Nog niet eens over de vriesafdeling van de snackbarquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:18 schreef OProg het volgende:
Ik zou Roemer nog niet eens de leiding over een snackbar geven.
Rutte ook niet, dan krijg je allemaal medewerkers die geld in eigen zak steken en de bonnetjes kwijt zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:18 schreef OProg het volgende:
Ik zou Roemer nog niet eens de leiding over een snackbar geven.
Mag ook weleensquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:22 schreef Grunge. het volgende:
Emile heeft cijfertjes in zijn hoofd gestampt.
5 minuten na het debat bij RTL al waarschijnlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:21 schreef RingBewoner het volgende:
Ik schakel net in maar Geert is weer van zijn griep af zie ik.
Dat weet ik wel zeker. Ik ken ze niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:23 schreef Grunge. het volgende:
Ik zie het trouwens ook wel in mijn omgeving, die armoede. Maar ik zal dan wel teveel paupers in mijn omgeving hebben.
Moet van de spindoctor.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:24 schreef luxerobots het volgende:
Roemer heeft een nieuwe coupe, voorheen kamde hij al zijn haren nog naar achter.
Een Noord Koreaans kapsel was ook wel iets voor hem geweest.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:24 schreef luxerobots het volgende:
Roemer heeft een nieuwe coupe, voorheen kamde hij al zijn haren nog naar achter.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:25 schreef Szura het volgende:
Geert kijkt wat ongemakkelijk. Islam is nog niet genoemd.
JA!quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:27 schreef alors het volgende:
Wilders heeft dezelfde oogopslag als Tofik Dibi.
Ze kunnen niet zonder elkaarquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wilders en Pechtold worden matties.
Geen één, er zijn namelijk verkiezingen voor de PS en waterschappen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:27 schreef Martinello het volgende:
Aan welke van dit gezelschap pedante idioten zou je nou je stem moeten geven.
En dan zijn deze zelfs nog een klasse beter dan die figuren dat debatje met Marjolijn Faber.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:27 schreef Martinello het volgende:
Aan welke van dit gezelschap pedante idioten zou je nou je stem moeten geven.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Samson heeft een veel te grote bek voor iemand die recent nog zo hard op zijn smoel ging
Dat had 81,6 kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
We geven 77,6 miljard aan sociale zaken uit. Om het even in perspectief te plaatsen.
Bejaarden zijn met afstand de grootste profiteurs in deze samenleving.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
We geven 77,6 miljard aan sociale zaken uit. Om het even in perspectief te plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |