Met GHB nooit meer nee.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik werd wel een keertje heel goed stoned door een joint uit Amsterdam. Maar ik weet niet waar die persoon die heeft gekocht, en ik spreek hem ook niet meer.
Zo goed dat ik de tijd niet meer kon lezen.![]()
Good for you!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Waarom zes banen? Gewoon 1 fatsoenlijke baan fixen, dan heb je niets meer te klagen.
Ik ga met plezier naar m'n werk hoor. Het verdient alleraardigst voor een bijbaan, en ik heb toffe collega's. Dan vind ik het oprecht niet erg om m'n zaterdag in z'n geheel op te offeren.
Centrum kent ook genoeg goede hoor. Je moet alleen weten waar je moet zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij woont in Oost toch? Daar kom ik nooit, misschien is dat beter.
Vertel.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:40 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Centrum kent ook genoeg goede hoor. Je moet alleen weten waar je moet zijn
Ik denk ik geef wat positief tegengasquote:
Even kijken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:41 schreef Mshauri het volgende:
[..]
De Tweede Kamer om er maar eens één te noemen
Kun je direct bij het Maagdenhuis kijken, dat zit er vlakbij.quote:
Die onthoud ik. Nog meer tips?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:41 schreef Mshauri het volgende:
[..]
De Tweede Kamer om er maar eens één te noemen
Ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:44 schreef Etsu het volgende:
Is de voorgedraaide van De Tweede Kamer goed? Heb geen tijd om wat te prutsen vanavond.
normaal is maar saaiquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Waarom zes banen? Gewoon 1 fatsoenlijke baan fixen, dan heb je niets meer te klagen.
Ik ga met plezier naar m'n werk hoor. Het verdient alleraardigst voor een bijbaan, en ik heb toffe collega's. Dan vind ik het oprecht niet erg om m'n zaterdag in z'n geheel op te offeren.
Daarom ook solliciteren voor mcn Eindhovenquote:
als weekend baantjequote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:50 schreef Blistering het volgende:
[..]
Daarom ook solliciteren voor mcn Eindhoven
terecht.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:07 schreef Tchock het volgende:
Mijn favoriete whisky- en speciaalbiercafé is over de kop
Of althans, kan het niet vinden in het insolventieregister maar is wel uitgeschreven bij de KVK.quote:
kan je niet beter langs gaan voor een biertje?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of althans, kan het niet vinden in het insolventieregister maar is wel uitgeschreven bij de KVK.
a) Ik ben in Amsterdam en dat café is thuisquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
kan je niet beter langs gaan voor een biertje?
Dat is bezopen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:07 schreef Tchock het volgende:
Nou en.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
a) Ik ben in Amsterdam en dat café is thuis
b) Het is dus dicht.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:07 schreef Tchock het volgende:
Hier zal iets mis zijn gegaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |