Ik raak afgeleid door je UI. Is dat de moeder van fylax of zei je dat niet ?quote:
11/10quote:
Nounounouquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:18 schreef timmmmm het volgende:
Wie zijn al die nieuwe mensen ineens? Kunnen die niet gewoon de tering krijgen ofzo
NouNouquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:18 schreef timmmmm het volgende:
Wie zijn al die nieuwe mensen ineens? Kunnen die niet gewoon de tering krijgen ofzo
Aids komt al van de apen. Dus is dit een pleonasmequote:
Dat is mevrouw Jessica Alba, een getalenteerd actrice.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:18 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik raak afgeleid door je UI. Is dat de moeder van fylax of zei je dat niet ?
Doe eens niet zo racistischquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:20 schreef AF_ het volgende:
[..]
Aids komt al van de apen. Dus is dit een pleonasme
Goed verhaalquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:20 schreef AF_ het volgende:
[..]
Aids komt al van de apen. Dus is dit een pleonasme
Maar is ze de moeder van Fylax?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is mevrouw Jessica Alba, een getalenteerd actrice.
Sorryquote:
Weet ik, ik ga even een banaan lezenquote:
Nee, dat is Yvonne. Jessica Alba is niet Yvonne.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:23 schreef AF_ het volgende:
[..]
Maar is ze de moeder van Fylax?
[..]
Sorry
[..]
Weet ik, ik ga even een banaan lezen
Maar is Alba knap?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dat is Yvonne. Jessica Alba is niet Yvonne.
Eigenlijk lokte tralalala onsquote:
Oke, dat is ook weer duidelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dat is Yvonne. Jessica Alba is niet Yvonne.
Jess is 33 en in de bloei van haar leven.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:25 schreef AF_ het volgende:
E
[..]
Eigenlijk lokte tralalala ons
[..]
Oke, dat is ook weer duidelijk![]()
Alba is wel al oud zie ikOp jou UI is ze toch wat jogner ofniet
En nu lok ik iedereen hier heen:quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:25 schreef AF_ het volgende:
E
[..]
Eigenlijk lokte tralalala ons
[..]
Oke, dat is ook weer duidelijk![]()
Alba is wel al oud zie ikOp jou UI is ze toch wat jogner ofniet
Dat wordt weer genieten van A. Pechtoldquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
En nu lok ik iedereen hier heen:
POL / [LIVE DEBAT 10/3/15] De deal met Cees H.
Topshow in making
Onze populistquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat wordt weer genieten van A. Pechtold
Zet zo opquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
En nu lok ik iedereen hier heen:
POL / [LIVE DEBAT 10/3/15] De deal met Cees H.
Topshow in making
Dat ook ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is Geert Wilders. Een volksmenner.
Moet je een headshot???quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:32 schreef timmmmm het volgende:
Toch bijzonder hoe alle retards ineens boven komen drijven als Fylax gepest kan worden
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:32 schreef timmmmm het volgende:
Toch bijzonder hoe alle retards ineens boven komen drijven als Fylax gepest kan worden
Houd nou eens je smoel augurk! Eindelijk wat vrolijkheid in dit topic.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:32 schreef timmmmm het volgende:
Dat is er al door jouw UIquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Houd nou eens je smoel augurk! Eindelijk wat vrolijkheid in dit topic.
Die gast kan je toch niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Houd nou eens je smoel augurk! Eindelijk wat vrolijkheid in dit topic.
Daar zou ik wel een banaan in willen steken.quote:
En hard. Alhoewel ik Britta zou kiezenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar zou ik wel een banaan in willen steken.
Dan ben je de enige!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
En hard. Alhoewel ik Britta zou kiezen
Binnenkort nieuwe seizoen op Yahoo
Die afleveringquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:36 schreef Mani89 het volgende:
Britta zou voor mij wel haar pizza dance mogen doen.
Maarquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Britta is echt awkward. Altijd.
Wij ookquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet, timmmm en ik hebben een teringhekel aan Alberto Stegemans.
Alles gezienquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:40 schreef Mani89 het volgende:
Knock, knock. Who's there? Cancer. Oh good, come on in, I thought it was Britta!![]()
Whut?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet, timmmm en ik hebben een teringhekel aan Alberto Stegemans.
Whut?quote:
Jaquote:
Ik ook. Heb toen was banden in het fietsenhok leeg gestoken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit zei ik ook een keer, toen werd Mani mad.
Oei, dan verstop ik mij maar snel.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit zei ik ook een keer, toen werd Mani mad.
De was?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:10 schreef Mani89 het volgende:
Jullie krijgen me echt niet op de kast hoor, echt niet. Ik ga even de was doen.
Ze moeten zeggen dat het een goede show is want ik vind dat en anderen moeten dat ook vinden!!!!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:10 schreef Mani89 het volgende:
Dan ga je je toch afvragen hoe zo´n persoon in het dagelijks leven functioneert..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het ergste was nog dat hij serieus was.
Hij vindt het echt een leuke show.
Oh, ok. Ik schrok al.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat hij zijn moeder dat gaat laten doen natuurlijk.
Hij durfde tenminste mij te meeten en dat kan ik niet van iedereen zeggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ga je je toch afvragen hoe zo´n persoon in het dagelijks leven functioneert..
Doe je ook tapijten?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:14 schreef Mani89 het volgende:
Nee dat doe ik echt zelf, ik heb een schoonmaakobsessie.
Oke, wanneer vraag je mij ten huwelijk?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:14 schreef Mani89 het volgende:
Nee dat doe ik echt zelf, ik heb een schoonmaakobsessie.
Krijgen we je er wel uit?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:10 schreef Mani89 het volgende:
Tapijten zijn mijn specialiteit, als ik niet net een speciaalbierbinge achter de rug heb.quote:
Als je weer klaar bent om je kleren uit te doen voor een man.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:14 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oke, wanneer vraag je mij ten huwelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je weer klaar bent om je kleren uit te doen voor een man.Oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had vandaag #hosselfaal.
Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Ja, die ook ja. Moet je nagaan hoe vaak ik faal.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we net gezien.
Hé, dat is mijn specialiteit jaquote:
Ik heb het tot nu toe niet zo bijgehouden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, die ook ja. Moet je nagaan hoe vaak ik faal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |