Ik raak afgeleid door je UI. Is dat de moeder van fylax of zei je dat niet ?quote:
11/10quote:
Nounounouquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:18 schreef timmmmm het volgende:
Wie zijn al die nieuwe mensen ineens? Kunnen die niet gewoon de tering krijgen ofzo
NouNouquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:18 schreef timmmmm het volgende:
Wie zijn al die nieuwe mensen ineens? Kunnen die niet gewoon de tering krijgen ofzo
Aids komt al van de apen. Dus is dit een pleonasmequote:
Dat is mevrouw Jessica Alba, een getalenteerd actrice.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:18 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik raak afgeleid door je UI. Is dat de moeder van fylax of zei je dat niet ?
Doe eens niet zo racistischquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:20 schreef AF_ het volgende:
[..]
Aids komt al van de apen. Dus is dit een pleonasme
Goed verhaalquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:20 schreef AF_ het volgende:
[..]
Aids komt al van de apen. Dus is dit een pleonasme
Maar is ze de moeder van Fylax?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is mevrouw Jessica Alba, een getalenteerd actrice.
Sorryquote:
Weet ik, ik ga even een banaan lezenquote:
Nee, dat is Yvonne. Jessica Alba is niet Yvonne.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:23 schreef AF_ het volgende:
[..]
Maar is ze de moeder van Fylax?
[..]
Sorry
[..]
Weet ik, ik ga even een banaan lezen
Maar is Alba knap?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dat is Yvonne. Jessica Alba is niet Yvonne.
Eigenlijk lokte tralalala onsquote:
Oke, dat is ook weer duidelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dat is Yvonne. Jessica Alba is niet Yvonne.
Jess is 33 en in de bloei van haar leven.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:25 schreef AF_ het volgende:
E
[..]
Eigenlijk lokte tralalala ons
[..]
Oke, dat is ook weer duidelijk![]()
Alba is wel al oud zie ikOp jou UI is ze toch wat jogner ofniet
En nu lok ik iedereen hier heen:quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:25 schreef AF_ het volgende:
E
[..]
Eigenlijk lokte tralalala ons
[..]
Oke, dat is ook weer duidelijk![]()
Alba is wel al oud zie ikOp jou UI is ze toch wat jogner ofniet
Dat wordt weer genieten van A. Pechtoldquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
En nu lok ik iedereen hier heen:
POL / [LIVE DEBAT 10/3/15] De deal met Cees H.
Topshow in making
Onze populistquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat wordt weer genieten van A. Pechtold
Zet zo opquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
En nu lok ik iedereen hier heen:
POL / [LIVE DEBAT 10/3/15] De deal met Cees H.
Topshow in making
Dat ook ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is Geert Wilders. Een volksmenner.
Moet je een headshot???quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:32 schreef timmmmm het volgende:
Toch bijzonder hoe alle retards ineens boven komen drijven als Fylax gepest kan worden
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:32 schreef timmmmm het volgende:
Toch bijzonder hoe alle retards ineens boven komen drijven als Fylax gepest kan worden
Houd nou eens je smoel augurk! Eindelijk wat vrolijkheid in dit topic.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:32 schreef timmmmm het volgende:
Dat is er al door jouw UIquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Houd nou eens je smoel augurk! Eindelijk wat vrolijkheid in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |