Zou toch wel wat zijn als het allemaal brandweermannen waren geweestquote:Op maandag 9 maart 2015 23:50 schreef Karina het volgende:
Goh dat zijn allemaal politici. Goed gezien Pauw.
Daarom niet met het OV gaan, waar dan ook ter wereld.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
In Parijs drukken zich zwervers tegen je aan om gezamenlijk door zon draaipoortje te komen
Is wellicht wel leuker om naar te luisteren.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou toch wel wat zijn als het allemaal brandweermannen waren geweest
Ik zou voorstander zijn mits ze hun pak aanhebbenquote:Op maandag 9 maart 2015 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Is wellicht wel leuker om naar te luisteren.
Mannen in uniformquote:Op maandag 9 maart 2015 23:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou voorstander zijn mits ze hun pak aanhebben
Geld een bedrijfs dresscode ook?quote:
Een mooi pak is ook prima ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Geld een bedrijfs dresscode ook?
Oh vind t altijd wel een kick die nachtelijke metro stations. En bij treinen meer HSL lijnen, in 2 uur naar Berlijn zou toch top zijnquote:Op maandag 9 maart 2015 23:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Daarom niet met het OV gaan, waar dan ook ter wereld.
Kan je wel goede heroïne scoren idd.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oh vind t altijd wel een kick die nachtelijke metro stations. En bij treinen meer HSL lijnen, in 2 uur naar Berlijn zou toch top zijn
Dan moet je straks gewoon even de herhaling van DWDD kijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik hoop niks boeiends vanavond. Heb zin om in slaap te vallen...
Wat ben jij een zure kut zeg, de laatste tijd.quote:
Hahahaha je hebt het schaatstopic gelezen zekerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat ben jij een zure kut zeg, de laatste tijd.
Dat bonnetje kon blijkbaar niet gevonden worden, omdat die gevonden is op een afgesloten route.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:17 schreef luxerobots het volgende:
Deze affaire is natuurlijk een kleinigheid. Ze hadden meteen het juiste bonnetje moeten geven. Dan hadden ze kunnen zeggen dat het een opmerkelijke (misschien foute) deal was. Maar hadden Teeven en Opstelten kunnen blijven.
Beetje aangeschoten zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:20 schreef Mani89 het volgende:
Van Toorenburg, ja/nee? Ik ben er nog niet helemaal uit.
Dat vind ik een dubieus verhaal.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat bonnetje kon blijkbaar niet gevonden worden, omdat die gevonden is op een afgesloten route.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |