• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu dit topic uit google staat levert smaakvol naakt niet zoveel problemen op.
Of zoals yvonne zou zeggen: geen open kutten
quote:Een palingstroper werd blind geschoten door een geweer dat door de verdachte zodanig aan de fuik verbonden was dat het af zou gaan zodra iemand de fuik zou - proberen te - lichten. De verdachte stelde dat het niet in zijn bedoeling had gelegen het geweer zo op te stellen dat iemand zou worden getroffen en hij dus geen opzet op de mishandeling had. Daarbij deed hij ook een beroep op noodweer. Het Hof verwierp beide verweren. Het ontbreken van opzet achtte het Hof onaannemelijk omdat de verdachte het geweer dan anders had moeten laden of richten dan hij volgens zijn verklaring had gedaan. De noodweer werd niet gehonoreerd omdat dit niet gericht was op de bewezenverklaarde feiten doch op zijn eigen lezing van de omstandigheden. De HR meende dat het Hof terecht had aangenomen dat er bij de verdachte opzet tot mishandelen aanwezig was. Het beroep op noodweer kon het Hof als niet terzake doende verwerpen.
bahquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
http://www.metal-archives.com/images/7/7/0/770.jpg
Heerlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
http://www.metal-archives.com/images/7/7/0/770.jpg
Zie m'n edit.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou wil ik wel graag van jou een samenvatting want ik heb geen idee waar dit arrest over gaat
Daarom geef ik jou alle ruimtequote:Op donderdag 5 maart 2015 22:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Yvonne heeft hier niets over gezegd.
Wauw, dit heb ik nooit geweten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu dit topic uit google staat levert smaakvol naakt niet zoveel problemen op.
Of zoals yvonne zou zeggen: geen open kutten
quote:
bahquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wauw, dit heb ik nooit geweten.
Over open kutten gesproken: dit is de hoes van het nieuwe album van Björk![]()
[ afbeelding ]
Vagina 7/10 borsten 2/10 zou twijfelen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wauw, dit heb ik nooit geweten.
Over open kutten gesproken: dit is de hoes van het nieuwe album van Björk![]()
[ afbeelding ]
uiteraardquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:35 schreef Valid het volgende:
[..]
Omdat het een rare vraag is. Pechtold is natuurlijk de beste. Vind je niet?
7 en 2 is 9quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vagina 7/10 borsten 2/10 zou twijfelen.
Wat stem ik enkel op basis van mijn UI?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:42 schreef Ties02 het volgende:
Aangaande op Pax zijn eerdere UI ga ik ervan uit dat hij op de PVDA stemt
Iets met drugs.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat stem ik enkel op basis van mijn UI?
Dit is echt een heerlijk ontspannend nummer van hemquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:42 schreef Ties02 het volgende:
Aangaande op Pax zijn eerdere UI ga ik ervan uit dat hij op de PVDA stemt
SP. Chaos in je hoofd belet helder nadenken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
SPquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
O nee klopt!quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:44 schreef Etsu het volgende:
EY tiesje, heeft Bobbie nou z'n ui al ingesteld?
Toevallig dat die hier amper meer post.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
O nee klopt!
Ik even lekker saai doen: een Twente logo
Periode staat ter mijn beoordeling uiteraard
Erg verdacht inderdaad, lijkt Paxje welquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toevallig dat die hier amper meer post.
Daar zijn ze voor. Bazendingen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
die doen me altijd twijfelen aan alles...
pardonquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Erg verdacht inderdaad, lijkt Paxje wel
Rachel vroegerquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
rachel date een ross look-a-like, joey moet neuken voor een rol en fun bobby wordt sober.
Daar kun je beter mee in bed liggen dan met 40 graden koorts.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:47 schreef Blistering het volgende:
[..]
Rachel vroeger![]()
Nu nog trouwens. 45 jaar mensen. 45.
[ afbeelding ]
lekker wijfquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:47 schreef Blistering het volgende:
[..]
Rachel vroeger![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zie het. Sorry Y. Kusje d'r op?
Nice.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:47 schreef Blistering het volgende:
[..]
Rachel vroeger![]()
[ afbeelding ]
Ken je Passion Pit?quote:
Neef van Louis, als je dat bedoelt.quote:
Ah ok, dankquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:52 schreef Blistering het volgende:
[..]
Neef van Louis, als je dat bedoelt.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat een eindbaas is dat. Louis
Die docu in Las Vegas is leukquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat een eindbaas is dat. Louis
Ken het van naam maar nooit echt in verdiept. Zie dat er 21 april een nieuw album komt, die gaat op het lijstje. Thanks!quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ken je Passion Pit?
Ook catchy, maar niet zo lollypop
Manners uit 2009quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ken het van naam maar nooit echt in verdiept. Zie dat er 21 april een nieuw album komt, die gaat op het lijstje. Thanks!
Komt sowieso wel veel leuke muziek uit in maart en april.
Wat vind je van Foster the People dan? En Two Door Cinema Club?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ken je Passion Pit?
Ook catchy, maar niet zo lollypop
Ik vind het altijd een beetje ongemakkelijkquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik wil ermee zeggen dat elke docu van Louis ontzettend goed is
Dat is zijn manier van vertrouwen winnen (hoe raar dat ook moge klinken)quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje ongemakkelijk
Ook te doen! Moet er wel in de stemming voor zijn hoor (schijtlollige huisfeestjes enzo).quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:56 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wat vind je van Foster the People dan? En Two Door Cinema Club?
Oh en Vampire Weekend! Diane Young
Omdat als je op het asfalt languit gaat, je graag nog je mooie velletje wil houden gok ik zoquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:00 schreef Maharbal het volgende:
Ff een volledige (lederen) set motorkleding gekocht: broek, jas, handschoenen en schoenen. Inclusief helm.
Waarom is dat spul zo akelig on-goedkoop?
Je hebt gelijk. Ik had ook best wat goedkoper spul kunnen kopen. Af en toe gewoon ff een klaagmomentje inbouwen hè Ties.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Omdat als je op het asfalt languit gaat, je graag nog je mooie velletje wil houden gok ik zo
Begin maar met tussen Zwolle en Amersfoort.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:03 schreef Blistering het volgende:
Wat was nu eigenlijk het praktisch nut van het debat vanavond? Over provincies en waterschappen hebben ze het niet gehad namelijk.
Ik had graag van onze MP vernomen wat hij van plan is te gaan doen aan mijn 4G-problemen tussen Apeldoorn en Assel. Extra zendmastje zou welkom zijn namelijk.
Geen probleem, doe ik zelf ook regelmatig dat klagenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik had ook best wat goedkoper spul kunnen kopen. Af en toe gewoon ff een klaagmomentje inbouwen hè Ties.
Precies. Wat kan mij het nou verdommen dat een of andere idioot in Syrië een paar bommen van onze F16's op z'n kanis krijgt. Mijn Spotify Premium moet gewoon blijven draaien, en ik moet connected blijven op WA, godverdommequote:Op donderdag 5 maart 2015 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Begin maar met tussen Zwolle en Amersfoort.
leerquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:00 schreef Maharbal het volgende:
Ff een volledige (lederen) set motorkleding gekocht: broek, jas, handschoenen en schoenen. Inclusief helm.
Dat klinkt niet goedkoop nee. Maar wel chill. Wat ben je daarvoor ongeveer kwijt?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:00 schreef Maharbal het volgende:
Had wel iets goedkopere merken kunnen nemen en heb nog iets in de sale kunnen meepakken. Maar was EUR 1500 kwijt (nog wat extra korting kunnen bedingen).quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:15 schreef Valid het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goedkoop nee. Maar wel chill. Wat ben je daarvoor ongeveer kwijt?
Lekker ergeren natuurlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:03 schreef Blistering het volgende:
Wat was nu eigenlijk het praktisch nut van het debat vanavond? Over provincies en waterschappen hebben ze het niet gehad namelijk.
Ik had graag van onze MP vernomen wat hij van plan is te gaan doen aan mijn 4G-problemen tussen Apeldoorn en Assel. Extra zendmastje zou welkom zijn namelijk.
De tering.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Had wel iets goedkopere merken kunnen nemen en heb nog iets in de sale kunnen meepakken. Maar was EUR 1500 kwijt (nog wat extra korting kunnen bedingen).
quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Had wel iets goedkopere merken kunnen nemen en heb nog iets in de sale kunnen meepakken. Maar was EUR 1500 kwijt (nog wat extra korting kunnen bedingen).
En M heeft een goddelijke body, kan je nagaan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:20 schreef Blistering het volgende:
[..]![]()
Daar heb je een tweedehands auto voor waar je bij wijze van naakt in kunt rijden.
Laat Etsu het maar niet horen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
En M heeft een goddelijke body, kan je nagaan.
Nu ook volledig in leer. I put the M in YMCA.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
En M heeft een goddelijke body, kan je nagaan.
Huidtransplantatie zal duurder uitpakken denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:22 schreef Maharbal het volgende:
*Mompelt iets met veiligheid en kosten ter eigen geruststelling*
Hobby's hè.
de tiefus. Zeker alpinestars en arai?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
doenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:25 schreef Blistering het volgende:
Nee maar vet man MaharHet is dat ik een angsthaas ben, anders zou motorrijden mij ook wel tof lijken.
Ik ga liever fietsen. Lekker over de Veluwe, muziekje in. Onderweg stoppen om een boek te lezen op een bankje.quote:
ouwe lul, lekker racenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:31 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik ga liever fietsen. Lekker over de Veluwe, muziekje in. Onderweg stoppen om een boek te lezen op een bankje.
Ik klink nu net als m'n vader
Two Door Cinema Club is op twee nummers na te voorspelbaar. Foster The People is saai op die FIFA track na. Vampire Weekend is briljant.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:56 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wat vind je van Foster the People dan? En Two Door Cinema Club?
Oh en Vampire Weekend! Diane Young
quote:
Speltip 12: hoog inzettenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:14 schreef Yreal het volgende:
Rome becijferd trouwens gewoon even 4 miljoen imago schadezo kan ik het ook
Imago is dan ook het Italiaanse woord voor micropenis.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:14 schreef Yreal het volgende:
Dat werkwoord? Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:14 schreef Yreal het volgende:
Bedoel je niet inderdaat? Of zou het toch inderdaadt zijn.quote:
Ind'rdaad.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:28 schreef Blistering het volgende:
[..]
Bedoel je niet inderdaat? Of zou het toch inderdaadt zijn.
JEZUSquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:38 schreef Yreal het volgende:
Moet een hele dissertatie gaan lezen via mijn monitor
Waarom zou je uberhaupt een hele dissertatie lezen?quote:
80% is zinnig...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt een hele dissertatie lezen?
Wanneer ga jij je UI veranderen?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Oh topic #900. Daar moet ik natuurlijk even in posten. Bij dezen.
Alpinestars en Shoei.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
de tiefus. Zeker alpinestars en arai?
Ik snap geen reet van je posts of wat je daar aan het doen bent.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:42 schreef Yreal het volgende:
Ik snap helemaal niks van de baas hier. Is ie boos dat ik de waarde van zijn toko opschrijf, laat ie me daarna nog veel meer dan wat ik had opgeschreven opschrijven...
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap geen reet van je posts of wat je daar aan het doen bent.
[..]
nou, ik schrijf op toko is x waard. Vervolgens wordt die man boos. En zegt ie daarna dat de toko x*2 waard is en ik dat op mijn schrijven. Ik snap er niks meer van.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wij allemaal niet, Yreal. Wij allemaal niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
nou, ik schrijf op toko is x waard. Vervolgens wordt die man boos. En zegt ie daarna dat de toko x*2 waard is en ik dat op mijn schrijven. Ik snap er niks meer van.
De verdieping boven je komt vrij?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:23 schreef Mshauri het volgende:
Tophuis op het oog waarbij ik lopend zou kunnen verhuizen
[..]
Dat zou helemaal ideaal zijn, maar het ligt een straat verderquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De verdieping boven je komt vrij?
Chill. Een appartement?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:52 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Dat zou helemaal ideaal zijn, maar het ligt een straat verder
[..]
Crack zei dat het allemaal reuze meeviel maar weet niet meer zeker of die ze alle vier er uit liet halen of maar twee.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:17 schreef Etsu het volgende:
Ik heb het al jaren kunnen uitstellen omdat het niet nodig was, maar nu is het zover: alle vier verstandskiezen moeten eruit.
Iemand ervaring mee? Ik ben er doodsbang voor.
Drie stuks en de vierde komt langzaam door. In mijn herinnering viel het allemaal reuze mee.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:17 schreef Etsu het volgende:
Ik heb het al jaren kunnen uitstellen omdat het niet nodig was, maar nu is het zover: alle vier verstandskiezen moeten eruit.
Iemand ervaring mee? Ik ben er doodsbang voor.
Geef hem een shampoopakket als goedmakertje.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Een kale collega komt zojuist terug van de shoarmatent. "Zo! Zie je ook nog eens een kapsalon van dichtbij"
Nu is hij boos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker ijsjes eten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:37 schreef Etsu het volgende:
Zolang het maar niet zo'n drama wordt als toen m'n keelamandelen eruit gingen. Dat was echt folteren.
Misschien wat voor Erik. Hoewel ik niet weet of keelamandelen acht keer terug kunnen groeien.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zelfs dat deed pijn. Alles deed pijn. 2 weken lang.
Toen ook 5 kilo afgevallen ofzo.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Een kale collega komt zojuist terug van de shoarmatent. "Zo! Zie je ook nog eens een kapsalon van dichtbij"
Nu is hij boos
Niet op afspraak. Dan zul je je toch door iemand anders moeten laten trekken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:49 schreef Etsu het volgende:
Werken kaakchirurgen ook in het weekend of niet?
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Niet op afspraak. Dan zul je je toch door iemand anders moeten laten trekken.
ik inmiddels ook niet meer...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Voor de 200ste keer:quote:
Maar serieus, wat doe je nou? Je hebt het constant over dat werk dat je doet (of is het een stage?) en alleen maar geklaag zonder ooit iets inhoudelijks te zeggen. Je mag niet met je collegae praten, je baas is een psychopaat, je hebt er niets te doen maar doet wel vanalles.quote:
Dit. Op de een of andere manier is alles altijd een chaos.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor de 200ste keer:
Kap gewoon met van alles en nog wat doen en maar wat kloten en doe alles op structurele wijze.
Ik heb genoeg te klagen maar dat bespaar ik jullie.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:43 schreef Blistering het volgende:
Ik heb niets te klagen vandaagEcht een fijne werkgroep strafrecht gehad over strafuitsluitingsgronden. Zeer bekwame docent ook die alles stap voor stap goed uitlegt.
Daar is KLB voorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb genoeg te klagen maar dat bespaar ik jullie.
Watte? Verstandskiezen?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:48 schreef Etsu het volgende:
31 maart gaan er 2 uit.Ook meteen goed moment om te stoppen met roken. We gaan het proberen jongens.
Hij wil gewoon niet dat je een te lage waarde opschrijft. Lijkt mij logisch als eigenaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
nou, ik schrijf op toko is x waard. Vervolgens wordt die man boos. En zegt ie daarna dat de toko x*2 waard is en ik dat op mijn schrijven. Ik snap er niks meer van.
Ingreep van niets. Ben je na een halve dag weer vergeten.quote:
Bedankt voor het delen van je ervaring, maar ik heb ook wat horrorverhalen gelezen op Google.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ingreep van niets. Ben je na een halve dag weer vergeten.
Yes. Onderste twee moesten eerst kapotgemaakt worden alvorens ze getrokken konden worden want die lagen dwars in mijn kaak.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen van je ervaring, maar ik heb ook wat horrorverhalen gelezen op Google.
Heb je ze alle 4 eruit laten halen?
ja, nu gewoon naar de baas toe lopen en zeggen: "ik kap ermee".quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor de 200ste keer:
Kap gewoon met van alles en nog wat doen en maar wat kloten en doe alles op structurele wijze.
ik loop mijn hbo afstudeerstage en schrijf tegelijk mijn fiscale bacheloressay over in essentie hetzelfde onderwerp.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar serieus, wat doe je nou? Je hebt het constant over dat werk dat je doet (of is het een stage?) en alleen maar geklaag zonder ooit iets inhoudelijks te zeggen. Je mag niet met je collegae praten, je baas is een psychopaat, je hebt er niets te doen maar doet wel vanalles.
Wat? Het is alsof Ryon's vijfjarige kind vertelt wat hij op school zoal uitvoert.
Valsspelerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik loop mijn hbo afstudeerstage en schrijf tegelijk mijn fiscale bacheloressay over in essentie hetzelfde onderwerp.
Waarom liep je dan een tijd terug te miepen dat je geen juridisch onderwerp mocht gebruiken van je begeleider op het hbo omdat je studie was afgeschaft?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik loop mijn hbo afstudeerstage en schrijf tegelijk mijn fiscale bacheloressay over in essentie hetzelfde onderwerp.
als je er 5 zinnetjes aan vast plakt over organisatieverandering mag het blijkbaar wel. Onzin gedoe.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom liep je dan een tijd terug te miepen dat je geen juridisch onderwerp mocht gebruiken van je begeleider op het hbo omdat je studie was afgeschaft?
Vreemde is dat je bij je 1ste keer niet gewoon zelf bedenkt: "dit gaat niet goed", maar gewoon door blijft gaan en door blijft zeuren.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja, nu gewoon naar de baas toe lopen en zeggen: "ik kap ermee".
Nounou, dat klinkt ook niet hoopvol.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vreemde is dat je bij je 1ste keer niet gewoon zelf bedenkt: "dit gaat niet goed", maar gewoon door blijft gaan en door blijft zeuren.
Maar goed, we zien je volgend jaar hier wel weer terug, ook gezellig.
Of ik nog vertrouwen in Y heb na zijn posts de laatste tijd hier? Nee.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:23 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nounou, dat klinkt ook niet hoopvol.
ohja, ik moet dus stoppen omdat het bedrijf niet geweldig is? Que?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vreemde is dat je bij je 1ste keer niet gewoon zelf bedenkt: "dit gaat niet goed", maar gewoon door blijft gaan en door blijft zeuren.
Maar goed, we zien je volgend jaar hier wel weer terug, ook gezellig.
Nee, je moet stoppen met je gewauwel en chaotisch zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
ohja, ik moet dus stoppen omdat het bedrijf niet geweldig is? Que?
waar zou ik dan mee moeten stoppen op dit moment?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, je moet stoppen met je gewauwel en chaotisch zijn.
Je moet niet dat bachelorverslag nu gaan combineren met dat hbo dingetje. Recept voor ellende.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
ohja, ik moet dus stoppen omdat het bedrijf niet geweldig is? Que?
je denk dat twee verslagen over vastgoed voor de bor niet te combineren zijn?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je moet niet dat bachelorverslag nu gaan combineren met dat hbo dingetje. Recept voor ellende.
Ik denk niet dat jij in staat bent om een stuk voor een universiteit te scheiden van je hbo dingetje, waardoor beide partijen niet tevreden zullen zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
je denk dat twee verslagen over vastgoed voor de bor niet te combineren zijn?
ey tiesquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:12 schreef Ties02 het volgende:
Dit gedoe van Yreal steeds wordt onderhand een "meme"
Wel irritant, dat wel
beter dan tiesjequote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je zo gaat beginnen, ga ik je gewoon voortaan pies noemen.
jouw keuze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes please.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:16 schreef Blistering het volgende:
Nieuwe mode:Ik zie liever een yoga broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes please.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:16 schreef Blistering het volgende:
Nieuwe mode:dit is veel beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes please.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
dit is veel beterWat een creep zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
7de foto op 'halfnaakte man beach'quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:18 schreef Ties02 het volgende:
Benieuwd op welke site die foto staat, is niet te zien
ooit in een spiegel gekeken?quote:
https://www.facebook.com/FansOfShortShorts/photos_streamquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:18 schreef Ties02 het volgende:
Benieuwd op welke site die foto staat, is niet te zien
Is dat ook alquote:
Starbucks.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:36 schreef Etsu het volgende:
Straks naar Amsterdam.
Iemand een goede coffeeshop?
Ik heb ze in Amsterdam nog niet kunnen vinden. Allemaal duur en toeristenkwaliteit, zelfs een heel eind uit het centrum.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:36 schreef Etsu het volgende:
Straks naar Amsterdam.
Iemand een goede coffeeshop?
Niet weten dat Yreal zes banen heeftquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:35 schreef Blistering het volgende:
[..]
Is dat ook al-waardig? Weekend man
![]()
Ik werd wel een keertje heel goed stoned door een joint uit Amsterdam. Maar ik weet niet waar die persoon die heeft gekocht, en ik spreek hem ook niet meer.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb ze in Amsterdam nog niet kunnen vinden. Allemaal duur en toeristenkwaliteit, zelfs een heel eind uit het centrum.
Waarom zes banen? Gewoon 1 fatsoenlijke baan fixen, dan heb je niets meer te klagen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Niet weten dat Yreal zes banen heeft
Dat is knapquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb ze in Amsterdam nog niet kunnen vinden. Allemaal duur en toeristenkwaliteit, zelfs een heel eind uit het centrum.
Met GHB nooit meer nee.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik werd wel een keertje heel goed stoned door een joint uit Amsterdam. Maar ik weet niet waar die persoon die heeft gekocht, en ik spreek hem ook niet meer.
Zo goed dat ik de tijd niet meer kon lezen.![]()
Good for you!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Waarom zes banen? Gewoon 1 fatsoenlijke baan fixen, dan heb je niets meer te klagen.
Ik ga met plezier naar m'n werk hoor. Het verdient alleraardigst voor een bijbaan, en ik heb toffe collega's. Dan vind ik het oprecht niet erg om m'n zaterdag in z'n geheel op te offeren.
Centrum kent ook genoeg goede hoor. Je moet alleen weten waar je moet zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij woont in Oost toch? Daar kom ik nooit, misschien is dat beter.
Vertel.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:40 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Centrum kent ook genoeg goede hoor. Je moet alleen weten waar je moet zijn
Ik denk ik geef wat positief tegengasquote:
Even kijken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:41 schreef Mshauri het volgende:
[..]
De Tweede Kamer om er maar eens één te noemen
Kun je direct bij het Maagdenhuis kijken, dat zit er vlakbij.quote:
Die onthoud ik. Nog meer tips?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:41 schreef Mshauri het volgende:
[..]
De Tweede Kamer om er maar eens één te noemen
Ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:44 schreef Etsu het volgende:
Is de voorgedraaide van De Tweede Kamer goed? Heb geen tijd om wat te prutsen vanavond.
normaal is maar saaiquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Waarom zes banen? Gewoon 1 fatsoenlijke baan fixen, dan heb je niets meer te klagen.
Ik ga met plezier naar m'n werk hoor. Het verdient alleraardigst voor een bijbaan, en ik heb toffe collega's. Dan vind ik het oprecht niet erg om m'n zaterdag in z'n geheel op te offeren.
Daarom ook solliciteren voor mcn Eindhovenquote:
als weekend baantjequote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:50 schreef Blistering het volgende:
[..]
Daarom ook solliciteren voor mcn Eindhoven
terecht.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:07 schreef Tchock het volgende:
Mijn favoriete whisky- en speciaalbiercafé is over de kop
Of althans, kan het niet vinden in het insolventieregister maar is wel uitgeschreven bij de KVK.quote:
kan je niet beter langs gaan voor een biertje?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of althans, kan het niet vinden in het insolventieregister maar is wel uitgeschreven bij de KVK.
a) Ik ben in Amsterdam en dat café is thuisquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
kan je niet beter langs gaan voor een biertje?
Dat is bezopen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:07 schreef Tchock het volgende:
Nou en.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
a) Ik ben in Amsterdam en dat café is thuis
b) Het is dus dicht.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:07 schreef Tchock het volgende:
Hier zal iets mis zijn gegaanquote:
quote:
ik wilde nog wat extra ah moestuintjes. Kocht ik 6 flessen dreft, zijn de moestuintjes op...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, meestal moeten we bij jou zijn voor de spannende verhalen
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik wilde nog wat extra ah moestuintjes. Kocht ik 6 flessen dreft, zijn de moestuintjes op...
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nu dille
Maar die wil ik helemaal niet
Ook echt weer wat voor jou he.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik wilde nog wat extra ah moestuintjes. Kocht ik 6 flessen dreft, zijn de moestuintjes op...
check waquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:11 schreef Paxcon het volgende:
maar tomaat, paprika, wortel of aardbei zou wel leuk zijn
hebben ze ook appels?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:11 schreef Paxcon het volgende:
maar tomaat, paprika, wortel of aardbei zou wel leuk zijn
Tchockquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:14 schreef Blistering het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)-kunnen-doneren.html
Etsu, wou jij geen bloed doneren?
Tchock is inderdaad niet homoseksueel.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:16 schreef Blistering het volgende:
Ah ok, daar geldt dit niet voor denk ik.
Nou nee hoor, ik hou m'n hoofd koelquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
toen je dat hoorde, moet t wel zwaar voor je zijn geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |