Hij wil gewoon niet dat je een te lage waarde opschrijft. Lijkt mij logisch als eigenaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
nou, ik schrijf op toko is x waard. Vervolgens wordt die man boos. En zegt ie daarna dat de toko x*2 waard is en ik dat op mijn schrijven. Ik snap er niks meer van.
Ingreep van niets. Ben je na een halve dag weer vergeten.quote:
Bedankt voor het delen van je ervaring, maar ik heb ook wat horrorverhalen gelezen op Google.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ingreep van niets. Ben je na een halve dag weer vergeten.
Yes. Onderste twee moesten eerst kapotgemaakt worden alvorens ze getrokken konden worden want die lagen dwars in mijn kaak.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen van je ervaring, maar ik heb ook wat horrorverhalen gelezen op Google.
Heb je ze alle 4 eruit laten halen?
ja, nu gewoon naar de baas toe lopen en zeggen: "ik kap ermee".quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor de 200ste keer:
Kap gewoon met van alles en nog wat doen en maar wat kloten en doe alles op structurele wijze.
ik loop mijn hbo afstudeerstage en schrijf tegelijk mijn fiscale bacheloressay over in essentie hetzelfde onderwerp.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar serieus, wat doe je nou? Je hebt het constant over dat werk dat je doet (of is het een stage?) en alleen maar geklaag zonder ooit iets inhoudelijks te zeggen. Je mag niet met je collegae praten, je baas is een psychopaat, je hebt er niets te doen maar doet wel vanalles.
Wat? Het is alsof Ryon's vijfjarige kind vertelt wat hij op school zoal uitvoert.
Valsspelerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik loop mijn hbo afstudeerstage en schrijf tegelijk mijn fiscale bacheloressay over in essentie hetzelfde onderwerp.
Waarom liep je dan een tijd terug te miepen dat je geen juridisch onderwerp mocht gebruiken van je begeleider op het hbo omdat je studie was afgeschaft?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik loop mijn hbo afstudeerstage en schrijf tegelijk mijn fiscale bacheloressay over in essentie hetzelfde onderwerp.
als je er 5 zinnetjes aan vast plakt over organisatieverandering mag het blijkbaar wel. Onzin gedoe.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom liep je dan een tijd terug te miepen dat je geen juridisch onderwerp mocht gebruiken van je begeleider op het hbo omdat je studie was afgeschaft?
Vreemde is dat je bij je 1ste keer niet gewoon zelf bedenkt: "dit gaat niet goed", maar gewoon door blijft gaan en door blijft zeuren.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja, nu gewoon naar de baas toe lopen en zeggen: "ik kap ermee".
Nounou, dat klinkt ook niet hoopvol.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vreemde is dat je bij je 1ste keer niet gewoon zelf bedenkt: "dit gaat niet goed", maar gewoon door blijft gaan en door blijft zeuren.
Maar goed, we zien je volgend jaar hier wel weer terug, ook gezellig.
Of ik nog vertrouwen in Y heb na zijn posts de laatste tijd hier? Nee.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:23 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nounou, dat klinkt ook niet hoopvol.
ohja, ik moet dus stoppen omdat het bedrijf niet geweldig is? Que?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vreemde is dat je bij je 1ste keer niet gewoon zelf bedenkt: "dit gaat niet goed", maar gewoon door blijft gaan en door blijft zeuren.
Maar goed, we zien je volgend jaar hier wel weer terug, ook gezellig.
Nee, je moet stoppen met je gewauwel en chaotisch zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
ohja, ik moet dus stoppen omdat het bedrijf niet geweldig is? Que?
waar zou ik dan mee moeten stoppen op dit moment?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, je moet stoppen met je gewauwel en chaotisch zijn.
Je moet niet dat bachelorverslag nu gaan combineren met dat hbo dingetje. Recept voor ellende.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
ohja, ik moet dus stoppen omdat het bedrijf niet geweldig is? Que?
je denk dat twee verslagen over vastgoed voor de bor niet te combineren zijn?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je moet niet dat bachelorverslag nu gaan combineren met dat hbo dingetje. Recept voor ellende.
Ik denk niet dat jij in staat bent om een stuk voor een universiteit te scheiden van je hbo dingetje, waardoor beide partijen niet tevreden zullen zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
je denk dat twee verslagen over vastgoed voor de bor niet te combineren zijn?
ey tiesquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:12 schreef Ties02 het volgende:
Dit gedoe van Yreal steeds wordt onderhand een "meme"
Wel irritant, dat wel
beter dan tiesjequote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je zo gaat beginnen, ga ik je gewoon voortaan pies noemen.
jouw keuze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes please.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:16 schreef Blistering het volgende:
Nieuwe mode:Ik zie liever een yoga broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes please.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:16 schreef Blistering het volgende:
Nieuwe mode:dit is veel beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes please.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
dit is veel beterWat een creep zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
7de foto op 'halfnaakte man beach'quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:18 schreef Ties02 het volgende:
Benieuwd op welke site die foto staat, is niet te zien
ooit in een spiegel gekeken?quote:
https://www.facebook.com/FansOfShortShorts/photos_streamquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:18 schreef Ties02 het volgende:
Benieuwd op welke site die foto staat, is niet te zien
Is dat ook alquote:
Starbucks.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:36 schreef Etsu het volgende:
Straks naar Amsterdam.
Iemand een goede coffeeshop?
Ik heb ze in Amsterdam nog niet kunnen vinden. Allemaal duur en toeristenkwaliteit, zelfs een heel eind uit het centrum.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:36 schreef Etsu het volgende:
Straks naar Amsterdam.
Iemand een goede coffeeshop?
Niet weten dat Yreal zes banen heeftquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:35 schreef Blistering het volgende:
[..]
Is dat ook al-waardig? Weekend man
![]()
Ik werd wel een keertje heel goed stoned door een joint uit Amsterdam. Maar ik weet niet waar die persoon die heeft gekocht, en ik spreek hem ook niet meer.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb ze in Amsterdam nog niet kunnen vinden. Allemaal duur en toeristenkwaliteit, zelfs een heel eind uit het centrum.
Waarom zes banen? Gewoon 1 fatsoenlijke baan fixen, dan heb je niets meer te klagen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Niet weten dat Yreal zes banen heeft
Dat is knapquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb ze in Amsterdam nog niet kunnen vinden. Allemaal duur en toeristenkwaliteit, zelfs een heel eind uit het centrum.
Met GHB nooit meer nee.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik werd wel een keertje heel goed stoned door een joint uit Amsterdam. Maar ik weet niet waar die persoon die heeft gekocht, en ik spreek hem ook niet meer.
Zo goed dat ik de tijd niet meer kon lezen.![]()
Good for you!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Waarom zes banen? Gewoon 1 fatsoenlijke baan fixen, dan heb je niets meer te klagen.
Ik ga met plezier naar m'n werk hoor. Het verdient alleraardigst voor een bijbaan, en ik heb toffe collega's. Dan vind ik het oprecht niet erg om m'n zaterdag in z'n geheel op te offeren.
Centrum kent ook genoeg goede hoor. Je moet alleen weten waar je moet zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij woont in Oost toch? Daar kom ik nooit, misschien is dat beter.
Vertel.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:40 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Centrum kent ook genoeg goede hoor. Je moet alleen weten waar je moet zijn
Ik denk ik geef wat positief tegengasquote:
Even kijken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:41 schreef Mshauri het volgende:
[..]
De Tweede Kamer om er maar eens één te noemen
Kun je direct bij het Maagdenhuis kijken, dat zit er vlakbij.quote:
Die onthoud ik. Nog meer tips?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:41 schreef Mshauri het volgende:
[..]
De Tweede Kamer om er maar eens één te noemen
Ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:44 schreef Etsu het volgende:
Is de voorgedraaide van De Tweede Kamer goed? Heb geen tijd om wat te prutsen vanavond.
normaal is maar saaiquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Waarom zes banen? Gewoon 1 fatsoenlijke baan fixen, dan heb je niets meer te klagen.
Ik ga met plezier naar m'n werk hoor. Het verdient alleraardigst voor een bijbaan, en ik heb toffe collega's. Dan vind ik het oprecht niet erg om m'n zaterdag in z'n geheel op te offeren.
Daarom ook solliciteren voor mcn Eindhovenquote:
als weekend baantjequote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:50 schreef Blistering het volgende:
[..]
Daarom ook solliciteren voor mcn Eindhoven
terecht.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:07 schreef Tchock het volgende:
Mijn favoriete whisky- en speciaalbiercafé is over de kop
Of althans, kan het niet vinden in het insolventieregister maar is wel uitgeschreven bij de KVK.quote:
kan je niet beter langs gaan voor een biertje?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of althans, kan het niet vinden in het insolventieregister maar is wel uitgeschreven bij de KVK.
a) Ik ben in Amsterdam en dat café is thuisquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
kan je niet beter langs gaan voor een biertje?
Dat is bezopen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:07 schreef Tchock het volgende:
Nou en.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
a) Ik ben in Amsterdam en dat café is thuis
b) Het is dus dicht.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:07 schreef Tchock het volgende:
Hier zal iets mis zijn gegaanquote:
quote:
ik wilde nog wat extra ah moestuintjes. Kocht ik 6 flessen dreft, zijn de moestuintjes op...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, meestal moeten we bij jou zijn voor de spannende verhalen
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik wilde nog wat extra ah moestuintjes. Kocht ik 6 flessen dreft, zijn de moestuintjes op...
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nu dille
Maar die wil ik helemaal niet
Ook echt weer wat voor jou he.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik wilde nog wat extra ah moestuintjes. Kocht ik 6 flessen dreft, zijn de moestuintjes op...
check waquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:11 schreef Paxcon het volgende:
maar tomaat, paprika, wortel of aardbei zou wel leuk zijn
hebben ze ook appels?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:11 schreef Paxcon het volgende:
maar tomaat, paprika, wortel of aardbei zou wel leuk zijn
Tchockquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:14 schreef Blistering het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)-kunnen-doneren.html
Etsu, wou jij geen bloed doneren?
Tchock is inderdaad niet homoseksueel.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:16 schreef Blistering het volgende:
Ah ok, daar geldt dit niet voor denk ik.
Nou nee hoor, ik hou m'n hoofd koelquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
toen je dat hoorde, moet t wel zwaar voor je zijn geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |