Alsjeblieft wel, zeg. Dat-ie maar gepakt wordt op zijn gebrek aan kennis over hoe de gemiddelde persoon in Nederland leeft.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:04 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil de kop van Mark op een hakblok. Zet hem op jongens.
Kruipend in de goot en al maanden geen warm eten?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:05 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Alsjeblieft wel, zeg. Dat-ie maar gepakt wordt op zijn gebrek aan kennis over hoe de gemiddelde persoon in Nederland leeft.
Oh geloof me, ik voel er niets bij. Hij is alleen wel slecht ingelezen, zo blijkt uit eerdere uitlatingen van hem.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kruipend in de goot en al maanden geen warm eten?
Stel je niet aan man, de tering.
Hij zit gewoon op de hoofdlijnen, zoals het hoort. De gemiddelde Nederlander heeft het prima voor elkaar.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:09 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh geloof me, ik voel er niets bij. Hij is alleen wel slecht ingelezen, zo blijkt uit eerdere uitlatingen van hem.
Het bonnetje.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
waar gingen de eerste tien minuten over?
Ik zou hem niet eens als klant willen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:18 schreef OProg het volgende:
Ik zou Roemer nog niet eens de leiding over een snackbar geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |