• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
quote:
Een burka aandoenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:29 schreef Etsu het volgende:
Nu in de trein naar Amsterdam. Iemand enig idee hoe ik het snelst bij De Tweede Kamer kom?
Intercity van 19:57 van spoor 2a naar Den Haag Centraal. Materieel is VIRM-6, dus ik raad je aan boven te gaan zitten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:29 schreef Etsu het volgende:
Nu in de trein naar Amsterdam. Iemand enig idee hoe ik het snelst bij De Tweede Kamer kom?
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:30 schreef Blistering het volgende:
[..]
Intercity van 19:57 van spoor 2a naar Den Haag Centraal. Materieel is VIRM-6, dus ik raad je aan boven te gaan zitten.
Tram 1,2,5 van centraal, uitstappen op Spui en dan even Google maps kijken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:29 schreef Etsu het volgende:
Heel leuk.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:33 schreef Tchock het volgende:
Als je lang genoeg in tram 1 blijft zitten kun je op een gegeven moment bijna mijn huis zien. Is dat niet leuk?
waarom ga je naar Amsterdam als je naar de tweede kamer wil...?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:29 schreef Etsu het volgende:
De TK ligt toch in Amsterdam? :squote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
waarom ga je naar Amsterdam als je naar de tweede kamer wil...?
wel 5 miljoen keer inloggen ...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:58 schreef Holograph het volgende:
Ben ik de enige bij wie Kluwer Navigator altijd vastloopt na 5 minuten gebruik?
Ik heb er geen last van maar legal intelligence vind ik ook beter en fijner om mee te werkenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:58 schreef Holograph het volgende:
Ben ik de enige bij wie Kluwer Navigator altijd vastloopt na 5 minuten gebruik?
Geen zak.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:27 schreef Tchock het volgende:
Erfrecht. Ik heb geen idee wat de rechtsregel is maar de naam was te mooi om te laten schieten. Spot, wat kun je hier mee?
Amsterdam is echt een leuke stad om te studeren. Heb achteraf spijt van mijn keuze voor Tilburgquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:14 schreef Etsu het volgende:
Ik ben in Amsterdam. Ik weet alweer waarom ik hier niet wilde studeren/wonen.
Vooral dat 'bijna'.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:33 schreef Tchock het volgende:
Als je lang genoeg in tram 1 blijft zitten kun je op een gegeven moment bijna mijn huis zien. Is dat niet leuk?
mod zijn is alleen leuk als je machtsmisbruik pleegt ala erikquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:19 schreef Blistering het volgende:
Ik zie nu pas dat Paxcon ook mod is van het EXA-forum.-waardig.
*Blistering is stiekem jaloers
Pffff... je hebt twee weken de tijd gehad om te solliciterenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:19 schreef Blistering het volgende:
Ik zie nu pas dat Paxcon ook mod is van het EXA-forum.-waardig.
*Blistering is stiekem jaloers
Was wel zoeken naar mensen of nietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pffff... je hebt twee weken de tijd gehad om te solliciteren
We hadden uiteindelijk een ruime keuzemogelijkheidquote:
om te kotsenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:59 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die dikke mensen bij Pauw, boehoe mensen vinden me dik..
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
"Ik kreeg pas hypertensie en suikerziekte toen ik afviel".
Schildklierafwijkingen krijg je juist omdat je te dik bentquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Beetje op hetzelfde niveau als "Roken is niet ongezond want mijn oma rookte elke dag een pakje en die is 100 geworden"
En maar wijzen op die zogenaamde verschillen in stofwisseling, genetische aanleg, schildklierafwijkingen etc. die misschien voor 1% van de te zware mensen echt een rol van betekenis spelen. De rest stopt zich gewoon vol met eten.
Ach die dikke mensen doen alleen zo als ze zich verenigen in een groep. Alleen breken ze nog altijd als je ze papzak of dikke noemtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Beetje op hetzelfde niveau als "Roken is niet ongezond want mijn oma rookte elke dag een pakje en die is 100 geworden"
En maar wijzen op die zogenaamde verschillen in stofwisseling, genetische aanleg, schildklierafwijkingen etc. die misschien voor 1% van de te zware mensen echt een rol van betekenis spelen. De rest stopt zich gewoon vol met eten.
OH?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Schildklierafwijkingen krijg je juist omdat je te dik bent
gaat over dikke mensen hequote:
Dat zeg ik niet. Maar als jij dat wil..quote:
Dan is t goedquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ah
Heb daar zelf niet zo'n probleem mee eigenlijk
Hou dat vast zolang t nog kanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee nog niet maar mijn humeur is wel beter dus dat is ook iets denk ik dan maar..
Van onze verslaggever Etsu.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:50 schreef Etsu het volgende:
Maagdenhuis gespot.
[ afbeelding ]
Nu kan ik gerust doodgaan.
Lidl verkoopt goede brillendoekjesquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:59 schreef Ties02 het volgende:
M'n bril is vies en krijg hem niet schoon
inb4 wc bril hihaho
Oh daar heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik hoor steeds dat dat slecht is voor het glas
Warm water, beetje Dreft en afdrogen met een schone theedoek.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:59 schreef Ties02 het volgende:
inb4 wc bril hihaho
dat doenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:24 schreef Etsu het volgende:
Ik zit in een coupe in de 1ste klas en ik hou 5 stoelen bezet (). Komen twee dames langs: "Zo, dat heb je goed voor elkaar".
ik heb er weer 12 bijquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nu ook het aubergine-moestuintje
1 stoel voor m'n sporttas.quote:
Haha, schele.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:59 schreef Ties02 het volgende:
inb4 wc bril hihaho
Gewoon aso dus, duidelijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
1 stoel voor m'n sporttas.
1 stoel voor m'n rugtas.
1 stoel voor m'n jas.
1 stoel voor m'n tas met kippensoep.
1 stoel voor mezelf.
pak dan stoel 6 met je voetenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
1 stoel voor m'n sporttas.
1 stoel voor m'n rugtas.
1 stoel voor m'n jas.
1 stoel voor m'n tas met kippensoep.
1 stoel voor mezelf.
Dat ook uiteraard. Mensen met zo'n uitdragerij in de treinquote:
lekker toch?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat ook uiteraard. Mensen met zo'n uitdragerij in de trein
Jelly.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat ook uiteraard. Mensen met zo'n uitdragerij in de trein
nicequote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:43 schreef eriksd het volgende:
Lopen die moestuintjes? Vind dat zo'n suffe actie
De kristalglazen daarentegen
Blijkbaar welquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik wilde nog wat extra ah moestuintjes. Kocht ik 6 flessen dreft, zijn de moestuintjes op...
leuk man, allemaal groene plukjes in de vensterbank.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:43 schreef eriksd het volgende:
Lopen die moestuintjes? Vind dat zo'n suffe actie
De kristalglazen daarentegen
Fantastisch.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
leuk man, allemaal groene plukjes in de vensterbank.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:07 schreef Etsu het volgende:
Eindelijk de functie van de overgebleven kamer in m'n huisje vastgesteld: een kattenkamer.
Morgen even bellen met het nummer dat ik van Crack heb gekregen voor een Brits korthaar. Heuj.
[ afbeelding ]![]()
deze kijkt wel een beetje vies...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toch om op te vreten.
Ik weet al een naam.
Foe jong Floorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die eten toch honden?
Koreanen toch katten ofzo? Geen idee.
Een motor?quote:
Eerste keer invoegen op de snelweg vanmiddag: had even een politieauto over het hoofd gezien. Gevolg: belerende blik. Close call.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Eerste keer invoegen op de snelweg vanmiddag: had even een politieauto over het hoofd gezien. Gevolg: belerende blik. Close call.
Mooi begin.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Eerste keer invoegen op de snelweg vanmiddag: had even een politieauto over het hoofd gezien. Gevolg: belerende blik. Close call.
Wanneer ben je samen met Y te spotten in Wegmisbruikers/Blik op de Weg?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Kan wel doorgaan hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:56 schreef Etsu het volgende:
Valt het jullie niet op dat Joosie al 3x achterelkaar dezelfde post van Mahar quotet?
Meh.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:40 schreef Ties02 het volgende:
Hebben jullie dat ook gehad in je master? dat het kwartje een beetje valt?
Oh dat zal vast nog komen als ik aan het werk gaquote:Op zondag 8 maart 2015 01:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Meh.
Meer dat ik een beetje begin te vermoeden hoe weinig ik weet.
quote:Op zondag 8 maart 2015 01:58 schreef Ties02 het volgende:
Trouwens aan het eten met een opscheplepel nuwat een studentengedrag weer
Mijn tip is vooral om wel lekker de tijd te nemen als je ziek bent, ik ga zelf ook wat dingen omgooienquote:Op zondag 8 maart 2015 09:52 schreef Blistering het volgende:
Hallo.
Weer verkouden verdomme. Heb echt geen tijd gewoon om ziek te zijn![]()
Ik moet helaas gewoon werken, opdrachtjes maken voor m'n werkgroepen en nog wat leeswerk doen.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mijn tip is vooral om wel lekker de tijd te nemen als je ziek bent, ik ga zelf ook wat dingen omgooien
Ik mag het hopen. Als je na je master nog steeds niet weet waar je precies mee bezig bent gaat er iets misquote:Op zondag 8 maart 2015 01:40 schreef Ties02 het volgende:
Hebben jullie dat ook gehad in je master? dat het kwartje een beetje valt?
die dingen trekken wel een zeker publiek aan jaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:52 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk. Dat belooft veel goeds inderdaad.
wat maakt het nou uit dat het slachtoffer homo was? Is het dan erger?quote:Op zondag 8 maart 2015 11:15 schreef wBlistering het volgende:
[..]
Ik moet helaas gewoon werken, opdrachtjes maken voor m'n werkgroepen en nog wat leeswerk doen.
Allemaal dingen die niet gedaan kunnen worden door in bed te rotten. Maar goed, zoals m'n vader altijd zegt: ''als je ziek bent ben je ziek''. Wat een wijsheid!
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)ing-conducteur.dhtml
Hier word ik helemaal misselijk van![]()
![]()
![]()
Nou inderdaadquote:Op zondag 8 maart 2015 11:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Als je na je master nog steeds niet weet waar je precies mee bezig bent gaat er iets mis
ik mis nog wat uva adoratiequote:Op zondag 8 maart 2015 11:35 schreef eriksd het volgende:
Heerlijk dat rechtsgeleerdheidtopic. Weer een grote bende
Nice. Ik zal even een kopje thee pakken.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:35 schreef eriksd het volgende:
Geen idee, waar lees je dan dat dat erger is? Dat voegt voor mij niet zoveel toe eigenlijk.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
wat maakt het nou uit dat het slachtoffer homo was? Is het dan erger?
Nou ja, het is echt zo dat je tijdens de bachelor nog behoorlijk 'abstract' bezig bent om voornamelijk een zo degelijk mogelijke referentiekader op te bouwen. In de master ga je dan op één onderwerp meer de diepte in en dan vallen opeens een heleboel puzzelstukjes op zijn plek. Dat maakt masteronderwijs ook meteen een stuk leuker.quote:
Haha dit is dus precies wat ik de afgelopen week heb 'gevoeld'quote:Op zondag 8 maart 2015 11:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou ja, het is echt zo dat je tijdens de bachelor nog behoorlijk 'abstract' bezig bent om voornamelijk een zo degelijk mogelijke referentiekader op te bouwen. In de master ga je dan op één onderwerp meer de diepte in en dan vallen opeens een heleboel puzzelstukjes op zijn plek. Dat maakt masteronderwijs ook meteen een stuk leuker.
Ze zullen het eerder toevoegen omdat het de reden van mishandeling is?quote:Op zondag 8 maart 2015 11:39 schreef Blistering het volgende:
[..]
Geen idee, waar lees je dan dat dat erger is? Dat voegt voor mij niet zoveel toe eigenlijk.
Newsflash: dat doe je dus niet. Je weet een beetje waar je moet bladeren.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Als je na je master nog steeds niet weet waar je precies mee bezig bent gaat er iets mis
Wacht nou maar even af Tiesje, een studierichting is 1, een geschikte werkomgeving een verhaal apart. Daarnaast - maar dan spreek ik voor mijzelf - wist ik geen reet na mijn master. Ik dacht dat ik de koning was, maar zelfs de meest simpele klusjes moest ik vanaf scratch beginnen. Het draait dan om echte belangen, met mensen die echt iets verwachten en waarbij je niet vrijblijvend een poging kan wagen.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha dit is dus precies wat ik de afgelopen week heb 'gevoeld'
Zonder het even heel zweverig te maken meteen, maar voor 90% zeker weten welke kant je op wil (ook naast je carrière) geeft een heel fijn gevoel.
Aha.. nou bedankt voor de relativering, ongetwijfeld waar.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wacht nou maar even af Tiesje, een studierichting is 1, een geschikte werkomgeving een verhaal apart. Daarnaast - maar dan spreek ik voor mijzelf - wist ik geen reet na mijn master. Ik dacht dat ik de koning was, maar zelfs de meest simpele klusjes moest ik vanaf scratch beginnen. Het draait dan om echte belangen, met mensen die echt iets verwachten en waarbij je niet vrijblijvend een poging kan wagen.
Ja, dat is waar.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:49 schreef Ryon het volgende:
Ja, natuurlijk weet je nog niets en kom je net kijken etc etc etc. Maar in vergelijking met je bachelor is je master een hele verademing.
Dat zijn de leukste topics inderdaad. In dezelfde lijn: de strijd in het bèta-topic over welke studie 'moeilijk genoeg' is en 'genoeg wiskunde' heeft om bèta genoemd te worden. Denk je dat ze eindelijk zonder die domme alfa's over hun vak kunnen praten, gaan ze vooral lopen zeuren over lijstjes met de moeilijkste studies.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:35 schreef eriksd het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk middel-groot met een mooie corperate sectiequote:
Ga nou weg uit het Oosten Ties.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk middel-groot met een mooie corperate sectie
En iets dichter bij huis dan Amsterdam
Ontwikkeling.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Geef me een goede reden
inb4 ontwikkeling
Mensen zijn voor mij net iets belangrijkerquote:
Nee, je bent nu heel Nederland afgezien van dat gedeelte 'dichtbij huis' aan het afkraken.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mensen zijn voor mij net iets belangrijker
Let wel dat ik natuurlijk niet de hele Zuid as nu aan het afkraken ben
Ik denk dat je teveel opties uitsluit op deze manier, maargoed.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mensen zijn voor mij net iets belangrijker
Let wel dat ik natuurlijk niet de hele Zuid as nu aan het afkraken ben
In jouw ogen misschien, maar mijn beeld is gewoon een beetje gekanteld, that's all.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:01 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee, je bent nu heel Nederland afgezien van dat gedeelte 'dichtbij huis' aan het afkraken.
Je leest m'n opmerking niet goed. Ik heb het niet over de Zuidas, ik heb het over de hele wereld daaromheen, zoals hierboven ook al terecht wordt opgemerkt.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
In jouw ogen misschien, maar mijn beeld is gewoon een beetje gekanteld, that's all.
Zou erg graag een stage doen op de Zuidas om het echt te ervaren. Maar mijn onderbuik die vaak gelijk heeft zegt nee.
Ja, dat jonge mensen aspect is best belangrijk. Het maakt echt superveel uit of je in een kantooromgeving zit met alleen maar veertigers en vijftigers of met voornamelijk twintigers en dertigers. Werkplezier stijgt er behoorlijk door.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:08 schreef eriksd het volgende:
Hoeveel jonge mensen werken bij zulke kantoren op een vestiging? Dat is ook een aspect dat je niet uit het oog moet verliezen. Op de zuidas lopen zoveel jonge mensen rond, dat schept ook een band en een bepaalde sfeer die ik momenteel niet zou willen missen.
Let ook even op je hobby's. Bekijk of het niet allemaal hobby's zijn die je in je eentje doet (boeken lezen, knutselen aan je auto etc.) Er wordt echt naar gekeken en daar baseren ze ook hun vragen op (mensen zijn zo weinig inventief als het om vragen aan komt).quote:Op zondag 8 maart 2015 12:09 schreef underground1009 het volgende:
Oh je bent notarieël? My bad
Dan even wat anders praktisch studiegericht: afsluiten van een sollicitatiebrief voor relevante nevenactiviteiten. Iemand tips? Heb al geschiktheid geschetst met competenties en aangegeven waarom ik bij die vereniging/commissie/studierichting/whatever wil zijn
Iemand nog ideeën?
Volledig mee eens. Als iemand mij vraagt wat ik één van de leukste aspecten van mijn werkomgeving vind, staat dit zeker in mijn top 3. Werkplezier stijgt echt exponentieel.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:11 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, dat jonge mensen aspect is best belangrijk. Het maakt echt superveel uit of je in een kantooromgeving zit met alleen maar veertigers en vijftigers of met voornamelijk twintigers en dertigers. Werkplezier stijgt er behoorlijk door.
Ik zou juist benieuwd zijn naar een chille sfeer zonder al die jongeren bij mekaar (verplicht) maar een mix van bijvoorbeeld oud en ervaren en jong en ambitieus, koorbal, boer, streber of juist rustiger. Dat zul je misschien op de Zuidas (hangt ook hier weer meer af van het kantoor) minder zien denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:08 schreef eriksd het volgende:
Hoeveel jonge mensen werken bij zulke kantoren op een vestiging? Dat is ook een aspect dat je niet uit het oog moet verliezen. Op de zuidas lopen zoveel jonge mensen rond, dat schept ook een band en een bepaalde sfeer die ik momenteel niet zou willen missen.
Klinkt juist weer als ons kantoortje.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zou juist benieuwd zijn naar een chille sfeer zonder al die jongeren bij mekaar (verplicht) maar een mix van bijvoorbeeld oud en ervaren en jong en ambitieus, koorbal, boer, streber of juist rustiger. Dat zul je misschien op de Zuidas (hangt ook hier weer meer af van het kantoor) minder zien denk ik.
Precies het tegenovergesteld: dat zul je hier veel eerder aantreffen.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zou juist benieuwd zijn naar een chille sfeer zonder al die jongeren bij mekaar (verplicht) maar een mix van bijvoorbeeld oud en ervaren en jong en ambitieus, koorbal, boer, streber of juist rustiger. Dat zul je misschien op de Zuidas (hangt ook hier weer meer af van het kantoor) minder zien denk ik.
Goeie tip, dankjewelquote:Op zondag 8 maart 2015 12:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Let ook even op je hobby's. Bekijk of het niet allemaal hobby's zijn die je in je eentje doet (boeken lezen, knutselen aan je auto etc.) Er wordt echt naar gekeken en daar baseren ze ook hun vragen op (mensen zijn zo weinig inventief als het om vragen aan komt).
[...]
Kijk dit dus...quote:Op zondag 8 maart 2015 12:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Let ook even op je hobby's. Bekijk of het niet allemaal hobby's zijn die je in je eentje doet (boeken lezen, knutselen aan je auto etc.) Er wordt echt naar gekeken en daar baseren ze ook hun vragen op (mensen zijn zo weinig inventief als het om vragen aan komt).
[..]
Dat zijn gewoon van die algemene HR-miep technieken. Dit tref je overal aan, bij werkgevers uit verschillende windstreken. Jij projecteert nu alles op een vierkante kilometer Nederland/Amsterdam.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kijk dit dus...
Waarom kan je in een (leuk) gesprek niet gewoon over de hobby die je echt leuk vindt met passie vertellen? Maar nee de recruiters willen horen dat je leuk samen kan werken dus ik ga even snel wat bij mekaar zoeken wat daar op lijkt!!!
EDIT: ik heb niet gelezen dat het niet om een stage ging, excuus
Klopt, wil nog niet zeggen dat het ook wenselijk is. Maargoed het hoort erbij inderdaad.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon van die algemene HR-miep technieken. Dit tref je overal aan, bij werkgevers uit verschillende windstreken. Jij projecteert nu alles op een vierkante kilometer Nederland/Amsterdam.
Zelfs al zou het over een stage gaan, dan is dit een beetje spijkers op laag water Ties. Als student ben je een van de zoveel, het is voor een kantoor dan puur uit een oogpunt van zo efficient mogelijk tijd gebruiken dat er vooraf al een bepaald profiel wordt opgesteld.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kijk dit dus...
Waarom kan je in een (leuk) gesprek niet gewoon over de hobby die je echt leuk vind met passie vertellen? Maar nee de recruiters willen horen dat je leuk samen kan werken dus ik ga even snel wat bij mekaar zoeken wat daar op lijkt!!!
EDIT: ik heb niet gelezen dat het niet om een stage ging, excuus
Maar jij bent ook een vrij unieke baasquote:Op zondag 8 maart 2015 12:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Komt nog bij dat toen ik ging solliciteren voor een stage er werkelijk helemaal niets relevants op mijn CV stond of iets van sociale nevenactiviteiten. En toch erdoorheen gerold.
Hij is even onder het tafeltje geklommen tijdens het gesprek gok ikquote:Op zondag 8 maart 2015 12:33 schreef underground1009 het volgende:
Eriksd is dan ook puur op zijn persoonlijkheid en sociaal overwicht aangenomen?
Niet alleen vandaag. Jouw hele leven is verkeerd.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hey die ets, wat heb ik vandaag weer verkeerd gedaan?
Hoe kan jij dat weten? Jij kent mij geeneensquote:Op zondag 8 maart 2015 12:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag. Jouw hele leven is verkeerd.
Ik weet toch wie je bent?quote:Op zondag 8 maart 2015 12:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoe kan jij dat weten? Jij kent mij geeneens
Geen idee waardoor het gelukt is. Ik had mijzelf niet aangenomen als ik nu aan de andere kant van de tafel zou zitten.quote:
Flutkantoor dusquote:Op zondag 8 maart 2015 12:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen idee waardoor het gelukt is. Ik had mijzelf niet aangenomen als ik nu aan de andere kant van de tafel zou zitten.
quote:Op zondag 8 maart 2015 12:33 schreef underground1009 het volgende:
Eriksd is dan ook puur op zijn persoonlijkheid en sociaal overgewicht aangenomen?
quote:
er*quote:Op zondag 8 maart 2015 12:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet je naam en hoe je uitziet, dat is voldoende
Nee binnenkortquote:Op zondag 8 maart 2015 12:40 schreef Mshauri het volgende:
Maar ties heb jij je gesprek(ken) al gehad?
Inderdaad.quote:
Gezellig, tot zo.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Inderdaad, zo even door Noorderplantsoen wandelen ofzo, heb ik toch nog iets gedaan vandaag..
Meerdere, voor dezelfde periode, dus dat wordt leukquote:Op zondag 8 maart 2015 12:46 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Spannond. En is het er nou een of meerdere?
quote:Op zondag 8 maart 2015 12:50 schreef Ties02 het volgende:
ben een slechte conferencier zegt Paxcon vaak
Volgens mij twijfelen wij er nu beiden aan of we elkaars grap snappen.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
The Dark Knight grap had je wel door toch
quote:Op zondag 8 maart 2015 12:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Volgens mij twijfelen wij er nu beiden aan of we elkaars grap snappen.
Klinkt als een goede deal.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Zullen we maar een deal sluiten dat we beiden grappig zijn in ieder geval?
De vrouw en kinderen die je niet hebt hebben geen idee meer wie jij bent door je werk voor deze closing.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoe laat is de closing ik moet mijn vrouw en kinderen nog even zien die ik niet heb
quote:Op zondag 8 maart 2015 12:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De vrouw en kinderen die je niet hebt hebben geen idee meer wie jij bent door je werk voor deze closing.
Wat is precies je vraag?quote:Op zondag 8 maart 2015 13:02 schreef Ties02 het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de vrouwtjes M?
Het hangt van je gesprekspartner af.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit soort grapjes worden op kantoor zeker niet gewaardeerd
Wel gênant als niemand het grappig vindt:quote:Op zondag 8 maart 2015 13:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het hangt van je gesprekspartner af.
Er zijn dagen waarop ik alleen maar poep-en-plas humor hoor.
Als je zelf maar hard genoeg lacht, is het vaak wel goed. Nooit wachten op lachers!quote:Op zondag 8 maart 2015 13:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wel gênant als niemand het grappig vindt:
Dat is immer pijnlijkerquote:Op zondag 8 maart 2015 13:11 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als je zelf maar hard genoeg lacht, is het vaak wel goed. Nooit wachten op lachers!
Treurige bende dan.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het hangt van je gesprekspartner af.
Er zijn dagen waarop ik alleen maar poep-en-plas humor hoor.
Daar ontbreekt het mij nog wel eens aan, ook een heikel puntjequote:Op zondag 8 maart 2015 13:13 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Neen Ties, zoiets moet je met een gezonde dosis zelfvertrouwen doen.
Dat is waar. Zo kijk ik nu naar die heerlijke youtube dingen over russische verkeerschaos.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou dat is wel een beetje jouw niveau natuurlijk
Haha jij kan volgens mij echt genieten als dingen finaal verkeerd gaan hequote:Op zondag 8 maart 2015 13:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is waar. Zo kijk ik nu naar die heerlijke youtube dingen over russische verkeerschaos.
Hipo alertquote:Op zondag 8 maart 2015 12:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Meerdere, voor dezelfde periode, dus dat wordt leuk
quote:Op zondag 8 maart 2015 13:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha jij kan volgens mij echt genieten als dingen finaal verkeerd gaan he
Je zou eens mee moeten gaan naar de voetbal, kijk je je ogen uitquote:Op zondag 8 maart 2015 13:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit soort taferelen. Politie met van die stukken hout enzo. Heerlijk land.
Lang leve dashcamsquote:Op zondag 8 maart 2015 13:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is waar. Zo kijk ik nu naar die heerlijke youtube dingen over russische verkeerschaos.
Ha spot, hoe gaat het?quote:
Ah tof, neem je een bubbelbad?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Goed. Bezig met spullen uitzoeken voor de nieuwe badkamer. Jij?
En wij geen ruimtequote:Op zondag 8 maart 2015 19:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ah tof, neem je een bubbelbad?
Ik zoek ook allerlei dingen uit, heb alleen geen geld om het aan te schaffen helaas! haha.
Zonde! Wel stortdouche?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En wij geen ruimteGeen bubbelbad dus.
Regendouche en ruime douche inderdaad, wel met drain.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zonde! Wel stortdouche?
Tip: neem een ruime douche, dat is echt fijner dan je denkt. Daarnaast is een 'sportkleedkamer-putje' praktischer dan een lange smalle drain, ook met schoonmaken. Een 'lage' WC is beter voor je stoelgang, moderne WC's zitten te hoog waardoor je darm niet helemaal opengaat. Vloerverwarming
Ah ok ok. Wij hebben ook drain thuis, maar dat ding is kut om schoon te maken. Gaat allemaal vette aanslag inzitten.. bij ons was hij ook niet goed afgekit waardoor het ging lekken. Bij iemand in de installatietechniek die ik ken hebben ze gewoon zo'n grote put die je eruit kan halen, dat is echt de shit. Makkelijk schoon te maken, kan veel water aan en ziet er netjes uit.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Regendouche en ruime douche inderdaad, wel met drain.
Klinkt goed. Ik ben snel tevreden want dit was nog een originele badkamer zeg maar. Dus dat wordt geweldig als het klaar is.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ah ok ok. Wij hebben ook drain thuis, maar dat ding is kut om schoon te maken. Gaat allemaal vette aanslag inzitten.. bij ons was hij ook niet goed afgekit waardoor het ging lekken. Bij iemand in de installatietechniek die ik ken hebben ze gewoon zo'n grote put die je eruit kan halen, dat is echt de shit. Makkelijk schoon te maken, kan veel water aan en ziet er netjes uit.
Grote TV inbouwen voor fokken in bad?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik ben snel tevreden want dit was nog een originele badkamer zeg maar. Dus dat wordt geweldig als het klaar is.
Wel iets met speakers denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Grote TV inbouwen voor fokken in bad?
Speakers is tofquote:
Redelijk. Enigszins geïrriteerd omdat ik wéér een groepsopdracht heb gekregen (ontwerpvonnis schrijven voor oefenrechtbank), en mijn groepsgenoten het weer eens af laten weten.quote:
moe. Ajax viel zwaar.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
Redelijk. Enigszins geïrriteerd omdat ik wéér een groepsopdracht heb gekregen (ontwerpvonnis schrijven voor oefenrechtbank), en mijn groepsgenoten het weer eens af laten weten.
Ik haat ze toch wel zo erg hé, die groepsopdrachten. Ik had zo gehoopt er vanaf te zijn door de switch hbo > wo, maar helaasch pindakaasch.
En met u?
Begrijpelijk. Wel 3 punten.quote:
Vind je wel eens iets wat ingenomen moet worden?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
lekker dikke mannen betasten 1.5 uur lang...
oh meeeeer dan genoegquote:Op zondag 8 maart 2015 22:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vind je wel eens iets wat ingenomen moet worden?
Geen broeken zeker.quote:
scriptie/essay. Ik zit nog een beetje met het volgende. Gaat over normaal vermogensbeheer. Er zijn hele boeken vol geschreven over het criterium"meer dan normaal". Maar niemand weet wat normaal is...quote:
Zo een afspraak (jaja lekker duidelijk) en daarna even de afwas doenquote:Op maandag 9 maart 2015 09:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
scriptie/essay. Ik zit nog een beetje met het volgende. Gaat over normaal vermogensbeheer. Er zijn hele boeken vol geschreven over het criterium"meer dan normaal". Maar niemand weet wat normaal is...
En jij?
Ben je door je opscheplepels heen?quote:Op maandag 9 maart 2015 09:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zo een afspraak (jaja lekker duidelijk) en daarna even de afwas doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |