Zou toch wel wat zijn als het allemaal brandweermannen waren geweestquote:Op maandag 9 maart 2015 23:50 schreef Karina het volgende:
Goh dat zijn allemaal politici. Goed gezien Pauw.
Daarom niet met het OV gaan, waar dan ook ter wereld.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
In Parijs drukken zich zwervers tegen je aan om gezamenlijk door zon draaipoortje te komen
Is wellicht wel leuker om naar te luisteren.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou toch wel wat zijn als het allemaal brandweermannen waren geweest
Ik zou voorstander zijn mits ze hun pak aanhebbenquote:Op maandag 9 maart 2015 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Is wellicht wel leuker om naar te luisteren.
Mannen in uniformquote:Op maandag 9 maart 2015 23:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou voorstander zijn mits ze hun pak aanhebben
Geld een bedrijfs dresscode ook?quote:
Een mooi pak is ook prima ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Geld een bedrijfs dresscode ook?
Oh vind t altijd wel een kick die nachtelijke metro stations. En bij treinen meer HSL lijnen, in 2 uur naar Berlijn zou toch top zijnquote:Op maandag 9 maart 2015 23:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Daarom niet met het OV gaan, waar dan ook ter wereld.
Kan je wel goede heroïne scoren idd.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oh vind t altijd wel een kick die nachtelijke metro stations. En bij treinen meer HSL lijnen, in 2 uur naar Berlijn zou toch top zijn
Dan moet je straks gewoon even de herhaling van DWDD kijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik hoop niks boeiends vanavond. Heb zin om in slaap te vallen...
Wat ben jij een zure kut zeg, de laatste tijd.quote:
Hahahaha je hebt het schaatstopic gelezen zekerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat ben jij een zure kut zeg, de laatste tijd.
Dat bonnetje kon blijkbaar niet gevonden worden, omdat die gevonden is op een afgesloten route.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:17 schreef luxerobots het volgende:
Deze affaire is natuurlijk een kleinigheid. Ze hadden meteen het juiste bonnetje moeten geven. Dan hadden ze kunnen zeggen dat het een opmerkelijke (misschien foute) deal was. Maar hadden Teeven en Opstelten kunnen blijven.
Beetje aangeschoten zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:20 schreef Mani89 het volgende:
Van Toorenburg, ja/nee? Ik ben er nog niet helemaal uit.
Dat vind ik een dubieus verhaal.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat bonnetje kon blijkbaar niet gevonden worden, omdat die gevonden is op een afgesloten route.
Ik ben niet zo van dat strenge. Maar het is wel een tof wijf in de kroeg denk ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:20 schreef Mani89 het volgende:
Beter dan Mona Keijzer iig.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:20 schreef Mani89 het volgende:
Deze man is Limburger, derhalve per definitie schuldig.quote:
En iedereen is Limburger, tot het tegendeel bewezen is.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Deze man is Limburger, derhalve per definitie schuldig.
Daar hebben we de g-test voor.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
En iedereen is Limburger, tot het tegendeel bewezen is.
Ik heb Hotmail. Maar ik ben niet jong meer.quote:
Voor een deel zal hij ook wel niet inhoudelijk mogen reagerenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:33 schreef marcodej het volgende:
Het OM maakt schijnbaar allemaal fouten, maar hij gaat niet op de inhoud.
van wie niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor een deel zal hij ook wel niet inhoudelijk mogen reageren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn advocaat bijvoorbeeld. Nooit verstandig om inhoud van een zaak weg te geven tijdens of voor de zaak.quote:
das meer een advies, uiteindelijk zegt ie wat ie wilquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Zijn advocaat bijvoorbeeld. Nooit verstandig om inhoud van een zaak weg te geven tijdens of voor de zaak.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:36 schreef waxmask het volgende:
Van Rey zoals Roermond hem in de weekenden ook kent:Jos houdt wel van een verkleedpartijtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, it’s not a lie if you believe it.
Maar Jos wil gewoon graag vrijspraak, details op televisie gooien heeft geen enkel nutquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
das meer een advies, uiteindelijk zegt ie wat ie wil
ben bang dat het josje net zo hard om de eer gaat.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar Jos wil gewoon graag vrijspraak, details op televisie gooien heeft geen enkel nut
Helaas was abortus toen nog illegaal.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:38 schreef waxmask het volgende:
Van Rey en Rita Reys hebben samen een kind gebaard, en we noemen haar IJzeren Rita!
[ afbeelding ]
Zou je met 250 door Roermond mogen jagen? Zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:40 schreef Monolith het volgende:
Te hard rijden en dan janken als je aangehouden wordt.
Op een weg waarvan de maximumsnelheid te laag is, en alleen maar voor de schatkist.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:40 schreef Monolith het volgende:
Te hard rijden en dan janken als je aangehouden wordt.
Ach, inteelt is er in de Randstad juist veel meer hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Inteelt provincie, kunnen ze weinig aan doen
Gebied rond de Cauberg wordt een apart reservaat voor niet-Limburgers om daar te kunnen fietsen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:42 schreef Monolith het volgende:
Ik ben in ieder geval weer gesterkt in mijn overtuiging dat er een groot hek om Limburg dient te komen.
Met prikkeldraad, niemandsland, wachttorens en herdershonden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:42 schreef Monolith het volgende:
Ik ben in ieder geval weer gesterkt in mijn overtuiging dat er een groot hek om Limburg dient te komen.
Tja, te laag is een subjectieve kwestie. Volgens veel mensen is de maximumsnelheid op de snelweg ook 50km/u te laag.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Op een weg waarvan de maximumsnelheid te laag is, en alleen maar voor de schatkist.
Was dat zijn gevoel of was het een feit, aangezien hij zelf in de besluitvorming daarover zit.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Op een weg waarvan de maximumsnelheid te laag is, en alleen maar voor de schatkist.
En als ze jong zijn allemaal van die strontpiemels omdat de dames maagd dienen te blijven.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:42 schreef ebke het volgende:
Doet pijn aan mijn oren dit.
Wat een enge vent.
[..]
Ach, inteelt is er in de Randstad juist veel meer hoor.
Met al die Fatimas en Mohammeds.![]()
Dan ligt ie weer als vanouds nadat die Jumbo Trol hem persifleerde.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Deze man is een schande voor ons trotse zeenazi. Michiel de Ruyter draait zich om zijn graf.
UPC die down gaat voor onderhoud... CHECK!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Een gebroken mast is heel anders dan een vastloper, een walvis ook, alledrie meegemaakt.
Dat was wel anders geweest als Jinek hem de beavershot had gegund.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:45 schreef Martinello het volgende:
Dit item had best geschrapt mogen worden.
Hij gaat veel met vrouwen om.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Pauw moet eens wat minder knikken met zijn kop.
Nou persoonlijke schrik ik d'r van hoe Laura er nu uit ziet als een vent. Ik snap nu wel waarom de inspectie haar niet wilde laten gaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
Dit boeit toch helemaal niemand, met je gare boot.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:51 schreef luxerobots het volgende:
Vrouwelijke navigator, de boot zeilt nu nog in cirkels rond op de zee.
Doet het nietquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
www.hetgrotezeilmeisjelaurakijkjemetmemeecam.tv
Geen afslagen waar je 3 uur voor om moet varen om weer op hetzelfde punt uit te komen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:51 schreef luxerobots het volgende:
Vrouwelijke navigator, de boot zeilt nu nog in cirkels rond op de zee.
Keky Rabo reclames maken.....samen met Humberto.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:52 schreef marcodej het volgende:
Boek schrijven, doorpakken, centje verdienen, lezinkjes geven.
Ze moeten hem ook niet met sport opschepen. Met Witteman was dat ook al niks.quote:
Hopelijk gaat een groot deel over integriteit. Even kijken hoe dat gebagatelliseer van Rutte stand houdt tegenover zo'n agressieve hond als Geert.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:36 schreef Ajacied422 het volgende:
GASTEN VANAVOND
Mark Rutte
Geert Wilders
Diederik Samsom
Sybrand van Haersma Buma
Emile Roemer
Alexander Pechtold
Debatgenot.
Wilders bij de Vara........ik dacht toch echt dat varkens niet konden vliegenquote:Op woensdag 11 maart 2015 09:36 schreef Ajacied422 het volgende:
GASTEN VANAVOND
Mark Rutte
Geert Wilders
Diederik Samsom
Sybrand van Haersma Buma
Emile Roemer
Alexander Pechtold
Debatgenot.
'ziek'quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:03 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh ja, bij het vorige was hij ziek inderdaad.
Alsjeblieft wel, zeg. Dat-ie maar gepakt wordt op zijn gebrek aan kennis over hoe de gemiddelde persoon in Nederland leeft.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:04 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil de kop van Mark op een hakblok. Zet hem op jongens.
Kruipend in de goot en al maanden geen warm eten?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:05 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Alsjeblieft wel, zeg. Dat-ie maar gepakt wordt op zijn gebrek aan kennis over hoe de gemiddelde persoon in Nederland leeft.
Oh geloof me, ik voel er niets bij. Hij is alleen wel slecht ingelezen, zo blijkt uit eerdere uitlatingen van hem.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kruipend in de goot en al maanden geen warm eten?
Stel je niet aan man, de tering.
Hij zit gewoon op de hoofdlijnen, zoals het hoort. De gemiddelde Nederlander heeft het prima voor elkaar.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:09 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh geloof me, ik voel er niets bij. Hij is alleen wel slecht ingelezen, zo blijkt uit eerdere uitlatingen van hem.
Het bonnetje.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
waar gingen de eerste tien minuten over?
Ik zou hem niet eens als klant willen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:18 schreef OProg het volgende:
Ik zou Roemer nog niet eens de leiding over een snackbar geven.
Nog niet eens over de vriesafdeling van de snackbarquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:18 schreef OProg het volgende:
Rutte ook niet, dan krijg je allemaal medewerkers die geld in eigen zak steken en de bonnetjes kwijt zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:18 schreef OProg het volgende:
Mag ook weleensquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:22 schreef Grunge. het volgende:
Emile heeft cijfertjes in zijn hoofd gestampt.
5 minuten na het debat bij RTL al waarschijnlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:21 schreef RingBewoner het volgende:
Ik schakel net in maar Geert is weer van zijn griep af zie ik.
Dat weet ik wel zeker. Ik ken ze niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:23 schreef Grunge. het volgende:
Ik zie het trouwens ook wel in mijn omgeving, die armoede. Maar ik zal dan wel teveel paupers in mijn omgeving hebben.
Moet van de spindoctor.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:24 schreef luxerobots het volgende:
Roemer heeft een nieuwe coupe, voorheen kamde hij al zijn haren nog naar achter.
Een Noord Koreaans kapsel was ook wel iets voor hem geweest.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:24 schreef luxerobots het volgende:
Roemer heeft een nieuwe coupe, voorheen kamde hij al zijn haren nog naar achter.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:25 schreef Szura het volgende:
Geert kijkt wat ongemakkelijk. Islam is nog niet genoemd.
JA!quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:27 schreef alors het volgende:
Wilders heeft dezelfde oogopslag als Tofik Dibi.
Ze kunnen niet zonder elkaarquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wilders en Pechtold worden matties.
Geen één, er zijn namelijk verkiezingen voor de PS en waterschappen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:27 schreef Martinello het volgende:
Aan welke van dit gezelschap pedante idioten zou je nou je stem moeten geven.
En dan zijn deze zelfs nog een klasse beter dan die figuren dat debatje met Marjolijn Faber.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:27 schreef Martinello het volgende:
Aan welke van dit gezelschap pedante idioten zou je nou je stem moeten geven.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Samson heeft een veel te grote bek voor iemand die recent nog zo hard op zijn smoel ging
Dat had 81,6 kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
We geven 77,6 miljard aan sociale zaken uit. Om het even in perspectief te plaatsen.
Bejaarden zijn met afstand de grootste profiteurs in deze samenleving.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
We geven 77,6 miljard aan sociale zaken uit. Om het even in perspectief te plaatsen.
Scherp.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen één, er zijn namelijk verkiezingen voor de PS en waterschappen.
Na 20 jaar VVD beleid met een dalende lijn kan het gewoon niet anders dat het ook een keer omhoog gaat. Ondanks de VVD>quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:32 schreef luxerobots het volgende:
Rutte!! Het is nog helemaal niet zo zeker dat het beter gaat!
Iedereen is over zijn houdbaarheidsdatum. Behalve Rutte. Die moet zich uberhaupt niet lenen voor dit soort debatjes.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Iedereen is over zijn houdbaarheidsdatum. Behalve Rutte. Die moet zich uberhaupt niet lenen voor dit soort debatjes.
Stem jij lekker demonen66.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |