SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes please.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:16 schreef Blistering het volgende:
Nieuwe mode:Ik zie liever een yoga broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes please.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:16 schreef Blistering het volgende:
Nieuwe mode:dit is veel beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes please.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
dit is veel beterWat een creep zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
7de foto op 'halfnaakte man beach'quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:18 schreef Ties02 het volgende:
Benieuwd op welke site die foto staat, is niet te zien
ooit in een spiegel gekeken?quote:
https://www.facebook.com/FansOfShortShorts/photos_streamquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:18 schreef Ties02 het volgende:
Benieuwd op welke site die foto staat, is niet te zien
Is dat ook alquote:
Starbucks.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:36 schreef Etsu het volgende:
Straks naar Amsterdam.
Iemand een goede coffeeshop?
Ik heb ze in Amsterdam nog niet kunnen vinden. Allemaal duur en toeristenkwaliteit, zelfs een heel eind uit het centrum.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:36 schreef Etsu het volgende:
Straks naar Amsterdam.
Iemand een goede coffeeshop?
Niet weten dat Yreal zes banen heeftquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:35 schreef Blistering het volgende:
[..]
Is dat ook al-waardig? Weekend man
![]()
Ik werd wel een keertje heel goed stoned door een joint uit Amsterdam. Maar ik weet niet waar die persoon die heeft gekocht, en ik spreek hem ook niet meer.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb ze in Amsterdam nog niet kunnen vinden. Allemaal duur en toeristenkwaliteit, zelfs een heel eind uit het centrum.
Waarom zes banen? Gewoon 1 fatsoenlijke baan fixen, dan heb je niets meer te klagen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Niet weten dat Yreal zes banen heeft
Dat is knapquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb ze in Amsterdam nog niet kunnen vinden. Allemaal duur en toeristenkwaliteit, zelfs een heel eind uit het centrum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |