Dat is immer pijnlijkerquote:Op zondag 8 maart 2015 13:11 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als je zelf maar hard genoeg lacht, is het vaak wel goed. Nooit wachten op lachers!
Treurige bende dan.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het hangt van je gesprekspartner af.
Er zijn dagen waarop ik alleen maar poep-en-plas humor hoor.
Daar ontbreekt het mij nog wel eens aan, ook een heikel puntjequote:Op zondag 8 maart 2015 13:13 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Neen Ties, zoiets moet je met een gezonde dosis zelfvertrouwen doen.
Dat is waar. Zo kijk ik nu naar die heerlijke youtube dingen over russische verkeerschaos.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou dat is wel een beetje jouw niveau natuurlijk
Haha jij kan volgens mij echt genieten als dingen finaal verkeerd gaan hequote:Op zondag 8 maart 2015 13:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is waar. Zo kijk ik nu naar die heerlijke youtube dingen over russische verkeerschaos.
Hipo alertquote:Op zondag 8 maart 2015 12:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Meerdere, voor dezelfde periode, dus dat wordt leuk
quote:Op zondag 8 maart 2015 13:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha jij kan volgens mij echt genieten als dingen finaal verkeerd gaan he
Je zou eens mee moeten gaan naar de voetbal, kijk je je ogen uitquote:Op zondag 8 maart 2015 13:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit soort taferelen. Politie met van die stukken hout enzo. Heerlijk land.
Lang leve dashcamsquote:Op zondag 8 maart 2015 13:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is waar. Zo kijk ik nu naar die heerlijke youtube dingen over russische verkeerschaos.
Ha spot, hoe gaat het?quote:
Ah tof, neem je een bubbelbad?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Goed. Bezig met spullen uitzoeken voor de nieuwe badkamer. Jij?
En wij geen ruimtequote:Op zondag 8 maart 2015 19:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ah tof, neem je een bubbelbad?
Ik zoek ook allerlei dingen uit, heb alleen geen geld om het aan te schaffen helaas! haha.
Zonde! Wel stortdouche?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En wij geen ruimteGeen bubbelbad dus.
Regendouche en ruime douche inderdaad, wel met drain.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zonde! Wel stortdouche?
Tip: neem een ruime douche, dat is echt fijner dan je denkt. Daarnaast is een 'sportkleedkamer-putje' praktischer dan een lange smalle drain, ook met schoonmaken. Een 'lage' WC is beter voor je stoelgang, moderne WC's zitten te hoog waardoor je darm niet helemaal opengaat. Vloerverwarming
Ah ok ok. Wij hebben ook drain thuis, maar dat ding is kut om schoon te maken. Gaat allemaal vette aanslag inzitten.. bij ons was hij ook niet goed afgekit waardoor het ging lekken. Bij iemand in de installatietechniek die ik ken hebben ze gewoon zo'n grote put die je eruit kan halen, dat is echt de shit. Makkelijk schoon te maken, kan veel water aan en ziet er netjes uit.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Regendouche en ruime douche inderdaad, wel met drain.
Klinkt goed. Ik ben snel tevreden want dit was nog een originele badkamer zeg maar. Dus dat wordt geweldig als het klaar is.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ah ok ok. Wij hebben ook drain thuis, maar dat ding is kut om schoon te maken. Gaat allemaal vette aanslag inzitten.. bij ons was hij ook niet goed afgekit waardoor het ging lekken. Bij iemand in de installatietechniek die ik ken hebben ze gewoon zo'n grote put die je eruit kan halen, dat is echt de shit. Makkelijk schoon te maken, kan veel water aan en ziet er netjes uit.
Grote TV inbouwen voor fokken in bad?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik ben snel tevreden want dit was nog een originele badkamer zeg maar. Dus dat wordt geweldig als het klaar is.
Wel iets met speakers denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Grote TV inbouwen voor fokken in bad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |