Ik vind het altijd een beetje ongemakkelijkquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik wil ermee zeggen dat elke docu van Louis ontzettend goed is
Dat is zijn manier van vertrouwen winnen (hoe raar dat ook moge klinken)quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje ongemakkelijk
Ook te doen! Moet er wel in de stemming voor zijn hoor (schijtlollige huisfeestjes enzo).quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:56 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wat vind je van Foster the People dan? En Two Door Cinema Club?
Oh en Vampire Weekend! Diane Young
Omdat als je op het asfalt languit gaat, je graag nog je mooie velletje wil houden gok ik zoquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:00 schreef Maharbal het volgende:
Ff een volledige (lederen) set motorkleding gekocht: broek, jas, handschoenen en schoenen. Inclusief helm.
Waarom is dat spul zo akelig on-goedkoop?
Je hebt gelijk. Ik had ook best wat goedkoper spul kunnen kopen. Af en toe gewoon ff een klaagmomentje inbouwen hè Ties.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Omdat als je op het asfalt languit gaat, je graag nog je mooie velletje wil houden gok ik zo
Begin maar met tussen Zwolle en Amersfoort.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:03 schreef Blistering het volgende:
Wat was nu eigenlijk het praktisch nut van het debat vanavond? Over provincies en waterschappen hebben ze het niet gehad namelijk.
Ik had graag van onze MP vernomen wat hij van plan is te gaan doen aan mijn 4G-problemen tussen Apeldoorn en Assel. Extra zendmastje zou welkom zijn namelijk.
Geen probleem, doe ik zelf ook regelmatig dat klagenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik had ook best wat goedkoper spul kunnen kopen. Af en toe gewoon ff een klaagmomentje inbouwen hè Ties.
Precies. Wat kan mij het nou verdommen dat een of andere idioot in Syrië een paar bommen van onze F16's op z'n kanis krijgt. Mijn Spotify Premium moet gewoon blijven draaien, en ik moet connected blijven op WA, godverdommequote:Op donderdag 5 maart 2015 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Begin maar met tussen Zwolle en Amersfoort.
leerquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:00 schreef Maharbal het volgende:
Ff een volledige (lederen) set motorkleding gekocht: broek, jas, handschoenen en schoenen. Inclusief helm.
Dat klinkt niet goedkoop nee. Maar wel chill. Wat ben je daarvoor ongeveer kwijt?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:00 schreef Maharbal het volgende:
Had wel iets goedkopere merken kunnen nemen en heb nog iets in de sale kunnen meepakken. Maar was EUR 1500 kwijt (nog wat extra korting kunnen bedingen).quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:15 schreef Valid het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goedkoop nee. Maar wel chill. Wat ben je daarvoor ongeveer kwijt?
Lekker ergeren natuurlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:03 schreef Blistering het volgende:
Wat was nu eigenlijk het praktisch nut van het debat vanavond? Over provincies en waterschappen hebben ze het niet gehad namelijk.
Ik had graag van onze MP vernomen wat hij van plan is te gaan doen aan mijn 4G-problemen tussen Apeldoorn en Assel. Extra zendmastje zou welkom zijn namelijk.
De tering.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Had wel iets goedkopere merken kunnen nemen en heb nog iets in de sale kunnen meepakken. Maar was EUR 1500 kwijt (nog wat extra korting kunnen bedingen).
quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Had wel iets goedkopere merken kunnen nemen en heb nog iets in de sale kunnen meepakken. Maar was EUR 1500 kwijt (nog wat extra korting kunnen bedingen).
En M heeft een goddelijke body, kan je nagaan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:20 schreef Blistering het volgende:
[..]![]()
Daar heb je een tweedehands auto voor waar je bij wijze van naakt in kunt rijden.
Laat Etsu het maar niet horen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
En M heeft een goddelijke body, kan je nagaan.
Nu ook volledig in leer. I put the M in YMCA.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
En M heeft een goddelijke body, kan je nagaan.
Huidtransplantatie zal duurder uitpakken denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:22 schreef Maharbal het volgende:
*Mompelt iets met veiligheid en kosten ter eigen geruststelling*
Hobby's hè.
de tiefus. Zeker alpinestars en arai?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
doenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:25 schreef Blistering het volgende:
Nee maar vet man MaharHet is dat ik een angsthaas ben, anders zou motorrijden mij ook wel tof lijken.
Ik ga liever fietsen. Lekker over de Veluwe, muziekje in. Onderweg stoppen om een boek te lezen op een bankje.quote:
ouwe lul, lekker racenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:31 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik ga liever fietsen. Lekker over de Veluwe, muziekje in. Onderweg stoppen om een boek te lezen op een bankje.
Ik klink nu net als m'n vader
Two Door Cinema Club is op twee nummers na te voorspelbaar. Foster The People is saai op die FIFA track na. Vampire Weekend is briljant.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:56 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wat vind je van Foster the People dan? En Two Door Cinema Club?
Oh en Vampire Weekend! Diane Young
quote:
Speltip 12: hoog inzettenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:14 schreef Yreal het volgende:
Rome becijferd trouwens gewoon even 4 miljoen imago schadezo kan ik het ook
Imago is dan ook het Italiaanse woord voor micropenis.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:14 schreef Yreal het volgende:
Dat werkwoord? Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:14 schreef Yreal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |