Hij wil gewoon niet dat je een te lage waarde opschrijft. Lijkt mij logisch als eigenaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
nou, ik schrijf op toko is x waard. Vervolgens wordt die man boos. En zegt ie daarna dat de toko x*2 waard is en ik dat op mijn schrijven. Ik snap er niks meer van.
Ingreep van niets. Ben je na een halve dag weer vergeten.quote:
Bedankt voor het delen van je ervaring, maar ik heb ook wat horrorverhalen gelezen op Google.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ingreep van niets. Ben je na een halve dag weer vergeten.
Yes. Onderste twee moesten eerst kapotgemaakt worden alvorens ze getrokken konden worden want die lagen dwars in mijn kaak.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen van je ervaring, maar ik heb ook wat horrorverhalen gelezen op Google.
Heb je ze alle 4 eruit laten halen?
ja, nu gewoon naar de baas toe lopen en zeggen: "ik kap ermee".quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor de 200ste keer:
Kap gewoon met van alles en nog wat doen en maar wat kloten en doe alles op structurele wijze.
ik loop mijn hbo afstudeerstage en schrijf tegelijk mijn fiscale bacheloressay over in essentie hetzelfde onderwerp.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar serieus, wat doe je nou? Je hebt het constant over dat werk dat je doet (of is het een stage?) en alleen maar geklaag zonder ooit iets inhoudelijks te zeggen. Je mag niet met je collegae praten, je baas is een psychopaat, je hebt er niets te doen maar doet wel vanalles.
Wat? Het is alsof Ryon's vijfjarige kind vertelt wat hij op school zoal uitvoert.
Valsspelerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik loop mijn hbo afstudeerstage en schrijf tegelijk mijn fiscale bacheloressay over in essentie hetzelfde onderwerp.
Waarom liep je dan een tijd terug te miepen dat je geen juridisch onderwerp mocht gebruiken van je begeleider op het hbo omdat je studie was afgeschaft?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik loop mijn hbo afstudeerstage en schrijf tegelijk mijn fiscale bacheloressay over in essentie hetzelfde onderwerp.
als je er 5 zinnetjes aan vast plakt over organisatieverandering mag het blijkbaar wel. Onzin gedoe.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom liep je dan een tijd terug te miepen dat je geen juridisch onderwerp mocht gebruiken van je begeleider op het hbo omdat je studie was afgeschaft?
Vreemde is dat je bij je 1ste keer niet gewoon zelf bedenkt: "dit gaat niet goed", maar gewoon door blijft gaan en door blijft zeuren.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja, nu gewoon naar de baas toe lopen en zeggen: "ik kap ermee".
Nounou, dat klinkt ook niet hoopvol.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vreemde is dat je bij je 1ste keer niet gewoon zelf bedenkt: "dit gaat niet goed", maar gewoon door blijft gaan en door blijft zeuren.
Maar goed, we zien je volgend jaar hier wel weer terug, ook gezellig.
Of ik nog vertrouwen in Y heb na zijn posts de laatste tijd hier? Nee.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:23 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nounou, dat klinkt ook niet hoopvol.
ohja, ik moet dus stoppen omdat het bedrijf niet geweldig is? Que?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vreemde is dat je bij je 1ste keer niet gewoon zelf bedenkt: "dit gaat niet goed", maar gewoon door blijft gaan en door blijft zeuren.
Maar goed, we zien je volgend jaar hier wel weer terug, ook gezellig.
Nee, je moet stoppen met je gewauwel en chaotisch zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
ohja, ik moet dus stoppen omdat het bedrijf niet geweldig is? Que?
waar zou ik dan mee moeten stoppen op dit moment?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, je moet stoppen met je gewauwel en chaotisch zijn.
Je moet niet dat bachelorverslag nu gaan combineren met dat hbo dingetje. Recept voor ellende.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
ohja, ik moet dus stoppen omdat het bedrijf niet geweldig is? Que?
je denk dat twee verslagen over vastgoed voor de bor niet te combineren zijn?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je moet niet dat bachelorverslag nu gaan combineren met dat hbo dingetje. Recept voor ellende.
Ik denk niet dat jij in staat bent om een stuk voor een universiteit te scheiden van je hbo dingetje, waardoor beide partijen niet tevreden zullen zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
je denk dat twee verslagen over vastgoed voor de bor niet te combineren zijn?
ey tiesquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:12 schreef Ties02 het volgende:
Dit gedoe van Yreal steeds wordt onderhand een "meme"
Wel irritant, dat wel
beter dan tiesjequote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je zo gaat beginnen, ga ik je gewoon voortaan pies noemen.
jouw keuze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |