenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Ik merk het alweer, het is weer zo'n avond.
Alleen Johannes geeft nog een normaal antwoord.
Wanneer gaat het kabinet vallen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, en het kabinet gaat zo vallen als het zo door blijft gaan, maar dat zijn meer randzaken.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Mijn posts zijn te herkennen aan hun eerlijkheid.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, het is toch mijn kindje, hoeft niet per se sexy te zijn. Mag wel natuurlijk, maar ik wil geen gigolo opvoeden.quote:
Zo'n Bijlmervogel.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn posts zijn te herkennen aan hun eerlijkheid.
[..]
Nou ja, het is toch mijn kindje, hoeft niet per se sexy te zijn. Mag wel natuurlijk, maar ik wil geen gigolo opvoeden.
Het debat gaat zo weer verder, maar echt rooskleurig ziet het er niet uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer gaat het kabinet vallen?
Bij een aardbeving?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk maar, dat is toch onweerstaanbaar.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn posts zijn te herkennen aan hun eerlijkheid.
[..]
Nou ja, het is toch mijn kindje, hoeft niet per se sexy te zijn. Mag wel natuurlijk, maar ik wil geen gigolo opvoeden.
Waar?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kijk maar, dat is toch onweerstaanbaar.
Was maar een motie voor een onafhankelijk onderzoek ipv een onderzoek door de nieuwe MvJquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoop dat Cees H. iets zegt over Fylax zijn moeder.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was maar een motie voor een onafhankelijk onderzoek ipv een onderzoek door de nieuwe MvJ. Of Cees H moet straks gekke dingen gaan zeggen bij Nieuwsuur.
Fylax is stiekem de zoon van Cees H.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoop dat Cees H. iets zegt over Fylax zijn moeder.
Jammer dat hij nooit bij dat linkse bolwerk op de televisie wil.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:29 schreef YokiKater het volgende:
Geertje was weer lekker op Rutte aan het zeiken, ik houd er wel van.
Wat zeggen mannen dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:37 schreef anonymoussie het volgende:
Mannen zeggen niet 'ik kijk gewoon voetballen'.
Jullie kijken het ongewoon?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:37 schreef anonymoussie het volgende:
Mannen zeggen niet 'ik kijk gewoon voetballen'.
Dat zou best eens kunnen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat de juiste term dan is: ik kijk voetbal. Dus zonder 'naar'.
quote:
quote:
Ik ben ook maar afgehaakt, heb het wel gehad voor vandaag. Nu zit ik naar Mission Impossible II te kijken voor de 185e keer.quote:
Dat is waar, ben nog helemaal in extase.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook een hete pic gehad.
Je bent nog steeds een stoere Wonder Woman.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe ouder hoe wijzer. Eigenwijzer in dit geval
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:47 schreef Specularium het volgende:
Arnie doet altijd veel te stoer met zijn Friends gifje.
quote:
Jawel sp3c je hoort het, stoer is goedquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je bent nog steeds een stoere Wonder Woman.
Noem jij eens een leuke serie dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |